Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Yamaha R1 RN32
Strona główna » YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

Yamaha R1 RN32 zrobi z ciebie kierowcę wyścigowego. Jeżeli nie […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

Yamaha R1 RN32 zrobi z ciebie kierowcę wyścigowego. Jeżeli nie […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

Yamaha R1 RN32 zrobi z ciebie kierowcę wyścigowego. Jeżeli nie […]

Sebastian Mądrachowski
  • Yamaha R1 RN32 – dane techniczne

Yamaha R1 RN32 zrobi z ciebie kierowcę wyścigowego. Jeżeli nie zrobi, to znaczy, że nie czujesz klimatu i za karę będziesz jeździł Harleyem.

tekst: Sebastian Mądrachowski / foto: Artur Woszak

Flagowy sport Yamahy tak zachęca do mocnego odwijania gazu, że po przejechaniu kilkuset metrów zaczynamy się żegnać z prawem jazdy. Później odwijamy jeszcze, ale nie do końca, bo trochę strach. Gabaryty, charakterystyka, łatwość prowadzenia 600-tki i 200‑konny silnik dają się szybko pokochać.

yamaha r1 rn32 left front
yamaha r1 rn32 front

Yamaha R1 RN32 premierę miała w 2015 roku i na początku wzbudzała spore kontrowersje. Miłośnicy modelu narzekali na kosmiczny design, niscy na wysokie siedzisko (serio!), z kolei inny marudzili, że dużo pali. Prawda jest taka, że w tym moto nie ma kompromisów. Stylistykę zaczerpnięto z Yamahy M1, którą znamy z torów MotoGP, ale o ostatecznym wyglądzie zdecydowała aerodynamika. Nic nie mogło wystawać, stąd futurystyczny wygląd, który, po trzech latach od premiery, wciąż jest nowoczesny.

Za egzemplarz do sesji dziękujemy Yamaha POLand POSITION.
yamaha r1 rn32 full

Yamaha r1 rn32

Więcej przeczytasz i zobaczysz w papierowym wydaniu #1 Magazynu Motór.
Zamów, spodoba Ci się.

yamaha r1 rn32 testdrive
yamaha rn32 seat
rn32 lights

yamaha r1 rn32 detail

yamaha r1 rn32 front sylwetka

Yamaha R1 RN32 – dane techniczne

Yamaha R1 RN32 – silnik

Typ silnika RN32
4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy, 4-zaworowy
Pojemność998 cm3
Średnica x skok tłoka79,0 mm x 50,9 mm
Stopień sprężania13,0 : 1
Moc maksymalna147,1 kW (200,0 KM) @ 13 500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11 500 obr./min
Układ smarowaniaMokra miska olejowa
Typ sprzęgłaMokre, wielotarczowe
Układ zapłonuTCI (cyfrowy)
Układ rozrusznikaElektryczny
Skrzynia biegówZ kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowyŁańcuch
Spalanie7,2 l/100km
Emisja CO2167 g/km

Yamaha R1 RN32 podwozie:

Skok przedniego zawieszenia120 mm
Kąt wyprzedzania główki ramy24º
Wyprzedzenie102 mm
Układ przedniego zawieszeniaWidelec teleskopowy, Ø 43 mm
Układ tylnego zawieszeniaWahacz
Skok tylnego zawieszenia120 mm
Hamulec przedniPodwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 320 mm
Hamulec tylnyHydrauliczny jednotarczowy, Ø 220 mm
Opona przednia120/70 ZR17M/C (58W)
Opona tylna190/55 ZR17M/C (75W)

Yamaha R1 RN32 wymiary:

Długość całkowita2 055 mm
Szerokość całkowita690 mm
Wysokość całkowita1 150 mm
Wysokość siodełka855 mm
Rozstaw kół1 405 mm
Minimalny prześwit130 mm
Masa z obciążeniem (na mokro)200 kg
Pojemność zbiornika paliwa17 litrów
Pojemność zbiornika oleju3,9 litrów

 

Tags: 600, Air Force One, moto gp, R1, r1 rn32, sport, testy, yamaha, Yamaha R1

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Yamaha R1 RN32 zrobi z ciebie kierowcę wyścigowego. Jeżeli nie zrobi, to znaczy, że nie czujesz klimatu i za karę będziesz jeździł Harleyem.

tekst: Sebastian Mądrachowski / foto: Artur Woszak

Flagowy sport Yamahy tak zachęca do mocnego odwijania gazu, że po przejechaniu kilkuset metrów zaczynamy się żegnać z prawem jazdy. Później odwijamy jeszcze, ale nie do końca, bo trochę strach. Gabaryty, charakterystyka, łatwość prowadzenia 600-tki i 200‑konny silnik dają się szybko pokochać.

yamaha r1 rn32 left front
yamaha r1 rn32 front

Yamaha R1 RN32 premierę miała w 2015 roku i na początku wzbudzała spore kontrowersje. Miłośnicy modelu narzekali na kosmiczny design, niscy na wysokie siedzisko (serio!), z kolei inny marudzili, że dużo pali. Prawda jest taka, że w tym moto nie ma kompromisów. Stylistykę zaczerpnięto z Yamahy M1, którą znamy z torów MotoGP, ale o ostatecznym wyglądzie zdecydowała aerodynamika. Nic nie mogło wystawać, stąd futurystyczny wygląd, który, po trzech latach od premiery, wciąż jest nowoczesny.

Za egzemplarz do sesji dziękujemy Yamaha POLand POSITION.
yamaha r1 rn32 full

Yamaha r1 rn32

Więcej przeczytasz i zobaczysz w papierowym wydaniu #1 Magazynu Motór.
Zamów, spodoba Ci się.

yamaha r1 rn32 testdrive
yamaha rn32 seat
rn32 lights

yamaha r1 rn32 detail

yamaha r1 rn32 front sylwetka

Yamaha R1 RN32 – dane techniczne

Yamaha R1 RN32 – silnik

Typ silnika RN32
4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy, 4-zaworowy
Pojemność998 cm3
Średnica x skok tłoka79,0 mm x 50,9 mm
Stopień sprężania13,0 : 1
Moc maksymalna147,1 kW (200,0 KM) @ 13 500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11 500 obr./min
Układ smarowaniaMokra miska olejowa
Typ sprzęgłaMokre, wielotarczowe
Układ zapłonuTCI (cyfrowy)
Układ rozrusznikaElektryczny
Skrzynia biegówZ kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowyŁańcuch
Spalanie7,2 l/100km
Emisja CO2167 g/km

Yamaha R1 RN32 podwozie:

Skok przedniego zawieszenia120 mm
Kąt wyprzedzania główki ramy24º
Wyprzedzenie102 mm
Układ przedniego zawieszeniaWidelec teleskopowy, Ø 43 mm
Układ tylnego zawieszeniaWahacz
Skok tylnego zawieszenia120 mm
Hamulec przedniPodwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 320 mm
Hamulec tylnyHydrauliczny jednotarczowy, Ø 220 mm
Opona przednia120/70 ZR17M/C (58W)
Opona tylna190/55 ZR17M/C (75W)

Yamaha R1 RN32 wymiary:

Długość całkowita2 055 mm
Szerokość całkowita690 mm
Wysokość całkowita1 150 mm
Wysokość siodełka855 mm
Rozstaw kół1 405 mm
Minimalny prześwit130 mm
Masa z obciążeniem (na mokro)200 kg
Pojemność zbiornika paliwa17 litrów
Pojemność zbiornika oleju3,9 litrów

 

Tags: 600, Air Force One, moto gp, R1, r1 rn32, sport, testy, yamaha, Yamaha R1

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 934 Vaillant

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

18 grudnia 2020
Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

13 października 2020
Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

11 czerwca 2020
Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

12 lutego 2020
Benelli Leoncino 500 “Forza yyy…Italia!”

Benelli Leoncino 500 “Forza yyy…Italia!”

13 grudnia 2019
BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

17 stycznia 2019|0 Comments
Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

15 stycznia 2019|0 Comments
Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

8 stycznia 2019|0 Comments
Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

6 lipca 2017|0 Comments
BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

14 stycznia 2017|0 Comments

ZOBACZ RÓWNIEŻ

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

18 grudnia 2020
Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

13 października 2020
Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

11 czerwca 2020
Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

12 lutego 2020
Benelli Leoncino 500 “Forza yyy…Italia!”

Benelli Leoncino 500 “Forza yyy…Italia!”

13 grudnia 2019
BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

17 stycznia 2019|0 Comments
Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

15 stycznia 2019|0 Comments
Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

8 stycznia 2019|0 Comments
Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

6 lipca 2017|0 Comments
BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

14 stycznia 2017|0 Comments

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry