Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
yamaha xsr 700
Strona główna » Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

Długo nie mogliśmy się zdecydować, jakiego motóra chcemy pokazać w #20 numerze. Pod ręką było kilka supersportowych sprzętów, była też możliwość przejechania się unikatowym customem. Trochę to trwało, ale ostatecznie wybraliśmy Yamahę XSR 700. Dlaczego?

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

Długo nie mogliśmy się zdecydować, jakiego motóra chcemy pokazać w #20 numerze. Pod ręką było kilka supersportowych sprzętów, była też możliwość przejechania się unikatowym customem. Trochę to trwało, ale ostatecznie wybraliśmy Yamahę XSR 700. Dlaczego?

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

Yamaha XSR 700: Są powody do mruczenia…

Długo nie mogliśmy się zdecydować, jakiego motóra chcemy pokazać w #20 numerze. Pod ręką było kilka supersportowych sprzętów, była też możliwość przejechania się unikatowym customem. Trochę to trwało, ale ostatecznie wybraliśmy Yamahę XSR 700. Dlaczego?

Sebastian Mądrachowski

Yamaha XSR 700

Yamaha XSR 700 | Lekko, prosto i przyjemnie

yamaha xsr 700

XSR 700 | Przed odbiorem..


Bo najprostsze rozwiązania są najlepsze. Yamaha XSR 700 to tak naprawdę dobrze znana i lubiana Yamaha MT-07 ubrana w nowe, customowe, wdzianko. Motocykl napędza dwucylindrowa rzędówka o mocy 75 KM i 68 Nm momentu. Rama, zawieszenie i hamulce są zapożyczone z bazy, czyli właśnie MT-07. Motocykl sprawdzony, więc można skoncentrować się na rzeczach ważniejszych niż dane techniczne.

Yamaha XSR 700 opinie | Jak jeździ?

Prowadzenie to najważniejszy aspekt, na który powinniście zwrócić uwagę w tym motórze. W czasach, kiedy w naszym kraju sprzedają się kosmiczne ilości jednośladów o szemranych pojemnościach, Yamaha XSR 700 daje nadzieję, że ci „nowi” motocykliści dorosną. Każdy, kto jeździ 125-tką, po przeskoczeniu na XSR 700 będzie czuł się jak w domu. To moto jest jednym z najłatwiejszych jednośladów do jazdy, na jaki możecie trafić.

yamaha xsr 700

XSR 700 opinie | Z profilu

Oceńcie sami: 75 koni mechanicznych oddawanych liniowo, bez skoków mocy i szarpnięć. 186 kg masy (już z płynami), szeroko rozstawiona kierownica, wygodna pozycja i ABS w standardzie. W praktyce to wszystko składa się na klasycznego, uniwersalnego motóra do jazdy na co dzień, co więcej – za rozsądną kasę (ceny XSR 700 startują od 33 tys. zł). Tylko nie pomyślcie przypadkiem, że to moto jest nudne.

Mocy wystarcza do wszystkiego, co jesteście w stanie wymyślić, a geometria, zawieszenia i hamulce poradzą sobie z każdym waszym pomysłem. Yamaha XSR 700 prowadzi się tak łatwo, że po dosłownie kilku minutach jazdy możecie z nią robić, co chcecie. Gwałtowna redukcja i szarpnięcie manetką? Yamaha XSR 700 daje ułamek sekundy na zastanowienie i zaczyna żwawo wkręcać się na obroty. Im wyżej, tym człowiek cieszy się bardziej. Agresywne hamowanie? Zawieszenie jest nieco miękkie, więc szybko reaguje na wciśnięcie klamki, ale Yamaha zwalnia, dając naprawdę duże poczucie bezpieczeństwa. Na końcu naszego niefrasobliwego obchodzenia się z hamulcem stoi jeszcze jeden strażnik – ABS.

yamaha xsr 700

XSR 700 opinie | Centrum dowodzenia

Yamaha XSR 700 | ABS

System zapobiegający blokowaniu koła podczas hamowania działa pewnie, chociaż trochę zbyt agresywnie. Nie przepadam za motocyklami z ABS, mimo że zdaję sobie sprawę z tego, jak przydatny bywa. W XSR 700 ABS jest nieco za „ostry”. Gdy kończy się granica przyczepności i czekacie na uślizg, nagle czujecie pulsowanie dźwigni. Mocno, bez patyczkowania się. Działa to super, ale uczucie nieprzyjemne.

Dlaczego XSR 700?

Jeżeli uważnie czytacie „Motóra”, to pewnie zdążyliście zauważyć, że bardzo lubię wynalazki, które nie ograniczają użytkownika. Każdy motocykl jest szybki, więc moc nigdy nie jest argumentem. Niektóre motóry są tak „specjalistyczne”, że przestają nadawać się do czegokolwiek innego niż to, do czego je zaprojektowano. Są turystyki, na których zginiecie w mieście. Są sporty, które poza miastem sprawią, że szczerze znienawidzicie jazdę motocyklem. Wreszcie są takie bzyki jak XSR czy, testowany przez nas na jesieni, BMW Scrambler. Motóry do tańca i do różańca, czy jakoś tak.

yamaha xsr 700

Yamaha XSR 700 | Stylowo, prawda?

CDN…

Mam nadzieję, że będzie okazja wziąć ten motocykl od dystrybutora jeszcze raz, w nieco cieplejszy dzień. Jeździ się nim tak fajnie, że aż żałuję, że wiosnę w tym roku mamy niemotocyklową i jeżdżąc, myślałem tylko o tym, żeby napisać wam „jak jest”. Teraz jeździłbym, ciesząc się jazdą samą w sobie, bo właśnie do tego Yamaha stworzyła ten motocykl. yamaha xsr 700

Tags: custom, xsr 700, xsr700, yamaha, yamaha custom, Yamaha XSR 700, Yamaha XSR 700: są powody do mruczenia…, Yamahy XSR 700

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Yamaha XSR 700

Yamaha XSR 700 | Lekko, prosto i przyjemnie

yamaha xsr 700

XSR 700 | Przed odbiorem..


Bo najprostsze rozwiązania są najlepsze. Yamaha XSR 700 to tak naprawdę dobrze znana i lubiana Yamaha MT-07 ubrana w nowe, customowe, wdzianko. Motocykl napędza dwucylindrowa rzędówka o mocy 75 KM i 68 Nm momentu. Rama, zawieszenie i hamulce są zapożyczone z bazy, czyli właśnie MT-07. Motocykl sprawdzony, więc można skoncentrować się na rzeczach ważniejszych niż dane techniczne.

Yamaha XSR 700 opinie | Jak jeździ?

Prowadzenie to najważniejszy aspekt, na który powinniście zwrócić uwagę w tym motórze. W czasach, kiedy w naszym kraju sprzedają się kosmiczne ilości jednośladów o szemranych pojemnościach, Yamaha XSR 700 daje nadzieję, że ci „nowi” motocykliści dorosną. Każdy, kto jeździ 125-tką, po przeskoczeniu na XSR 700 będzie czuł się jak w domu. To moto jest jednym z najłatwiejszych jednośladów do jazdy, na jaki możecie trafić.

yamaha xsr 700

XSR 700 opinie | Z profilu

Oceńcie sami: 75 koni mechanicznych oddawanych liniowo, bez skoków mocy i szarpnięć. 186 kg masy (już z płynami), szeroko rozstawiona kierownica, wygodna pozycja i ABS w standardzie. W praktyce to wszystko składa się na klasycznego, uniwersalnego motóra do jazdy na co dzień, co więcej – za rozsądną kasę (ceny XSR 700 startują od 33 tys. zł). Tylko nie pomyślcie przypadkiem, że to moto jest nudne.

Mocy wystarcza do wszystkiego, co jesteście w stanie wymyślić, a geometria, zawieszenia i hamulce poradzą sobie z każdym waszym pomysłem. Yamaha XSR 700 prowadzi się tak łatwo, że po dosłownie kilku minutach jazdy możecie z nią robić, co chcecie. Gwałtowna redukcja i szarpnięcie manetką? Yamaha XSR 700 daje ułamek sekundy na zastanowienie i zaczyna żwawo wkręcać się na obroty. Im wyżej, tym człowiek cieszy się bardziej. Agresywne hamowanie? Zawieszenie jest nieco miękkie, więc szybko reaguje na wciśnięcie klamki, ale Yamaha zwalnia, dając naprawdę duże poczucie bezpieczeństwa. Na końcu naszego niefrasobliwego obchodzenia się z hamulcem stoi jeszcze jeden strażnik – ABS.

yamaha xsr 700

XSR 700 opinie | Centrum dowodzenia

Yamaha XSR 700 | ABS

System zapobiegający blokowaniu koła podczas hamowania działa pewnie, chociaż trochę zbyt agresywnie. Nie przepadam za motocyklami z ABS, mimo że zdaję sobie sprawę z tego, jak przydatny bywa. W XSR 700 ABS jest nieco za „ostry”. Gdy kończy się granica przyczepności i czekacie na uślizg, nagle czujecie pulsowanie dźwigni. Mocno, bez patyczkowania się. Działa to super, ale uczucie nieprzyjemne.

Dlaczego XSR 700?

Jeżeli uważnie czytacie „Motóra”, to pewnie zdążyliście zauważyć, że bardzo lubię wynalazki, które nie ograniczają użytkownika. Każdy motocykl jest szybki, więc moc nigdy nie jest argumentem. Niektóre motóry są tak „specjalistyczne”, że przestają nadawać się do czegokolwiek innego niż to, do czego je zaprojektowano. Są turystyki, na których zginiecie w mieście. Są sporty, które poza miastem sprawią, że szczerze znienawidzicie jazdę motocyklem. Wreszcie są takie bzyki jak XSR czy, testowany przez nas na jesieni, BMW Scrambler. Motóry do tańca i do różańca, czy jakoś tak.

yamaha xsr 700

Yamaha XSR 700 | Stylowo, prawda?

CDN…

Mam nadzieję, że będzie okazja wziąć ten motocykl od dystrybutora jeszcze raz, w nieco cieplejszy dzień. Jeździ się nim tak fajnie, że aż żałuję, że wiosnę w tym roku mamy niemotocyklową i jeżdżąc, myślałem tylko o tym, żeby napisać wam „jak jest”. Teraz jeździłbym, ciesząc się jazdą samą w sobie, bo właśnie do tego Yamaha stworzyła ten motocykl. yamaha xsr 700

Tags: custom, xsr 700, xsr700, yamaha, yamaha custom, Yamaha XSR 700, Yamaha XSR 700: są powody do mruczenia…, Yamahy XSR 700

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

18 grudnia 2020
Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

13 października 2020
Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

11 czerwca 2020
Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

12 lutego 2020
Benelli Leoncino 500 “Forza yyy…Italia!”

Benelli Leoncino 500 “Forza yyy…Italia!”

13 grudnia 2019
BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

17 stycznia 2019|0 Comments
Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

15 stycznia 2019|0 Comments
Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

8 stycznia 2019|0 Comments
YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

8 października 2018|0 Comments
BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

14 stycznia 2017|0 Comments

ZOBACZ RÓWNIEŻ

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

19 stycznia Harley-Davidson zaprezentuje premiery na rok 2021… ONLINE!

18 grudnia 2020
Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

13 października 2020
Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

Triumph Bonneville Bobber – czy Elvis Presley i Steve McQueen mieli rację?

11 czerwca 2020
Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

Harley Davidson Livewire | PIEKŁO ZAMARZŁO!

12 lutego 2020
Benelli Leoncino 500 “Forza yyy…Italia!”

Benelli Leoncino 500 “Forza yyy…Italia!”

13 grudnia 2019
BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

BMW G310R opinie | Miejski nicpoń!

17 stycznia 2019|0 Comments
Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

15 stycznia 2019|0 Comments
Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

Husqvarna SVARTPILEN 401 | Szkoła uwodzenia

8 stycznia 2019|0 Comments
YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

YAMAHA R1 RN32 | Opinie: jak jeździ?

8 października 2018|0 Comments
BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

BMW R nineT Scrambler test/opinie | Korpocustom

14 stycznia 2017|0 Comments

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry