Suzuki GSX-R 1000 L7 2017 |
Powrót króla supersportów. Tak Suzuki przedstawia nowego Gixa na rok 2017. Najnowszym modelem GSX-R 1000 Suzuki chce ponownie przejąć rynek litrowych motocykli sportowych.
Tekst: Artur Skibiński / Mor, foto: Suzuki
Szósta generacja Gixa sprzedawana będzie w dwóch homologowanych wersjach GSX-R 1000 oraz GSX-R 1000R. Limitowana wersja R różni się zaawansowanym systemem ABS, fabryczną procedurą startu (launch control), obustronnym quickshifterem, oraz zawieszeniem SHOWA BFF, zaadaptowanym wprost z torów wyścigowych. Dodatkowo, GSX-R 1000 w wersji R, jako jedyny będzie oferowany w kolorze Glass Sparkle Black.
Suzuki GSX-R 1000 2017 – dane techniczne
Silnik o zwiększonej do około 200 

Suzuki GSX-R 1000 2017 – malowania
Motór będzie oferowany w kilku wersjach kolorystycznych. Wszystkie trzy otrzymają niebieskie malowanie przypominające warianty wyścigowe. Suzuki GSX-R 1000 w wersji bez ABS będzie można zakupić także w kolorze czarny-mat, a wersję z ABS-em w kolorze czerwonym.
Suzuki GSX-R 1000 2017 – Suzuki dołącza do klubu 200KM+
Suzuki jako kolejny producent po BMW, Yamasze i Ducati dołącza do klubu 200-konnych supersportów, z którymi będzie rywalizować o miano najlepszego. Decydując się na kupno Suzuki GSX-R 1000 2017 w zamian otrzymujemy bardzo uniwersalną maszynę. Po zdjęciu lusterek oraz zaklejeniu lamp mamy motocykl praktycznie gotowy do ostrej jazdy po torze, a także, jak zapowiada Suzuki, jednocześnie taki, który jest bardzo przyjazny podczas jazdy ulicznej.
Jeśli nowy Suzuki GSX-R 1000 L7 2017 okaże się tak dobry jak twierdzą inżynierowie Suzuki, to mimo bardzo silnej konkurencji, król ma szansę ponownie zasiąść na tronie i zapewnić sobie panowanie na kolejne lata.
//motórnews
POPRZEDNI
NASTĘPNY









