Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Husqvarna Svartpilen 401 opinie
Strona główna » Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

Krótka historia o miłości. Jeżeli jeździsz motocyklem, to małej Husqvarny […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

Krótka historia o miłości. Jeżeli jeździsz motocyklem, to małej Husqvarny […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

Krótka historia o miłości. Jeżeli jeździsz motocyklem, to małej Husqvarny […]

Sebastian Mądrachowski

Krótka historia o miłości. Jeżeli jeździsz motocyklem, to małej Husqvarny Svartpilen nie pokochasz. Jeżeli motórem nie jeździsz, to prawdopodobne, że patrzysz na swoją pierwszą miłość. W obu przypadkach warto czytać dalej.

Tekst: Sebastian Mądrachowski / foto: Michał Węgrzynek

Dwa motocykle: Husqvarna Svartpilen 401 i Vitpilen 701 są rodzeństwem. Kiedy kilka lat temu ich modele koncepcyjne zostały pokazane światu, wzbudziły spore zainteresowanie. Po pierwsze pokazywały, że Husqvarna, po wielu latach taplania się w błocie, wraca na ulice. Po drugie, stało się jasne, że robi to w oryginalnym stylu. Gdy odbierałem testowego Svartpilena 401 mogłem obejrzeć go w towarzystwie większego brata – Vitpilena 701.

Obie maszyny wyglądają jakby wyjechały z warsztatu przerabiającego motocykle, a nie zjechały z taśmy produkcyjnej. Jeżeli kiedyś będziecie się zastanawiać jakie dzieci rodzą się z małżeństw austriacko-szwedzkich to przypomnijcie sobie Svartpilena 401.

Austriacki KTM kupił Husqvarnę w 2013 roku…

… i od tamtej pory traktuje tę markę jako linię premium w palecie sprzedawanych przez siebie motocykli. Co to oznacza w praktyce?

Husqvarna Svartpilen 401 opinie

Husqvarna Svartpilen 401 a w tle nasz ulubiony mural. :)

Husqvarna Svartpilen 401 opinie | reflektor
Husqvarna Svartpilen 401 opinie | wlew paliwa

“Ciekawy design, dbałość o szczegóły, bla bla bla”. Tyle powie każdy handlowiec, który będzie chciał Wam sprzedać motocykl. Prawda jest taka, że pierwszą potrzebą, którą zaspokajają drogowe Husqvarny jest potrzeba oryginalności. Widziałem koncept sprzed kilku lat, widziałem zdjęcie z rynkowego debiutu, wreszcie Husqa spędziła kilka dni w moim garażu. Motocykl ten się nie nudzi. Codziennie rano atakowałem miasto Svartpilenem 401 z wyboru, a nie z “testowej” konieczności. Codziennie też okazywało się, że mała krzyżówka BMX-a z motocyklem, radzi sobie w mieście sprawniej, niż można było się spodziewać.

Husqvarna Svartpilen 401 | Stylówa

Zanim pokażę Wam mocne i słabe strony tego motóra, przyjrzyjcie się zdjęciom. Praktycznie cała konstrukcja przykryta jest kilkuczęściową, czarną obudową, pod którą ukryty jest zbiornik paliwa i tylny stelaż. Daje to wrażenie zwartej, jednobryłowej konstrukcji. Do tego dodatki: LED-owe lampy (przód i tył), szprychowe koła, wysoka kierownica. Całość wykończona modną, jaskrawą lamówką. Dziś takie scramblery buduje się za ciężkie pieniądze i nie zawsze efekt końcowy jest spójny estetycznie. Ważne, że „ikeopodobny” design idzie w parze z filigranową konstrukcją motocykla.  To nieprawdopodobne, jak mały jest Svartpilen i, co ciekawe, nadal jest bardzo komfortowo. Małe gabaryty ułatwiają robienie „bałaganu” na mieście.

Husqvarna Svartpilen 401 opinie | motocykl na boku

Husqvarna Svartpilen 401 | Napęd

Svartpilen 401 korzysta ze sprawdzonego silnika i ramy KTM-a Duke 390. Jest to chłodzony cieczą singiel o pojemności 373cm³, który produkuje 44KM i 37Nm.

Niby niedużo, ale więcej nie potrzeba. Całe moto waży na sucho zaledwie +/- 150kg. Zatankowany waży niewiele więcej (do zbiornika wchodzi 9.5l benzyny). Są to dobre wiadomości dla posiadaczy prawka kategorii A2 – Husqvarna Svartpilen 401 spełnia wymogi ustawowe. Konkrety odhaczone, czas na emocje.




Husqvarna Svartpilen 401 | FUNpilen 401

Na początek środowisko naturalne tego motóra. W miejskiej dżungli nie ma mocnych na tego zawodnika. Mała Husqa w gęstym ruchu zamienia się w wielkie tornado. Nie ma zwalniania między samochodami, nie ma martwienia się, że gdzieś się nie zmieścimy. Ogień na każdym biegu, a miejsce zawsze się znajdzie – jak nie, to hamulce na gigantycznych tarczach zatrzymują czas. Wtedy możemy się rozejrzeć, zredukować bieg i… zniknąć. Tak mniej więcej wygląda taktyka poruszania się Svartpilenem 401. Jak coś, to zawsze pomoże boschowski ABS, który działa o niebo subtelniej niż systemy japońskiej konkurencji.

Husqvarna Svartpilen 401 opinie | jak rower

Husqvarna Svartpilen 401 | Jak rower…

Husqvarna Svartpilen 401 | Jak jeździ?

Mały, KTM-owy singiel wkręca się na obroty jak szalony. Oznacza to, że gdy zapala się zielone światło, możemy bez stresu wyplątać się spod kół samochodów, założyć żółtą koszulkę lidera i na czele peletonu lecieć do następnych świateł. Co prawda, przy uczciwym odkręcaniu manetki przód robi się nieznośnie lekki, ale to tylko dodaje pikanterii. Początkującym, którzy obchodzą się delikatnie z gazem, nie sprawi to kłopotu. Podobnie zresztą jak inne miejskie przeszkody. Krawężnik? Z przyjemnością. Dziurawa droga?

Zawieszenia White Power bez problemu wybierają wszystko mniejsze od leja po bombie.

Mogłyby robić to jeszcze delikatniej, ale i tak jest dobrze. Piasek po deszczu czy remoncie? Luz – Svartpilen obuty jest w szosowo-terenową gumę Pirelli Scorpion Rally. Jakaś trakcja zawsze jest. Wszystko sprowadza się do tego, że Svartpilen 401 jeździ jak rower, ale nie trzeba pedałować.

Husqvarna Svartpilen 401 opinie | bok

Husqvarna Svartpilen 401 | Plusy ujemne

Gabaryty, czyli największa siła małej Husqvarny, są też jej największym kłopotem. Krótki rozstaw osi sprawia, że agresywne przyspieszenia demolują stabilność motocykla. Bardzo duże poprzeczne nierówności odruchowo cofają rękę na gazie. Już taki urok tego bzyka. Prawdą jest, że przesiadając się z 4x mocniejszego sprzętu, nigdy nie wczujemy się w kierowcę, któremu to moto jest najbardziej potrzebne: początkującego. Kogoś, kto z respektem podejdzie do tej maszyny. Rzeczy, które dla jednych będą wadą, dla początkującego okażą się dużym plusem. Lekka niestabilność przy ostrym przyspieszaniu oznacza szybkie sygnalizowanie tego co dzieje się z zawieszeniami. Prosty komunikat: ”ZWOLNIJ, SZKODA ZDROWIA”.

Odrębnym zagadnieniem jest też tylna kanapa. Coś tak nikczemnych rozmiarów ma najprawdopodobniej za zadanie skłonić klienta do kupna akcesoryjnego bagażnika. Co samo w sobie ma sens – zestaw bagażników na zbiorniku paliwa i za plecami kierowcy  sprawia, że kompaktowe moto staje się pojemnymi użytkowym motocyklem do miasta.

Husqvarna Svartpilen 401 | Osiągi / cena

Jest tak: jeżdżąc Husqvarną mamy do czynienia ze sprawnym motórem, który jest szybki (120km/h lub max. 160-170km/h na niemieckiej autostradzie). Ma dobre zawieszenia WP, potężne hamulce z ABS-em, jest niesamowicie zwrotny i wygląda jakby był zrobiony rękami znanego kreatora mody. W salonie żądają za niego ok. 28 000zł (negocjujcie!), ale kasa zwraca się przy dystrybutorze, bo nie zauważyłem, żeby spalał jakiekolwiek paliwo. Może symbolicznie, ale budżet paliwowy powinien być szyty na miarę dużego skutera.

Husqvarna Svartpilen 401 opinie | rama

Więcej przeczytasz w drugim numerze Magazynu Motór.

* podziękowania dla salonu Motocykle Lublin za użyczenie motocykla do zabawy

Tags: Husqvarna, Husqvarna Svartpilen 401, ktm, motocykl, motocykle, motór, motormag, Svartpilen, svartpilen opinie, test, testy

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Krótka historia o miłości. Jeżeli jeździsz motocyklem, to małej Husqvarny Svartpilen nie pokochasz. Jeżeli motórem nie jeździsz, to prawdopodobne, że patrzysz na swoją pierwszą miłość. W obu przypadkach warto czytać dalej.

Tekst: Sebastian Mądrachowski / foto: Michał Węgrzynek

Dwa motocykle: Husqvarna Svartpilen 401 i Vitpilen 701 są rodzeństwem. Kiedy kilka lat temu ich modele koncepcyjne zostały pokazane światu, wzbudziły spore zainteresowanie. Po pierwsze pokazywały, że Husqvarna, po wielu latach taplania się w błocie, wraca na ulice. Po drugie, stało się jasne, że robi to w oryginalnym stylu. Gdy odbierałem testowego Svartpilena 401 mogłem obejrzeć go w towarzystwie większego brata – Vitpilena 701.

Obie maszyny wyglądają jakby wyjechały z warsztatu przerabiającego motocykle, a nie zjechały z taśmy produkcyjnej. Jeżeli kiedyś będziecie się zastanawiać jakie dzieci rodzą się z małżeństw austriacko-szwedzkich to przypomnijcie sobie Svartpilena 401.

Austriacki KTM kupił Husqvarnę w 2013 roku…

… i od tamtej pory traktuje tę markę jako linię premium w palecie sprzedawanych przez siebie motocykli. Co to oznacza w praktyce?

Husqvarna Svartpilen 401 opinie

Husqvarna Svartpilen 401 a w tle nasz ulubiony mural. :)

Husqvarna Svartpilen 401 opinie | reflektor
Husqvarna Svartpilen 401 opinie | wlew paliwa

“Ciekawy design, dbałość o szczegóły, bla bla bla”. Tyle powie każdy handlowiec, który będzie chciał Wam sprzedać motocykl. Prawda jest taka, że pierwszą potrzebą, którą zaspokajają drogowe Husqvarny jest potrzeba oryginalności. Widziałem koncept sprzed kilku lat, widziałem zdjęcie z rynkowego debiutu, wreszcie Husqa spędziła kilka dni w moim garażu. Motocykl ten się nie nudzi. Codziennie rano atakowałem miasto Svartpilenem 401 z wyboru, a nie z “testowej” konieczności. Codziennie też okazywało się, że mała krzyżówka BMX-a z motocyklem, radzi sobie w mieście sprawniej, niż można było się spodziewać.

Husqvarna Svartpilen 401 | Stylówa

Zanim pokażę Wam mocne i słabe strony tego motóra, przyjrzyjcie się zdjęciom. Praktycznie cała konstrukcja przykryta jest kilkuczęściową, czarną obudową, pod którą ukryty jest zbiornik paliwa i tylny stelaż. Daje to wrażenie zwartej, jednobryłowej konstrukcji. Do tego dodatki: LED-owe lampy (przód i tył), szprychowe koła, wysoka kierownica. Całość wykończona modną, jaskrawą lamówką. Dziś takie scramblery buduje się za ciężkie pieniądze i nie zawsze efekt końcowy jest spójny estetycznie. Ważne, że „ikeopodobny” design idzie w parze z filigranową konstrukcją motocykla.  To nieprawdopodobne, jak mały jest Svartpilen i, co ciekawe, nadal jest bardzo komfortowo. Małe gabaryty ułatwiają robienie „bałaganu” na mieście.

Husqvarna Svartpilen 401 opinie | motocykl na boku

Husqvarna Svartpilen 401 | Napęd

Svartpilen 401 korzysta ze sprawdzonego silnika i ramy KTM-a Duke 390. Jest to chłodzony cieczą singiel o pojemności 373cm³, który produkuje 44KM i 37Nm.

Niby niedużo, ale więcej nie potrzeba. Całe moto waży na sucho zaledwie +/- 150kg. Zatankowany waży niewiele więcej (do zbiornika wchodzi 9.5l benzyny). Są to dobre wiadomości dla posiadaczy prawka kategorii A2 – Husqvarna Svartpilen 401 spełnia wymogi ustawowe. Konkrety odhaczone, czas na emocje.




Husqvarna Svartpilen 401 | FUNpilen 401

Na początek środowisko naturalne tego motóra. W miejskiej dżungli nie ma mocnych na tego zawodnika. Mała Husqa w gęstym ruchu zamienia się w wielkie tornado. Nie ma zwalniania między samochodami, nie ma martwienia się, że gdzieś się nie zmieścimy. Ogień na każdym biegu, a miejsce zawsze się znajdzie – jak nie, to hamulce na gigantycznych tarczach zatrzymują czas. Wtedy możemy się rozejrzeć, zredukować bieg i… zniknąć. Tak mniej więcej wygląda taktyka poruszania się Svartpilenem 401. Jak coś, to zawsze pomoże boschowski ABS, który działa o niebo subtelniej niż systemy japońskiej konkurencji.

Husqvarna Svartpilen 401 opinie | jak rower

Husqvarna Svartpilen 401 | Jak rower…

Husqvarna Svartpilen 401 | Jak jeździ?

Mały, KTM-owy singiel wkręca się na obroty jak szalony. Oznacza to, że gdy zapala się zielone światło, możemy bez stresu wyplątać się spod kół samochodów, założyć żółtą koszulkę lidera i na czele peletonu lecieć do następnych świateł. Co prawda, przy uczciwym odkręcaniu manetki przód robi się nieznośnie lekki, ale to tylko dodaje pikanterii. Początkującym, którzy obchodzą się delikatnie z gazem, nie sprawi to kłopotu. Podobnie zresztą jak inne miejskie przeszkody. Krawężnik? Z przyjemnością. Dziurawa droga?

Zawieszenia White Power bez problemu wybierają wszystko mniejsze od leja po bombie.

Mogłyby robić to jeszcze delikatniej, ale i tak jest dobrze. Piasek po deszczu czy remoncie? Luz – Svartpilen obuty jest w szosowo-terenową gumę Pirelli Scorpion Rally. Jakaś trakcja zawsze jest. Wszystko sprowadza się do tego, że Svartpilen 401 jeździ jak rower, ale nie trzeba pedałować.

Husqvarna Svartpilen 401 opinie | bok

Husqvarna Svartpilen 401 | Plusy ujemne

Gabaryty, czyli największa siła małej Husqvarny, są też jej największym kłopotem. Krótki rozstaw osi sprawia, że agresywne przyspieszenia demolują stabilność motocykla. Bardzo duże poprzeczne nierówności odruchowo cofają rękę na gazie. Już taki urok tego bzyka. Prawdą jest, że przesiadając się z 4x mocniejszego sprzętu, nigdy nie wczujemy się w kierowcę, któremu to moto jest najbardziej potrzebne: początkującego. Kogoś, kto z respektem podejdzie do tej maszyny. Rzeczy, które dla jednych będą wadą, dla początkującego okażą się dużym plusem. Lekka niestabilność przy ostrym przyspieszaniu oznacza szybkie sygnalizowanie tego co dzieje się z zawieszeniami. Prosty komunikat: ”ZWOLNIJ, SZKODA ZDROWIA”.

Odrębnym zagadnieniem jest też tylna kanapa. Coś tak nikczemnych rozmiarów ma najprawdopodobniej za zadanie skłonić klienta do kupna akcesoryjnego bagażnika. Co samo w sobie ma sens – zestaw bagażników na zbiorniku paliwa i za plecami kierowcy  sprawia, że kompaktowe moto staje się pojemnymi użytkowym motocyklem do miasta.

Husqvarna Svartpilen 401 | Osiągi / cena

Jest tak: jeżdżąc Husqvarną mamy do czynienia ze sprawnym motórem, który jest szybki (120km/h lub max. 160-170km/h na niemieckiej autostradzie). Ma dobre zawieszenia WP, potężne hamulce z ABS-em, jest niesamowicie zwrotny i wygląda jakby był zrobiony rękami znanego kreatora mody. W salonie żądają za niego ok. 28 000zł (negocjujcie!), ale kasa zwraca się przy dystrybutorze, bo nie zauważyłem, żeby spalał jakiekolwiek paliwo. Może symbolicznie, ale budżet paliwowy powinien być szyty na miarę dużego skutera.

Husqvarna Svartpilen 401 opinie | rama

Więcej przeczytasz w drugim numerze Magazynu Motór.

* podziękowania dla salonu Motocykle Lublin za użyczenie motocykla do zabawy

Tags: Husqvarna, Husqvarna Svartpilen 401, ktm, motocykl, motocykle, motór, motormag, Svartpilen, svartpilen opinie, test, testy

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

18 grudnia 2020
Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

13 października 2020
Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

11 czerwca 2020
Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

12 lutego 2020
Benelli Leoncino 500 “Forza yyy…Italia!”

Benelli Leoncino 500 “Forza yyy…Italia!”

13 grudnia 2019
BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

17 stycznia 2019|0 Comments
Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

15 stycznia 2019|0 Comments
YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

8 października 2018|0 Comments
Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

6 lipca 2017|0 Comments
BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

14 stycznia 2017|0 Comments

ZOBACZ RÓWNIEŻ

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

18 grudnia 2020
Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

13 października 2020
Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

11 czerwca 2020
Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

12 lutego 2020
Benelli Leoncino 500 “Forza yyy…Italia!”

Benelli Leoncino 500 “Forza yyy…Italia!”

13 grudnia 2019
BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

17 stycznia 2019|0 Comments
Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

15 stycznia 2019|0 Comments
YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

8 października 2018|0 Comments
Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

6 lipca 2017|0 Comments
BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

14 stycznia 2017|0 Comments

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry