Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

Jest takie miejsce, gdzie dno wyschniętego słonego jeziora tworzy strukturę twardą jak beton. To jedno z niewielu miejsc na lądzie, gdzie widać krzywiznę horyzontu. Na tej płaskiej i twardej solnej pustyni utworzono tor do bicia rekordów prędkości pojazdów kołowych. Właśnie stąd, od Jeziora Bonneville, swoją nazwę wziął Triumph Bonneville Bobber.

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

Jest takie miejsce, gdzie dno wyschniętego słonego jeziora tworzy strukturę twardą jak beton. To jedno z niewielu miejsc na lądzie, gdzie widać krzywiznę horyzontu. Na tej płaskiej i twardej solnej pustyni utworzono tor do bicia rekordów prędkości pojazdów kołowych. Właśnie stąd, od Jeziora Bonneville, swoją nazwę wziął Triumph Bonneville Bobber.

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

Jest takie miejsce, gdzie dno wyschniętego słonego jeziora tworzy strukturę twardą jak beton. To jedno z niewielu miejsc na lądzie, gdzie widać krzywiznę horyzontu. Na tej płaskiej i twardej solnej pustyni utworzono tor do bicia rekordów prędkości pojazdów kołowych. Właśnie stąd, od Jeziora Bonneville, swoją nazwę wziął Triumph Bonneville Bobber.

Sebastian Mądrachowski

Triumph Bonneville Bobber, w tej odsłonie, zadebiutował na targach Eicma w Mediolanie w 2016 roku. Gdy wtedy przyglądałem się nowościom pokazanym na targach, zupełnie nie zwróciłem uwagi na Triumpha. Show skradli gospodarze. Ducati obchodziło jubileusz 90-lecia swojego istnienia, a na scenie brylowali autorzy ówczesnych sportowych sukcesów marki: Chaz Davies z Mistrzostw Świata Superbike oraz Andrea Dovizioso z MotoGP. Premiery Ducati: linia Scrambler i prezentacja 1299 Superleggera sprawiły, że Triumph Bonneville Bobber nie zauważyłem. 

Triumph Bonneville Bobber

Złe miłego początki

Trochę mi szkoda, że już wtedy nie załapałem jak bardzo zmienił się motocyklowy świat. Zobaczcie, jak to dziś wygląda. Cafe racery produkuje się w fabrykach, po Scramblera idzie się do salonu, a Triumph zrobił Bobbera. Korporacje zauważyły, że nie mamy czasu, miejsca i weny, żeby budować motocykle naszych marzeń. Postanowiły zrobić to za nas i, o dziwo, wyszliśmy na tym całkiem dobrze. Zjawisko CUSTOM zostało wyrwane z przydomowych garaży i rzucone prosto w otchłań masowej produkcji. Triumph Bonneville Bobber był zwiastunem tych zmian.

Triumph Bonneville Bobber

W 2018 r. Triumph poinformował, że opracowuje nową, limitowaną serię motocykli zwaną Triumph Factory Custom (TFC). Pierwszym modelem był Thruxton TFC, z produkcją ograniczoną do 750 sztuk. Niedawno doszedł drugi model, Rocket 3 TFC. Tym samym wiemy już, że rynek motocykli zaleje teraz fala krótkoseryjnych, unikatowych motocykli. Bonneville Penguin dla zakonnic, Bonneville Postman dla listonoszy, itd. – customy z taśmy produkcyjnej.

moda motocykowa
Triumph Bonneville Bobber silnik

Triumph Bonneville Bobber

„Bobber to rodzaj zmodyfikowanych motocykli. Modyfikacje polegają na usunięciu z motocykla zbędnych elementów, jak przedni i tylny błotnik (…)”. Tyle Wikipedia. W praktyce Triumph wziął klasyczny model Bonneville i szlifierkę kątową. Kanapę zastąpiło regulowane siedzisko (kacza stopa). Zredukowana tylna rama ukrywa amortyzator, dając wrażenie sztywnego wahacza. Tą samą szlifierką obcięto też ostro tłumik. Z kolei silnik o pojemności 1200 cm3 stracił kilka koni na rzecz wyższego i dostępnego niżej momentu obrotowego. Jest 77 KM przy 6100 obr./min. i 106 Nm przy 4000 obr./min. Jak wyszło – oceńcie sami. Ważne, że wszystko odbyło się z szacunkiem dla legendy modelu Bonneville.

Triumph Bonneville Bobber | Legenda

Skoro o legendach mowa, to na początek weźmy koryto jeziora Bonneville w Utah. Miejsce, gdzie ustanowiono większość światowych rekordów prędkości na lądzie. W 1955 r. Johnny Allen osiągnął tam prędkość 311 km/h na motocyklu Devil’s Arrow z dwucylindrowym silnikiem Triumpha o pojemności 650 cm3. Prędkość Allena została uznana za rekord świata przez Amerykańskie Stowarzyszenie Motocyklowe, ale nie przez światowy organ FIM. Powodem był brak oficjalnych obserwatorów. Rok później niemieckie NSU pobiło ten wynik, więc Allen i jego zespół wrócili do Bonneville i odzyskali rekord, osiągając średnią prędkość 344 km/h. FIM ponownie odmówiło im uznania.

Triumph Bonneville Bobber

sinik triumph 1200
Bonneville 1200

Na tym etapie Triumph zyskał już potrzebny rozgłos (głównie dzięki późniejszemu nasłaniu prawników na Międzynarodową Federację Motocyklową). W uznaniu dla rekordów Allena powstał nowy model o pięknej nazwie Bonneville T120. Później dno jeziora w stanie Utah jeszcze wielokrotnie widziało motocykle z silnikami Triumpha, które przekraczały granice zdrowego rozsądku. A Triumph? Przez kilka następnych lat wyposażał roadstery Bonneville w naklejki „Najszybszy motocykl na świecie”.

jazda motocyklem
triumph Bonneville detale
Triumph Bonneville Bobber

Triumph Bonneville Bobber | Geny genami, a jak jest?

W 2016 roku Triumph wiedział, że może bawić się swoją legendą, ale wiedział też, że są granice. Stąd pojedyncza tarcza z przodu, silnik w kolorze szczotkowanego aluminium, jak za starych dobrych czasów. Kiedy od właściciela tego egzemplarza usłyszałem, że podwójna tarcza hamulcowa i czarne wykończenie nowszego Triumpha Bobbera Black to „nie to”, wiedziałem, że sprawa jest poważna. Cała historia Triumpha w pigułce: dawno temu były motocykle, które pokochało wielu, i później nie można było ich zmieniać. Stały się przestarzałe, przestały się sprzedawać i firma padła. Przerwa w historii. W 1983r. pojawia się gość, który nadal chce robić Triumphy, więc sprzedaje patent na robienie staroci (w tym Bonneville’a), a sam jedzie do Japonii – tam, gdzie zarabia się na robieniu motocykli.

moda motocyklowa

Japoński tour inżynierów Triumpha służył podglądaniu, kradzieży wzorców i nauczeniu się „w cyfrowo sterowane maszyny i linie produkcyjne”. Kilka lat później powstaje pierwszy silnik, fabryka i… wszystko znika w pożarze. Ubezpieczenie oddaje kasę, a firma zatrudnia ministra, księcia, i inne lokalne szychy, które mają znajomości w Zjednoczonym Królestwie. Tutaj w tej historii pojawiamy się my, na kultowym motórze, ubrani w prestiż legendarnej marki. Wszystkie dziewczyny nasze, gdyby nie solowe siodło, które mówi światu, że przyjechaliśmy sami i sami planujemy jechać do łóżka.

https://motormag.pl/2019/12/benelli-leoncino-500-opinie-cena-test/

Legenda Triumpha to kult detalu, który widać w tym modelu. Każdy element dopracowany do perfekcji, świetne materiały i nowoczesne technologie. Te ostatnie trochę ukryte, żeby „ludzie nie gadali”. Kiedy patrzy się z bliska na ten motocykl, ma się wrażenie, że wszystko jest walką między funkcjonalnością a stylem. Jest kontrola trakcji, jest ABS, jest komputer pokładowy. Ale już zegary są regulowane (pierwszy raz widziałem taki patent), żeby można wybrać, czy mają lepiej wyglądać, czy być lepiej widoczne. Wszystko w tym motocyklu DOBRZE WYGLĄDA. 

triumph zegary
triumph zegary

podróż motocyklem

Triumph Bonneville Bobber
Triumph Bonneville Bobber

Mało znam motocykli, które mogą konkurować z Bonneville Bobberem. Do głowy przyszedł mi jedynie H-D Sportster 1200 Custom. Podobna cena, podobny klimat, ale w porównaniu do Triumpha Harley jest… wulgarny. Niejeden klient wybierze Harleya, ale Triumph przyciągał będzie właścicieli z zupełnie inną klasą. A to ważne, patrząc, jak poważnie marka podchodzi do stylu. Od początku swojej nowożytnej historii Triumph prowadzi sprzedaż produktów Triple Connection, w tym sprzedaje linie ubrań z podobiznami celebrytów związanych z marką w przeszłości. Chodzi o Boba Dylana, Marlona Brando, Elvisa Presleya, Jamesa Deana i Steve’a McQueena.  

Więcej przeczytasz w #5 Magazynie Motór

#5 magazyn motór tede

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: motocykle, Steve McQueen, triumph, Triumph Bonneville Bobber

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Triumph Bonneville Bobber, w tej odsłonie, zadebiutował na targach Eicma w Mediolanie w 2016 roku. Gdy wtedy przyglądałem się nowościom pokazanym na targach, zupełnie nie zwróciłem uwagi na Triumpha. Show skradli gospodarze. Ducati obchodziło jubileusz 90-lecia swojego istnienia, a na scenie brylowali autorzy ówczesnych sportowych sukcesów marki: Chaz Davies z Mistrzostw Świata Superbike oraz Andrea Dovizioso z MotoGP. Premiery Ducati: linia Scrambler i prezentacja 1299 Superleggera sprawiły, że Triumph Bonneville Bobber nie zauważyłem. 

Triumph Bonneville Bobber

Złe miłego początki

Trochę mi szkoda, że już wtedy nie załapałem jak bardzo zmienił się motocyklowy świat. Zobaczcie, jak to dziś wygląda. Cafe racery produkuje się w fabrykach, po Scramblera idzie się do salonu, a Triumph zrobił Bobbera. Korporacje zauważyły, że nie mamy czasu, miejsca i weny, żeby budować motocykle naszych marzeń. Postanowiły zrobić to za nas i, o dziwo, wyszliśmy na tym całkiem dobrze. Zjawisko CUSTOM zostało wyrwane z przydomowych garaży i rzucone prosto w otchłań masowej produkcji. Triumph Bonneville Bobber był zwiastunem tych zmian.

Triumph Bonneville Bobber

W 2018 r. Triumph poinformował, że opracowuje nową, limitowaną serię motocykli zwaną Triumph Factory Custom (TFC). Pierwszym modelem był Thruxton TFC, z produkcją ograniczoną do 750 sztuk. Niedawno doszedł drugi model, Rocket 3 TFC. Tym samym wiemy już, że rynek motocykli zaleje teraz fala krótkoseryjnych, unikatowych motocykli. Bonneville Penguin dla zakonnic, Bonneville Postman dla listonoszy, itd. – customy z taśmy produkcyjnej.

moda motocykowa
Triumph Bonneville Bobber silnik

Triumph Bonneville Bobber

„Bobber to rodzaj zmodyfikowanych motocykli. Modyfikacje polegają na usunięciu z motocykla zbędnych elementów, jak przedni i tylny błotnik (…)”. Tyle Wikipedia. W praktyce Triumph wziął klasyczny model Bonneville i szlifierkę kątową. Kanapę zastąpiło regulowane siedzisko (kacza stopa). Zredukowana tylna rama ukrywa amortyzator, dając wrażenie sztywnego wahacza. Tą samą szlifierką obcięto też ostro tłumik. Z kolei silnik o pojemności 1200 cm3 stracił kilka koni na rzecz wyższego i dostępnego niżej momentu obrotowego. Jest 77 KM przy 6100 obr./min. i 106 Nm przy 4000 obr./min. Jak wyszło – oceńcie sami. Ważne, że wszystko odbyło się z szacunkiem dla legendy modelu Bonneville.

Triumph Bonneville Bobber | Legenda

Skoro o legendach mowa, to na początek weźmy koryto jeziora Bonneville w Utah. Miejsce, gdzie ustanowiono większość światowych rekordów prędkości na lądzie. W 1955 r. Johnny Allen osiągnął tam prędkość 311 km/h na motocyklu Devil’s Arrow z dwucylindrowym silnikiem Triumpha o pojemności 650 cm3. Prędkość Allena została uznana za rekord świata przez Amerykańskie Stowarzyszenie Motocyklowe, ale nie przez światowy organ FIM. Powodem był brak oficjalnych obserwatorów. Rok później niemieckie NSU pobiło ten wynik, więc Allen i jego zespół wrócili do Bonneville i odzyskali rekord, osiągając średnią prędkość 344 km/h. FIM ponownie odmówiło im uznania.

Triumph Bonneville Bobber

sinik triumph 1200
Bonneville 1200

Na tym etapie Triumph zyskał już potrzebny rozgłos (głównie dzięki późniejszemu nasłaniu prawników na Międzynarodową Federację Motocyklową). W uznaniu dla rekordów Allena powstał nowy model o pięknej nazwie Bonneville T120. Później dno jeziora w stanie Utah jeszcze wielokrotnie widziało motocykle z silnikami Triumpha, które przekraczały granice zdrowego rozsądku. A Triumph? Przez kilka następnych lat wyposażał roadstery Bonneville w naklejki „Najszybszy motocykl na świecie”.

jazda motocyklem
triumph Bonneville detale
Triumph Bonneville Bobber

Triumph Bonneville Bobber | Geny genami, a jak jest?

W 2016 roku Triumph wiedział, że może bawić się swoją legendą, ale wiedział też, że są granice. Stąd pojedyncza tarcza z przodu, silnik w kolorze szczotkowanego aluminium, jak za starych dobrych czasów. Kiedy od właściciela tego egzemplarza usłyszałem, że podwójna tarcza hamulcowa i czarne wykończenie nowszego Triumpha Bobbera Black to „nie to”, wiedziałem, że sprawa jest poważna. Cała historia Triumpha w pigułce: dawno temu były motocykle, które pokochało wielu, i później nie można było ich zmieniać. Stały się przestarzałe, przestały się sprzedawać i firma padła. Przerwa w historii. W 1983r. pojawia się gość, który nadal chce robić Triumphy, więc sprzedaje patent na robienie staroci (w tym Bonneville’a), a sam jedzie do Japonii – tam, gdzie zarabia się na robieniu motocykli.

moda motocyklowa

Japoński tour inżynierów Triumpha służył podglądaniu, kradzieży wzorców i nauczeniu się „w cyfrowo sterowane maszyny i linie produkcyjne”. Kilka lat później powstaje pierwszy silnik, fabryka i… wszystko znika w pożarze. Ubezpieczenie oddaje kasę, a firma zatrudnia ministra, księcia, i inne lokalne szychy, które mają znajomości w Zjednoczonym Królestwie. Tutaj w tej historii pojawiamy się my, na kultowym motórze, ubrani w prestiż legendarnej marki. Wszystkie dziewczyny nasze, gdyby nie solowe siodło, które mówi światu, że przyjechaliśmy sami i sami planujemy jechać do łóżka.

https://motormag.pl/2019/12/benelli-leoncino-500-opinie-cena-test/

Legenda Triumpha to kult detalu, który widać w tym modelu. Każdy element dopracowany do perfekcji, świetne materiały i nowoczesne technologie. Te ostatnie trochę ukryte, żeby „ludzie nie gadali”. Kiedy patrzy się z bliska na ten motocykl, ma się wrażenie, że wszystko jest walką między funkcjonalnością a stylem. Jest kontrola trakcji, jest ABS, jest komputer pokładowy. Ale już zegary są regulowane (pierwszy raz widziałem taki patent), żeby można wybrać, czy mają lepiej wyglądać, czy być lepiej widoczne. Wszystko w tym motocyklu DOBRZE WYGLĄDA. 

triumph zegary
triumph zegary

podróż motocyklem

Triumph Bonneville Bobber
Triumph Bonneville Bobber

Mało znam motocykli, które mogą konkurować z Bonneville Bobberem. Do głowy przyszedł mi jedynie H-D Sportster 1200 Custom. Podobna cena, podobny klimat, ale w porównaniu do Triumpha Harley jest… wulgarny. Niejeden klient wybierze Harleya, ale Triumph przyciągał będzie właścicieli z zupełnie inną klasą. A to ważne, patrząc, jak poważnie marka podchodzi do stylu. Od początku swojej nowożytnej historii Triumph prowadzi sprzedaż produktów Triple Connection, w tym sprzedaje linie ubrań z podobiznami celebrytów związanych z marką w przeszłości. Chodzi o Boba Dylana, Marlona Brando, Elvisa Presleya, Jamesa Deana i Steve’a McQueena.  

Więcej przeczytasz w #5 Magazynie Motór

#5 magazyn motór tede

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: motocykle, Steve McQueen, triumph, Triumph Bonneville Bobber
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Honda Goldwing Turbo – Waga ciężka

    Honda Goldwing Turbo – Waga ciężka

    12:06
  • 19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

    19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

    11:36
  • Porozmawiajmy o lifestyle’u  | Motocyklowy lifestyle

    Porozmawiajmy o lifestyle’u  | Motocyklowy lifestyle

    12:40
  • Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

    Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

    14:50
  • Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

    Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

    16:05
  • Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

    Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

    12:08
  • HARLEY RZESZÓW | Hard Rock Beast by GOC

    HARLEY RZESZÓW | Hard Rock Beast by GOC

    12:39|0 Comments
  • BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

    BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

    12:55|0 Comments
  • Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

    Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

    12:54|0 Comments
  • Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

    Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

    13:31|0 Comments

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Honda Goldwing Turbo – Waga ciężka

    Honda Goldwing Turbo – Waga ciężka

    12:06
  • 19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

    19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

    11:36
  • Porozmawiajmy o lifestyle’u  | Motocyklowy lifestyle

    Porozmawiajmy o lifestyle’u  | Motocyklowy lifestyle

    12:40
  • Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

    Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

    14:50
  • Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

    Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

    16:05
  • Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

    Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

    12:08
  • HARLEY RZESZÓW | Hard Rock Beast by GOC

    HARLEY RZESZÓW | Hard Rock Beast by GOC

    12:39|0 Comments
  • BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

    BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

    12:55|0 Comments
  • Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

    Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

    12:54|0 Comments
  • Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

    Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

    13:31|0 Comments

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry