Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Kawasaki Versys Skyhook
Strona główna » Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

Elektonika w Nowym Versysie 1000 ma sprawić, że motocykl będzie jak zawieszony w powietrzu. Przed Wami zawieszenie Skyhook.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

Elektonika w Nowym Versysie 1000 ma sprawić, że motocykl będzie jak zawieszony w powietrzu. Przed Wami zawieszenie Skyhook.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

Elektonika w Nowym Versysie 1000 ma sprawić, że motocykl będzie jak zawieszony w powietrzu. Przed Wami zawieszenie Skyhook.

Magazyn Motór

Kawasaki Versys Skyhook

Linia Versysa 1000 od niedawna stała się poligonem doświadczalnym dla Kawasaki, które na jego przykładzie może testować i wprowadzać do produkcji technologię z najwyższych półek. W przypadku Nowego Versysa 1000SE na rok 2021 jest to zawieszenie Showa Skyhook. Już sama nazwa brzmi intrygująco, ale zasada jego działania, w szczególności wytłumaczona przez oficjeli Kawasaki jest wprost urzekająca.

Komputer sterujący zawieszeniem Skyhook zakłada, że motocykl jest podwieszony z nieba na niewidzialnym haku, co sprawia, że pozycja motocykla na drodze pozostaje stała podczas gdy zawieszenie reaguje na nawierzchnię

– tłumaczy Martin Lambert z Kawasaki Europe. Jakkolwiek baśniowo by ta teoria nie brzmiała, jest w 100% zgodna z prawdą. Elektronika w postaci sensora uniesienia naprawdę dokonuje pomiarów motocykla na drodze w odniesieniu do “wyimaginowanego” punktu w powietrzu. Efektem tego jest stałe i natychmiastowe zmienianie nastawów zawieszenia podczas jazdy w stosunku do hamowania, przyspieszania, skręcania i zmian nawierzchni, po której w danej chwili motocyukl się porusza. W rezultacie kierowcy ma się wydawać, że motocykl, który właśnie pilotuje jest zawieszony w powietrzu. Oczywiście to rozwiązanie nie jest nowością w motocyklach i z całą pewnością w motoryzacji, ale to pierwszy przypadek zastosowania Skyhook dla Kawasaki i to nie we flagowym superbike’u, który do tej pory był swoistą wystawą nowinek technicznych. 

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys Skyhook 

Zmiany nie dosięgły silnika, bo do póki Kawasaki nie zdecyduje się na podwyżki dla działu Reasearch&Developement, czyt. na zastosowanie jakiegoś rodzaju doładowania, prawdopodobnie w postaci kompresora, nie było potrzeby modernizacji sprawdzonej jednostki napędowej, która nota-bene jest na rynku od 2009 roku. Z kolei w myśl festiwalu kolorów, w którym producent z Akashi najwyraźniej zdaje się uczestniczyć, Nowy Versys będzie oferowany w nowym malowaniu, podobnie jak większość kluczowych pozycji w ofercie na 2021 rok. 

Polub nas na Facebooku!

Tags: kawasaki, Kawasaki Versys Skyhook

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Kawasaki Versys Skyhook

Linia Versysa 1000 od niedawna stała się poligonem doświadczalnym dla Kawasaki, które na jego przykładzie może testować i wprowadzać do produkcji technologię z najwyższych półek. W przypadku Nowego Versysa 1000SE na rok 2021 jest to zawieszenie Showa Skyhook. Już sama nazwa brzmi intrygująco, ale zasada jego działania, w szczególności wytłumaczona przez oficjeli Kawasaki jest wprost urzekająca.

Komputer sterujący zawieszeniem Skyhook zakłada, że motocykl jest podwieszony z nieba na niewidzialnym haku, co sprawia, że pozycja motocykla na drodze pozostaje stała podczas gdy zawieszenie reaguje na nawierzchnię

– tłumaczy Martin Lambert z Kawasaki Europe. Jakkolwiek baśniowo by ta teoria nie brzmiała, jest w 100% zgodna z prawdą. Elektronika w postaci sensora uniesienia naprawdę dokonuje pomiarów motocykla na drodze w odniesieniu do “wyimaginowanego” punktu w powietrzu. Efektem tego jest stałe i natychmiastowe zmienianie nastawów zawieszenia podczas jazdy w stosunku do hamowania, przyspieszania, skręcania i zmian nawierzchni, po której w danej chwili motocyukl się porusza. W rezultacie kierowcy ma się wydawać, że motocykl, który właśnie pilotuje jest zawieszony w powietrzu. Oczywiście to rozwiązanie nie jest nowością w motocyklach i z całą pewnością w motoryzacji, ale to pierwszy przypadek zastosowania Skyhook dla Kawasaki i to nie we flagowym superbike’u, który do tej pory był swoistą wystawą nowinek technicznych. 

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys Skyhook 

Zmiany nie dosięgły silnika, bo do póki Kawasaki nie zdecyduje się na podwyżki dla działu Reasearch&Developement, czyt. na zastosowanie jakiegoś rodzaju doładowania, prawdopodobnie w postaci kompresora, nie było potrzeby modernizacji sprawdzonej jednostki napędowej, która nota-bene jest na rynku od 2009 roku. Z kolei w myśl festiwalu kolorów, w którym producent z Akashi najwyraźniej zdaje się uczestniczyć, Nowy Versys będzie oferowany w nowym malowaniu, podobnie jak większość kluczowych pozycji w ofercie na 2021 rok. 

Polub nas na Facebooku!

Tags: kawasaki, Kawasaki Versys Skyhook
  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat DeLorean DMC-12

    Plakaty
  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Gdzie są TE wydania?

    Gdzie są TE wydania?

    16:39|0 Comments
  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

    Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

    21:35|0 Comments
  • Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

    09:05
  • Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

    16:17
  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

    Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

    08:24
  • 19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

    19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

    11:36
  • Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

    Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

    10:08
  • Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

    Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

    16:05
  • Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

    Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

    12:08
  • BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

    BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

    12:55|0 Comments

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Gdzie są TE wydania?

    Gdzie są TE wydania?

    16:39|0 Comments
  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

    Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

    21:35|0 Comments
  • Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

    09:05
  • Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

    16:17
  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

    Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

    08:24
  • 19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

    19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

    11:36
  • Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

    Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

    10:08
  • Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

    Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

    16:05
  • Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

    Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

    12:08
  • BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

    BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

    12:55|0 Comments

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry