Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 full
Strona główna » MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 | tekst: Artur Skibiński […]

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 | tekst: Artur Skibiński […]

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR: jednak nie taka brutalna?

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 | tekst: Artur Skibiński […]

Mateusz Cieślak

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 | tekst: Artur Skibiński / foto: mv agusta

Podczas tegorocznych targów EICMA w Mediolanie, MV Agusta zaprezentowała odświeżoną wersję swojego 3-cylindrowego nakeda. Mowa o nowej MV Agusta Brutale 800 RR.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – silnik, dane techniczne

Brutale 800 RR napędzana jest 3-cylindrową rzędówką o pojemności 798ccm.

Silnik rozwija moc 140KM przy 13,100 obr/min. oraz 86Nm przy 10,100 obr/min.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 silnik

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 w całej okazałości

Przebudowana głowica, oraz zmienione osłony silnika pozwoliły znacznie zredukować wibracje. Dodatkowo MV Agusta o 50% zmniejszyła hałas generowany przez silnik. Zmianom uległy: mechaniczny napinacz łańcuszka rozrządu, wałki, prowadnice zaworów oraz rozrusznik.

Skrzynia biegów, dzięki modernizacji, ma być przyjemniejsza w obsłudze, a biegi zmienimy przez obustronny, wspierany elektroniką, quickshifter EAS 2.0.

Wszystkie te zmiany pozwalają rozpędzić MV Agustę Brutale RR do 245 km/h w… nieco mniej brutalny sposób.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - silnik 2

MV Agusta Brutale 800 RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – sterowanie silnika

Wtryskiem i zapłonem steruje komputer MVICS 2.0, a

  • 8-stopniowa kontrola trakcji
  • system kontroli momentu obrotowego oraz
  • system Mikuni drive-by-wire

są sterowane zewnętrznym komputerem Eldor EM2.0

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 zadupek

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – waga

Oprócz zmian technicznych Brutale RR to także świetny design.

Model ten został okrzyknięty najpiękniejszym motocyklem targów EICMA 2016.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017

W nowej odsłonie tego nakeda zmieniono m. in.:

  • tylną lampę oraz kierunkowskazy (LED
  • dzieloną kanapę z uchwytami dla pasażera
  • aluminiową ramę
  • bak o pojemności 16,5 l
  • zmieniony układ wydechowy „organ pipe” jest teraz głośniejszy
  • felgi z odlewanych na lżejsze, kute

Brutale RR waży jedynie 175kg na sucho.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - organ pipe tamburini wydech

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – zawieszenia

Zawieszenie przednie to widelec upside-down Marzocchi, tył to progresywny amortyzator Sachs. Oba zestawy są wyposażone w pełny zakres regulacji. Fabrycznie motocykl wyposażony jest w amortyzator skrętu z 8 stopniami regulacji.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 front

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – hamulce, ABS

Za hamowanie odpowiada zestaw Brembo. Z przodu – radialny, 4-tłoczkowy zacisk z dwiema pływającymi tarczami o średnicy 320mm. Z tyłu – 2-tłoczkowy zacisk i tarcza o średnicy 220 mm. System wspomagany jest przez ABS Bosch 9 Plus.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 hamulce

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – cena

Wnioski? Na podstawie opinii użytkowników włoscy inżynierowie stworzyli mocniejszą, ale też mniej brutalną, przyjemniejszą w użytkowaniu maszynę. Motocykl dostępny będzie od marca 2017 roku.

Cena MV Agusta Brutale 800 RR będzie oscylowała w okolicach 18 tysięcy dolarów (ok. 77 tys. zł.)

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 full
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - silnik 2
MV Agusta Brutale 800 RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 hamulce

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 front
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 silnik
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 w całej okazałości.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 zadupek
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – RR 2017
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - organ pipe tamburini wydech
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – wydech

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 full details

//motórnews
Tags: 2017 agusta brutale, agusta brutale, agusta brutale 800, mv agusta

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 | tekst: Artur Skibiński / foto: mv agusta

Podczas tegorocznych targów EICMA w Mediolanie, MV Agusta zaprezentowała odświeżoną wersję swojego 3-cylindrowego nakeda. Mowa o nowej MV Agusta Brutale 800 RR.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – silnik, dane techniczne

Brutale 800 RR napędzana jest 3-cylindrową rzędówką o pojemności 798ccm.

Silnik rozwija moc 140KM przy 13,100 obr/min. oraz 86Nm przy 10,100 obr/min.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 silnik

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 w całej okazałości

Przebudowana głowica, oraz zmienione osłony silnika pozwoliły znacznie zredukować wibracje. Dodatkowo MV Agusta o 50% zmniejszyła hałas generowany przez silnik. Zmianom uległy: mechaniczny napinacz łańcuszka rozrządu, wałki, prowadnice zaworów oraz rozrusznik.

Skrzynia biegów, dzięki modernizacji, ma być przyjemniejsza w obsłudze, a biegi zmienimy przez obustronny, wspierany elektroniką, quickshifter EAS 2.0.

Wszystkie te zmiany pozwalają rozpędzić MV Agustę Brutale RR do 245 km/h w… nieco mniej brutalny sposób.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - silnik 2

MV Agusta Brutale 800 RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – sterowanie silnika

Wtryskiem i zapłonem steruje komputer MVICS 2.0, a

  • 8-stopniowa kontrola trakcji
  • system kontroli momentu obrotowego oraz
  • system Mikuni drive-by-wire

są sterowane zewnętrznym komputerem Eldor EM2.0

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 zadupek

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – waga

Oprócz zmian technicznych Brutale RR to także świetny design.

Model ten został okrzyknięty najpiękniejszym motocyklem targów EICMA 2016.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017

W nowej odsłonie tego nakeda zmieniono m. in.:

  • tylną lampę oraz kierunkowskazy (LED
  • dzieloną kanapę z uchwytami dla pasażera
  • aluminiową ramę
  • bak o pojemności 16,5 l
  • zmieniony układ wydechowy „organ pipe” jest teraz głośniejszy
  • felgi z odlewanych na lżejsze, kute

Brutale RR waży jedynie 175kg na sucho.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - organ pipe tamburini wydech

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – zawieszenia

Zawieszenie przednie to widelec upside-down Marzocchi, tył to progresywny amortyzator Sachs. Oba zestawy są wyposażone w pełny zakres regulacji. Fabrycznie motocykl wyposażony jest w amortyzator skrętu z 8 stopniami regulacji.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 front

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – hamulce, ABS

Za hamowanie odpowiada zestaw Brembo. Z przodu – radialny, 4-tłoczkowy zacisk z dwiema pływającymi tarczami o średnicy 320mm. Z tyłu – 2-tłoczkowy zacisk i tarcza o średnicy 220 mm. System wspomagany jest przez ABS Bosch 9 Plus.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 hamulce

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – cena

Wnioski? Na podstawie opinii użytkowników włoscy inżynierowie stworzyli mocniejszą, ale też mniej brutalną, przyjemniejszą w użytkowaniu maszynę. Motocykl dostępny będzie od marca 2017 roku.

Cena MV Agusta Brutale 800 RR będzie oscylowała w okolicach 18 tysięcy dolarów (ok. 77 tys. zł.)

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 full
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - silnik 2
MV Agusta Brutale 800 RR 2017

MV Agusta Brutale 800 RR 2017
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 hamulce

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 front
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 silnik
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 w całej okazałości.

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 zadupek
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – RR 2017
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 - organ pipe tamburini wydech
MV Agusta Brutale 800 RR 2017 – wydech

MV Agusta Brutale 800 RR 2017 full details

//motórnews
Tags: 2017 agusta brutale, agusta brutale, agusta brutale 800, mv agusta
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry