Ducati SuperSport 2017 |
W palecie włoskiej marki brakowało przystępnego dla cywilów sporta. Ilekroć wsiadamy na “dwukołowe Ferrari”, czyli Panigale – ono próbuje nas zabić. Nie tym razem. Na tagach INTERMOT w Kolonii Włosi zaprezentowali nowe modele: Ducati SuperSport i jego faworyzowanego bliźniaka – SuperSport S. Jak jest?
Tekst: Mikołaj Wójcik, foto: Ducati
Ducati SuperSport 2017 – owca w wilczej skórze
Motocykl jest tylko sportowy z nazwy. Ducati wyciągnęło 113 KM z silnika testastretta 937 ccm przy wadze 184 kilogramów. Panigale to nie jest, ale Ducati też nie promuje go jako motocykla stricte na tor. Nawet szybka posiada regulację wysokości… Znajdziemy w nim za to sporo ciekawego wyposażania od DTC i ABS po quickshifter i downshifter.
Ducati SuperSport 2017 – co dostaniemy płacąc za literę S?
W zwykłym SuperSporcie znajdują się w pełni regulowane lagi Marzocchi a z tyłu amortyzator Sachs. Wersja S dostanie zawieszenie z górnej półki marki Ohlins. Dla tych, co czekali na fajerwerki, mam dobrą informację: dziarską osłonę siedzenia pasażera tym razem dostaniecie bez dopłaty. Cena za bazową wersję SuperSport zaczyna się od 51 000 zł, a za SuperSport S zapłacimy przynajmniej 58 000 zł.
//motórnews
POPRZEDNI
NASTĘPNY
Ducati SuperSport 2017 |
W palecie włoskiej marki brakowało przystępnego dla cywilów sporta. Ilekroć wsiadamy na “dwukołowe Ferrari”, czyli Panigale – ono próbuje nas zabić. Nie tym razem. Na tagach INTERMOT w Kolonii Włosi zaprezentowali nowe modele: Ducati SuperSport i jego faworyzowanego bliźniaka – SuperSport S. Jak jest?
Tekst: Mikołaj Wójcik, foto: Ducati
Ducati SuperSport 2017 – owca w wilczej skórze
Motocykl jest tylko sportowy z nazwy. Ducati wyciągnęło 113 KM z silnika testastretta 937 ccm przy wadze 184 kilogramów. Panigale to nie jest, ale Ducati też nie promuje go jako motocykla stricte na tor. Nawet szybka posiada regulację wysokości… Znajdziemy w nim za to sporo ciekawego wyposażania od DTC i ABS po quickshifter i downshifter.
Ducati SuperSport 2017 – co dostaniemy płacąc za literę S?
W zwykłym SuperSporcie znajdują się w pełni regulowane lagi Marzocchi a z tyłu amortyzator Sachs. Wersja S dostanie zawieszenie z górnej półki marki Ohlins. Dla tych, co czekali na fajerwerki, mam dobrą informację: dziarską osłonę siedzenia pasażera tym razem dostaniecie bez dopłaty. Cena za bazową wersję SuperSport zaczyna się od 51 000 zł, a za SuperSport S zapłacimy przynajmniej 58 000 zł.