Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Napinka fryzjerów, czyli Miata Mini Challenge

Napinka fryzjerów, czyli Miata Mini Challenge

Miata Mini Challenge 2016 – runda MotoPark Ułęż To czwarty […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Napinka fryzjerów, czyli Miata Mini Challenge

Napinka fryzjerów, czyli Miata Mini Challenge

Miata Mini Challenge 2016 – runda MotoPark Ułęż To czwarty […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Napinka fryzjerów, czyli Miata Mini Challenge

Napinka fryzjerów, czyli Miata Mini Challenge

Miata Mini Challenge 2016 – runda MotoPark Ułęż To czwarty […]

Sebastian Mądrachowski

Miata Mini Challenge 2016 – runda MotoPark Ułęż

Mazda MX-5 Miata Mini Challenge 2016 - moto park Ułęż
To czwarty sezon, w którym miłośnicy delikatnych roadsterów Made in Japan spotykają się na torze, by zrekompensować sobie szyderstwa, które spotykają ich na polskich drogach. 9. kwietnia 2016 roku odbyła się pierwsza runda cyklu Miata Mini Challenge.


Miata Mini Challenge – relacja

Tym razem nie było łatwo. Brak śniegu i pługopiaskarek na drogach zmylił niektórych zawodników, którzy w różowych polo, wypolerowanych kaskach i na szprychowych felgach z obowiązkowym polerowanym  rantem, stawili się na terenie Moto Parku Ułęż. Z wodą mineralną w jednej dłoni i olejkiem do opalania w drugiej. Niestety mikroklimat na terenie lotniska był bezlitosny dla chłopaków z idealnymi fryzurami. Pierwsza runda Miata Mini Challenge zapowiadała się ciężko. Wiało, było lodowato (temperatura osiągała syberyjskie + 9 stopni Celsjusza), a w połowie imprezy zaczęło padać.

Po szlochach, przekleństwach i fochach, grupa zaprawionych ścigaczy zebrała się w kupie, założyła na głowy balaklawy (naturalnie zmiękczone w Lenor Parfumelle Magnifique) i zgrzytając zębami wybiegli do swoich kultowych roadsterów, które z włączonymi silnikami stały na parkingu ogrzewając kabinę do znośnych 25 stopni.
Mazda Miata Mini Challenge 2016 - moto park Ułęż

Miata Mini Challenge – organizacja

Wyjątkowo organizatorzy zadbali o tych uczestników, którzy na samą myśl o RWD siwieją. Tej grupie ktoś kiedyś wmówił, że na MX-5 strasznie dziewczyny lecą, więc zostali z tym niebezpiecznym roadsterem i kredytem w Providencie sami ze sobą – bez dziewczyn i z kwestionującymi ich seksualność sąsiadami – bojąc się wyjechać na ulicę przy temperaturze poniżej 20 stopni. Grupa ta została nazwana Rookie i organizatorzy wyznaczyli dla nich oddzielony fragment toru, gdzie z dwoma instruktorami uczyli się jak ustawić fotel, zagłówek oraz jak należy trzymać kierownicę i dlaczego wystawianie łokcia nie pomoże w nawoływaniu lasek do samochodu, a może skończyć się wyższą składką na AC. 

Kolejnym nie lada wyzwaniem był slalom, który nie jednego nowicjusza zaskoczył. Absurdalne ćwiczenia polegały na wymijaniu jednego pachołka z prawej, a kolejnego z lewej. Nowicjusze starali się negocjować z instruktorami, że przecież najszybszą drogą od punktu A do punktu B jest linia prosta, ale ci byli nieugięci. Dodatkowo później zwiększono prędkość do 50 km/h, niektórzy zmniejszyli ciśnienie w oponach, a hostessy dostarczyły nieprzygotowanym kaski, by przy tych prędkościach Rookie nie zrobiły sobie krzywdy. Trening ekipa zakończyła Testem Łosia, choć nikt nie wyjaśnił uczestnikom, który z pachołków wymijanych de facto tym łosiem miałby być.
Mazda Miata Mini Challenge 2016 - moto park Ułęż
Równolegle do przerażonych Rookie, prawdziwi mężczyźni i twarde kobiety w swych japońskich maszynach ćwiczyli kolejne okrążenia. Ustawiali geometrię kopiąc w opony, regulowali przepływ powietrza kombinując przy klamrach zamykających dach oraz modyfikowali reflektory, by jak najwięcej zimnego powietrza wpadało do, świeżo w toalecie wymytego, stożka.

Ci wojownicy szos zostali podzieleni na 3 klasy. Klasa 1 obejmuje debiutanta w cyklu, czyli silnik 1.5 a także jednostki z pierwszej i drugiej generacji 1.6 oraz 1.8 z generacji trzeciej. Klasa 2 to silniki 1.8 oraz 2.0. Klasa 3 natomiast to poważni mordercy w swych klatkach, z podtlenkiem azotu, kompresorem albo turbiną pod maską… lub biedulek w seryjnym Mazdaspeedzie. Po pierwszych okrążeniach szybko stało się jasne, że kobiety startujące w cyklu powinny otrzymać oddzielną klasę, gdyż ich wyniki mocno odbiegały od prawdziwych mężczyzn i przejeżdżały trasę znacznie za szybko.
Mazda Miata Mini Challenge 2016 - moto park Ułęż



Po obiedzie żarty się skończyły. Rookie wróciły z pola i zawodnicy Miata Mini Challenge mieli ostatnią okazję, by wykazać się swymi umiejętnościami, biorąc nowicjuszy na prawy fotel i delektując się ich krzykami. Godzinę później już nie było wyjścia. Trzeba było przed resztą ekipy udowodnić swą wartość i w deszczu osiągnąć jak najlepszy wynik. Część zawodników biegała po parkingu w poszukiwaniu R1R’ek. Inni całowali i pieścili swoje Federale, tak by te z tej miłości choć trochę się dogrzały. A kolejnych można było spotkać w toalecie, gdzie tulili się do grzejników prosząc o czyste niebo lub chociaż awarię systemu pomiarowego. Niestety… deszcz oddzielił chłopców od mężczyzn, a tym ostatnim kobiety udowodniły jak powinno się jeździć RWD.

Miata Mini Challenge 2016 - grupy

Grupa kobieca:
1). Maja (Mayeczka)
2). Maria (Mary)
3). Anna (Torpeda)

Grupa 1:
1). Jakub (Qbatron)
2). Maciej (Kidman)
3). Michał (Dr.KoKoN)

Grupa 2:
1). Tomasz (tomat0)
2). Klaudiusz (webim)
3). Rafał (Rockatansky)

Grupa 3:
1). Michał (Dr.KoKoN)
2). Karol (Himber)
3). Grzegorz (Gzy)Mazda Miata Mini Challenge 2016 - moto park Ułęż

Zawodnikom należy podziękować za udział, przeprosić za brak sojowego latte oraz obiecać, że za wszelkie urwane dokładki wypijemy… opłakując ich stratę. Zwycięzcom natomiast należą się brawa i szacunek, gdyż udowodnili światu, że nie każdy Miatowiec, to niedzielny kierowca, fryzjer lub zniewieściały nastolatek. W każdym razie nie tylko. Niektórzy z nas potrafią także jeździć i to całkiem szybko.

Mazda Miata Mini Challenge 2016 - moto park Ułęż

Miata Mini Challenge

  - cykl imprez sportowych współorganizowanych przez MX-5 Klub Polska. Ma on na celu podniesienie bezpieczeństwa w ruchu drogowym poprzez doskonalenie umiejętności uczestników na zamkniętym obiekcie u boku profesjonalnych instruktorów. Cykl składa się z jednej serii – wspólnej dla zawodników z całej Polski i reszty świata.

MX-5 Klub Polska zrzesza pasjonatów japońskiego roadstera w różnym przedziale wiekowym i dowolnej zasobności portfela. Nasi klubowicze poruszają się zarówno nowymi egzemplarzami prosto z salonu, klasykami odbudowanymi w pocie czoła, jak i pojazdami torowymi ledwo dopuszczonymi do ruchu ulicznego. Istniejemy od 2003 roku i jest nas już ponad 3,000!

Save The Wave!


Magazyn Motór korki w Lublinie - Miata Mini Challenge

 

 

Tags: challenge, fryzjerzy, Mazda, miata, miata mini challenge, mini, mmc, mx5, sebastian mądrachowski, ułęż, wyścig

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Miata Mini Challenge 2016 – runda MotoPark Ułęż

Mazda MX-5 Miata Mini Challenge 2016 - moto park Ułęż
To czwarty sezon, w którym miłośnicy delikatnych roadsterów Made in Japan spotykają się na torze, by zrekompensować sobie szyderstwa, które spotykają ich na polskich drogach. 9. kwietnia 2016 roku odbyła się pierwsza runda cyklu Miata Mini Challenge.


Miata Mini Challenge – relacja

Tym razem nie było łatwo. Brak śniegu i pługopiaskarek na drogach zmylił niektórych zawodników, którzy w różowych polo, wypolerowanych kaskach i na szprychowych felgach z obowiązkowym polerowanym  rantem, stawili się na terenie Moto Parku Ułęż. Z wodą mineralną w jednej dłoni i olejkiem do opalania w drugiej. Niestety mikroklimat na terenie lotniska był bezlitosny dla chłopaków z idealnymi fryzurami. Pierwsza runda Miata Mini Challenge zapowiadała się ciężko. Wiało, było lodowato (temperatura osiągała syberyjskie + 9 stopni Celsjusza), a w połowie imprezy zaczęło padać.

Po szlochach, przekleństwach i fochach, grupa zaprawionych ścigaczy zebrała się w kupie, założyła na głowy balaklawy (naturalnie zmiękczone w Lenor Parfumelle Magnifique) i zgrzytając zębami wybiegli do swoich kultowych roadsterów, które z włączonymi silnikami stały na parkingu ogrzewając kabinę do znośnych 25 stopni.
Mazda Miata Mini Challenge 2016 - moto park Ułęż

Miata Mini Challenge – organizacja

Wyjątkowo organizatorzy zadbali o tych uczestników, którzy na samą myśl o RWD siwieją. Tej grupie ktoś kiedyś wmówił, że na MX-5 strasznie dziewczyny lecą, więc zostali z tym niebezpiecznym roadsterem i kredytem w Providencie sami ze sobą – bez dziewczyn i z kwestionującymi ich seksualność sąsiadami – bojąc się wyjechać na ulicę przy temperaturze poniżej 20 stopni. Grupa ta została nazwana Rookie i organizatorzy wyznaczyli dla nich oddzielony fragment toru, gdzie z dwoma instruktorami uczyli się jak ustawić fotel, zagłówek oraz jak należy trzymać kierownicę i dlaczego wystawianie łokcia nie pomoże w nawoływaniu lasek do samochodu, a może skończyć się wyższą składką na AC. 

Kolejnym nie lada wyzwaniem był slalom, który nie jednego nowicjusza zaskoczył. Absurdalne ćwiczenia polegały na wymijaniu jednego pachołka z prawej, a kolejnego z lewej. Nowicjusze starali się negocjować z instruktorami, że przecież najszybszą drogą od punktu A do punktu B jest linia prosta, ale ci byli nieugięci. Dodatkowo później zwiększono prędkość do 50 km/h, niektórzy zmniejszyli ciśnienie w oponach, a hostessy dostarczyły nieprzygotowanym kaski, by przy tych prędkościach Rookie nie zrobiły sobie krzywdy. Trening ekipa zakończyła Testem Łosia, choć nikt nie wyjaśnił uczestnikom, który z pachołków wymijanych de facto tym łosiem miałby być.
Mazda Miata Mini Challenge 2016 - moto park Ułęż
Równolegle do przerażonych Rookie, prawdziwi mężczyźni i twarde kobiety w swych japońskich maszynach ćwiczyli kolejne okrążenia. Ustawiali geometrię kopiąc w opony, regulowali przepływ powietrza kombinując przy klamrach zamykających dach oraz modyfikowali reflektory, by jak najwięcej zimnego powietrza wpadało do, świeżo w toalecie wymytego, stożka.

Ci wojownicy szos zostali podzieleni na 3 klasy. Klasa 1 obejmuje debiutanta w cyklu, czyli silnik 1.5 a także jednostki z pierwszej i drugiej generacji 1.6 oraz 1.8 z generacji trzeciej. Klasa 2 to silniki 1.8 oraz 2.0. Klasa 3 natomiast to poważni mordercy w swych klatkach, z podtlenkiem azotu, kompresorem albo turbiną pod maską… lub biedulek w seryjnym Mazdaspeedzie. Po pierwszych okrążeniach szybko stało się jasne, że kobiety startujące w cyklu powinny otrzymać oddzielną klasę, gdyż ich wyniki mocno odbiegały od prawdziwych mężczyzn i przejeżdżały trasę znacznie za szybko.
Mazda Miata Mini Challenge 2016 - moto park Ułęż



Po obiedzie żarty się skończyły. Rookie wróciły z pola i zawodnicy Miata Mini Challenge mieli ostatnią okazję, by wykazać się swymi umiejętnościami, biorąc nowicjuszy na prawy fotel i delektując się ich krzykami. Godzinę później już nie było wyjścia. Trzeba było przed resztą ekipy udowodnić swą wartość i w deszczu osiągnąć jak najlepszy wynik. Część zawodników biegała po parkingu w poszukiwaniu R1R’ek. Inni całowali i pieścili swoje Federale, tak by te z tej miłości choć trochę się dogrzały. A kolejnych można było spotkać w toalecie, gdzie tulili się do grzejników prosząc o czyste niebo lub chociaż awarię systemu pomiarowego. Niestety… deszcz oddzielił chłopców od mężczyzn, a tym ostatnim kobiety udowodniły jak powinno się jeździć RWD.

Miata Mini Challenge 2016 - grupy

Grupa kobieca:
1). Maja (Mayeczka)
2). Maria (Mary)
3). Anna (Torpeda)

Grupa 1:
1). Jakub (Qbatron)
2). Maciej (Kidman)
3). Michał (Dr.KoKoN)

Grupa 2:
1). Tomasz (tomat0)
2). Klaudiusz (webim)
3). Rafał (Rockatansky)

Grupa 3:
1). Michał (Dr.KoKoN)
2). Karol (Himber)
3). Grzegorz (Gzy)Mazda Miata Mini Challenge 2016 - moto park Ułęż

Zawodnikom należy podziękować za udział, przeprosić za brak sojowego latte oraz obiecać, że za wszelkie urwane dokładki wypijemy… opłakując ich stratę. Zwycięzcom natomiast należą się brawa i szacunek, gdyż udowodnili światu, że nie każdy Miatowiec, to niedzielny kierowca, fryzjer lub zniewieściały nastolatek. W każdym razie nie tylko. Niektórzy z nas potrafią także jeździć i to całkiem szybko.

Mazda Miata Mini Challenge 2016 - moto park Ułęż

Miata Mini Challenge

  - cykl imprez sportowych współorganizowanych przez MX-5 Klub Polska. Ma on na celu podniesienie bezpieczeństwa w ruchu drogowym poprzez doskonalenie umiejętności uczestników na zamkniętym obiekcie u boku profesjonalnych instruktorów. Cykl składa się z jednej serii – wspólnej dla zawodników z całej Polski i reszty świata.

MX-5 Klub Polska zrzesza pasjonatów japońskiego roadstera w różnym przedziale wiekowym i dowolnej zasobności portfela. Nasi klubowicze poruszają się zarówno nowymi egzemplarzami prosto z salonu, klasykami odbudowanymi w pocie czoła, jak i pojazdami torowymi ledwo dopuszczonymi do ruchu ulicznego. Istniejemy od 2003 roku i jest nas już ponad 3,000!

Save The Wave!


Magazyn Motór korki w Lublinie - Miata Mini Challenge

 

 

Tags: challenge, fryzjerzy, Mazda, miata, miata mini challenge, mini, mmc, mx5, sebastian mądrachowski, ułęż, wyścig
  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry