Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
honda civic x gen 10 generacji 2017 hatchback
Strona główna » Honda Civic X: VTEC TURBO już na stałe…

Honda Civic X: VTEC TURBO już na stałe…

Honda Civic X gen. – w salonach od 2017 | […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Honda Civic X: VTEC TURBO już na stałe…

Honda Civic X: VTEC TURBO już na stałe…

Honda Civic X gen. – w salonach od 2017 | […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Honda Civic X: VTEC TURBO już na stałe…

Honda Civic X: VTEC TURBO już na stałe…

Honda Civic X gen. – w salonach od 2017 | […]

Sebastian Mądrachowski

Honda Civic X gen. – w salonach od 2017 |

Dla wielu europejskich kierowców Civic jest synonimem słowa „Honda”. W przypadku modelu X generacji zespół projektantów dążył do całkowitego odmłodzenia charakteru auta. Realizacja celu wymagała zastosowania nowych rozwiązań w zakresie konstrukcji, aerodynamiki i projektu podwozia.

Bazując na 40-letniej historii Hondy, nowy Civic pozostaje wierny oryginalnemu projektowi „samochodu dla ludzi, samochodu dla świata”. Civic X generacji ma łączyć oryginalny design i sportową stylizację z dobrymi właściwościami jezdnymi. Zobaczcie co się kryje za tymi pięknymi hasłami:

honda civic x gen. 2017 hatchback 10 generacja

Honda Civic X gen. | Front

Nowa Honda Civic X gen. – nadwozie

Nadwozie Hondy Civic X-gen. jest szersze, dłuższe i niższe od Hondy Civic poprzedniej generacji. Nowy Civic X ma też krótsze zwisy i agresywny przedni pas nadwozia, w który wkomponowano wydatne nadkola oraz wyprofilowane wloty powietrza z przodu i z tyłu.

honda civic x gen. 2017 hatchback

Honda Civic | Bok

Nowa Honda Civic X gen. – prowadzenie

Nowa Honda Civic X została zaprojektowana od podstaw. Lekka, sztywna karoseria pozwoliła uzyskać niższy środek ciężkości. Nowe zawieszenie Civica X ma zapewniać angażujące wrażenia podczas jazdy.

Zbiornik paliwa Hondy Civic 10 generacji został przeniesiony, a podłoga auta jest umieszczona niżej niż w poprzednim modelu. W połączeniu ze zmianami w podwoziu i zawieszeniu pozwoliło to obniżyć środek ciężkości o 10 mm. Wprowadzone modyfikacje zaowocowały również obniżeniem pozycji za kierownicą – siedzisko fotela znajduje się o 35 mm niżej – co daje bardziej sportowe wrażenia podczas jazdy.

honda civic x gen. 2017 hatchback

Nowa Honda Civic | Tył

Nowa Honda Civic – nowe silniki benzynowe VTEC TURBO

W nowej Hondzie Civic X debiutują dwa silniki benzynowe VTEC TURBO o pojemności 1.0 i 1.5 litra.

Nowy Civic X hatchback jest pierwszym modelem Hondy w Europie oferowanym z trzycylindrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym VTEC TURBO 1.0 litra oraz czterocylindrową, turbodoładowaną jednostką VTEC TURBO 1.5 litra.

Nowe konstrukcje VTEC TURBO mają oferować dynamiczną charakterystykę pracy Hondy Civic 10-tej generacji. Ich zaletą ma być również niskie zużycie paliwa i wysoka wydajność ekologiczna. Obie jednostki są dostępne z nową, sześciobiegową skrzynią manualną lub automatyczną przekładnią CVT.

honda civic x gen. 2017 hatchback

Nowa Honda Civic X 2017 | Tył / wydech

Nowa Honda Civic – 1.0 VTEC TURBO – dane techniczne

Trzycylindrowy, benzynowy silnik VTEC TURBO o pojemności 1 litra:

  • maksymalny moment obrotowy: 200 Nm przy 2 250 ob./min. (manual) / 180 Nm w przedziale od 1 700 do 4 500 obr./min (automat CVT).
  • moc maksymalna: 129 KM (95 kW) generowana przy 5 500 obr./min.

Nowa Honda Civic – 1.5 VTEC TURBO – dane techniczne

Większy, czterocylindrowy VTEC TURBO o pojemności 1.5 litra oferuje zauważalnie wyższe wartości mocy i momentu obrotowego, niż jednostka 1.8 litra VTEC stosowana w Civicu IX generacji.

Czterocylindrowy, benzynowy silnik VTEC TURBO o pojemności 1.5 litra:

  • moc maksymalna:
    182 KM (134 kW)
    przy 5 500 obr./min. (przy 6 000 obr./min. ze skrzynią CVT)
  • maksymalny moment obrotowy:
    240 Nm (w wersji z 6-biegowym manualem) w przedziale 1 900 – 5 000 obr./min.
    220 Nm (w wersji ze skrzynią CVT) w przedziale 1 700 – 5 500 obr./min.

Nowe silniki, VTEC Turbo 1.0, oraz VTEC TURBO 1.5 posiadają już bezpośredni wtrysk paliwa.

honda civic x gen. 2017 hatchback

Nowa Honda Civic | Wnętrze

Nowa Honda Civic X gen. – produkcja w Anglii

Nowy model, Honda Civic X hatchback, produkowana będzie WYŁĄCZNIE w fabryce Honda of the UK Manufacturing (HUM). Stąd będzie eksportowana na rynki globalne, w tym do Stanów Zjednoczonych.

W ramach przygotowań do produkcji tego modelu, Honda zainwestowała ponad 200 milionów funtów w modernizację europejskiego obiektu produkcyjnego. Inwestycja jest częścią długoterminowego planu Hondy dotyczącego globalnej sieci produkcyjnej.

honda civic x gen. 2017 hatchbackZakład HUM wyprodukował pierwszy silnik w 1989, a pierwszy samochód zjechał z linii produkcyjnej w 1992 roku. Obecnie w fabryce znajdują się dwa zakłady produkujące samochody oraz jeden oddział przeznaczony do produkcji silników. Na terenie obiektu znajdują się również stanowiska do testów statycznych i dynamicznych oraz jednostki administracyjne i nabywcze. Oprócz tego, HUM dysponuje własnym torem testowym.

Honda Civic X gen. 2017 – pełna sesja zdjęciowa:

honda civic cennik 10 gen. 2017 hatchback 10 generacja
Honda Civic X CENNIK

honda civic x gen 10 generacji 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic x cennik 10 gen. 2017 hatchback
Honda Civic X CENNIK

Tags: 1.0 vtec turbo, 1.5 vtec turbo, 10 generacja, aktualności, civic 10 generacji, civic 2017, civic vtec 2017, civic x, civic x silniki, honda civic 10, honda civic 2017, honda civic x, news, premiera, sebastian mądrachowski, vtec turbo, x gen

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Honda Civic X gen. – w salonach od 2017 |

Dla wielu europejskich kierowców Civic jest synonimem słowa „Honda”. W przypadku modelu X generacji zespół projektantów dążył do całkowitego odmłodzenia charakteru auta. Realizacja celu wymagała zastosowania nowych rozwiązań w zakresie konstrukcji, aerodynamiki i projektu podwozia.

Bazując na 40-letniej historii Hondy, nowy Civic pozostaje wierny oryginalnemu projektowi „samochodu dla ludzi, samochodu dla świata”. Civic X generacji ma łączyć oryginalny design i sportową stylizację z dobrymi właściwościami jezdnymi. Zobaczcie co się kryje za tymi pięknymi hasłami:

honda civic x gen. 2017 hatchback 10 generacja

Honda Civic X gen. | Front

Nowa Honda Civic X gen. – nadwozie

Nadwozie Hondy Civic X-gen. jest szersze, dłuższe i niższe od Hondy Civic poprzedniej generacji. Nowy Civic X ma też krótsze zwisy i agresywny przedni pas nadwozia, w który wkomponowano wydatne nadkola oraz wyprofilowane wloty powietrza z przodu i z tyłu.

honda civic x gen. 2017 hatchback

Honda Civic | Bok

Nowa Honda Civic X gen. – prowadzenie

Nowa Honda Civic X została zaprojektowana od podstaw. Lekka, sztywna karoseria pozwoliła uzyskać niższy środek ciężkości. Nowe zawieszenie Civica X ma zapewniać angażujące wrażenia podczas jazdy.

Zbiornik paliwa Hondy Civic 10 generacji został przeniesiony, a podłoga auta jest umieszczona niżej niż w poprzednim modelu. W połączeniu ze zmianami w podwoziu i zawieszeniu pozwoliło to obniżyć środek ciężkości o 10 mm. Wprowadzone modyfikacje zaowocowały również obniżeniem pozycji za kierownicą – siedzisko fotela znajduje się o 35 mm niżej – co daje bardziej sportowe wrażenia podczas jazdy.

honda civic x gen. 2017 hatchback

Nowa Honda Civic | Tył

Nowa Honda Civic – nowe silniki benzynowe VTEC TURBO

W nowej Hondzie Civic X debiutują dwa silniki benzynowe VTEC TURBO o pojemności 1.0 i 1.5 litra.

Nowy Civic X hatchback jest pierwszym modelem Hondy w Europie oferowanym z trzycylindrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym VTEC TURBO 1.0 litra oraz czterocylindrową, turbodoładowaną jednostką VTEC TURBO 1.5 litra.

Nowe konstrukcje VTEC TURBO mają oferować dynamiczną charakterystykę pracy Hondy Civic 10-tej generacji. Ich zaletą ma być również niskie zużycie paliwa i wysoka wydajność ekologiczna. Obie jednostki są dostępne z nową, sześciobiegową skrzynią manualną lub automatyczną przekładnią CVT.

honda civic x gen. 2017 hatchback

Nowa Honda Civic X 2017 | Tył / wydech

Nowa Honda Civic – 1.0 VTEC TURBO – dane techniczne

Trzycylindrowy, benzynowy silnik VTEC TURBO o pojemności 1 litra:

  • maksymalny moment obrotowy: 200 Nm przy 2 250 ob./min. (manual) / 180 Nm w przedziale od 1 700 do 4 500 obr./min (automat CVT).
  • moc maksymalna: 129 KM (95 kW) generowana przy 5 500 obr./min.

Nowa Honda Civic – 1.5 VTEC TURBO – dane techniczne

Większy, czterocylindrowy VTEC TURBO o pojemności 1.5 litra oferuje zauważalnie wyższe wartości mocy i momentu obrotowego, niż jednostka 1.8 litra VTEC stosowana w Civicu IX generacji.

Czterocylindrowy, benzynowy silnik VTEC TURBO o pojemności 1.5 litra:

  • moc maksymalna:
    182 KM (134 kW)
    przy 5 500 obr./min. (przy 6 000 obr./min. ze skrzynią CVT)
  • maksymalny moment obrotowy:
    240 Nm (w wersji z 6-biegowym manualem) w przedziale 1 900 – 5 000 obr./min.
    220 Nm (w wersji ze skrzynią CVT) w przedziale 1 700 – 5 500 obr./min.

Nowe silniki, VTEC Turbo 1.0, oraz VTEC TURBO 1.5 posiadają już bezpośredni wtrysk paliwa.

honda civic x gen. 2017 hatchback

Nowa Honda Civic | Wnętrze

Nowa Honda Civic X gen. – produkcja w Anglii

Nowy model, Honda Civic X hatchback, produkowana będzie WYŁĄCZNIE w fabryce Honda of the UK Manufacturing (HUM). Stąd będzie eksportowana na rynki globalne, w tym do Stanów Zjednoczonych.

W ramach przygotowań do produkcji tego modelu, Honda zainwestowała ponad 200 milionów funtów w modernizację europejskiego obiektu produkcyjnego. Inwestycja jest częścią długoterminowego planu Hondy dotyczącego globalnej sieci produkcyjnej.

honda civic x gen. 2017 hatchbackZakład HUM wyprodukował pierwszy silnik w 1989, a pierwszy samochód zjechał z linii produkcyjnej w 1992 roku. Obecnie w fabryce znajdują się dwa zakłady produkujące samochody oraz jeden oddział przeznaczony do produkcji silników. Na terenie obiektu znajdują się również stanowiska do testów statycznych i dynamicznych oraz jednostki administracyjne i nabywcze. Oprócz tego, HUM dysponuje własnym torem testowym.

Honda Civic X gen. 2017 – pełna sesja zdjęciowa:

honda civic cennik 10 gen. 2017 hatchback 10 generacja
Honda Civic X CENNIK

honda civic x gen 10 generacji 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic x gen. 2017 hatchback

honda civic x cennik 10 gen. 2017 hatchback
Honda Civic X CENNIK

Tags: 1.0 vtec turbo, 1.5 vtec turbo, 10 generacja, aktualności, civic 10 generacji, civic 2017, civic vtec 2017, civic x, civic x silniki, honda civic 10, honda civic 2017, honda civic x, news, premiera, sebastian mądrachowski, vtec turbo, x gen
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry