REGULAMIN

Dobrze jest znać zasady gry, tu możesz się z nimi zapoznać.

REGULAMIN

Dobrze jest znać zasady gry, tu możesz się z nimi zapoznać.

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Strona www.motormag.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
    2. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę www.motormag.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
    3. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę www.motormag.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
    4. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony www.motormag.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
    5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
      1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
      2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
      3. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  2. DEFINICJE
    1. REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony.
    2. USŁUGODAWCA – Mateusz Cieślak wykonujący/a działalność gospodarczą pod firmą 92 Media, adres siedziby: Hordzieżka 31, 21-412 Adamów, adres do doręczeń: Hordzieżka 31, 21-412 Adamów, NIP: 8252068728, REGON: 367319817, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres poczty elektronicznej: info@motormag.pl, tel. 609 905 585.
    3. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
    4. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
    5. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy.
  3. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
      1. korzystanie z Newslettera,
    2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  4. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
    2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
      1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
    3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
      1. komputer z dostępem do Internetu,
      2. dostęp do poczty elektronicznej,
      3. przeglądarka internetowa,
      4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
    4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
    5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
    6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  5. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
      1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. korzystanie z Newslettera).
      2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@motormag.pl
      3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
      4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
    2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
  6. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
    1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
      1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@motormag.pl
      2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
      3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
      4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
  7. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
    1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.motormag.pl korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością www.motormag.pl Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.motormag.pl, bez zgody Usługodawcy.
    2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.motormag.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.
    2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

Sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową pod adresem www.motormag.pl/sklep jest własnością firmy:

92 media Mateusz Cieślak
Hordzieżka 31
21-412 Adamów
NIP 825-206-87-28
Regon 367319817

Adres korespondencyjny sklepu:
Magazyn Motór
Klonowa 9
20-258 Turka

ZAMÓWIENIA I WARUNKI DOSTAWY

  1. Zamówienia w sklepie motormag.pl(www.motormag.pl/sklep) można składać poprzez internet za pomocą formularza zawartego na stronie sklepu.
  2. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu. W przypadku nieotrzymania mailowego potwierdzenia zamówienie jest nieaktualne – prosimy w takim przypadku o kontakt z obsługą sklepu.
  3. Wszystkie zamówienia staramy się realizować w terminie maks. 4 dni roboczych. Do tego terminu należy doliczyć czas przesyłki, który jest uzależniony od wybranego sposobu dostawy.
    Sklep realizuje płatności tylko po przedpłacie na konto. Dotyczy to również zamówień z odbiorem osobistym. Wyjątkiem są zamówienia złożone w trybie przedsprzedaży.Wszystkie zamówienia po wpłacie realizowane są za pośrednictwem systemu Blue Media.W sytuacjach wyjątkowych zastrzegamy sobie możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia (np. w przypadku zamówień specjalnych, premier lub wyrobów galanteryjnych). O wszystkich takich niedogodnościach poinformujemy klienta drogą mailową lub telefonicznie.
  4. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  5. Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od zamówień błędnie złożonych oraz w przypadku braku kontaktu mailowego z klientem, braku towaru, uiszczeniem nieprawidłowej wpłaty przez klienta oraz w sytuacjach wyjątkowych. W razie odstąpienia od umowy przez sprzedającego kupującemu należy się zwrot wpłaconych świadczeń.
  6. W przypadku zamówień z opcją odbioru osobistego i nieodebrania przez klienta towaru w przeciągu 5 dni bez skontaktowania się z nami, zamówienie zostaje anulowane.
  7. Złożenie zamówienia w sklepie motormag.pl jest jednoznaczne z akceptacją jego regulaminu.

DOSTAWA I PŁATNOŚCI

Jedyną formą płatności jest przedpłata na konto. Jedyną formą płatności jest przedpłata na konto. Towar wysyłamy za pośrednictwem wymienionych na stronie operatorów.

Wysyłka zagraniczna:
Na ten moment nie prowadzimy wysyłki poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

ODBIÓR OSOBISTY

Odbiór osobisty będzie realizowany w lokalu The Coffe Factory w Tarasach Zamkowych przy alei Unii Lubelskiej 2 w Lublinie.

W przypadku przedpłaty na konto, termin uregulowania należności wynosi dwa tygodnie, po tym czasie w przypadku braku wpłaty zamówienie zostaje anulowane.

Sklep motormag.pl zastrzega sobie możliwość zmiany kosztów przesyłki w sytuacjach wyjątkowych oraz w przypadku produktów specjalnych.

WYMIANA

W przypadku, gdy rozmiar zakupionego towaru jest nieodpowiedni istnieje możliwość wymiany na inny w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. W tym celu prosimy najpierw skontaktować się z obsługą sklepu, aby ustalić czy w magazynie jest ten sam towar w innym rozmiarze. Warunkiem przyjęcia wymienianego towaru jest jego idealny stan: towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być zniszczony ani uszkodzony. Wymieniany towar prosimy przesłać na własny koszt z dopiskiem “wymiana”.

UWAGA: Koszty wysyłki wymienianego towaru do Klienta są identyczne z kosztami wysyłki. Kwotę prosimy dołączyć do odsyłanego do nas towaru lub przelać nam na konto bankowe.

REKLAMACJE

W przypadku, gdy towar jest wadliwy lub istnieje inny powód do złożenia reklamacji, prosimy o kontakt z obsługą sklepu w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. W uzasadnionych przypadkach klientowi przysługuje prawo wymiany na inny egzemplarz lub model lub -jeśli nie ma takiej możliwości- zwrot wartości zamówionego towaru. Nie podlegają reklamacji uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia towarów.

W przypadku niedostarczenia paczki prosimy o kontakt z obsługą sklepu. Pomożemy ustalić przyczynę oraz w uzasadnionych przypadkach złożymy reklamację u przewoźnika oraz wyślemy ponownie towar (lub w przypadku jego braku) zwrócimy pieniądze. Termin zgłoszenia reklamacji z powodu niedostarczenia paczki nie może być jednak dłuższy niż dwa miesiące od złożenia zamówienia w naszym sklepie.

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

By pomóc i ułatwić klientom ewentualny proces wymiany, zwrotu lub reklamacji towaru do zamówień dołączany jest formularz zwrotu towaru, jest on także dostępny do wydrukowania pod tym linkiem. Dołączenie formularza do paczki jest niezbędnym warunkiem uznania reklamacji lub rozpoczęcia procesu wymiany towaru.

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Strona www.motormag.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
    2. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę www.motormag.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
    3. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę www.motormag.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
    4. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony www.motormag.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
    5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
      1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
      2. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
      3. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  2. DEFINICJE
    1. REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony.
    2. USŁUGODAWCA – Mateusz Cieślak wykonujący/a działalność gospodarczą pod firmą 92 Media, adres siedziby: Hordzieżka 31, 21-412 Adamów, adres do doręczeń: Hordzieżka 31, 21-412 Adamów, NIP: 8252068728, REGON: 367319817, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres poczty elektronicznej: info@motormag.pl, tel. 609 905 585.
    3. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
    4. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
    5. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy.
  3. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
      1. korzystanie z Newslettera,
    2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  4. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
    2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
      1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
    3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
      1. komputer z dostępem do Internetu,
      2. dostęp do poczty elektronicznej,
      3. przeglądarka internetowa,
      4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
    4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
    5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
    6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  5. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
      1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. korzystanie z Newslettera).
      2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@motormag.pl
      3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
      4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
    2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
  6. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
    1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
      1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@motormag.pl
      2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
      3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
      4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
  7. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
    1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.motormag.pl korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością www.motormag.pl Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.motormag.pl, bez zgody Usługodawcy.
    2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.motormag.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
  8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.
    2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

Sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową pod adresem www.motormag.pl/sklep jest własnością firmy:

92 media Mateusz Cieślak
Hordzieżka 31
21-412 Adamów
NIP 825-206-87-28
Regon 367319817

Adres korespondencyjny sklepu:
Magazyn Motór
Klonowa 9
20-258 Turka

ZAMÓWIENIA I WARUNKI DOSTAWY

  1. Zamówienia w sklepie motormag.pl(www.motormag.pl/sklep) można składać poprzez internet za pomocą formularza zawartego na stronie sklepu.
  2. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu. W przypadku nieotrzymania mailowego potwierdzenia zamówienie jest nieaktualne – prosimy w takim przypadku o kontakt z obsługą sklepu.
  3. Wszystkie zamówienia staramy się realizować w terminie maks. 4 dni roboczych. Do tego terminu należy doliczyć czas przesyłki, który jest uzależniony od wybranego sposobu dostawy.
    Sklep realizuje płatności tylko po przedpłacie na konto. Dotyczy to również zamówień z odbiorem osobistym. Wyjątkiem są zamówienia złożone w trybie przedsprzedaży. Wszystkie zamówienia po wpłacie realizowane są za pośrednictwem systemu Blue Media. W sytuacjach wyjątkowych zastrzegamy sobie możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia (np. w przypadku zamówień specjalnych, premier lub wyrobów galanteryjnych). O wszystkich takich niedogodnościach poinformujemy klienta drogą mailową lub telefonicznie.
  4. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  5. Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od zamówień błędnie złożonych oraz w przypadku braku kontaktu mailowego z klientem, braku towaru, uiszczeniem nieprawidłowej wpłaty przez klienta oraz w sytuacjach wyjątkowych. W razie odstąpienia od umowy przez sprzedającego kupującemu należy się zwrot wpłaconych świadczeń.
  6. W przypadku zamówień z opcją odbioru osobistego i nieodebrania przez klienta towaru w przeciągu 5 dni bez skontaktowania się z nami, zamówienie zostaje anulowane.
  7. Złożenie zamówienia w sklepie motormag.pl jest jednoznaczne z akceptacją jego regulaminu.

DOSTAWA I PŁATNOŚCI

Jedyną formą płatności jest przedpłata na konto. Towar wysyłamy za pośrednictwem wymienionych na stronie operatorów.

Wysyłka zagraniczna:
Na ten moment nie prowadzimy wysyłki poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.

ODBIÓR OSOBISTY

Odbiór osobisty będzie realizowany w lokalu The Coffe Factory w Tarasach Zamkowych przy alei Unii Lubelskiej 2 w Lublinie.

W przypadku przedpłaty na konto, termin uregulowania należności wynosi dwa tygodnie, po tym czasie w przypadku braku wpłaty zamówienie zostaje anulowane.

Sklep motormag.pl zastrzega sobie możliwość zmiany kosztów przesyłki w sytuacjach wyjątkowych oraz w przypadku produktów specjalnych.

WYMIANA

W przypadku, gdy rozmiar zakupionego towaru jest nieodpowiedni istnieje możliwość wymiany na inny w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. W tym celu prosimy najpierw skontaktować się z obsługą sklepu, aby ustalić czy w magazynie jest ten sam towar w innym rozmiarze. Warunkiem przyjęcia wymienianego towaru jest jego idealny stan: towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być zniszczony ani uszkodzony. Wymieniany towar prosimy przesłać na własny koszt z dopiskiem “wymiana”.

UWAGA: Koszty wysyłki wymienianego towaru do Klienta są identyczne z kosztami wysyłki. Kwotę prosimy dołączyć do odsyłanego do nas towaru lub przelać nam na konto bankowe.

REKLAMACJE

W przypadku, gdy towar jest wadliwy lub istnieje inny powód do złożenia reklamacji, prosimy o kontakt z obsługą sklepu w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania. W uzasadnionych przypadkach klientowi przysługuje prawo wymiany na inny egzemplarz lub model lub -jeśli nie ma takiej możliwości- zwrot wartości zamówionego towaru. Nie podlegają reklamacji uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia towarów.

W przypadku niedostarczenia paczki prosimy o kontakt z obsługą sklepu. Pomożemy ustalić przyczynę oraz w uzasadnionych przypadkach złożymy reklamację u przewoźnika oraz wyślemy ponownie towar (lub w przypadku jego braku) zwrócimy pieniądze. Termin zgłoszenia reklamacji z powodu niedostarczenia paczki nie może być jednak dłuższy niż dwa miesiące od złożenia zamówienia w naszym sklepie.

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

By pomóc i ułatwić klientom ewentualny proces wymiany, zwrotu lub reklamacji towaru do zamówień dołączany jest formularz zwrotu towaru, jest on także dostępny do wydrukowania pod tym linkiem. Dołączenie formularza do paczki jest niezbędnym warunkiem uznania reklamacji lub rozpoczęcia procesu wymiany towaru.