Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
BMW K100 Custom
Strona główna » BMW K100 Custom: KaSETA przyszłością customizingu!

BMW K100 Custom: KaSETA przyszłością customizingu!

BMW K100 Custom | BMW K100 Cafe Racer | BMW […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » BMW K100 Custom: KaSETA przyszłością customizingu!

BMW K100 Custom: KaSETA przyszłością customizingu!

BMW K100 Custom | BMW K100 Cafe Racer | BMW […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » BMW K100 Custom: KaSETA przyszłością customizingu!

BMW K100 Custom: KaSETA przyszłością customizingu!

BMW K100 Custom | BMW K100 Cafe Racer | BMW […]

Sebastian Mądrachowski

BMW K100 Custom | BMW K100 Cafe Racer | BMW K100 Cardsharper

BMW K100 LT z 1990 roku. Motocykl olśniewającej urody, przywołujący ulotne, filigranowe piękno niemieckiego czołgu Tygrys. K100 jest tak powabne, że nie wyobrażałem sobie, że istnieje ktoś, kto mógłby podnieść rękę na jego rubensowskie kształty, tymczasem… Stało się! Lubelski Cardsharper Customs rękę podniósł, a na zdjęciach możecie oglądać efekty.

tekst: Sebastian Mądrachowski / foto: Artur Woszak

BMW K100 Custom by Cardsharper Customs

Jacek Mulak z Cardsharper Customs jest customowym terrorystą. Najpierw w głowie rodzi się wizja, a później KLIENT i jaśnie nam panująca FIZYKA mają przerąbane. Wygląda to mniej więcej tak: inwestor podrzuca motocykl i pokazuje serię zdjęć mających zasugerować Jackowi, w którą stronę poleciały jego marzenia. Na zdjęciach zazwyczaj widnieją najbardziej typowe wydumki, które powstają masowo, często wyłącznie przy użyciu szlifierki kątowej. Wtedy Jacek Mulak mówi NIE, tworzy unikatowy projekt i zaczyna naciskać na inwestora. Ten, jeżeli jest rozsądny, ustępuje i po jakimś czasie cieszy się wyjątkową maszyną dopracowaną w najmniejszym detalu.

Tak właśnie wyglądała sytuacja w przypadku kasety widocznej na zdjęciach. Projekt został zaakceptowany, podobnie jak wycena, fizyki nikt o zdanie nie pytał. To ciekawe, bo budowa tej ślicznotki zajęła całą kalendarzową zimę, i nie uwierzę, że nie miało to wpływu na wybór malowania. Adam Brzezowski pomalował motocykl we wzór będący wariacją kamuflażu miejskiego/cyfrowego (urban/digital camo). Wyszło genialnie. Za doborem malowania może stać fakt, że twórca chciał ukryć nieoryginalny zbiornik paliwa z BMW K75, ale baliśmy się zapytać.


BMW K100 Custom / Caferacer

BMW K100 Custom | Baza

Na początku rozwodziłem się nad ponadczasowym pięknem bazy, czyli oryginalnego BMW K100. To oczywiście żart. Tak naprawdę w oryginale motocykl jest urodziwy jak kwiat róży po burzy i wygląda, jakby BMW klepało go w latach 90. z resztek Messerschmittów zestrzelonych podczas II wojny światowej. W konsekwencji K100 jest wizualnie ociężałe, nieproporcjonalne i ogólnie się nie nadaje. Ciekawe, że zbudowane na nim customy, które można obejrzeć w internetach, wcale nie uciekają daleko od pierwowzoru. Są ciężkie, proste i w większości przypadków wyglądają jak efekt zderzenia z kombajnem, a nie owoc kreatywnej pracy swojego twórcy. Cardsharper Customs znalazł metodę na to moto.

BMW K100 Custom | Efekt

bmw k100 custom caferacer
bmw k100 custom caferacer rear
bmw k100 custom caferacer 3

Więcej przeczytasz i zobaczysz w papierowym wydaniu #1 Magazynu Motór.
Zamów, spodoba Ci się.

BMW K100 Custom
BMW K100 Custom
BMW K100 Custom
BMW K100 Custom

BMW K100 Custom / Caferacer

Zobacz także inne projekty Cardsharper Customs

Tags: bmw, bmw k100 caferacer, BMW K100 Custom, BMW K100 LT, Café racer, cardsharper customs, custom, K100, K100 LT, kaSETA

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

BMW K100 Custom | BMW K100 Cafe Racer | BMW K100 Cardsharper

BMW K100 LT z 1990 roku. Motocykl olśniewającej urody, przywołujący ulotne, filigranowe piękno niemieckiego czołgu Tygrys. K100 jest tak powabne, że nie wyobrażałem sobie, że istnieje ktoś, kto mógłby podnieść rękę na jego rubensowskie kształty, tymczasem… Stało się! Lubelski Cardsharper Customs rękę podniósł, a na zdjęciach możecie oglądać efekty.

tekst: Sebastian Mądrachowski / foto: Artur Woszak

BMW K100 Custom by Cardsharper Customs

Jacek Mulak z Cardsharper Customs jest customowym terrorystą. Najpierw w głowie rodzi się wizja, a później KLIENT i jaśnie nam panująca FIZYKA mają przerąbane. Wygląda to mniej więcej tak: inwestor podrzuca motocykl i pokazuje serię zdjęć mających zasugerować Jackowi, w którą stronę poleciały jego marzenia. Na zdjęciach zazwyczaj widnieją najbardziej typowe wydumki, które powstają masowo, często wyłącznie przy użyciu szlifierki kątowej. Wtedy Jacek Mulak mówi NIE, tworzy unikatowy projekt i zaczyna naciskać na inwestora. Ten, jeżeli jest rozsądny, ustępuje i po jakimś czasie cieszy się wyjątkową maszyną dopracowaną w najmniejszym detalu.

Tak właśnie wyglądała sytuacja w przypadku kasety widocznej na zdjęciach. Projekt został zaakceptowany, podobnie jak wycena, fizyki nikt o zdanie nie pytał. To ciekawe, bo budowa tej ślicznotki zajęła całą kalendarzową zimę, i nie uwierzę, że nie miało to wpływu na wybór malowania. Adam Brzezowski pomalował motocykl we wzór będący wariacją kamuflażu miejskiego/cyfrowego (urban/digital camo). Wyszło genialnie. Za doborem malowania może stać fakt, że twórca chciał ukryć nieoryginalny zbiornik paliwa z BMW K75, ale baliśmy się zapytać.


BMW K100 Custom / Caferacer

BMW K100 Custom | Baza

Na początku rozwodziłem się nad ponadczasowym pięknem bazy, czyli oryginalnego BMW K100. To oczywiście żart. Tak naprawdę w oryginale motocykl jest urodziwy jak kwiat róży po burzy i wygląda, jakby BMW klepało go w latach 90. z resztek Messerschmittów zestrzelonych podczas II wojny światowej. W konsekwencji K100 jest wizualnie ociężałe, nieproporcjonalne i ogólnie się nie nadaje. Ciekawe, że zbudowane na nim customy, które można obejrzeć w internetach, wcale nie uciekają daleko od pierwowzoru. Są ciężkie, proste i w większości przypadków wyglądają jak efekt zderzenia z kombajnem, a nie owoc kreatywnej pracy swojego twórcy. Cardsharper Customs znalazł metodę na to moto.

BMW K100 Custom | Efekt

bmw k100 custom caferacer
bmw k100 custom caferacer rear
bmw k100 custom caferacer 3

Więcej przeczytasz i zobaczysz w papierowym wydaniu #1 Magazynu Motór.
Zamów, spodoba Ci się.

BMW K100 Custom
BMW K100 Custom
BMW K100 Custom
BMW K100 Custom

BMW K100 Custom / Caferacer

Zobacz także inne projekty Cardsharper Customs

Tags: bmw, bmw k100 caferacer, BMW K100 Custom, BMW K100 LT, Café racer, cardsharper customs, custom, K100, K100 LT, kaSETA
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Honda Goldwing Turbo – Waga ciężka

    Honda Goldwing Turbo – Waga ciężka

    12:06
  • Porozmawiajmy o lifestyle’u  | Motocyklowy lifestyle

    Porozmawiajmy o lifestyle’u  | Motocyklowy lifestyle

    12:40
  • Moto Guzzi V11 Le Mans

    Moto Guzzi V11 Le Mans

    10:22
  • Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

    Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

    10:08
  • Ariel model B i F – rocznik 1929

    Ariel model B i F – rocznik 1929

    13:21|0 Comments
  • Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

    Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

    12:08
  • NSU 251 OSL 1938 salon Polska od motocyklisty

    NSU 251 OSL 1938 salon Polska od motocyklisty

    13:35|0 Comments
  • Honda RC30 VFR750R, kamień milowy w rozwoju japońskich motórów

    Honda RC30 VFR750R, kamień milowy w rozwoju japońskich motórów

    10:02|0 Comments
  • Victoria KR 8 1934 r. | UNIKAT!

    Victoria KR 8 1934 r. | UNIKAT!

    22:23|0 Comments
  • HARLEY RZESZÓW | Hard Rock Beast by GOC

    HARLEY RZESZÓW | Hard Rock Beast by GOC

    12:39|0 Comments

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Honda Goldwing Turbo – Waga ciężka

    Honda Goldwing Turbo – Waga ciężka

    12:06
  • Porozmawiajmy o lifestyle’u  | Motocyklowy lifestyle

    Porozmawiajmy o lifestyle’u  | Motocyklowy lifestyle

    12:40
  • Moto Guzzi V11 Le Mans

    Moto Guzzi V11 Le Mans

    10:22
  • Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

    Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

    10:08
  • Ariel model B i F – rocznik 1929

    Ariel model B i F – rocznik 1929

    13:21|0 Comments
  • Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

    Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

    12:08
  • NSU 251 OSL 1938 salon Polska od motocyklisty

    NSU 251 OSL 1938 salon Polska od motocyklisty

    13:35|0 Comments
  • Honda RC30 VFR750R, kamień milowy w rozwoju japońskich motórów

    Honda RC30 VFR750R, kamień milowy w rozwoju japońskich motórów

    10:02|0 Comments
  • Victoria KR 8 1934 r. | UNIKAT!

    Victoria KR 8 1934 r. | UNIKAT!

    22:23|0 Comments
  • HARLEY RZESZÓW | Hard Rock Beast by GOC

    HARLEY RZESZÓW | Hard Rock Beast by GOC

    12:39|0 Comments

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry