Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Ducati Multistrada V4
Strona główna » Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Ducati Multistrada V4. Ducati w tym motocyklu chce połączyć przyjemność ze sportowej jazdy na asfalcie, ale też łatwe prowadzenie w terenie oraz niespotykany komfort w długich trasach i podczas codziennego użytkowania.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Ducati Multistrada V4. Ducati w tym motocyklu chce połączyć przyjemność ze sportowej jazdy na asfalcie, ale też łatwe prowadzenie w terenie oraz niespotykany komfort w długich trasach i podczas codziennego użytkowania.

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Ducati Multistrada V4. Ducati w tym motocyklu chce połączyć przyjemność ze sportowej jazdy na asfalcie, ale też łatwe prowadzenie w terenie oraz niespotykany komfort w długich trasach i podczas codziennego użytkowania.

Magazyn Motór

Ducati Multistrada V4

Idea modelu Multistrada V4 obejmuje dużą różnorodność. „Sport” z mocą 170 KM, zaawansowanym elektronicznym systemem wspomagania MotoGP wraz z konfiguracją podwozia o zwrotnej geometrii, zapewnia efektywną jazdę w mieszanym terenie. Multistrada V4 to również „Touring” dzięki interwałom konserwacyjnym ustawianym co 60 000 km, dużej dbałości o komfort jazdy, całkowicie nowym przednim i tylnym radarom, systemowi nawigacyjnemu na desce rozdzielczej, a także światłom doświetlającym zakręty. „Enduro” to niezwykłe właściwości terenowe i elektronicznie sterowane zawieszenia. Z kolei za „miejski” charakter odpowiada bezprecedensowe prowadzenie przy niskich prędkościach.

Ducati nazywając ten model “Multistrada” składa ambitną obietnicę: zdolność do zdominowania „wielu dróg. Początkowo stworzony dla sportowego podejścia, jest teraz wszechstronną maszyną, zdolną poradzić sobie w każdych warunkach drogowych, łącząc w sobie cechy bezpieczeństwa i solidne wykonanie.

Ducati Multistrada V4

W ciągu 18 lat wyprodukowano ponad 110 000 sztuk. Pierwsza Multistrada została zaprojektowana jako motocykl sportowy o doskonałym momencie obrotowym, nadający się głównie do jazdy po drogach. Wersja z 2010 roku była pierwszym motocyklem “4 w 1” – do jazdy po szosie, w terenie, w mieście i do podróży. W 2015 roku, aby poprawić reakcję na działanie przepustnicy, model ten został wyposażony w pierwszy silnik ze zmiennymi fazami rozrządu.

Multistrada czwartej generacji stała się jeszcze bardziej wydajnym motocyklem. Krótko mówiąc: jest łatwiejsza w prowadzeniu, solidniejsza i ultralekka, bardziej wszechstronna i wygodna, a jednocześnie skuteczna w każdych warunkach jazdy. Oczywiste jest, że Ducati chciało, aby Multistrada V4 była bezkonkurencyjnym urządzeniem o najlepszych osiągach.

Kiedy wygląd spotyka się z funkcjonalnością

We wszystkich projektach motoryzacyjnych Ducati, w tym w Multistradzie V4, kształt jest stale powiązany z przeznaczeniem. Wyraźnym przykładem tej zasady jest doskonała integracja przedniego i tylnego systemu radarowego z liniami roweru, gdzie szerokie powierzchnie płynnie obejmują aerodynamikę i innowacje w konfiguracji podwozia, aby zapewnić solidny, ale wyrafinowany efekt estetyczny. Aby wizualnie zwiększyć ogólną solidność użytkowania bez dodawania wagi do kształtów, zespół Ducati dołożył wszelkich starań, aby idealnie wyważyć proporcje i zwartość nadwozia w rozstawie osi.

Przedni reflektor z systemem DRL inspirowanym Panigale sprawia, że ​​Multistrada V4 jest bardzo sportowa i natychmiast rozpoznawalna. Niezrównoważone proporcje przodu pojazdu, z muskularnymi, ale seksownymi liniami, które doskonale integrują 22-litrowy zbiornik, są mieszane z elegancką tylną częścią, która pozwala na optymalną pozycję nawet podczas jazdy na stojąco. Każdy element z przodu, od owiewki Perspex po „dziób”, a nawet szczeliny wentylacyjne, został zaprojektowany tak, aby zapewnić kierowcy najwyższy komfort aerodynamiczny i termiczny. Tę funkcję spełniają nawet małe, aerodynamiczne wypustki, które pomagają odprowadzać ciepło z nóg kierowcy.

Ducati Multistrada V4

Ducati Multistrada V4 | Serce

Silnik to serce motocykla. Niezwykle lekki (66,7 kg) i ultrakompaktowy, zupełnie nowy silnik V4 Granturismo gwarantuje płynną pracę przy niskich obrotach i liniową krzywą momentu obrotowego.

Silnik V4 Granturismo o pojemności 1158 cm3 rozwija moc 125 kW (170 KM) przy 10500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 125 Nm (12,7 kgm) przy 8750 obr./min. Inżynierowie Ducati skoncentrowali się na przełożeniach, z krótkim pierwszym biegiem, dzięki czemu motocykl nadaje się do jazdy i manewrowania przy ekstremalnie niskich prędkościach. Łatwo rusza pod górę, nawet przy pełnym obciążeniu i na odcinkach terenowych. Natomiast długi szósty bieg jest idealny do pokonywania długich podróży autostradą

Przeglądy

Olej w Multistradzie V4 wymaga wymiany co 15 000 km, podczas gdy kontrola luzu zaworów lub regulacja w razie potrzeby jest ustawiana co 60 000 km. Żaden inny seryjny motocykl, dostępny obecnie na rynku, nie deklaruje tak długich interwałów serwisowych.

Silnik V4 Granturismo został zaprojektowany do użytku drogowego i wykorzystuje zalety techniczne, które Ducati wypracowało przez lata doświadczeń w świecie sportu. Wśród nich przeciwbieżny wał korbowy, który działając „przeciw” bezwładności generowanej przez koła, poprawia prowadzenie, zmniejsza kołysanie, a tym samym poprawia wydajność i przyjemność z jazdy.

Ducati Multistrada V4 | Elektronika

W dziedzinie elektroniki Multistrada V4 oferuje dużo nowości. Dotyczy to bezpieczeństwa, komfortu, wydajności i funkcji łączności. Platforma inercyjna (IMU) zarządza działaniem ABS w zakrętach, Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Traction Control (DTC) oraz działaniem świateł doświetlających zakręty (DCL). Kolejną standardową funkcją Multistrady V4 S jest Vehicle Hold Control (VHC), który ułatwia ponowne uruchomienie, szczególnie na pochyłościach. W Multistradzie V4 S platforma inercyjna komunikuje się również z półaktywnym układem zawieszenia Ducati Skyhook (DSS). Ten ostatni nie tylko jest w stanie analizować warunki jazdy i błyskawicznie regulować hydraulikę widelca i amortyzatora.

Aby jeszcze bardziej poprawić wrażenia z jazdy, technicy Ducati całkowicie zmienili zarówno interfejs użytkownika, jak i grafikę deski rozdzielczej (teraz wielojęzycznej), która w Multistradzie V4 S jest wyposażona w regulowany 6,5-calowy wyświetlacz TFT. Ponadto w wersji S joystick został dodany na kierownicy, aby zapewnić łatwą nawigację po menu. Inne nowe funkcje obejmują system Ducati Connect, który umożliwia za pośrednictwem Bluetooth i Wi-Fi funkcję „tworzenia kopii lustrzanych” aplikacji telefonu komórkowego na desce rozdzielczej i sterować za pomocą joysticka. W górnej części zbiornika uzyskano komorę, do której prowadzą małe drzwiczki, w których można przechowywać smartfon i ładować go przez port USB.

Ducati Multistrada V4

RADARY!

Dzięki Multistradzie V4 Ducati wprowadza również absolutną nowość w świecie motocykli: system radarowy, który umożliwia korzystanie z adaptacyjnego tempomatu (ACC) i wykrywania martwego pola (BSD). Radary to zaawansowane systemy wspomagające, które firma Ducati opracowała w ścisłej współpracy z partnerem technologicznym, firmą Bosch. Systemy te zdolne są do wspierania i zwiększania komfortu jazdy dzięki możliwości odtworzenia drogi otaczającej motocykl.

Wyposażenie

Multistrada V4 jest wyposażona w aluminiową ramę monocoque, 19-calowe koło przednie i jest również dostępna z kołami szprychowymi. Ma zmniejszony rozstaw osi (1567 mm), zawieszenie o dużym skoku (170 mm przód-180 mm tył), prześwit 220 mm i waży 215 kg na sucho. Wszystko to ma zapewniać łatwość w prowadzeniu i wszechstronność zarówno na drodze, jak i w terenie.

Środkowa część motocykla jest wąska i pozwala na idealną pozycję nawet podczas jazdy na stojąco na odcinkach terenowych. Nowa ergonomia zapewnia również solidne wsparcie, gdy motocyklista stawia stopy na ziemi, aby lepiej manewrowa motocyklem podczas postoju. Z tego powodu w fazie projektowania dużo uwagi poświęcono obniżeniu wysokości siedziska, dwupozycyjnej regulacji 840 mm i 860 mm (niskie siedzenie 810 mm i wysokie siedzisko 875 mm są również dostępne jako akcesoria). Ta wartość ma kluczowe znaczenie zwłaszcza podczas manewrów z małą prędkością, nawet przy pełnym obciążeniu.

Ducati Multistrada V4

Aby zmaksymalizować komfort podróżowania autostradą na długich dystansach, inżynierowie Ducati skupili się na tym co jest miarą komfortu zapewnianego przez pojazd podczas jazdy. Dla projektu Multistrada V4 przeprowadzono szczegółowe badanie aerodynamiczne, również w tunelu aerodynamicznym, w celu uzyskania najlepszej ochrony przed powietrzem, zarówno dla kierowcy, jak i pasażera, zmniejszając hałas i nie dopuszczając ciepła dochodzącego z silnika.

Rezultatem jest szyba Perspex, regulowana jednym palcem na wysokość i połączona z dwoma bocznymi deflektorami. Każdy aspekt, od kształtu siedzenia do ogólnej ochrony przed powietrzem, został szczegółowo zbadany. Silnik V4 Granturismo przyjmuje strategię dezaktywacji tylnego rzędu cylindrów na biegu jałowym. W ten sposób, gdy motocyk jest zatrzymany na światłach, następuje dezaktywacja tylnego rzędu (w cylindrach nie dochodzi do spalania), co poprawia komfort cieplny kierowcy i pasażera dzięki obniżeniu temperatur i zmniejszeniu zużycia. Wszystko to w połączeniu z bardzo niskim poziomem wibracji sprawia, że ​​nawet najdłuższa podróż jest przyjemniejsza i mniej męcząca, czy to w pojedynkę, czy w parze.

Z nową Multistradą dominacja na wszystkich drogach nigdy nie była tak łatwa.

– Ducati

Ducati Multistrada V4

 

Polub nas na Facebooku!

Tags: ducati, multistrada, v4

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Ducati Multistrada V4

Idea modelu Multistrada V4 obejmuje dużą różnorodność. „Sport” z mocą 170 KM, zaawansowanym elektronicznym systemem wspomagania MotoGP wraz z konfiguracją podwozia o zwrotnej geometrii, zapewnia efektywną jazdę w mieszanym terenie. Multistrada V4 to również „Touring” dzięki interwałom konserwacyjnym ustawianym co 60 000 km, dużej dbałości o komfort jazdy, całkowicie nowym przednim i tylnym radarom, systemowi nawigacyjnemu na desce rozdzielczej, a także światłom doświetlającym zakręty. „Enduro” to niezwykłe właściwości terenowe i elektronicznie sterowane zawieszenia. Z kolei za „miejski” charakter odpowiada bezprecedensowe prowadzenie przy niskich prędkościach.

Ducati nazywając ten model “Multistrada” składa ambitną obietnicę: zdolność do zdominowania „wielu dróg. Początkowo stworzony dla sportowego podejścia, jest teraz wszechstronną maszyną, zdolną poradzić sobie w każdych warunkach drogowych, łącząc w sobie cechy bezpieczeństwa i solidne wykonanie.

Ducati Multistrada V4

W ciągu 18 lat wyprodukowano ponad 110 000 sztuk. Pierwsza Multistrada została zaprojektowana jako motocykl sportowy o doskonałym momencie obrotowym, nadający się głównie do jazdy po drogach. Wersja z 2010 roku była pierwszym motocyklem “4 w 1” – do jazdy po szosie, w terenie, w mieście i do podróży. W 2015 roku, aby poprawić reakcję na działanie przepustnicy, model ten został wyposażony w pierwszy silnik ze zmiennymi fazami rozrządu.

Multistrada czwartej generacji stała się jeszcze bardziej wydajnym motocyklem. Krótko mówiąc: jest łatwiejsza w prowadzeniu, solidniejsza i ultralekka, bardziej wszechstronna i wygodna, a jednocześnie skuteczna w każdych warunkach jazdy. Oczywiste jest, że Ducati chciało, aby Multistrada V4 była bezkonkurencyjnym urządzeniem o najlepszych osiągach.

Kiedy wygląd spotyka się z funkcjonalnością

We wszystkich projektach motoryzacyjnych Ducati, w tym w Multistradzie V4, kształt jest stale powiązany z przeznaczeniem. Wyraźnym przykładem tej zasady jest doskonała integracja przedniego i tylnego systemu radarowego z liniami roweru, gdzie szerokie powierzchnie płynnie obejmują aerodynamikę i innowacje w konfiguracji podwozia, aby zapewnić solidny, ale wyrafinowany efekt estetyczny. Aby wizualnie zwiększyć ogólną solidność użytkowania bez dodawania wagi do kształtów, zespół Ducati dołożył wszelkich starań, aby idealnie wyważyć proporcje i zwartość nadwozia w rozstawie osi.

Przedni reflektor z systemem DRL inspirowanym Panigale sprawia, że ​​Multistrada V4 jest bardzo sportowa i natychmiast rozpoznawalna. Niezrównoważone proporcje przodu pojazdu, z muskularnymi, ale seksownymi liniami, które doskonale integrują 22-litrowy zbiornik, są mieszane z elegancką tylną częścią, która pozwala na optymalną pozycję nawet podczas jazdy na stojąco. Każdy element z przodu, od owiewki Perspex po „dziób”, a nawet szczeliny wentylacyjne, został zaprojektowany tak, aby zapewnić kierowcy najwyższy komfort aerodynamiczny i termiczny. Tę funkcję spełniają nawet małe, aerodynamiczne wypustki, które pomagają odprowadzać ciepło z nóg kierowcy.

Ducati Multistrada V4

Ducati Multistrada V4 | Serce

Silnik to serce motocykla. Niezwykle lekki (66,7 kg) i ultrakompaktowy, zupełnie nowy silnik V4 Granturismo gwarantuje płynną pracę przy niskich obrotach i liniową krzywą momentu obrotowego.

Silnik V4 Granturismo o pojemności 1158 cm3 rozwija moc 125 kW (170 KM) przy 10500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 125 Nm (12,7 kgm) przy 8750 obr./min. Inżynierowie Ducati skoncentrowali się na przełożeniach, z krótkim pierwszym biegiem, dzięki czemu motocykl nadaje się do jazdy i manewrowania przy ekstremalnie niskich prędkościach. Łatwo rusza pod górę, nawet przy pełnym obciążeniu i na odcinkach terenowych. Natomiast długi szósty bieg jest idealny do pokonywania długich podróży autostradą

Przeglądy

Olej w Multistradzie V4 wymaga wymiany co 15 000 km, podczas gdy kontrola luzu zaworów lub regulacja w razie potrzeby jest ustawiana co 60 000 km. Żaden inny seryjny motocykl, dostępny obecnie na rynku, nie deklaruje tak długich interwałów serwisowych.

Silnik V4 Granturismo został zaprojektowany do użytku drogowego i wykorzystuje zalety techniczne, które Ducati wypracowało przez lata doświadczeń w świecie sportu. Wśród nich przeciwbieżny wał korbowy, który działając „przeciw” bezwładności generowanej przez koła, poprawia prowadzenie, zmniejsza kołysanie, a tym samym poprawia wydajność i przyjemność z jazdy.

Ducati Multistrada V4 | Elektronika

W dziedzinie elektroniki Multistrada V4 oferuje dużo nowości. Dotyczy to bezpieczeństwa, komfortu, wydajności i funkcji łączności. Platforma inercyjna (IMU) zarządza działaniem ABS w zakrętach, Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Traction Control (DTC) oraz działaniem świateł doświetlających zakręty (DCL). Kolejną standardową funkcją Multistrady V4 S jest Vehicle Hold Control (VHC), który ułatwia ponowne uruchomienie, szczególnie na pochyłościach. W Multistradzie V4 S platforma inercyjna komunikuje się również z półaktywnym układem zawieszenia Ducati Skyhook (DSS). Ten ostatni nie tylko jest w stanie analizować warunki jazdy i błyskawicznie regulować hydraulikę widelca i amortyzatora.

Aby jeszcze bardziej poprawić wrażenia z jazdy, technicy Ducati całkowicie zmienili zarówno interfejs użytkownika, jak i grafikę deski rozdzielczej (teraz wielojęzycznej), która w Multistradzie V4 S jest wyposażona w regulowany 6,5-calowy wyświetlacz TFT. Ponadto w wersji S joystick został dodany na kierownicy, aby zapewnić łatwą nawigację po menu. Inne nowe funkcje obejmują system Ducati Connect, który umożliwia za pośrednictwem Bluetooth i Wi-Fi funkcję „tworzenia kopii lustrzanych” aplikacji telefonu komórkowego na desce rozdzielczej i sterować za pomocą joysticka. W górnej części zbiornika uzyskano komorę, do której prowadzą małe drzwiczki, w których można przechowywać smartfon i ładować go przez port USB.

Ducati Multistrada V4

RADARY!

Dzięki Multistradzie V4 Ducati wprowadza również absolutną nowość w świecie motocykli: system radarowy, który umożliwia korzystanie z adaptacyjnego tempomatu (ACC) i wykrywania martwego pola (BSD). Radary to zaawansowane systemy wspomagające, które firma Ducati opracowała w ścisłej współpracy z partnerem technologicznym, firmą Bosch. Systemy te zdolne są do wspierania i zwiększania komfortu jazdy dzięki możliwości odtworzenia drogi otaczającej motocykl.

Wyposażenie

Multistrada V4 jest wyposażona w aluminiową ramę monocoque, 19-calowe koło przednie i jest również dostępna z kołami szprychowymi. Ma zmniejszony rozstaw osi (1567 mm), zawieszenie o dużym skoku (170 mm przód-180 mm tył), prześwit 220 mm i waży 215 kg na sucho. Wszystko to ma zapewniać łatwość w prowadzeniu i wszechstronność zarówno na drodze, jak i w terenie.

Środkowa część motocykla jest wąska i pozwala na idealną pozycję nawet podczas jazdy na stojąco na odcinkach terenowych. Nowa ergonomia zapewnia również solidne wsparcie, gdy motocyklista stawia stopy na ziemi, aby lepiej manewrowa motocyklem podczas postoju. Z tego powodu w fazie projektowania dużo uwagi poświęcono obniżeniu wysokości siedziska, dwupozycyjnej regulacji 840 mm i 860 mm (niskie siedzenie 810 mm i wysokie siedzisko 875 mm są również dostępne jako akcesoria). Ta wartość ma kluczowe znaczenie zwłaszcza podczas manewrów z małą prędkością, nawet przy pełnym obciążeniu.

Ducati Multistrada V4

Aby zmaksymalizować komfort podróżowania autostradą na długich dystansach, inżynierowie Ducati skupili się na tym co jest miarą komfortu zapewnianego przez pojazd podczas jazdy. Dla projektu Multistrada V4 przeprowadzono szczegółowe badanie aerodynamiczne, również w tunelu aerodynamicznym, w celu uzyskania najlepszej ochrony przed powietrzem, zarówno dla kierowcy, jak i pasażera, zmniejszając hałas i nie dopuszczając ciepła dochodzącego z silnika.

Rezultatem jest szyba Perspex, regulowana jednym palcem na wysokość i połączona z dwoma bocznymi deflektorami. Każdy aspekt, od kształtu siedzenia do ogólnej ochrony przed powietrzem, został szczegółowo zbadany. Silnik V4 Granturismo przyjmuje strategię dezaktywacji tylnego rzędu cylindrów na biegu jałowym. W ten sposób, gdy motocyk jest zatrzymany na światłach, następuje dezaktywacja tylnego rzędu (w cylindrach nie dochodzi do spalania), co poprawia komfort cieplny kierowcy i pasażera dzięki obniżeniu temperatur i zmniejszeniu zużycia. Wszystko to w połączeniu z bardzo niskim poziomem wibracji sprawia, że ​​nawet najdłuższa podróż jest przyjemniejsza i mniej męcząca, czy to w pojedynkę, czy w parze.

Z nową Multistradą dominacja na wszystkich drogach nigdy nie była tak łatwa.

– Ducati

Ducati Multistrada V4

 

Polub nas na Facebooku!

Tags: ducati, multistrada, v4

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 934 Vaillant

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

19 września 2021|0 Comments
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020
Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

14 lutego 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

19 września 2021|0 Comments
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020
Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

14 lutego 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry