Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 full
Strona główna » MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 | tekst: Artur Skibiński […]

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 | tekst: Artur Skibiński […]

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 | tekst: Artur Skibiński […]

Mateusz Cieślak

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 | tekst: Artur Skibiński / foto: mv agusta

Podczas tegorocznych targów EICMA w Mediolanie, MV Agusta zaprezentowała odświeżoną wersję swojego 3-cylindrowego nakeda. Mowa o nowej MV Agusta Brutale 800 RR.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – silnik, dane techniczne

Brutale 800 RR napędzana jest 3-cylindrową rzędówką o pojemności 798ccm.

Silnik rozwija moc 140KM przy 13,100 obr/min. oraz 86Nm przy 10,100 obr/min.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 silnik

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 w całej okazałości

Przebudowana głowica, oraz zmienione osłony silnika pozwoliły znacznie zredukować wibracje. Dodatkowo MV Agusta o 50% zmniejszyła hałas generowany przez silnik. Zmianom uległy: mechaniczny napinacz łańcuszka rozrządu, wałki, prowadnice zaworów oraz rozrusznik.

Skrzynia biegów, dzięki modernizacji, ma być przyjemniejsza w obsłudze, a biegi zmienimy przez obustronny, wspierany elektroniką, quickshifter EAS 2.0.

Wszystkie te zmiany pozwalają rozpędzić MV Agustę Brutale RR do 245 km/h w… nieco mniej brutalny sposób.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - silnik 2

MV Agusta Brutale 800 RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – sterowanie silnika

Wtryskiem i zapłonem steruje komputer MVICS 2.0, a

  • 8-stopniowa kontrola trakcji
  • system kontroli momentu obrotowego oraz
  • system Mikuni drive-by-wire

są sterowane zewnętrznym komputerem Eldor EM2.0

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 zadupek

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – waga

Oprócz zmian technicznych Brutale RR to także świetny design.

Model ten został okrzyknięty najpiękniejszym motocyklem targów EICMA 2016.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017

W nowej odsłonie tego nakeda zmieniono m. in.:

  • tylną lampę oraz kierunkowskazy (LED
  • dzieloną kanapę z uchwytami dla pasażera
  • aluminiową ramę
  • bak o pojemności 16,5 l
  • zmieniony układ wydechowy „organ pipe” jest teraz głośniejszy
  • felgi z odlewanych na lżejsze, kute

Brutale RR waży jedynie 175kg na sucho.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - organ pipe tamburini wydech

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – zawieszenia

Zawieszenie przednie to widelec upside-down Marzocchi, tył to progresywny amortyzator Sachs. Oba zestawy są wyposażone w pełny zakres regulacji. Fabrycznie motocykl wyposażony jest w amortyzator skrętu z 8 stopniami regulacji.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 front

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – hamulce, ABS

Za hamowanie odpowiada zestaw Brembo. Z przodu – radialny, 4-tłoczkowy zacisk z dwiema pływającymi tarczami o średnicy 320mm. Z tyłu – 2-tłoczkowy zacisk i tarcza o średnicy 220 mm. System wspomagany jest przez ABS Bosch 9 Plus.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 hamulce

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – cena

Wnioski? Na podstawie opinii użytkowników włoscy inżynierowie stworzyli mocniejszą, ale też mniej brutalną, przyjemniejszą w użytkowaniu maszynę. Motocykl dostępny będzie od marca 2017 roku.

Cena MV Agusta Brutale 800 RR będzie oscylowała w okolicach 18 tysięcy dolarów (ok. 77 tys. zł.)

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 full
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - silnik 2
MV Agusta Brutale 800 RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 hamulce

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 front
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 silnik
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 w całej okazałości.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 zadupek
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – RR 2017
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - organ pipe tamburini wydech
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – wydech

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 full details

//motórnews
Tags: 2017 agusta brutale, agusta brutale, agusta brutale 800, mv agusta

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 | tekst: Artur Skibiński / foto: mv agusta

Podczas tegorocznych targów EICMA w Mediolanie, MV Agusta zaprezentowała odświeżoną wersję swojego 3-cylindrowego nakeda. Mowa o nowej MV Agusta Brutale 800 RR.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – silnik, dane techniczne

Brutale 800 RR napędzana jest 3-cylindrową rzędówką o pojemności 798ccm.

Silnik rozwija moc 140KM przy 13,100 obr/min. oraz 86Nm przy 10,100 obr/min.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 silnik

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 w całej okazałości

Przebudowana głowica, oraz zmienione osłony silnika pozwoliły znacznie zredukować wibracje. Dodatkowo MV Agusta o 50% zmniejszyła hałas generowany przez silnik. Zmianom uległy: mechaniczny napinacz łańcuszka rozrządu, wałki, prowadnice zaworów oraz rozrusznik.

Skrzynia biegów, dzięki modernizacji, ma być przyjemniejsza w obsłudze, a biegi zmienimy przez obustronny, wspierany elektroniką, quickshifter EAS 2.0.

Wszystkie te zmiany pozwalają rozpędzić MV Agustę Brutale RR do 245 km/h w… nieco mniej brutalny sposób.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - silnik 2

MV Agusta Brutale 800 RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – sterowanie silnika

Wtryskiem i zapłonem steruje komputer MVICS 2.0, a

  • 8-stopniowa kontrola trakcji
  • system kontroli momentu obrotowego oraz
  • system Mikuni drive-by-wire

są sterowane zewnętrznym komputerem Eldor EM2.0

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 zadupek

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – waga

Oprócz zmian technicznych Brutale RR to także świetny design.

Model ten został okrzyknięty najpiękniejszym motocyklem targów EICMA 2016.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017

W nowej odsłonie tego nakeda zmieniono m. in.:

  • tylną lampę oraz kierunkowskazy (LED
  • dzieloną kanapę z uchwytami dla pasażera
  • aluminiową ramę
  • bak o pojemności 16,5 l
  • zmieniony układ wydechowy „organ pipe” jest teraz głośniejszy
  • felgi z odlewanych na lżejsze, kute

Brutale RR waży jedynie 175kg na sucho.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - organ pipe tamburini wydech

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – zawieszenia

Zawieszenie przednie to widelec upside-down Marzocchi, tył to progresywny amortyzator Sachs. Oba zestawy są wyposażone w pełny zakres regulacji. Fabrycznie motocykl wyposażony jest w amortyzator skrętu z 8 stopniami regulacji.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 front

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – hamulce, ABS

Za hamowanie odpowiada zestaw Brembo. Z przodu – radialny, 4-tłoczkowy zacisk z dwiema pływającymi tarczami o średnicy 320mm. Z tyłu – 2-tłoczkowy zacisk i tarcza o średnicy 220 mm. System wspomagany jest przez ABS Bosch 9 Plus.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 hamulce

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – cena

Wnioski? Na podstawie opinii użytkowników włoscy inżynierowie stworzyli mocniejszą, ale też mniej brutalną, przyjemniejszą w użytkowaniu maszynę. Motocykl dostępny będzie od marca 2017 roku.

Cena MV Agusta Brutale 800 RR będzie oscylowała w okolicach 18 tysięcy dolarów (ok. 77 tys. zł.)

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 full
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - silnik 2
MV Agusta Brutale 800 RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 hamulce

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 front
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 silnik
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 w całej okazałości.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 zadupek
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – RR 2017
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - organ pipe tamburini wydech
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – wydech

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 full details

//motórnews
Tags: 2017 agusta brutale, agusta brutale, agusta brutale 800, mv agusta

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

  • Rysunki

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

fiat 500 rysunek obraz plakat

Rysunek Fiat 500

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Rysunek Lancia stratos plakat

Rysunek Lancia Stratos HF

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
jaguar e type plakat rysunek obraz

Rysunek Jaguar E-Type

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
ferrari 250 rysunek obraz plakat

Rysunek Ferrari 250 GT Lusso

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Porsche 917 rysunek plakat obraz

Rysunek Porsche 917

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Alfa romeo giulia quadrifoglio rysunek plakat obraz

Rysunek Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
iso grifo

Rysunek Iso Grifo

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
- 20%
jaguar e-type rysunek plakat

Rysunek Jaguar E-Type tryptyk

Rysunki
120,00 zł – 170,00 zł  z VAT
- 20%

Pakiet 3 wybranych rysunków

Rysunki
120,00 zł – 170,00 zł  z VAT
- 20%
motoryzacyjne rysunki obrazy plakaty

Pakiet 5 wybranych rysunków

Rysunki
200,00 zł – 280,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020
Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

14 lutego 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020
Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

14 lutego 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry