Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
harley davidson livewire harley na prąd
Strona główna » Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

Podczas warszawskiej premiery motocykla mieliśmy możliwość poznać ideę oraz przyszłe plany Harley Davidson w zakresie jednośladów elektrycznych. Odbyła się także pierwsza jazda Liewire'em po mieście.

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

Podczas warszawskiej premiery motocykla mieliśmy możliwość poznać ideę oraz przyszłe plany Harley Davidson w zakresie jednośladów elektrycznych. Odbyła się także pierwsza jazda Liewire'em po mieście.

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

Podczas warszawskiej premiery motocykla mieliśmy możliwość poznać ideę oraz przyszłe plany Harley Davidson w zakresie jednośladów elektrycznych. Odbyła się także pierwsza jazda Liewire'em po mieście.

Sebastian Mądrachowski

Harley Davidson Livewire | Uśmiech Maćka DOP Bielickiego (motocyklowy stunter, rekordzista Guinessa w długości „palenia gumy”) i komentarz „Ależ jednostka wprawiająca jeźdźca w ruch ma wspaniałą moc! Miłość od pierwszego ruszenia.” były najlepszym podsumowaniem wieczoru.

harley davidson livewire premiera #hellolivewire

Harley Davidson Livewire | Dzień dobry!

Model LiveWire jest ucieleśnieniem przyszłości marki Harley Davidson, łącząc w sobie wysokowydajny napęd elektryczny, imponujący design i funkcję łączności komórkowej. Dynamika jazdy LiveWire jest imponująca dzięki podwoziu zapewniającemu zwinność i pewną kontrolę nad pojazdem. Nowoczesne przednie i tylne zawieszenie w połączeniu z wyjątkowo sztywną i lekką, odlaną z aluminium ramą zapewnia wyjątkowe właściwości jezdne. Motocykl LiveWire posiada zainstalowaną usługę H-D Connect, która umożliwia połączenie właściciela LiveWire z motocyklem przez smartfon.

harley davidson livewire pierwsza jazda

Harley Davidson Livewire | Plany na przyszłość

Zdobycie pozycji lidera w dziedzinie wprowadzania napędów elektrycznych na światowym rynku motocyklowym stanowi element wdrażanego przez firmę planu koncentrującego się na opracowywaniu nowych produktów, poszerzaniu dostępu i wzmocnieniu sieci dealerskiej. Motocykl LiveWire jest jednym z wielu nowych produktów, których celem jest otwarcie nowych rynków i segmentów oraz budowanie nowego pokolenia motocyklistów na całym świecie.

hd livewire opinie wrażenia

Całkowicie nowe wrażenia z jazdy pojazdem elektrycznym

Motocykl LiveWire, łatwy w użyciu dla nowych motocyklistów i będący źródłem niesamowitych wrażeń dla motocyklistów doświadczonych, to idealne połączenie mocy, parametrów użytkowych i technologii.

  • Parametry i zasięg optymalne do jazdy miejskiej: Akumulator wysokonapięciowy 15,5 kWh z systemem magazynowania energii (RESS) zapewnia średni zasięg na poziomie 158 km*. Szybka ładowarka DC Fast Charge (DCFC) może być użyta do ładowania motocykla LiveWire przez gniazdo SAE. Wszyscy dealerzy Harley-Davidson sprzedający motocykl LiveWire będą oferować publiczną stację ładowania. Ładowarka DCFC umożliwia ładowanie akumulatora w zakresie 0-80% pojemności w ciągu 40 minut oraz w zakresie 0-100% pojemności w czasie 60 minut.
  • Niesamowite przyspieszenie: od 0 do 100 km/h w czasie 3 sekund.
  • Natychmiastowo dostępny moment obrotowy, wytwarzany przez napęd elektryczny H-D Revelation, osiąga 100 procent wartości znamionowej już w chwili maksymalnego obrócenia manetki, a wartość ta jest dostępna przez cały czas pracy silnika.hd na prąd
  • Prędkość maksymalna wynosi 177 km/h (ograniczona elektronicznie)
  • Napęd elektryczny motocykla LiveWire nie wymaga użycia sprzęgła ani skrzyni biegów, co znacznie ułatwia jazdę nowym motocyklistom. Wszyscy motocykliści docenią efekt hamowania w trybie odzysku energii, gdyż pozwala on na doładowanie akumulatora, szczególnie w warunkach miejskich.
  • Prowadzenie i kontrola: Motocykl LiveWire jest wyposażony w system Elektronicznego Sterowania Podwoziem (Electronic Chassis Control, ECC) wykorzystujący udoskonaloną funkcję ABS poprawiającą bezpieczeństwo podczas jazdy na zakrętach oraz funkcję kontroli trakcji (TCS) i system kontroli poślizgu (Drag-Torque Slip Control System, DSCS) monitorujący i kontrolujący moment obrotowy przedniego i tylnego hamulca, a także moment obrotowy silnika przenoszony na tylne koło, w celu poprawy kontroli pojazdu przez kierowcę oraz zapewnienia stabilności jazdy w różnych warunkach. System ten jest całkowicie elektroniczny i wykorzystuje najnowszą sześcioosiową centralę pomiaru inercji (IMU) oraz technologię czujnika ABS. Poszczególne funkcje systemu ECC współpracują ze sobą podnosząc pewność jazdy i poprawiając kontrolę nad pojazdem w trudnych sytuacjach.

harley davidson na prąd hard rock cafe premiera

Harley Davidson Livewire | Usługa H-D Connect

Na wybranych rynkach motocykl LiveWire jest wyposażony w funkcję H-D Connect, która zapewnia łączność pomiędzy motocyklistą a pojazdem poprzez Jednostkę Sterowania Telematycznego korzystającą z technologii LTE. W połączeniu z usługami łączności i chmury obliczeniowej wykorzystującymi najnowszą wersję aplikacji Harley-Davidson App. Usługa H-D Connect umożliwia gromadzenie i przesyłanie do aplikacji na smartfonie kierowcy informacji na temat:

  • Stanu motocykla: stan ładowania akumulatora oraz dostępny zasięg, z każdej lokalizacji o dostatecznym zasięgu sieci komórkowej. Umożliwia to kierowcy zdalne sprawdzanie stanu ładowania, w tym poziomu naładowania oraz czasu do zakończenia ładowania. Kierowcy mogą z łatwością zlokalizować stację ładowania dzięki wyszukiwarce lokalizacji zintegrowanej w aplikacji H-D.
  • Ostrzeżenia o manipulowaniu przy pojeździe oraz lokalizacji pojazdu: Usługa H-D Connect wskazuje na lokalizację zaparkowanego motocykla LiveWire oraz umożliwia wysyłanie ostrzeżeń na smartfon kierowcy w przypadku manipulowania przy pojeździe lub jego przemieszczenia.
  • System śledzenia skradzionego pojazdu, wykorzystujący technologię GPS, daje gwarancję skutecznego śledzenia lokalizacji motocykla.
  • Przypomnienia serwisowe i powiadomienia: termin serwisu oraz inne powiadomienia na temat obsługi pojazdu.
harley davidson livewire maciek dop stormtroopers on stage

Harley Davidson LiveWire | Maciek DOP + Stormtroopers

Harley Davidson Livewire | Wyposażenie i dane techniczne

Tylne zawieszenie z jednym amortyzatorem SHOWA BFRC (Balanced Free Rear Cushion-lite) umożliwia pełną regulację tak, aby zapewniać komfortową jazdę i precyzyjne prowadzenie pojazdu. Parametry przedniego widelca premium SHOWA SFF-BP (Separate Function front Fork-Big Piston) odpowiadają parametrom i elastyczności tylnego amortyzatora i zapewniają wyjątkową kontrolę tłumienia przy niskich prędkościach, idealną przy spokojnej jeździe w typowych warunkach miejskich.

Zaciski hamulca przedniego Brembo Monoblock współpracują z podwójnymi tarczami o średnicy 300 mm.

Charakterystyczny dźwięk, wibracje ograniczone do minimum: Napęd elektryczny H-D Revelation generuje minimalne wibracje, ciepło i hałas, co poprawia komfort jazdy. Model LiveWire wyróżnia nowy charakterystyczny dźwięk, zmieniający się w miarę przyspieszania motocykla.

harley davidson livewire dane techniczne

Tags: Elektromobilność, harley davidson livewire, harley na prąd, harley-davidson, liberator

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Harley Davidson Livewire | Uśmiech Maćka DOP Bielickiego (motocyklowy stunter, rekordzista Guinessa w długości „palenia gumy”) i komentarz „Ależ jednostka wprawiająca jeźdźca w ruch ma wspaniałą moc! Miłość od pierwszego ruszenia.” były najlepszym podsumowaniem wieczoru.

harley davidson livewire premiera #hellolivewire

Harley Davidson Livewire | Dzień dobry!

Model LiveWire jest ucieleśnieniem przyszłości marki Harley Davidson, łącząc w sobie wysokowydajny napęd elektryczny, imponujący design i funkcję łączności komórkowej. Dynamika jazdy LiveWire jest imponująca dzięki podwoziu zapewniającemu zwinność i pewną kontrolę nad pojazdem. Nowoczesne przednie i tylne zawieszenie w połączeniu z wyjątkowo sztywną i lekką, odlaną z aluminium ramą zapewnia wyjątkowe właściwości jezdne. Motocykl LiveWire posiada zainstalowaną usługę H-D Connect, która umożliwia połączenie właściciela LiveWire z motocyklem przez smartfon.

harley davidson livewire pierwsza jazda

Harley Davidson Livewire | Plany na przyszłość

Zdobycie pozycji lidera w dziedzinie wprowadzania napędów elektrycznych na światowym rynku motocyklowym stanowi element wdrażanego przez firmę planu koncentrującego się na opracowywaniu nowych produktów, poszerzaniu dostępu i wzmocnieniu sieci dealerskiej. Motocykl LiveWire jest jednym z wielu nowych produktów, których celem jest otwarcie nowych rynków i segmentów oraz budowanie nowego pokolenia motocyklistów na całym świecie.

hd livewire opinie wrażenia

Całkowicie nowe wrażenia z jazdy pojazdem elektrycznym

Motocykl LiveWire, łatwy w użyciu dla nowych motocyklistów i będący źródłem niesamowitych wrażeń dla motocyklistów doświadczonych, to idealne połączenie mocy, parametrów użytkowych i technologii.

  • Parametry i zasięg optymalne do jazdy miejskiej: Akumulator wysokonapięciowy 15,5 kWh z systemem magazynowania energii (RESS) zapewnia średni zasięg na poziomie 158 km*. Szybka ładowarka DC Fast Charge (DCFC) może być użyta do ładowania motocykla LiveWire przez gniazdo SAE. Wszyscy dealerzy Harley-Davidson sprzedający motocykl LiveWire będą oferować publiczną stację ładowania. Ładowarka DCFC umożliwia ładowanie akumulatora w zakresie 0-80% pojemności w ciągu 40 minut oraz w zakresie 0-100% pojemności w czasie 60 minut.
  • Niesamowite przyspieszenie: od 0 do 100 km/h w czasie 3 sekund.
  • Natychmiastowo dostępny moment obrotowy, wytwarzany przez napęd elektryczny H-D Revelation, osiąga 100 procent wartości znamionowej już w chwili maksymalnego obrócenia manetki, a wartość ta jest dostępna przez cały czas pracy silnika.hd na prąd
  • Prędkość maksymalna wynosi 177 km/h (ograniczona elektronicznie)
  • Napęd elektryczny motocykla LiveWire nie wymaga użycia sprzęgła ani skrzyni biegów, co znacznie ułatwia jazdę nowym motocyklistom. Wszyscy motocykliści docenią efekt hamowania w trybie odzysku energii, gdyż pozwala on na doładowanie akumulatora, szczególnie w warunkach miejskich.
  • Prowadzenie i kontrola: Motocykl LiveWire jest wyposażony w system Elektronicznego Sterowania Podwoziem (Electronic Chassis Control, ECC) wykorzystujący udoskonaloną funkcję ABS poprawiającą bezpieczeństwo podczas jazdy na zakrętach oraz funkcję kontroli trakcji (TCS) i system kontroli poślizgu (Drag-Torque Slip Control System, DSCS) monitorujący i kontrolujący moment obrotowy przedniego i tylnego hamulca, a także moment obrotowy silnika przenoszony na tylne koło, w celu poprawy kontroli pojazdu przez kierowcę oraz zapewnienia stabilności jazdy w różnych warunkach. System ten jest całkowicie elektroniczny i wykorzystuje najnowszą sześcioosiową centralę pomiaru inercji (IMU) oraz technologię czujnika ABS. Poszczególne funkcje systemu ECC współpracują ze sobą podnosząc pewność jazdy i poprawiając kontrolę nad pojazdem w trudnych sytuacjach.

harley davidson na prąd hard rock cafe premiera

Harley Davidson Livewire | Usługa H-D Connect

Na wybranych rynkach motocykl LiveWire jest wyposażony w funkcję H-D Connect, która zapewnia łączność pomiędzy motocyklistą a pojazdem poprzez Jednostkę Sterowania Telematycznego korzystającą z technologii LTE. W połączeniu z usługami łączności i chmury obliczeniowej wykorzystującymi najnowszą wersję aplikacji Harley-Davidson App. Usługa H-D Connect umożliwia gromadzenie i przesyłanie do aplikacji na smartfonie kierowcy informacji na temat:

  • Stanu motocykla: stan ładowania akumulatora oraz dostępny zasięg, z każdej lokalizacji o dostatecznym zasięgu sieci komórkowej. Umożliwia to kierowcy zdalne sprawdzanie stanu ładowania, w tym poziomu naładowania oraz czasu do zakończenia ładowania. Kierowcy mogą z łatwością zlokalizować stację ładowania dzięki wyszukiwarce lokalizacji zintegrowanej w aplikacji H-D.
  • Ostrzeżenia o manipulowaniu przy pojeździe oraz lokalizacji pojazdu: Usługa H-D Connect wskazuje na lokalizację zaparkowanego motocykla LiveWire oraz umożliwia wysyłanie ostrzeżeń na smartfon kierowcy w przypadku manipulowania przy pojeździe lub jego przemieszczenia.
  • System śledzenia skradzionego pojazdu, wykorzystujący technologię GPS, daje gwarancję skutecznego śledzenia lokalizacji motocykla.
  • Przypomnienia serwisowe i powiadomienia: termin serwisu oraz inne powiadomienia na temat obsługi pojazdu.
harley davidson livewire maciek dop stormtroopers on stage

Harley Davidson LiveWire | Maciek DOP + Stormtroopers

Harley Davidson Livewire | Wyposażenie i dane techniczne

Tylne zawieszenie z jednym amortyzatorem SHOWA BFRC (Balanced Free Rear Cushion-lite) umożliwia pełną regulację tak, aby zapewniać komfortową jazdę i precyzyjne prowadzenie pojazdu. Parametry przedniego widelca premium SHOWA SFF-BP (Separate Function front Fork-Big Piston) odpowiadają parametrom i elastyczności tylnego amortyzatora i zapewniają wyjątkową kontrolę tłumienia przy niskich prędkościach, idealną przy spokojnej jeździe w typowych warunkach miejskich.

Zaciski hamulca przedniego Brembo Monoblock współpracują z podwójnymi tarczami o średnicy 300 mm.

Charakterystyczny dźwięk, wibracje ograniczone do minimum: Napęd elektryczny H-D Revelation generuje minimalne wibracje, ciepło i hałas, co poprawia komfort jazdy. Model LiveWire wyróżnia nowy charakterystyczny dźwięk, zmieniający się w miarę przyspieszania motocykla.

harley davidson livewire dane techniczne

Tags: Elektromobilność, harley davidson livewire, harley na prąd, harley-davidson, liberator

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

  • Rysunki

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

fiat 500 rysunek obraz plakat

Rysunek Fiat 500

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Rysunek Lancia stratos plakat

Rysunek Lancia Stratos HF

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
jaguar e type plakat rysunek obraz

Rysunek Jaguar E-Type

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
ferrari 250 rysunek obraz plakat

Rysunek Ferrari 250 GT Lusso

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Porsche 917 rysunek plakat obraz

Rysunek Porsche 917

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Alfa romeo giulia quadrifoglio rysunek plakat obraz

Rysunek Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
iso grifo

Rysunek Iso Grifo

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
- 20%
jaguar e-type rysunek plakat

Rysunek Jaguar E-Type tryptyk

Rysunki
120,00 zł – 170,00 zł  z VAT
- 20%

Pakiet 3 wybranych rysunków

Rysunki
120,00 zł – 170,00 zł  z VAT
- 20%
motoryzacyjne rysunki obrazy plakaty

Pakiet 5 wybranych rysunków

Rysunki
200,00 zł – 280,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

18 grudnia 2020
Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

13 października 2020
Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

11 czerwca 2020
Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

13 grudnia 2019
BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

17 stycznia 2019|0 Comments
Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

15 stycznia 2019|0 Comments
Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

8 stycznia 2019|0 Comments
YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

8 października 2018|0 Comments
Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

6 lipca 2017|0 Comments
BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

14 stycznia 2017|0 Comments

ZOBACZ RÓWNIEŻ

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

18 grudnia 2020
Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

13 października 2020
Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

11 czerwca 2020
Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

Benelli Leoncino 500 „Forza yyy…Italia!”

13 grudnia 2019
BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

17 stycznia 2019|0 Comments
Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

15 stycznia 2019|0 Comments
Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

8 stycznia 2019|0 Comments
YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

8 października 2018|0 Comments
Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

6 lipca 2017|0 Comments
BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

14 stycznia 2017|0 Comments

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry