Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO motormag.pl

Sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową pod adresem www.motormag.pl/sklep jest własnością firmy:

92 media Mateusz Cieślak
Hordzieżka 31
21-412 Adamów
NIP 825-206-87-28
Regon 367319817

Adres korespondencyjny sklepu:
Magazyn Motór
Klonowa 9
20-258 Turka

ZAMÓWIENIA I WARUNKI DOSTAWY

  1. Zamówienia w sklepie motormag.pl(www.motormag.pl/sklep) można składać poprzez internet za pomocą formularza zawartego na stronie sklepu.
  2. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu. W przypadku nieotrzymania mailowego potwierdzenia zamówienie jest nieaktualne – prosimy w takim przypadku o kontakt z obsługą sklepu.
  3. Wszystkie zamówienia staramy się realizować w terminie maks. 4 dni roboczych. Do tego terminu należy doliczyć czas przesyłki, który jest uzależniony od wybranego sposobu dostawy.
    Sklep realizuje płatności tylko po przedpłacie na konto. Dotyczy to również zamówień z odbiorem osobistym. Wyjątkiem są zamówienia złożone w trybie przedsprzedaży.Wszystkie zamówienia po wpłacie realizowane są za pośrednictwem systemu Blue Media.W sytuacjach wyjątkowych zastrzegamy sobie możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia (np. w przypadku zamówień specjalnych, premier lub wyrobów galanteryjnych). O wszystkich takich niedogodnościach poinformujemy klienta drogą mailową lub telefonicznie.
  4. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  5. Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od zamówień błędnie złożonych oraz w przypadku braku kontaktu mailowego z klientem, braku towaru, uiszczeniem nieprawidłowej wpłaty przez klienta oraz w sytuacjach wyjątkowych. W razie odstąpienia od umowy przez sprzedającego kupującemu należy się zwrot wpłaconych świadczeń.
  6. W przypadku zamówień z opcją odbioru osobistego i nieodebrania przez klienta towaru w przeciągu 5 dni bez skontaktowania się z nami, zamówienie zostaje anulowane.
  7. Złożenie zamówienia w sklepie motormag.pl jest jednoznaczne z akceptacją jego regulaminu.

DOSTAWA I PŁATNOŚCI

Jedyną formą płatności jest przedpłata na konto. Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej listem ekonomicznym oraz firmy kurierskiej Pocztex24.

Przedpłata na konto:

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex24 – 12 zł (dotyczy wszystkich produktów).
  • za pośrednictwem Poczty Polskiej – magazynów, wyrobów galanteryjnych – 6 zł, w przypadku dużych zamówień przekraczających wagę przesyłki listowej cena przesyłki wynosi 12 zł.

Wysyłka zagraniczna:
Na ten moment nie prowadzimy wysyłki poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

ODBIÓR OSOBISTY

Odbiór osobisty będzie realizowany w lokalu The Coffe Factory w Tarasach Zamkowych przy alei Unii Lubelskiej 2 w Lublinie.

W przypadku przedpłaty na konto, termin uregulowania należności wynosi dwa tygodnie, po tym czasie w przypadku braku wpłaty zamówienie zostaje anulowane.

Sklep motormag.pl zastrzega sobie możliwość zmiany kosztów przesyłki w sytuacjach wyjątkowych oraz w przypadku produktów specjalnych.

WYMIANA

W przypadku, gdy rozmiar zakupionego towaru jest nieodpowiedni istnieje możliwość wymiany na inny w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. W tym celu prosimy najpierw skontaktować się z obsługą sklepu, aby ustalić czy w magazynie jest ten sam towar w innym rozmiarze. Warunkiem przyjęcia wymienianego towaru jest jego idealny stan: towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być zniszczony ani uszkodzony. Wymieniany towar prosimy przesłać na własny koszt z dopiskiem “wymiana”.

UWAGA: Koszty wysyłki wymienianego towaru do Klienta są identyczne z kosztami wysyłki. Kwotę prosimy dołączyć do odsyłanego do nas towaru lub przelać nam na konto bankowe.

REKLAMACJE

W przypadku, gdy towar jest wadliwy lub istnieje inny powód do złożenia reklamacji, prosimy o kontakt z obsługą sklepu w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. W uzasadnionych przypadkach klientowi przysługuje prawo wymiany na inny egzemplarz lub model lub -jeśli nie ma takiej możliwości- zwrot wartości zamówionego towaru. Nie podlegają reklamacji uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia towarów.

W przypadku niedostarczenia paczki prosimy o kontakt z obsługą sklepu. Pomożemy ustalić przyczynę oraz w uzasadnionych przypadkach złożymy reklamację u przewoźnika oraz wyślemy ponownie towar (lub w przypadku jego braku) zwrócimy pieniądze. Termin zgłoszenia reklamacji z powodu niedostarczenia paczki nie może być jednak dłuższy niż dwa miesiące od złożenia zamówienia w naszym sklepie.

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

By pomóc i ułatwić klientom ewentualny proces wymiany, zwrotu lub reklamacji towaru do zamówień dołączany jest formularz zwrotu towaru, jest on także dostępny do wydrukowania pod tym linkiem. Dołączenie formularza do paczki jest niezbędnym warunkiem uznania reklamacji lub rozpoczęcia procesu wymiany towaru.