Oto pierwsza książka naszego wydawnictwa, spełnienie naszych marzeń i nowy rozdział w historii “Motóra”. To również wyjątkowa szansa dla Ciebie. Pierwsza edycja “Road Tripu” zostanie wydrukowana w liczbie zaledwie tysiąca egzemplarzy! Książka opatrzona numerem seryjnym i podpisem autora będzie na Twojej półce niczym limitowany supercar w garażu. Nie przegap takiej okazji.
Road Trip: Bliski Wschód to książka drogi, która wywróci Twój sposób myślenia o Półwyspie Arabskim. Jej autor, Michał Gąsior, z pozycji skórzanego fotela Maserati 4200 Spyder prowadzi czytelnika przez meandry obyczajów, kultury, historii, kulinariów i motoryzacji Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Libanu, Omanu oraz Kataru.
Książka bez ogródek pokazuje wszechobecne tam skrajności: bogactwa i niewolnictwa, ropy naftowej i największych na świecie elektrowni słonecznych, szariatu i dekadencji, metropolii i przepastnej pustyni, supersamochodów i gigantycznego cmentarzyska egzotycznych aut.
Biorąc tę książkę do ręki, poczujesz charakterystyczny zapach oudu, usłyszysz pomruk silnika V8 Maserati i poczujesz palące słońce pustyni. Poznasz prawdziwy Bliski Wschód, chowany skrzętnie przed turystami i opinią publiczną pod dywanem przepychu, kalek kulturowo-religijnych oraz kolejnych rekordów świata.
• Objętość 300 stron
• Twarda oprawa
• Stylowe opakowanie
Yokohama Polska Maserati Pietrzak
Z dumą informujemy, że partnerami publikacji są
Yokohama Polska oraz Maserati Pietrzak
Bądź częścią wyjątkowego wydania
Pierwsza edycja książki Road Trip: Bliski Wschód
to tylko tysiąc egzemplarzy.
Numer seryjny oraz podpis autora otrzymasz gratis.
Michał Gąsior
Miłośnik podróży i psów, praktykujący stoik oraz niepoprawny petrolhead. Gustuje we włoskich samochodach i brytyjskich motocyklach, choć zdarzyło mu się kupić Mercedesa od katarskiej rodziny królewskiej.
Przedsiębiorca związany ze startupami, reklamą i marketingiem. Właściciel firmy consultingowej muck dla sektora IT i rynku krypto. W latach 2014-2016 mieszkał na Bliskim Wschodzie, kierując działami digital regionalnych agencji reklamowych.
Patroni medialni:
POPRZEDNI
NASTĘPNY
Oto pierwsza książka naszego wydawnictwa, spełnienie naszych marzeń i nowy rozdział w historii “Motóra”. To również wyjątkowa szansa dla Ciebie. Pierwsza edycja “Road Tripu” zostanie wydrukowana w liczbie zaledwie tysiąca egzemplarzy! Książka opatrzona numerem seryjnym i podpisem autora będzie na Twojej półce niczym limitowany supercar w garażu. Nie przegap takiej okazji.
Road Trip: Bliski Wschód to książka drogi, która wywróci Twój sposób myślenia o Półwyspie Arabskim. Jej autor, Michał Gąsior, z pozycji skórzanego fotela Maserati 4200 Spyder prowadzi czytelnika przez meandry obyczajów, kultury, historii, kulinariów i motoryzacji Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Libanu, Omanu oraz Kataru.
Książka bez ogródek pokazuje wszechobecne tam skrajności: bogactwa i niewolnictwa, ropy naftowej i największych na świecie elektrowni słonecznych, szariatu i dekadencji, metropolii i przepastnej pustyni, supersamochodów i gigantycznego cmentarzyska egzotycznych aut.
Biorąc tę książkę do ręki, poczujesz charakterystyczny zapach oudu, usłyszysz pomruk silnika V8 Maserati i poczujesz palące słońce pustyni. Poznasz prawdziwy Bliski Wschód, chowany skrzętnie przed turystami i opinią publiczną pod dywanem przepychu, kalek kulturowo-religijnych oraz kolejnych rekordów świata.
• Objętość 300 stron
• Twarda oprawa
• Stylowe opakowanie
Yokohama Polska Maserati Pietrzak
Z dumą informujemy, że partnerami publikacji są
Yokohama Polska oraz Maserati Pietrzak
Bądź częścią wyjątkowego wydania
Pierwsza edycja książki Road Trip: Bliski Wschód
to tylko tysiąc egzemplarzy.
Numer seryjny oraz podpis autora otrzymasz gratis.
Michał Gąsior
Miłośnik podróży i psów, praktykujący stoik oraz niepoprawny petrolhead. Gustuje we włoskich samochodach i brytyjskich motocyklach, choć zdarzyło mu się kupić Mercedesa od katarskiej rodziny królewskiej.
Przedsiębiorca związany ze startupami, reklamą i marketingiem. Właściciel firmy consultingowej muck dla sektora IT i rynku krypto. W latach 2014-2016 mieszkał na Bliskim Wschodzie, kierując działami digital regionalnych agencji reklamowych.
Patroni medialni: