Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
AMG DrivingAcademy
Strona główna » AMG Driving Academy – Sztuka panowania nad mocą

AMG Driving Academy – Sztuka panowania nad mocą

AMG Driving Academy Posiadać sportowy samochód to jedno, a potrafić […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » AMG Driving Academy – Sztuka panowania nad mocą

AMG Driving Academy – Sztuka panowania nad mocą

AMG Driving Academy Posiadać sportowy samochód to jedno, a potrafić […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » AMG Driving Academy – Sztuka panowania nad mocą

AMG Driving Academy – Sztuka panowania nad mocą

AMG Driving Academy Posiadać sportowy samochód to jedno, a potrafić […]

Magazyn Motór

AMG Driving Academy

Posiadać sportowy samochód to jedno, a potrafić wykorzystać jego możliwości to drugie. Mercedes-Benz Polska wyciąga pomocną dłoń do wszystkich właścicieli AMG, jak i do tych, którzy przyjemności posiadania tego auta jeszcze nie doświadczyli.

Tekst: Łukasz Kamiński / foto: Mercedes-Benz Polska

Do tej drugiej grupy zaliczam się również ja. AMG zawsze budziło we mnie dużo emocji, głównie za sprawą mocarnych silników montowanych w wygodnych zazwyczaj nadwoziach. Lubiłem podróżować autami tej marki, bo jak mało które (wliczając w to nawet konkurencję) potrafiły łączyć luksus ze sportem. Ostatnimi czasy te trzy magiczne literki biją swą mechaniczną mocą jeszcze bardziej, odkąd do oferty wszedł model AMG GT, w szczególności w jego najmocniejszym wydaniu– GT R. 585 KM robi wrażenie, ale nie o liczby tu chodzi, a o sposób ich wykorzystania w praktyce. Dzięki uprzejmości Mercedes-Benz Polska mieliśmy możliwość przetestowania większości wyjątkowych modeli AMG w środowisku, od którego stronić nie lubią.

AMG DrivingAcademy

AMG Driving Academy | Z czym to się je?

Tor Silesia Ring pod Opolem jest ciekawym obiektem – technicznym i szybkim zarazem, co nie zdarza się często. Korzystają z niego również inne marki, które mają w ofercie sportowe modele. W Polsce na ten moment to zdaje się jedyny tor wyścigowy tak umiejętnie łączący różne aspekty. Silesia Ring poddaje testom naszą wiedzę o jeździe torowej, ale także wszystko, co mamy pod karoserią.

Jazdy rozpoczęliśmy od technicznych prób w GLA oraz CLA 45 AMG. To bardzo sprawne auta, które chyba najbardziej ze wszystkich w gamie lubią ciaśniejsze próby. Później szybka przesiadka do znakomitego na co dzień E 43 AMG. Dalej przepotworne i niepozorne E 63 S AMG oraz przeczące prawom fizyki GLC 63 S AMG. Tu działo się już nieco więcej. Pomimo dość sporej masy własnej tych pojazdów, AMG pokazuje, że da się zrobić sportowe auto z samochodu niemal każdego segmentu.

Na deser wisienki w postaci pełnej gamy modeli AMG GT, łącznie z limitowanym do 500 sztuk egzemplarzem Roadster na 50-lecie AMG, czerwonym GT S oraz czarnym i żółtym AMG GT R. Zapach opon, paliwa i hamulców to perfumy dla faceta. W czasie soboty z AMG Driving Academy na torze Silesia Ring kropiliśmy się tą miksturą bez końca.

AMG DrivingAcademy AMG GT-R
AMG DrivingAcademy AMG GT-S

Jakie wnioski? Oczywiście poszczególne modele AMG to świetne auta –zarówno pod kątem trakcji, wykonania, wytrzymałości, jak i osiągów. Bogata paleta pozwala wybrać odpowiedni dla siebie model, a znam przypadki, kiedy auta z tymi trzema literkami wypełniają garaż na trzy lub cztery auta.

AMG Driving Academy | Dlaczego warto?

Moja wizyta na torze była jednak nie tylko zabawą, ale i formą edukacji. Utytułowani szkoleniowcy przez cały dzień nauczają, podpowiadają i korygują ewentualne błędy na torze wyścigowym. Mercedes-AMG przygotował kilka specjalnych profili szkoleniowych dla różnego grona osób. To naprawdę przyjemnie i pożytecznie spędzone godziny w oparach benzyny, w towarzystwie wspaniałych osób i – co oczywiste – wyjątkowych samochodów. Więcej o programach AMG Driving Academy poczytacie na www.amgacademy.pl. Warto też pamiętać, że marka przygotowała różne etapy szkoleń,więc nawet jeśli uważasz się za Roberta Kubicę, specjaliści z AMG zapewne pokażą ci, jak wiele jeszcze przed tobą.

AMG DrivingAcademy

Artykuł pochodzi z #3 numeru Magazynu Motór

Magazyn Motór

Tags: amg, AMG Driving Academy, AMG DrivingAcademy, Driving Academy, DrivingAcademy, gt, GT-R, GT-S, mercedes, mercedes benz, Tor Silesia Ring

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

AMG Driving Academy

Posiadać sportowy samochód to jedno, a potrafić wykorzystać jego możliwości to drugie. Mercedes-Benz Polska wyciąga pomocną dłoń do wszystkich właścicieli AMG, jak i do tych, którzy przyjemności posiadania tego auta jeszcze nie doświadczyli.

Tekst: Łukasz Kamiński / foto: Mercedes-Benz Polska

Do tej drugiej grupy zaliczam się również ja. AMG zawsze budziło we mnie dużo emocji, głównie za sprawą mocarnych silników montowanych w wygodnych zazwyczaj nadwoziach. Lubiłem podróżować autami tej marki, bo jak mało które (wliczając w to nawet konkurencję) potrafiły łączyć luksus ze sportem. Ostatnimi czasy te trzy magiczne literki biją swą mechaniczną mocą jeszcze bardziej, odkąd do oferty wszedł model AMG GT, w szczególności w jego najmocniejszym wydaniu– GT R. 585 KM robi wrażenie, ale nie o liczby tu chodzi, a o sposób ich wykorzystania w praktyce. Dzięki uprzejmości Mercedes-Benz Polska mieliśmy możliwość przetestowania większości wyjątkowych modeli AMG w środowisku, od którego stronić nie lubią.

AMG DrivingAcademy

AMG Driving Academy | Z czym to się je?

Tor Silesia Ring pod Opolem jest ciekawym obiektem – technicznym i szybkim zarazem, co nie zdarza się często. Korzystają z niego również inne marki, które mają w ofercie sportowe modele. W Polsce na ten moment to zdaje się jedyny tor wyścigowy tak umiejętnie łączący różne aspekty. Silesia Ring poddaje testom naszą wiedzę o jeździe torowej, ale także wszystko, co mamy pod karoserią.

Jazdy rozpoczęliśmy od technicznych prób w GLA oraz CLA 45 AMG. To bardzo sprawne auta, które chyba najbardziej ze wszystkich w gamie lubią ciaśniejsze próby. Później szybka przesiadka do znakomitego na co dzień E 43 AMG. Dalej przepotworne i niepozorne E 63 S AMG oraz przeczące prawom fizyki GLC 63 S AMG. Tu działo się już nieco więcej. Pomimo dość sporej masy własnej tych pojazdów, AMG pokazuje, że da się zrobić sportowe auto z samochodu niemal każdego segmentu.

Na deser wisienki w postaci pełnej gamy modeli AMG GT, łącznie z limitowanym do 500 sztuk egzemplarzem Roadster na 50-lecie AMG, czerwonym GT S oraz czarnym i żółtym AMG GT R. Zapach opon, paliwa i hamulców to perfumy dla faceta. W czasie soboty z AMG Driving Academy na torze Silesia Ring kropiliśmy się tą miksturą bez końca.

AMG DrivingAcademy AMG GT-R
AMG DrivingAcademy AMG GT-S

Jakie wnioski? Oczywiście poszczególne modele AMG to świetne auta –zarówno pod kątem trakcji, wykonania, wytrzymałości, jak i osiągów. Bogata paleta pozwala wybrać odpowiedni dla siebie model, a znam przypadki, kiedy auta z tymi trzema literkami wypełniają garaż na trzy lub cztery auta.

AMG Driving Academy | Dlaczego warto?

Moja wizyta na torze była jednak nie tylko zabawą, ale i formą edukacji. Utytułowani szkoleniowcy przez cały dzień nauczają, podpowiadają i korygują ewentualne błędy na torze wyścigowym. Mercedes-AMG przygotował kilka specjalnych profili szkoleniowych dla różnego grona osób. To naprawdę przyjemnie i pożytecznie spędzone godziny w oparach benzyny, w towarzystwie wspaniałych osób i – co oczywiste – wyjątkowych samochodów. Więcej o programach AMG Driving Academy poczytacie na www.amgacademy.pl. Warto też pamiętać, że marka przygotowała różne etapy szkoleń,więc nawet jeśli uważasz się za Roberta Kubicę, specjaliści z AMG zapewne pokażą ci, jak wiele jeszcze przed tobą.

AMG DrivingAcademy

Artykuł pochodzi z #3 numeru Magazynu Motór

Magazyn Motór

Tags: amg, AMG Driving Academy, AMG DrivingAcademy, Driving Academy, DrivingAcademy, gt, GT-R, GT-S, mercedes, mercedes benz, Tor Silesia Ring
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

    Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

    21:35|0 Comments
  • Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

    09:05
  • Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

    16:17
  • Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    17:43
  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

    Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

    08:24
  • Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

    14:55
  • Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

    16:04
  • Classic Remise

    Classic Remise

    11:24
  • Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

    Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

    06:47
  • Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

    Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

    15:08

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

    Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

    21:35|0 Comments
  • Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

    09:05
  • Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

    16:17
  • Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    17:43
  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

    Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

    08:24
  • Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

    14:55
  • Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

    16:04
  • Classic Remise

    Classic Remise

    11:24
  • Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

    Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

    06:47
  • Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

    Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

    15:08

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry