Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 photo run
Strona główna » Suzuki GSX-R 1000 L7 2017: powrót króla?

Suzuki GSX-R 1000 L7 2017: powrót króla?

Suzuki GSX-R 1000 L7 2017 | Powrót króla supersportów. Tak […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Suzuki GSX-R 1000 L7 2017: powrót króla?

Suzuki GSX-R 1000 L7 2017: powrót króla?

Suzuki GSX-R 1000 L7 2017 | Powrót króla supersportów. Tak […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Suzuki GSX-R 1000 L7 2017: powrót króla?

Suzuki GSX-R 1000 L7 2017: powrót króla?

Suzuki GSX-R 1000 L7 2017 | Powrót króla supersportów. Tak […]

Sebastian Mądrachowski

Suzuki GSX-R 1000 L7 2017 |

Powrót króla supersportów. Tak Suzuki przedstawia nowego Gixa na rok 2017. Najnowszym modelem GSX-R 1000 Suzuki chce ponownie przejąć rynek litrowych motocykli sportowych.

Tekst: Artur Skibiński / Mor, foto: Suzuki

Szósta generacja Gixa sprzedawana będzie w dwóch homologowanych wersjach GSX-R 1000 oraz GSX-R 1000R. Limitowana wersja R różni się zaawansowanym systemem ABS, fabryczną procedurą startu (launch control), obustronnym quickshifterem, oraz zawieszeniem SHOWA BFF, zaadaptowanym wprost z torów wyścigowych. Dodatkowo, GSX-R 1000 w wersji R, jako jedyny będzie oferowany w kolorze Glass Sparkle Black.

Suzuki GSX-R 1000 2017 – dane techniczne

Silnik o zwiększonej do około 200 Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 photo showa bffKM mocy ma być bardziej ekonomiczny dzięki wykorzystaniu zmiennych faz rozrządu – Suzuki Racing VVT. Dzięki zmianom konstrukcyjnym serce nowego Suzuki GSX-R 1000 L7 2017 kręci się teraz o 1000obr./min. szybciej niż w poprzednim modelu. Odcięcie zapłonu powędrowało aż do 14,500obr/min. Kierowca nadal ma do wyboru trzy tryby pracy silnika. Wszystkie oferują pełną moc, zmienna jest reakcja na gaz i sposób jej oddawania. Jeden z trybów pomaga w jeździe na mokrej nawierzchni oraz w mieście.

Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 silnikPodążając za najnowszymi trendami Suzuki zastępuje manetkę z linkami systemem ride-by-wire, a analogowy obrotomierz jednym wyświetlaczem LCD. Zmieniono również oświetlenie na LED, co pozwoliło na zmniejszenie tyłu motocykla, a zredukowana przednia lampa ustąpiła miejsca większym wlotom powietrza. Nowy Suzuki GSX-R 1000 L7 2017 posiada też nową, lżejszą o 10%, ramę oraz bardziej aerodynamiczne owiewki. Inspiracja przyszła oczywiście z MotoGP.

Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 zegary

Suzuki GSX-R 1000 2017 – malowania

Motór będzie oferowany w kilku wersjach kolorystycznych. Wszystkie trzy otrzymają niebieskie malowanie przypominające warianty wyścigowe. Suzuki GSX-R 1000 w wersji bez ABS będzie można zakupić także w kolorze czarny-mat, a wersję z ABS-em w kolorze czerwonym.Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 photo

Suzuki GSX-R 1000 2017 – Suzuki dołącza do klubu 200KM+

Suzuki jako kolejny producent po BMW, Yamasze i Ducati dołącza do klubu 200-konnych supersportów, z którymi będzie rywalizować o miano najlepszego. Decydując się na kupno Suzuki GSX-R 1000 2017 w zamian otrzymujemy bardzo uniwersalną maszynę. Po zdjęciu lusterek oraz zaklejeniu lamp mamy motocykl praktycznie gotowy do ostrej jazdy po torze, a także, jak zapowiada Suzuki, jednocześnie taki, który jest bardzo przyjazny podczas jazdy ulicznej.

Jeśli nowy Suzuki GSX-R 1000 L7 2017 okaże się tak dobry jak twierdzą inżynierowie Suzuki, to mimo bardzo silnej konkurencji, król ma szansę ponownie zasiąść na tronie i zapewnić sobie panowanie na kolejne lata.

Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 photo
Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 bok
Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 front headlight

Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 rear light
Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 silnik
Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 zegary

Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 photo showa bff

//motórnews

 

Tags: 1000, 2017 nowości, gsx, gsx-r1000, gsxr, moto, motocykl, motór, motórnews, nowe moto, premiera 2017, sebastian mądrachowski, sport, supersport, suzuki

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Suzuki GSX-R 1000 L7 2017 |

Powrót króla supersportów. Tak Suzuki przedstawia nowego Gixa na rok 2017. Najnowszym modelem GSX-R 1000 Suzuki chce ponownie przejąć rynek litrowych motocykli sportowych.

Tekst: Artur Skibiński / Mor, foto: Suzuki

Szósta generacja Gixa sprzedawana będzie w dwóch homologowanych wersjach GSX-R 1000 oraz GSX-R 1000R. Limitowana wersja R różni się zaawansowanym systemem ABS, fabryczną procedurą startu (launch control), obustronnym quickshifterem, oraz zawieszeniem SHOWA BFF, zaadaptowanym wprost z torów wyścigowych. Dodatkowo, GSX-R 1000 w wersji R, jako jedyny będzie oferowany w kolorze Glass Sparkle Black.

Suzuki GSX-R 1000 2017 – dane techniczne

Silnik o zwiększonej do około 200 Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 photo showa bffKM mocy ma być bardziej ekonomiczny dzięki wykorzystaniu zmiennych faz rozrządu – Suzuki Racing VVT. Dzięki zmianom konstrukcyjnym serce nowego Suzuki GSX-R 1000 L7 2017 kręci się teraz o 1000obr./min. szybciej niż w poprzednim modelu. Odcięcie zapłonu powędrowało aż do 14,500obr/min. Kierowca nadal ma do wyboru trzy tryby pracy silnika. Wszystkie oferują pełną moc, zmienna jest reakcja na gaz i sposób jej oddawania. Jeden z trybów pomaga w jeździe na mokrej nawierzchni oraz w mieście.

Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 silnikPodążając za najnowszymi trendami Suzuki zastępuje manetkę z linkami systemem ride-by-wire, a analogowy obrotomierz jednym wyświetlaczem LCD. Zmieniono również oświetlenie na LED, co pozwoliło na zmniejszenie tyłu motocykla, a zredukowana przednia lampa ustąpiła miejsca większym wlotom powietrza. Nowy Suzuki GSX-R 1000 L7 2017 posiada też nową, lżejszą o 10%, ramę oraz bardziej aerodynamiczne owiewki. Inspiracja przyszła oczywiście z MotoGP.

Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 zegary

Suzuki GSX-R 1000 2017 – malowania

Motór będzie oferowany w kilku wersjach kolorystycznych. Wszystkie trzy otrzymają niebieskie malowanie przypominające warianty wyścigowe. Suzuki GSX-R 1000 w wersji bez ABS będzie można zakupić także w kolorze czarny-mat, a wersję z ABS-em w kolorze czerwonym.Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 photo

Suzuki GSX-R 1000 2017 – Suzuki dołącza do klubu 200KM+

Suzuki jako kolejny producent po BMW, Yamasze i Ducati dołącza do klubu 200-konnych supersportów, z którymi będzie rywalizować o miano najlepszego. Decydując się na kupno Suzuki GSX-R 1000 2017 w zamian otrzymujemy bardzo uniwersalną maszynę. Po zdjęciu lusterek oraz zaklejeniu lamp mamy motocykl praktycznie gotowy do ostrej jazdy po torze, a także, jak zapowiada Suzuki, jednocześnie taki, który jest bardzo przyjazny podczas jazdy ulicznej.

Jeśli nowy Suzuki GSX-R 1000 L7 2017 okaże się tak dobry jak twierdzą inżynierowie Suzuki, to mimo bardzo silnej konkurencji, król ma szansę ponownie zasiąść na tronie i zapewnić sobie panowanie na kolejne lata.

Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 photo
Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 bok
Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 front headlight

Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 rear light
Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 silnik
Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 zegary

Suzuki GSX-R 1000 2017 L7 photo showa bff

//motórnews

 

Tags: 1000, 2017 nowości, gsx, gsx-r1000, gsxr, moto, motocykl, motór, motórnews, nowe moto, premiera 2017, sebastian mądrachowski, sport, supersport, suzuki
  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat DeLorean DMC-12

    Plakaty
  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry