Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
classic remise
Strona główna » Classic Remise

Classic Remise

Znakomite auta, stylowe serwisy, nietuzinkowa architektura i naprawdę smaczna kuchnia – to wystarczająca lista atrakcji wyjazdu, podczas którego zaspokoisz przynajmniej kilka zmysłów. Tym bardziej, jeśli czeka na Ciebie Ferrari FF, setki kilometrów autostrad i wygłodniały żołądek. Cel: Classic Remise w Berlinie.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Classic Remise

Classic Remise

Znakomite auta, stylowe serwisy, nietuzinkowa architektura i naprawdę smaczna kuchnia – to wystarczająca lista atrakcji wyjazdu, podczas którego zaspokoisz przynajmniej kilka zmysłów. Tym bardziej, jeśli czeka na Ciebie Ferrari FF, setki kilometrów autostrad i wygłodniały żołądek. Cel: Classic Remise w Berlinie.

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Classic Remise

Classic Remise

Znakomite auta, stylowe serwisy, nietuzinkowa architektura i naprawdę smaczna kuchnia – to wystarczająca lista atrakcji wyjazdu, podczas którego zaspokoisz przynajmniej kilka zmysłów. Tym bardziej, jeśli czeka na Ciebie Ferrari FF, setki kilometrów autostrad i wygłodniały żołądek. Cel: Classic Remise w Berlinie.

Magazyn Motór
    • Więcej przeczytasz w #6 Magazynie Motór
Zdjęcia: Łukasz Kamiński oraz Piotr Kaczor

Stolica Niemiec to kierunek najbliższy i najwygodniejszy. Już na starcie warto wspomnieć, że Classic Remise (wcześniej Meilenwerk) znajduje się również w Düsseldorfie. Tamtejszy obiekt pod względem architektonicznym jest chyba jeszcze bardziej spektakularny, ale „remiza” w Berlinie, która w przyszłym roku będzie obchodziła swoje osiemnaste urodziny, powinna spełnić wszelkie oczekiwania. Czym tak naprawdę jest to miejsce? Kumulacją wrażeń i usług – kolejność przypadkowa. 

classic remise

ferrari lamborghini
ferrari lamborghini

Jeżeli posiadasz sportowe lub klasyczne auto, możesz odrestaurować je w firmie A, serwisować w firmie B, jeździć na spotkania w miejsce C i jadać w knajpie D. Następnie wracając do domu przez sklep E, w którym kupisz na urodziny syna modelik jego wymarzonego auta, a na koniec sezonu odstawisz swój pojazd do garażu F, gdzie będziesz go doglądał przez następne miesiące. Classic Remise powstało, by sprostać wszystkim wymienionym problemom. Jest to więc – w dużym skrócie – przechowalnia, miejsce napraw i renowacji, a także punkt dealerski kilku sprzedawców (aut, gadżetów, odzieży itd.). Ekspozycja (choć najczęściej jest to po prostu zbiór aut w danej chwili czekających na przegląd, naprawę lub sprzedaż) zmienia się niemal co tydzień, dzięki czemu „remiza” odwiedzana jest licznie zarówno przez przyjezdnych z całego świata, jak i lokalnych pasjonatów. 

zabawki sportowe samochody

bugatti classic remise
garaż classic remise
rolls-royce

Kluczem sukcesu Classic Remise jest jednak samo miejsce i to od niego powinniśmy zacząć. Zabytkowa zajezdnia tramwajowa z końca XIX wieku poraża designem, przestrzenią, przeszkleniem, co połączeniu z kunsztem designerów klasycznych i kolekcjonerskich aut daje mieszankę, jaką ciężko podrobić w jakimkolwiek innym miejscu na świecie. Dłuższe rozpływanie się nad samym miejscem nie ma jednak większego sensu, ponieważ prawdziwe emocje przynosi dopiero organoleptyczny kontakt z autami. 

classic remise

Classic Remise jest jedną z ciekawszych atrakcji Berlina, nie tylko dla petrolheadów. 16 000 metrów kwadratowych dostępnej powierzchni pozwala organizować ogromne wydarzenia, albo traktować jako miejsce spotkań biznesowych. Budynek niszczał od lat 60., kiedy to Berlin Zachodni porzucił miejski ruch szynowy, aż do początku obecnego wieku. Pomysł prywatnych właścicieli na przebudowę obiektu okazał się strzałem w dziesiątkę. Stał się on ośrodkiem kulturalnym, do którego niemal przez cały rok każdy może wejść i zajrzeć w jego prawie wszystkie zakamarki. Obecne tam firmy są przychylne zwiedzającym, dzięki czemu gość bez problemu może patrzeć na ręce mechanikom lub przyglądać się zabiegom serwisowym dokonywanym na autach, które nierzadko widzi pierwszy, a być może i ostatni raz w życiu.

kolekcja samochodów

Wizyta w „remizie” to zawsze spore przeżycie. Berlin nie jest zatem miejscem wartym odwiedzenia tylko ze względu na Bramę Brandenburską, gmach parlamentu Rzeszy, czy szaleństwa zakupowe. Sześć godzin drogi z centrum Warszawy (z tankowaniem i przymusowymi postojami na nieskończonej liczbie bramek płatnej autostrady A2) to dystans, który każdy będzie w stanie pokonać jednego dnia, i to nawet w dwie strony. Odwiedziny w stolicy Niemiec warto urozmaicić wizytą w Classic Remise, bo jakkolwiek powiedzenie „każdy znajdzie coś dla siebie” bywa używane na wyrost, tak tu pasuje jak silnik V12 do Ferrari – czyli najlepiej. 

Więcej przeczytasz w #6 Magazynie Motór

Tags: classic remise

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Zdjęcia: Łukasz Kamiński oraz Piotr Kaczor

Stolica Niemiec to kierunek najbliższy i najwygodniejszy. Już na starcie warto wspomnieć, że Classic Remise (wcześniej Meilenwerk) znajduje się również w Düsseldorfie. Tamtejszy obiekt pod względem architektonicznym jest chyba jeszcze bardziej spektakularny, ale „remiza” w Berlinie, która w przyszłym roku będzie obchodziła swoje osiemnaste urodziny, powinna spełnić wszelkie oczekiwania. Czym tak naprawdę jest to miejsce? Kumulacją wrażeń i usług – kolejność przypadkowa. 

classic remise

ferrari lamborghini
ferrari lamborghini

Jeżeli posiadasz sportowe lub klasyczne auto, możesz odrestaurować je w firmie A, serwisować w firmie B, jeździć na spotkania w miejsce C i jadać w knajpie D. Następnie wracając do domu przez sklep E, w którym kupisz na urodziny syna modelik jego wymarzonego auta, a na koniec sezonu odstawisz swój pojazd do garażu F, gdzie będziesz go doglądał przez następne miesiące. Classic Remise powstało, by sprostać wszystkim wymienionym problemom. Jest to więc – w dużym skrócie – przechowalnia, miejsce napraw i renowacji, a także punkt dealerski kilku sprzedawców (aut, gadżetów, odzieży itd.). Ekspozycja (choć najczęściej jest to po prostu zbiór aut w danej chwili czekających na przegląd, naprawę lub sprzedaż) zmienia się niemal co tydzień, dzięki czemu „remiza” odwiedzana jest licznie zarówno przez przyjezdnych z całego świata, jak i lokalnych pasjonatów. 

zabawki sportowe samochody

bugatti classic remise
garaż classic remise
rolls-royce

Kluczem sukcesu Classic Remise jest jednak samo miejsce i to od niego powinniśmy zacząć. Zabytkowa zajezdnia tramwajowa z końca XIX wieku poraża designem, przestrzenią, przeszkleniem, co połączeniu z kunsztem designerów klasycznych i kolekcjonerskich aut daje mieszankę, jaką ciężko podrobić w jakimkolwiek innym miejscu na świecie. Dłuższe rozpływanie się nad samym miejscem nie ma jednak większego sensu, ponieważ prawdziwe emocje przynosi dopiero organoleptyczny kontakt z autami. 

classic remise

Classic Remise jest jedną z ciekawszych atrakcji Berlina, nie tylko dla petrolheadów. 16 000 metrów kwadratowych dostępnej powierzchni pozwala organizować ogromne wydarzenia, albo traktować jako miejsce spotkań biznesowych. Budynek niszczał od lat 60., kiedy to Berlin Zachodni porzucił miejski ruch szynowy, aż do początku obecnego wieku. Pomysł prywatnych właścicieli na przebudowę obiektu okazał się strzałem w dziesiątkę. Stał się on ośrodkiem kulturalnym, do którego niemal przez cały rok każdy może wejść i zajrzeć w jego prawie wszystkie zakamarki. Obecne tam firmy są przychylne zwiedzającym, dzięki czemu gość bez problemu może patrzeć na ręce mechanikom lub przyglądać się zabiegom serwisowym dokonywanym na autach, które nierzadko widzi pierwszy, a być może i ostatni raz w życiu.

kolekcja samochodów

Wizyta w „remizie” to zawsze spore przeżycie. Berlin nie jest zatem miejscem wartym odwiedzenia tylko ze względu na Bramę Brandenburską, gmach parlamentu Rzeszy, czy szaleństwa zakupowe. Sześć godzin drogi z centrum Warszawy (z tankowaniem i przymusowymi postojami na nieskończonej liczbie bramek płatnej autostrady A2) to dystans, który każdy będzie w stanie pokonać jednego dnia, i to nawet w dwie strony. Odwiedziny w stolicy Niemiec warto urozmaicić wizytą w Classic Remise, bo jakkolwiek powiedzenie „każdy znajdzie coś dla siebie” bywa używane na wyrost, tak tu pasuje jak silnik V12 do Ferrari – czyli najlepiej. 

Więcej przeczytasz w #6 Magazynie Motór

Tags: classic remise

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

14 kwietnia 2022|0 Comments
Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

6 grudnia 2021
Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

2 listopada 2021
Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

14 października 2021
Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

7 października 2021
Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

20 września 2021
Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

2 maja 2021
Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

30 grudnia 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

14 kwietnia 2022|0 Comments
Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

6 grudnia 2021
Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

2 listopada 2021
Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

14 października 2021
Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

7 października 2021
Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

20 września 2021
Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

2 maja 2021
Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

30 grudnia 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry