Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Laurens Van Den Acker wywiad
Strona główna » Laurens Van Den Acker wywiad – co łączy auta i buty?

Laurens Van Den Acker wywiad – co łączy auta i buty?

Laurens Van Den Acker to holenderski projektant pracujący dla Renault, który ma na swoim koncie pracę przy projekcie Bugatti EB110 czy Chiron. Jego postać w mediach społecznościowych rozsławiły... sneakersy. Każdy samochód koncepcyjny wychodzący spod jego ręki, dostępny jest z parą butów, przypominającą stylistykę auta. Co łączy auta i buty i dlaczego marki Le Coq Sportif i Renault współpracują ze sobą? Tego dowiecie się w wywiadu poniżej.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Laurens Van Den Acker wywiad – co łączy auta i buty?

Laurens Van Den Acker wywiad – co łączy auta i buty?

Laurens Van Den Acker to holenderski projektant pracujący dla Renault, który ma na swoim koncie pracę przy projekcie Bugatti EB110 czy Chiron. Jego postać w mediach społecznościowych rozsławiły... sneakersy. Każdy samochód koncepcyjny wychodzący spod jego ręki, dostępny jest z parą butów, przypominającą stylistykę auta. Co łączy auta i buty i dlaczego marki Le Coq Sportif i Renault współpracują ze sobą? Tego dowiecie się w wywiadu poniżej.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Laurens Van Den Acker wywiad – co łączy auta i buty?

Laurens Van Den Acker wywiad – co łączy auta i buty?

Laurens Van Den Acker to holenderski projektant pracujący dla Renault, który ma na swoim koncie pracę przy projekcie Bugatti EB110 czy Chiron. Jego postać w mediach społecznościowych rozsławiły... sneakersy. Każdy samochód koncepcyjny wychodzący spod jego ręki, dostępny jest z parą butów, przypominającą stylistykę auta. Co łączy auta i buty i dlaczego marki Le Coq Sportif i Renault współpracują ze sobą? Tego dowiecie się w wywiadu poniżej.

Magazyn Motór

Laurens Van Den Acker wywiad

Dlaczego Personalizacja stała się jednym z najważniejszych współczesnych trendów?

Z jednej strony żyjemy pod presją dopasowania się do większości, a z drugiej strony każdy z nas chce wyrażać własną osobowość. Doskonałym tego przykładem jest subkultura punkowa. Uczniowie w Wielkiej Brytanii musieli nosić mundurki. Jedynymi elementami stroju, o jakich mogli decydować, były skarpetki, buty i fryzura. W odpowiedzi na to powstał ruch punkowy. Sztywno określone granice zachęciły uczniów do szukania sposobów własnej ekspresji w dozwolonym i wąskim zakresie. W świecie, który stawia na mundurki, personalizacja umożliwia wyrażanie siebie
i pokazywanie osobowości, którą pod nimi ukrywamy. Uważam, że jest to głęboka i bardzo ludzka potrzeba. Jesteśmy skłonni dostosować się do reszty, pod warunkiem, że możemy pozwolić sobie na indywidualny akcent.
To kwintesencja personalizacji.

Ten trend jest jeszcze bardziej widoczny wśród projektantów, od których oczekuje się autorskiego, wyrazistego stylu. Projektant, który chce się wyróżnić, powinien wypracować swoją charakterystyczną stylistykę, mieć swój znak rozpoznawczy. Podziwiamy projektantów za indywidualne postrzeganie świata, ponieważ ucieleśniają tę bardzo ludzką potrzebę. W przypadku sneakersów najważniejsza jest wygoda. Podczas targów motoryzacyjnych pokonujemy kilometry między stoiskami i chcemy mieć na nogach bardzo wygodne buty. Chcąc odpowiedzieć na pytanie, dlaczego tak naprawdę zająłem się sneakersami, muszę opowiedzieć ci o początkach mojej kariery. Kiedy dostałem pierwszą pracę i po raz pierwszy założyłem garnitur, poczułem się trochę jak własny ojciec. Zacząłem nosić sneakersy, żeby dodać sportowego akcentu do mojej stylizacji. Buty są bardzo widocznym elementem garderoby, który mogę często zmieniać. 

Laurens Van Den Acker wywiad

Laurens Van Den Acker podczas Paris Motor Show

Laurens Van Den Acker wywiad | Nadwozie Captura pozwala na stworzenie 90 wersji kolorystycznych nadwozia. Jak powstają nowe kolory?

Projektant tworzy, żebyśmy mogli żyć bardziej kolorowo. Wszystko zaczyna się od wyboru odpowiedniego odcienia, który powinien przykuwać wzrok. W Renault żonglujemy kolorami, które są ważnym elementem tożsamości marki
i naszym celem wprowadzania więcej barw na ulice. Lubimy ciepłe i żywe kolory, czego doskonałym przykładem jest nowy lakier Atacama Orange w gamie nowego Captura. Jednym z atutów personalizowanego samochodu jest bogata paleta barw do wyboru. Linie nadwozia zostały zaprojektowane tak, aby odbijały światło i grały cieniem. To połączenie różnych trendów, zwłaszcza tych ze świata wielkiej mody.

Istnieje dużo więcej związków między samochodami i butami niż mogłoby się nam wydawać. Podeszwę można porównać do segmentu samochodu (samochód miejski, którym wszędzie dojedziemy itd.). Górna część jest jak nadwozie, a sznurówki są znakiem firmowym, podobnie jak kształt osłony chłodnicy samochodu. Istnieją naturalne analogie między autem i parą butów. Dużo mówi się o wpływie architektury na projektowanie samochodów, ale moim zdaniem paralele z obuwiem są bardziej widoczne. Na przykład logo marki znajduje się zarówno na każdej parze butów, jak i na każdym samochodzie. Pozornie buty mogą wydawać się prostym przedmiotem, ale wysyłają różne komunikaty. Sądzi się nawet, że zegarek i buty dużo mówią nam o osobowości danej osoby.

Co jest łatwiej spersonalizować ― buty czy samochód? 

Kiedy projektuję samochód z myślą o personalizacji, punktem wyjścia jest dla mnie moja własna konfiguracja.
To samo dotyczy butów. Trzeba też pamiętać, że nie każdy model butów można spersonalizować. Idealne są buty
o dość prostym fasonie, bo w przypadku bardziej skomplikowanych modeli łatwo jest przedobrzyć. Zwracam szczególną uwagę na proporcje i elementy graficzne.

Czy nie odnosisz wrażenia, że masz trochę związane ręce, bo możesz zmieniać tylko kolory i materiał?

Kreatywność musi mieć granice, bo inaczej staje się sztuką. Fakt, że zawsze pracuję nad tym samym modelem butów i projektuję jego nowe, spersonalizowane wersje, jest zawsze dla mnie dużym wyzwaniem.

Czy personalizację futrówki można porównać do personalizacji wnętrza samochodu?

Tak, od strony koncepcyjnej to może być podobny proces, ale nie jestem pewien, czy przezroczysty but wyglądałby atrakcyjnie. Z drugiej strony, wprawdzie wnętrze buta nie jest widoczne, ale to nie znaczy, że jego wygląd nie ma znaczenia. Widzimy je, kiedy zakładamy buty. To z kolei kojarzy mi się z wykończeniem torebek Coco Chanel. Ich wnętrze zawsze było piękne, perfekcyjnie wykończone i zaskakiwało właścicielkę za każdym razem, kiedy otwierała swoją torebkę. To był zamierzony efekt końcowy ― stworzenie więzi między właścicielką torebki i przedmiotem, którego wnętrze znała tylko ona. To ciekawe.

Laurens Van Den Acker wywiad | Dlaczego wasz wybór padł na markę Le Coq Sportif?

Ponieważ wiedzieliśmy, że to będzie partnerska współpraca. Poznałem ich podczas wyścigów Formuły 1, bo od dwóch lat są partnerami teamu Renault F1. Marka Le Coq Sportif wydała mi się bardzo atrakcyjna, a potem dowiedziałem się, że jej kierownictwo stawia na personalizację, co ostatecznie mnie przekonało. Projektanci firmy stworzyli zindywidualizowane prototypy i zmienili pozycjonowanie marki Le Coq Sportif z prêt à porter na haute couture. Dzięki temu moje modele stały się unikatowe.

Jak projektujesz parę spersonalizowanych sneakersów?

To praca zespołowa. Odwiedziliśmy centrum projektowe Le Coq Sportif w Paryżu, aby poznać wykorzystywane tam technologie, dowiedzieć się, co jest możliwe, a co nie. Pracuję ściśle z projektantem Renault, Françoisem Blanchardem. Proces twórczy jest podobny jak podczas pracy nad samochodem. Po krótkiej rozmowie stwierdzamy, jak ma wyglądać kolejna para i jaki efekt końcowy chcemy osiągnąć. Potem robimy kilka szkiców, które wyznaczają dalszy kierunek prac. Następnie przystępujemy do realizacji. Sam proces bardzo przypomina prace projektowe nad samochodem.

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: bugatti, clio, Laurens Van Den Acker, Laurens Van Den Acker wywiad, renault, Renault Captur, wywiad

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Laurens Van Den Acker wywiad

Dlaczego Personalizacja stała się jednym z najważniejszych współczesnych trendów?

Z jednej strony żyjemy pod presją dopasowania się do większości, a z drugiej strony każdy z nas chce wyrażać własną osobowość. Doskonałym tego przykładem jest subkultura punkowa. Uczniowie w Wielkiej Brytanii musieli nosić mundurki. Jedynymi elementami stroju, o jakich mogli decydować, były skarpetki, buty i fryzura. W odpowiedzi na to powstał ruch punkowy. Sztywno określone granice zachęciły uczniów do szukania sposobów własnej ekspresji w dozwolonym i wąskim zakresie. W świecie, który stawia na mundurki, personalizacja umożliwia wyrażanie siebie
i pokazywanie osobowości, którą pod nimi ukrywamy. Uważam, że jest to głęboka i bardzo ludzka potrzeba. Jesteśmy skłonni dostosować się do reszty, pod warunkiem, że możemy pozwolić sobie na indywidualny akcent.
To kwintesencja personalizacji.

Ten trend jest jeszcze bardziej widoczny wśród projektantów, od których oczekuje się autorskiego, wyrazistego stylu. Projektant, który chce się wyróżnić, powinien wypracować swoją charakterystyczną stylistykę, mieć swój znak rozpoznawczy. Podziwiamy projektantów za indywidualne postrzeganie świata, ponieważ ucieleśniają tę bardzo ludzką potrzebę. W przypadku sneakersów najważniejsza jest wygoda. Podczas targów motoryzacyjnych pokonujemy kilometry między stoiskami i chcemy mieć na nogach bardzo wygodne buty. Chcąc odpowiedzieć na pytanie, dlaczego tak naprawdę zająłem się sneakersami, muszę opowiedzieć ci o początkach mojej kariery. Kiedy dostałem pierwszą pracę i po raz pierwszy założyłem garnitur, poczułem się trochę jak własny ojciec. Zacząłem nosić sneakersy, żeby dodać sportowego akcentu do mojej stylizacji. Buty są bardzo widocznym elementem garderoby, który mogę często zmieniać. 

Laurens Van Den Acker wywiad

Laurens Van Den Acker podczas Paris Motor Show

Laurens Van Den Acker wywiad | Nadwozie Captura pozwala na stworzenie 90 wersji kolorystycznych nadwozia. Jak powstają nowe kolory?

Projektant tworzy, żebyśmy mogli żyć bardziej kolorowo. Wszystko zaczyna się od wyboru odpowiedniego odcienia, który powinien przykuwać wzrok. W Renault żonglujemy kolorami, które są ważnym elementem tożsamości marki
i naszym celem wprowadzania więcej barw na ulice. Lubimy ciepłe i żywe kolory, czego doskonałym przykładem jest nowy lakier Atacama Orange w gamie nowego Captura. Jednym z atutów personalizowanego samochodu jest bogata paleta barw do wyboru. Linie nadwozia zostały zaprojektowane tak, aby odbijały światło i grały cieniem. To połączenie różnych trendów, zwłaszcza tych ze świata wielkiej mody.

Istnieje dużo więcej związków między samochodami i butami niż mogłoby się nam wydawać. Podeszwę można porównać do segmentu samochodu (samochód miejski, którym wszędzie dojedziemy itd.). Górna część jest jak nadwozie, a sznurówki są znakiem firmowym, podobnie jak kształt osłony chłodnicy samochodu. Istnieją naturalne analogie między autem i parą butów. Dużo mówi się o wpływie architektury na projektowanie samochodów, ale moim zdaniem paralele z obuwiem są bardziej widoczne. Na przykład logo marki znajduje się zarówno na każdej parze butów, jak i na każdym samochodzie. Pozornie buty mogą wydawać się prostym przedmiotem, ale wysyłają różne komunikaty. Sądzi się nawet, że zegarek i buty dużo mówią nam o osobowości danej osoby.

Co jest łatwiej spersonalizować ― buty czy samochód? 

Kiedy projektuję samochód z myślą o personalizacji, punktem wyjścia jest dla mnie moja własna konfiguracja.
To samo dotyczy butów. Trzeba też pamiętać, że nie każdy model butów można spersonalizować. Idealne są buty
o dość prostym fasonie, bo w przypadku bardziej skomplikowanych modeli łatwo jest przedobrzyć. Zwracam szczególną uwagę na proporcje i elementy graficzne.

Czy nie odnosisz wrażenia, że masz trochę związane ręce, bo możesz zmieniać tylko kolory i materiał?

Kreatywność musi mieć granice, bo inaczej staje się sztuką. Fakt, że zawsze pracuję nad tym samym modelem butów i projektuję jego nowe, spersonalizowane wersje, jest zawsze dla mnie dużym wyzwaniem.

Czy personalizację futrówki można porównać do personalizacji wnętrza samochodu?

Tak, od strony koncepcyjnej to może być podobny proces, ale nie jestem pewien, czy przezroczysty but wyglądałby atrakcyjnie. Z drugiej strony, wprawdzie wnętrze buta nie jest widoczne, ale to nie znaczy, że jego wygląd nie ma znaczenia. Widzimy je, kiedy zakładamy buty. To z kolei kojarzy mi się z wykończeniem torebek Coco Chanel. Ich wnętrze zawsze było piękne, perfekcyjnie wykończone i zaskakiwało właścicielkę za każdym razem, kiedy otwierała swoją torebkę. To był zamierzony efekt końcowy ― stworzenie więzi między właścicielką torebki i przedmiotem, którego wnętrze znała tylko ona. To ciekawe.

Laurens Van Den Acker wywiad | Dlaczego wasz wybór padł na markę Le Coq Sportif?

Ponieważ wiedzieliśmy, że to będzie partnerska współpraca. Poznałem ich podczas wyścigów Formuły 1, bo od dwóch lat są partnerami teamu Renault F1. Marka Le Coq Sportif wydała mi się bardzo atrakcyjna, a potem dowiedziałem się, że jej kierownictwo stawia na personalizację, co ostatecznie mnie przekonało. Projektanci firmy stworzyli zindywidualizowane prototypy i zmienili pozycjonowanie marki Le Coq Sportif z prêt à porter na haute couture. Dzięki temu moje modele stały się unikatowe.

Jak projektujesz parę spersonalizowanych sneakersów?

To praca zespołowa. Odwiedziliśmy centrum projektowe Le Coq Sportif w Paryżu, aby poznać wykorzystywane tam technologie, dowiedzieć się, co jest możliwe, a co nie. Pracuję ściśle z projektantem Renault, Françoisem Blanchardem. Proces twórczy jest podobny jak podczas pracy nad samochodem. Po krótkiej rozmowie stwierdzamy, jak ma wyglądać kolejna para i jaki efekt końcowy chcemy osiągnąć. Potem robimy kilka szkiców, które wyznaczają dalszy kierunek prac. Następnie przystępujemy do realizacji. Sam proces bardzo przypomina prace projektowe nad samochodem.

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: bugatti, clio, Laurens Van Den Acker, Laurens Van Den Acker wywiad, renault, Renault Captur, wywiad

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

  • Rysunki

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
98,00 zł – 140,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
98,00 zł – 140,00 zł  z VAT
fiat 500 rysunek obraz plakat

Rysunek Fiat 500

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Rysunek Lancia stratos plakat

Rysunek Lancia Stratos HF

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
jaguar e type plakat rysunek obraz

Rysunek Jaguar E-Type

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
ferrari 250 rysunek obraz plakat

Rysunek Ferrari 250 GT Lusso

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Porsche 917 rysunek plakat obraz

Rysunek Porsche 917

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Alfa romeo giulia quadrifoglio rysunek plakat obraz

Rysunek Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
iso grifo

Rysunek Iso Grifo

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
- 20%
jaguar e-type rysunek plakat

Rysunek Jaguar E-Type tryptyk

Rysunki
120,00 zł – 170,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

14 kwietnia 2022|0 Comments
Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

6 grudnia 2021
Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

2 listopada 2021
Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

14 października 2021
Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

7 października 2021
Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

20 września 2021
Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

2 maja 2021
Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

25 marca 2021
Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

30 grudnia 2020
Sam na sam z… Akira Nakai San

Sam na sam z… Akira Nakai San

23 grudnia 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

14 kwietnia 2022|0 Comments
Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

6 grudnia 2021
Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

2 listopada 2021
Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

14 października 2021
Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

7 października 2021
Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

20 września 2021
Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

2 maja 2021
Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

25 marca 2021
Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

30 grudnia 2020
Sam na sam z… Akira Nakai San

Sam na sam z… Akira Nakai San

23 grudnia 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry