Audi City Moskwa |
W Moskwie otwarto szóste na świecie Audi City. W ten sposób Audi wdraża swoją koncepcję cyfrowego salonu sprzedaży w kolejnej globalnej metropolii. Obok Placu Czerwonego, w popularnej galerii handlowej Shopping Mall Nikol’skaya Plaza, goście mogą wirtualnie wypróbować pojazdy marki Audi.
Salon Audi City Moskwa – jak to działa?
Na dwóch piętrach salonu umieszczono trzy specjalne ekrany cyfrowe, tzw. powerwall’e. Klienci, mając do wyboru miliony możliwości, mogą skonfigurować swój samochód marzeń. Na ekranach wyświetli się wtedy prawie identyczny z rzeczywistym, obraz wymarzonego Audi w skali 1:1.
Audi City Moskwa
Nawet najdrobniejsze szczegóły wyposażenia są pokazywane w najwyższej rozdzielczości i z doskonałą precyzją. Oprócz cyfrowych urządzeń związanych z doradztwem i pomieszczeń specjalnych, Audi City w Moskwie oferuje także ekskluzywną strefę Audi Sport, w której goście mogą posmakować sportowego świata marki Audi.
Pierwszy salon sprzedaży sieci Audi City otwarto w roku 2012 w Londynie, a potem pojawiły się kolejne – w Pekinie, Berlinie, Stambule, a niedawno również w Paryżu. W ten sposób na całym świecie powstają powierzchnie wystawowe, łączące zalety sprzedaży drogą elektroniczną i tradycyjnego handlu. Równocześnie producent konsekwentnie rozwija cyfrowe techniki sprzedaży, aby stopniowo zastosować je także w tradycyjnych salonach.
POPRZEDNI
NASTĘPNY
Audi City Moskwa |
W Moskwie otwarto szóste na świecie Audi City. W ten sposób Audi wdraża swoją koncepcję cyfrowego salonu sprzedaży w kolejnej globalnej metropolii. Obok Placu Czerwonego, w popularnej galerii handlowej Shopping Mall Nikol’skaya Plaza, goście mogą wirtualnie wypróbować pojazdy marki Audi.
Salon Audi City Moskwa – jak to działa?
Na dwóch piętrach salonu umieszczono trzy specjalne ekrany cyfrowe, tzw. powerwall’e. Klienci, mając do wyboru miliony możliwości, mogą skonfigurować swój samochód marzeń. Na ekranach wyświetli się wtedy prawie identyczny z rzeczywistym, obraz wymarzonego Audi w skali 1:1.
Audi City Moskwa
Nawet najdrobniejsze szczegóły wyposażenia są pokazywane w najwyższej rozdzielczości i z doskonałą precyzją. Oprócz cyfrowych urządzeń związanych z doradztwem i pomieszczeń specjalnych, Audi City w Moskwie oferuje także ekskluzywną strefę Audi Sport, w której goście mogą posmakować sportowego świata marki Audi.
Pierwszy salon sprzedaży sieci Audi City otwarto w roku 2012 w Londynie, a potem pojawiły się kolejne – w Pekinie, Berlinie, Stambule, a niedawno również w Paryżu. W ten sposób na całym świecie powstają powierzchnie wystawowe, łączące zalety sprzedaży drogą elektroniczną i tradycyjnego handlu. Równocześnie producent konsekwentnie rozwija cyfrowe techniki sprzedaży, aby stopniowo zastosować je także w tradycyjnych salonach.