CRAFTOWE WYDAWNICTWO
o tematyce lifestylowo-motoryzacyjnej
Pierwotna pasja, która z czasem przeobraziła się w pracę marzeń, polegającą na wyrażaniu motoryzacyjnej miłości do samochodów, motocykli i podróż.
Motór nie jest tylko wydawnictwem oferującym magazyn, książkę czy grę. To odpoczynek od ekranów i pędu codzienności.
Stylowy dodatek oraz podręczna przyjemność. To w końcu unikalna wiedza i sposób na dzielenie się nią z bliskimi.
Od 2014
opisujemy historie, pomagające zrozumieć obecną rzeczywistość. Samochody i motocykle są jedynie pretekstem do pokazania ludzi, ich emocji i pasji.
Dlaczego papier?
Kochamy naturalne materiały – kamień, metal, skórę i drewno, ale to papier skradł nasze serce najmocniej. Wydajemy swoje materiały w sposób tradycyjny, aby oddać hołd geniuszowi ludzkiej precyzji i wyobraźni.
Jak rozwijało się wydawnictwo Motór?
Narodziny magazynu, ukazującego się w bezpłatnej wersji na Lubelszczyźnie.
Rozpoczęcie działalności PR-owej i marketingowej.
Pierwsze ogólnopolskie wydanie, dostępne wyłącznie w sklepie internetowym.
Wejście magazynu do sieci sprzedaży sklepów Empik.
Debiut Motór Coffee, kolekcji unikalnych mieszanek kaw jakości speciality.
Debiut książki „Road Trip: Bliski Wschód”
Magazyn Motór podwaja swoją objętość z 2018 roku, osiągając 200 stron autorskich materiałów bez ani jednej reklamy.
Debiut gry karciano-planszowej, otwierającej nowy rozdział w historii wydawnictwa.
Tworzenie nowych, unikalnych w tej branży produktów wydawniczych.
Portfolio
Słowa przelane na papier ma dla nas kluczowe znaczenie. Wiemy jednak, że apetyt fana motoryzacji i dobrego stylu nie zaspokoi jedynie lektura magazynu czy książki. W swojej ofercie posiadamy więc grę karciano-planszową, własną kawę, galanterię oraz elementy wystroju wnętrza – plakaty, obrazy i rysunki.
Odbiorcy
Klient wydawnictwa Motór jest najczęściej osobą ciekawą świata oraz doceniając styl rzeczy, które go otaczają.
Dodatkowo najczęściej jest to również:
Osoba w wieku 25-50 lat
W 80%
mężczyzna
Mieszkaniec
średniego
lub dużego
miasta
Właściciel
firmy lub
osoba zajmująca
stanowisko
menedżerskie
w działaniach
wizerunkowo-reklamowych
Od 10 lat Magazyn Motór publikuje treści przygotowywane przez czołowych dziennikarzy motoryzacyjnych, fotografów i grafików. Do tego grona z czasem dołączyli specjaliści od marketingu internetowego i tradycyjnego, aby jeszcze lepiej realizować kampanie reklamowe dla klientów wydawnictwa. To sprawiło, że Motór w sposób naturalny wyspecjalizował się również w działaniach WIZERUNKOWO-REKLAMOWYCH.
Od 2017 roku świadczymy usługi PR-owe i marketingowe wobec osób i firm z różnych branż. Oferujemy pomoc w doraźnych projektach, średnioterminową oraz długoterminową obsługą marketingową.
W tym możemy Ci pomóc
Słowa przelane na papier ma dla nas kluczowe znaczenie. Wiemy jednak, że apetyt fana motoryzacji i dobrego stylu nie zaspokoi jedynie lektura magazynu czy książki. W swojej ofercie posiadamy więc grę karciano-planszową, własną kawę, galanterię oraz elementy wystroju wnętrza – plakaty, obrazy i rysunki.
Jak to się dzieje?
Jako dziennikarze wiemy, że wszystko zaczyna się od HASŁA. Bez względu na to, czy chcesz coś ogłosić, czy sprzedać produkt – hasło ma wywołać określony efekt u odbiorcy. Odpowiednio dobieramy słowa, a kiedy oddziałujące hasło jest już gotowe, zaczynamy je rozpisywać.
Powstaje notka, następnie artykuł, a nawet cały cykl, który łatwo przekształcić w scenariusz do prowadzenia komunikacji w social mediach, ebooka, film, sesję zdjęciową czy podcast.
Każdy z tych materiałów będzie opowiadał tę samą historię, wywołując pożądany efekt u odbiorcy. A Ty, mając w rękach plan marketingowy, wiesz już, czego oczekiwać po kampanii. Możesz obserwować i modyfikować ją, aby uzyskać lepsze efekty. No i najważniejsze – wszystko zostaje w Twoich rękach, dzięki czemu następnej kampanii nie musisz zaczynać od zera.