BMW K100 Custom: KaSETA przyszłością customizingu!Sebastian Mądrachowski2022-03-31T18:17:38+02:007 września 2018|motocykle customy, motocykle klasyki|
GOLDWING Cafe Racer | 1975 Honda GL1000 Goldwing ‘CESTUS’Sebastian Mądrachowski2022-04-01T16:34:50+02:0022 marca 2017|motocykle customy, motocykle klasyki|
Motorynka Romet PONY M2: lekcja histeriiSebastian Mądrachowski2022-04-01T21:12:36+02:0030 października 2016|motocykle historia, motocykle klasyki|
Honda CB 750 Cafe Racer by Cardsharper CustomsSebastian Mądrachowski2022-04-01T21:20:28+02:0016 sierpnia 2016|motocykle customy, motocykle klasyki|
MOTO GUZZI: V11 Sport Scura i California 1400Sebastian Mądrachowski2022-04-01T21:24:21+02:0024 czerwca 2016|motocykle klasyki, motocykle testy|
WFM M06, czyli Pietruszka przez duże PSebastian Mądrachowski2022-04-01T21:38:18+02:0019 grudnia 2015|motocykle historia, motocykle klasyki|
BMW K100 Custom: KaSETA przyszłością customizingu!Sebastian Mądrachowski2022-03-31T18:17:38+02:007 września 2018|motocykle customy, motocykle klasyki|
GOLDWING Cafe Racer | 1975 Honda GL1000 Goldwing ‘CESTUS’Sebastian Mądrachowski2022-04-01T16:34:50+02:0022 marca 2017|motocykle customy, motocykle klasyki|
Motorynka Romet PONY M2: lekcja histeriiSebastian Mądrachowski2022-04-01T21:12:36+02:0030 października 2016|motocykle historia, motocykle klasyki|
Honda CB 750 Cafe Racer by Cardsharper CustomsSebastian Mądrachowski2022-04-01T21:20:28+02:0016 sierpnia 2016|motocykle customy, motocykle klasyki|
MOTO GUZZI: V11 Sport Scura i California 1400Sebastian Mądrachowski2022-04-01T21:24:21+02:0024 czerwca 2016|motocykle klasyki, motocykle testy|
WFM M06, czyli Pietruszka przez duże PSebastian Mądrachowski2022-04-01T21:38:18+02:0019 grudnia 2015|motocykle historia, motocykle klasyki|