Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 full
Strona główna » MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 | tekst: Artur Skibiński […]

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 | tekst: Artur Skibiński […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 | tekst: Artur Skibiński […]

Mateusz Cieślak

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 | tekst: Artur Skibiński / foto: mv agusta

Podczas tegorocznych targów EICMA w Mediolanie, MV Agusta zaprezentowała odświeżoną wersję swojego 3-cylindrowego nakeda. Mowa o nowej MV Agusta Brutale 800 RR.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – silnik, dane techniczne

Brutale 800 RR napędzana jest 3-cylindrową rzędówką o pojemności 798ccm.

Silnik rozwija moc 140KM przy 13,100 obr/min. oraz 86Nm przy 10,100 obr/min.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 silnik

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 w całej okazałości

Przebudowana głowica, oraz zmienione osłony silnika pozwoliły znacznie zredukować wibracje. Dodatkowo MV Agusta o 50% zmniejszyła hałas generowany przez silnik. Zmianom uległy: mechaniczny napinacz łańcuszka rozrządu, wałki, prowadnice zaworów oraz rozrusznik.

Skrzynia biegów, dzięki modernizacji, ma być przyjemniejsza w obsłudze, a biegi zmienimy przez obustronny, wspierany elektroniką, quickshifter EAS 2.0.

Wszystkie te zmiany pozwalają rozpędzić MV Agustę Brutale RR do 245 km/h w… nieco mniej brutalny sposób.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - silnik 2

MV Agusta Brutale 800 RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – sterowanie silnika

Wtryskiem i zapłonem steruje komputer MVICS 2.0, a

  • 8-stopniowa kontrola trakcji
  • system kontroli momentu obrotowego oraz
  • system Mikuni drive-by-wire

są sterowane zewnętrznym komputerem Eldor EM2.0

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 zadupek

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – waga

Oprócz zmian technicznych Brutale RR to także świetny design.

Model ten został okrzyknięty najpiękniejszym motocyklem targów EICMA 2016.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017

W nowej odsłonie tego nakeda zmieniono m. in.:

  • tylną lampę oraz kierunkowskazy (LED
  • dzieloną kanapę z uchwytami dla pasażera
  • aluminiową ramę
  • bak o pojemności 16,5 l
  • zmieniony układ wydechowy „organ pipe” jest teraz głośniejszy
  • felgi z odlewanych na lżejsze, kute

Brutale RR waży jedynie 175kg na sucho.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - organ pipe tamburini wydech

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – zawieszenia

Zawieszenie przednie to widelec upside-down Marzocchi, tył to progresywny amortyzator Sachs. Oba zestawy są wyposażone w pełny zakres regulacji. Fabrycznie motocykl wyposażony jest w amortyzator skrętu z 8 stopniami regulacji.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 front

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – hamulce, ABS

Za hamowanie odpowiada zestaw Brembo. Z przodu – radialny, 4-tłoczkowy zacisk z dwiema pływającymi tarczami o średnicy 320mm. Z tyłu – 2-tłoczkowy zacisk i tarcza o średnicy 220 mm. System wspomagany jest przez ABS Bosch 9 Plus.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 hamulce

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – cena

Wnioski? Na podstawie opinii użytkowników włoscy inżynierowie stworzyli mocniejszą, ale też mniej brutalną, przyjemniejszą w użytkowaniu maszynę. Motocykl dostępny będzie od marca 2017 roku.

Cena MV Agusta Brutale 800 RR będzie oscylowała w okolicach 18 tysięcy dolarów (ok. 77 tys. zł.)

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 full
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - silnik 2
MV Agusta Brutale 800 RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 hamulce

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 front
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 silnik
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 w całej okazałości.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 zadupek
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – RR 2017
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - organ pipe tamburini wydech
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – wydech

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 full details

//motórnews
Tags: 2017 agusta brutale, agusta brutale, agusta brutale 800, mv agusta

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 | tekst: Artur Skibiński / foto: mv agusta

Podczas tegorocznych targów EICMA w Mediolanie, MV Agusta zaprezentowała odświeżoną wersję swojego 3-cylindrowego nakeda. Mowa o nowej MV Agusta Brutale 800 RR.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – silnik, dane techniczne

Brutale 800 RR napędzana jest 3-cylindrową rzędówką o pojemności 798ccm.

Silnik rozwija moc 140KM przy 13,100 obr/min. oraz 86Nm przy 10,100 obr/min.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 silnik

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 w całej okazałości

Przebudowana głowica, oraz zmienione osłony silnika pozwoliły znacznie zredukować wibracje. Dodatkowo MV Agusta o 50% zmniejszyła hałas generowany przez silnik. Zmianom uległy: mechaniczny napinacz łańcuszka rozrządu, wałki, prowadnice zaworów oraz rozrusznik.

Skrzynia biegów, dzięki modernizacji, ma być przyjemniejsza w obsłudze, a biegi zmienimy przez obustronny, wspierany elektroniką, quickshifter EAS 2.0.

Wszystkie te zmiany pozwalają rozpędzić MV Agustę Brutale RR do 245 km/h w… nieco mniej brutalny sposób.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - silnik 2

MV Agusta Brutale 800 RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – sterowanie silnika

Wtryskiem i zapłonem steruje komputer MVICS 2.0, a

  • 8-stopniowa kontrola trakcji
  • system kontroli momentu obrotowego oraz
  • system Mikuni drive-by-wire

są sterowane zewnętrznym komputerem Eldor EM2.0

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 zadupek

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – waga

Oprócz zmian technicznych Brutale RR to także świetny design.

Model ten został okrzyknięty najpiękniejszym motocyklem targów EICMA 2016.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017

W nowej odsłonie tego nakeda zmieniono m. in.:

  • tylną lampę oraz kierunkowskazy (LED
  • dzieloną kanapę z uchwytami dla pasażera
  • aluminiową ramę
  • bak o pojemności 16,5 l
  • zmieniony układ wydechowy „organ pipe” jest teraz głośniejszy
  • felgi z odlewanych na lżejsze, kute

Brutale RR waży jedynie 175kg na sucho.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - organ pipe tamburini wydech

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – zawieszenia

Zawieszenie przednie to widelec upside-down Marzocchi, tył to progresywny amortyzator Sachs. Oba zestawy są wyposażone w pełny zakres regulacji. Fabrycznie motocykl wyposażony jest w amortyzator skrętu z 8 stopniami regulacji.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 front

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – hamulce, ABS

Za hamowanie odpowiada zestaw Brembo. Z przodu – radialny, 4-tłoczkowy zacisk z dwiema pływającymi tarczami o średnicy 320mm. Z tyłu – 2-tłoczkowy zacisk i tarcza o średnicy 220 mm. System wspomagany jest przez ABS Bosch 9 Plus.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 hamulce

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – cena

Wnioski? Na podstawie opinii użytkowników włoscy inżynierowie stworzyli mocniejszą, ale też mniej brutalną, przyjemniejszą w użytkowaniu maszynę. Motocykl dostępny będzie od marca 2017 roku.

Cena MV Agusta Brutale 800 RR będzie oscylowała w okolicach 18 tysięcy dolarów (ok. 77 tys. zł.)

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 full
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - silnik 2
MV Agusta Brutale 800 RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 hamulce

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 front
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 silnik
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 w całej okazałości.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 zadupek
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – RR 2017
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - organ pipe tamburini wydech
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – wydech

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 full details

//motórnews
Tags: 2017 agusta brutale, agusta brutale, agusta brutale 800, mv agusta

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

19 września 2021|0 Comments
Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

19 września 2021|0 Comments
Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry