Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
AMG DrivingAcademy
Strona główna » AMG Driving Academy – Sztuka panowania nad mocą

AMG Driving Academy – Sztuka panowania nad mocą

AMG Driving Academy Posiadać sportowy samochód to jedno, a potrafić […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » AMG Driving Academy – Sztuka panowania nad mocą

AMG Driving Academy – Sztuka panowania nad mocą

AMG Driving Academy Posiadać sportowy samochód to jedno, a potrafić […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » AMG Driving Academy – Sztuka panowania nad mocą

AMG Driving Academy – Sztuka panowania nad mocą

AMG Driving Academy Posiadać sportowy samochód to jedno, a potrafić […]

Magazyn Motór

AMG Driving Academy

Posiadać sportowy samochód to jedno, a potrafić wykorzystać jego możliwości to drugie. Mercedes-Benz Polska wyciąga pomocną dłoń do wszystkich właścicieli AMG, jak i do tych, którzy przyjemności posiadania tego auta jeszcze nie doświadczyli.

Tekst: Łukasz Kamiński / foto: Mercedes-Benz Polska

Do tej drugiej grupy zaliczam się również ja. AMG zawsze budziło we mnie dużo emocji, głównie za sprawą mocarnych silników montowanych w wygodnych zazwyczaj nadwoziach. Lubiłem podróżować autami tej marki, bo jak mało które (wliczając w to nawet konkurencję) potrafiły łączyć luksus ze sportem. Ostatnimi czasy te trzy magiczne literki biją swą mechaniczną mocą jeszcze bardziej, odkąd do oferty wszedł model AMG GT, w szczególności w jego najmocniejszym wydaniu– GT R. 585 KM robi wrażenie, ale nie o liczby tu chodzi, a o sposób ich wykorzystania w praktyce. Dzięki uprzejmości Mercedes-Benz Polska mieliśmy możliwość przetestowania większości wyjątkowych modeli AMG w środowisku, od którego stronić nie lubią.

AMG DrivingAcademy

AMG Driving Academy | Z czym to się je?

Tor Silesia Ring pod Opolem jest ciekawym obiektem – technicznym i szybkim zarazem, co nie zdarza się często. Korzystają z niego również inne marki, które mają w ofercie sportowe modele. W Polsce na ten moment to zdaje się jedyny tor wyścigowy tak umiejętnie łączący różne aspekty. Silesia Ring poddaje testom naszą wiedzę o jeździe torowej, ale także wszystko, co mamy pod karoserią.

Jazdy rozpoczęliśmy od technicznych prób w GLA oraz CLA 45 AMG. To bardzo sprawne auta, które chyba najbardziej ze wszystkich w gamie lubią ciaśniejsze próby. Później szybka przesiadka do znakomitego na co dzień E 43 AMG. Dalej przepotworne i niepozorne E 63 S AMG oraz przeczące prawom fizyki GLC 63 S AMG. Tu działo się już nieco więcej. Pomimo dość sporej masy własnej tych pojazdów, AMG pokazuje, że da się zrobić sportowe auto z samochodu niemal każdego segmentu.

Na deser wisienki w postaci pełnej gamy modeli AMG GT, łącznie z limitowanym do 500 sztuk egzemplarzem Roadster na 50-lecie AMG, czerwonym GT S oraz czarnym i żółtym AMG GT R. Zapach opon, paliwa i hamulców to perfumy dla faceta. W czasie soboty z AMG Driving Academy na torze Silesia Ring kropiliśmy się tą miksturą bez końca.

AMG DrivingAcademy AMG GT-R
AMG DrivingAcademy AMG GT-S

Jakie wnioski? Oczywiście poszczególne modele AMG to świetne auta –zarówno pod kątem trakcji, wykonania, wytrzymałości, jak i osiągów. Bogata paleta pozwala wybrać odpowiedni dla siebie model, a znam przypadki, kiedy auta z tymi trzema literkami wypełniają garaż na trzy lub cztery auta.

AMG Driving Academy | Dlaczego warto?

Moja wizyta na torze była jednak nie tylko zabawą, ale i formą edukacji. Utytułowani szkoleniowcy przez cały dzień nauczają, podpowiadają i korygują ewentualne błędy na torze wyścigowym. Mercedes-AMG przygotował kilka specjalnych profili szkoleniowych dla różnego grona osób. To naprawdę przyjemnie i pożytecznie spędzone godziny w oparach benzyny, w towarzystwie wspaniałych osób i – co oczywiste – wyjątkowych samochodów. Więcej o programach AMG Driving Academy poczytacie na www.amgacademy.pl. Warto też pamiętać, że marka przygotowała różne etapy szkoleń,więc nawet jeśli uważasz się za Roberta Kubicę, specjaliści z AMG zapewne pokażą ci, jak wiele jeszcze przed tobą.

AMG DrivingAcademy

Artykuł pochodzi z #3 numeru Magazynu Motór

Magazyn Motór

Tags: amg, AMG Driving Academy, AMG DrivingAcademy, Driving Academy, DrivingAcademy, gt, GT-R, GT-S, mercedes, mercedes benz, Tor Silesia Ring

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

AMG Driving Academy

Posiadać sportowy samochód to jedno, a potrafić wykorzystać jego możliwości to drugie. Mercedes-Benz Polska wyciąga pomocną dłoń do wszystkich właścicieli AMG, jak i do tych, którzy przyjemności posiadania tego auta jeszcze nie doświadczyli.

Tekst: Łukasz Kamiński / foto: Mercedes-Benz Polska

Do tej drugiej grupy zaliczam się również ja. AMG zawsze budziło we mnie dużo emocji, głównie za sprawą mocarnych silników montowanych w wygodnych zazwyczaj nadwoziach. Lubiłem podróżować autami tej marki, bo jak mało które (wliczając w to nawet konkurencję) potrafiły łączyć luksus ze sportem. Ostatnimi czasy te trzy magiczne literki biją swą mechaniczną mocą jeszcze bardziej, odkąd do oferty wszedł model AMG GT, w szczególności w jego najmocniejszym wydaniu– GT R. 585 KM robi wrażenie, ale nie o liczby tu chodzi, a o sposób ich wykorzystania w praktyce. Dzięki uprzejmości Mercedes-Benz Polska mieliśmy możliwość przetestowania większości wyjątkowych modeli AMG w środowisku, od którego stronić nie lubią.

AMG DrivingAcademy

AMG Driving Academy | Z czym to się je?

Tor Silesia Ring pod Opolem jest ciekawym obiektem – technicznym i szybkim zarazem, co nie zdarza się często. Korzystają z niego również inne marki, które mają w ofercie sportowe modele. W Polsce na ten moment to zdaje się jedyny tor wyścigowy tak umiejętnie łączący różne aspekty. Silesia Ring poddaje testom naszą wiedzę o jeździe torowej, ale także wszystko, co mamy pod karoserią.

Jazdy rozpoczęliśmy od technicznych prób w GLA oraz CLA 45 AMG. To bardzo sprawne auta, które chyba najbardziej ze wszystkich w gamie lubią ciaśniejsze próby. Później szybka przesiadka do znakomitego na co dzień E 43 AMG. Dalej przepotworne i niepozorne E 63 S AMG oraz przeczące prawom fizyki GLC 63 S AMG. Tu działo się już nieco więcej. Pomimo dość sporej masy własnej tych pojazdów, AMG pokazuje, że da się zrobić sportowe auto z samochodu niemal każdego segmentu.

Na deser wisienki w postaci pełnej gamy modeli AMG GT, łącznie z limitowanym do 500 sztuk egzemplarzem Roadster na 50-lecie AMG, czerwonym GT S oraz czarnym i żółtym AMG GT R. Zapach opon, paliwa i hamulców to perfumy dla faceta. W czasie soboty z AMG Driving Academy na torze Silesia Ring kropiliśmy się tą miksturą bez końca.

AMG DrivingAcademy AMG GT-R
AMG DrivingAcademy AMG GT-S

Jakie wnioski? Oczywiście poszczególne modele AMG to świetne auta –zarówno pod kątem trakcji, wykonania, wytrzymałości, jak i osiągów. Bogata paleta pozwala wybrać odpowiedni dla siebie model, a znam przypadki, kiedy auta z tymi trzema literkami wypełniają garaż na trzy lub cztery auta.

AMG Driving Academy | Dlaczego warto?

Moja wizyta na torze była jednak nie tylko zabawą, ale i formą edukacji. Utytułowani szkoleniowcy przez cały dzień nauczają, podpowiadają i korygują ewentualne błędy na torze wyścigowym. Mercedes-AMG przygotował kilka specjalnych profili szkoleniowych dla różnego grona osób. To naprawdę przyjemnie i pożytecznie spędzone godziny w oparach benzyny, w towarzystwie wspaniałych osób i – co oczywiste – wyjątkowych samochodów. Więcej o programach AMG Driving Academy poczytacie na www.amgacademy.pl. Warto też pamiętać, że marka przygotowała różne etapy szkoleń,więc nawet jeśli uważasz się za Roberta Kubicę, specjaliści z AMG zapewne pokażą ci, jak wiele jeszcze przed tobą.

AMG DrivingAcademy

Artykuł pochodzi z #3 numeru Magazynu Motór

Magazyn Motór

Tags: amg, AMG Driving Academy, AMG DrivingAcademy, Driving Academy, DrivingAcademy, gt, GT-R, GT-S, mercedes, mercedes benz, Tor Silesia Ring

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

14 kwietnia 2022|0 Comments
Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

6 grudnia 2021
Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

2 listopada 2021
Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

14 października 2021
Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

7 października 2021
Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

20 września 2021
Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

2 maja 2021
Classic Remise

Classic Remise

17 grudnia 2020
Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

20 października 2020
Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

12 października 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

14 kwietnia 2022|0 Comments
Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

6 grudnia 2021
Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

2 listopada 2021
Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

14 października 2021
Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

7 października 2021
Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

20 września 2021
Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

2 maja 2021
Classic Remise

Classic Remise

17 grudnia 2020
Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

20 października 2020
Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

12 października 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry