Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Piotr Parys Junior
Strona główna » Piotr Parys Junior: „Czas na Porsche Supercup!”

Piotr Parys Junior: „Czas na Porsche Supercup!”

Piotr Parys Junior, lubelski kierowca wyścigowy, udzielił wywiadu Maciejowi Magierze […]

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Piotr Parys Junior: „Czas na Porsche Supercup!”

Piotr Parys Junior: „Czas na Porsche Supercup!”

Piotr Parys Junior, lubelski kierowca wyścigowy, udzielił wywiadu Maciejowi Magierze […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Piotr Parys Junior: „Czas na Porsche Supercup!”

Piotr Parys Junior: „Czas na Porsche Supercup!”

Piotr Parys Junior, lubelski kierowca wyścigowy, udzielił wywiadu Maciejowi Magierze […]

Mateusz Cieślak

Piotr Parys Junior, lubelski kierowca wyścigowy, udzielił wywiadu Maciejowi Magierze po mistrzowskim sezonie w Porsche Platinum Cup.
Foto: SONAX Polska

Piotr Parys Junior – Mistrz Porshe Platinum Cup

Piotr Parys Junior

Piotr Parys Junior na najwyższym podium

W wieku 17 lat zostałeś najmłodszym Mistrzem Porsche Platinum GT3 Cup Challenge Central Europe. W dodatku w swoim debiutanckim sezonie w tej serii. Gratulacje, masz za sobą wspaniały sezon.
Piotr Parys Junior: 
Dziękuję. Cieszę się bardzo z sukcesu oraz z tego, że zaufano mi i moim umiejętnościom. Pokazałem, że warto było dać mi szansę. Starałem się również jeździć czysto. Cieszę się, bo jeśli coś osiągasz w tak młodym wieku, to jesteś podwójnie do przodu – tytuł zostaje na całe życie, a młody wiek pozwala mi się jeszcze bardziej rozwinąć. Ten sukces jest bardzo budujący dla mnie i dodatkowo zmniejsza mój stres.

Po pucharze Golfa przyszedł czas na puchar Porsche Platinum Cup…
Piotr Parys Junior: 
Po Golfie nadal był dylemat, czy nie lepiej pójść na rok do Formuły, żeby się uczyć, bo mimo wszystko Formuła jest najlepszą szkołą tylnego napędu. Wybraliśmy jednak samochody, padło na puchar Porsche, czyli w 100% profesjonalne auto wyścigowe przygotowane bezpośrednio przez fabrykę. Absolutny top, jeśli chodzi o przygotowanie tego samochodu do ścigania się.

Przeskok był dla mnie kosmiczny, ale największą zmianą był tylny napęd, ponieważ w Kii i Golfie był na przód

Piotr Parys Junior

Piotr Parys Junior Porsche SuperCup

Do tego dochodził silnik umieszczony z tyłu, przez co prowadzenie Porsche było o wiele trudniejsze niż wszystko, czym wcześniej jeździłem. Całą zimę przed startem w pucharze z moim trenerem Tomkiem Płaczkiem przepracowaliśmy w Porsche bardzo ostro między innymi na matach poślizgowych, slalomach, szarpakach i oczywiście na torach w różnych warunkach atmosferycznych. Nauczył mnie panowania nad takim samochodem. Później trenowałem także z Robertem Lukasem, który również jest moim trenerem. Przed pierwszym startem zrobiłem kilka tysięcy kilometrów treningowych tym samym autem, którym potem startowałem. To mi pozwoliło po prostu poznać ten samochód i być w miarę przygotowanym do sezonu.

Piotr Parys Junior – obawy i nadzieje

Nie bałeś się, że skaczesz na głęboką wodę, że to może być za szybki przeskok? Bo w pucharze VW Golfa byłeś w generalce 6.
Piotr Parys Junior: 
Miałem pewne obawy, ale Porsche jest dużo bardziej zbliżone do gokarta, jest przede wszystkim tylny napęd, którym jeździłem siedem lat w kartingu.

Porsche to jest taki większy i dużo szybszy gokart

Tylny napęd dużo bardziej mi odpowiada i szybciej się w nim odnalazłem, przygotowując się do pucharu Porsche niż w przednim, przygotowując się do Kii. Seria Porsche jest dużo bardziej prestiżowa, więc były pewne obawy, ale najważniejsze jest, że ten rok był totalnie treningowy i ja kompletnie o wyniku nie myślałem, bo miałem się uczyć. A że udało się wygrać, to tym lepiej. (śmiech)

Piotr Parys Junior

Piotr Parys Junior

Wspomniałeś, że ten start w Porsche miał być taką lekcją. Kiedy poczułeś, że możesz naprawdę tam wygrać i osiągnąć sukces?
Piotr Parys Junior: 
Największym wyznacznikiem moich umiejętności i obycia z Porsche była dla mnie trzecia runda, która odbywała się w Belgii na legendarnym torze w Spa. Startowaliśmy tam z serią Porsche Benelux, a na starcie stanęło około czterdziestu aut. W pierwszym wyścigu dojechałem na drugiej pozycji, natomiast w drugim skończyłem jako trzeci, przebijając się z dwudziestego pola. Tam odebrałem najlepszą naukę i uświadomiłem sobie, o co mogę walczyć w tym sezonie.

Piotr Parys Junior – plany na przyszłość

No dobrze: gdzie będziesz ścigał się w sezonie 2017?
Piotr Parys Junior: 
Nie jestem na tę chwilę w stanie powiedzieć, czy będę startował nadal w serii Porsche Platinum Cup. W przyszłym sezonie planowo jadę całą serię w Porsche Supercup od początku do końca, a co do Porsche Platinum Cup, to nie wiem, czy pojadę cały. Na pewno będę jechał poszczególne zawody, więc z obronieniem tytułu może być ciężko. Bardziej będę się skupiał na Supercupie niż na obronie tytułu.

W takim razie jak wyglądają przygotowania do przyszłorocznego sezonu?
Piotr Parys Junior: 
Odpoczywałem tydzień po zawodach i od tamtej pory systematycznie przygotowuję się pod kątem fizycznym, czyli siłownia, bieganie, spotkania z psychologiem Marcinem Kwiatkowskim. Trenuję też na symulatorze. To jest moja stała praca, którą wykonuję codziennie. Nie wiem jeszcze, kiedy zaczną się wyjazdy na tory, bo to nie jest do końca zależne ode mnie. Tutaj ważna jest kwestia dostępności toru, auta, które aktualnie jest na rewizji po całym sezonie, także z tym jeszcze muszę poczekać.

Piotr Parys Junior – rywalizacja i marzenia

Piotr Parys Junior

Piotr Parys Junior

Jak się czujesz, kiedy wygrywasz w Porsche Platinum Cup z bardziej doświadczonymi kierowcami? Oni czują do ciebie jakiś respekt?
Piotr Parys Junior: 
Nie wiem, teraz pewnie tak. Na pewno miło jest wygrywać z bardziej doświadczonymi kierowcami. Ja po prostu robiłem swoje, starałem się nawet nie zwracać uwagi na takie rzeczy. Jest to, jak widać, kwestia przygotowania do sezonu. Włożyłem w to mnóstwo pracy i dlatego wygrałem.

Gdzie widzisz się za kilka lat? Jakie jest twoje marzenie związane z motosportem?
Piotr Parys Junior: 
Chciałbym odnosić sukcesy w serii DTM, ale najbliższe lata poświęcę Porsche Supercup. Dla mnie jest to seria, która idealnie pokazuje umiejętności kierowcy, ponieważ jest to bardzo trudny samochód, a auta dla wszystkich są identyczne. Tu masz dobry wyznacznik, jeśli wygrywasz Supercup, to znaczy, że jesteś najlepszy, bo nie miałeś najlepszego samochodu, tylko twoje umiejętności ci na to pozwoliły.

Piotr Parys Junior – o sobie

Ile w tobie jest talentu, a ile ciężkiej pracy?
Piotr Parys Junior: 
Trudno powiedzieć. Na pewno trzeba mieć talent i dołożyć jeszcze ogrom ciężkiej pracy i wtedy możesz stać się topowym kierowcą na najwyższym poziomie. Samym talentem dojdziesz do pewnego poziomu i się zatrzymasz. Jeżeli ktoś nie ma talentu, a pracuje za dwóch, to ma szansę dojść nawet do jeszcze wyższego poziomu, ale w końcu gdzieś się zatrzyma, bo już kiedy trzeba urwać te setne, to wtedy potrzeba „tego czegoś”.

Talent musi być poparty ciężką pracą i dopiero wtedy można zdobywać najwyższe lokaty

Piotr Parys Junior

Piotr Parys Junior Porsche SuperCup

Jeśli o mnie chodzi, to ciężko powiedzieć, nie mnie to oceniać. Ktoś z zewnątrz mógłby to dokładniej stwierdzić. Ja mogę jedynie powiedzieć, że codziennie pracuję bardzo dużo na to, co osiągnąłem. Siłownia, symulator, rower, bieganie, angielski, nadrabianie szkoły, wyjazdy, treningi – tak wygląda moje życie.

Rozmawiamy już od kilku lat o twoich wyczynach za kierownicą, tymczasem egzamin na prawo jazdy dopiero przed tobą. Boisz się? W końcu egzamin rządzi się swoimi prawami.
Piotr Parys Junior: 
18 lat kończę dopiero w czerwcu, więc muszę jeszcze trochę poczekać. Mam nadzieję, że z jazdą nie będę miał problemów. (śmiech)

Tags: ludzie lublina, piotr parys, piotr parys junior, Piotr Parys Junior: Czas na Porsche Supercup, porshe supercup, wyścigi

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Piotr Parys Junior, lubelski kierowca wyścigowy, udzielił wywiadu Maciejowi Magierze po mistrzowskim sezonie w Porsche Platinum Cup.
Foto: SONAX Polska

Piotr Parys Junior – Mistrz Porshe Platinum Cup

Piotr Parys Junior

Piotr Parys Junior na najwyższym podium

W wieku 17 lat zostałeś najmłodszym Mistrzem Porsche Platinum GT3 Cup Challenge Central Europe. W dodatku w swoim debiutanckim sezonie w tej serii. Gratulacje, masz za sobą wspaniały sezon.
Piotr Parys Junior: 
Dziękuję. Cieszę się bardzo z sukcesu oraz z tego, że zaufano mi i moim umiejętnościom. Pokazałem, że warto było dać mi szansę. Starałem się również jeździć czysto. Cieszę się, bo jeśli coś osiągasz w tak młodym wieku, to jesteś podwójnie do przodu – tytuł zostaje na całe życie, a młody wiek pozwala mi się jeszcze bardziej rozwinąć. Ten sukces jest bardzo budujący dla mnie i dodatkowo zmniejsza mój stres.

Po pucharze Golfa przyszedł czas na puchar Porsche Platinum Cup…
Piotr Parys Junior: 
Po Golfie nadal był dylemat, czy nie lepiej pójść na rok do Formuły, żeby się uczyć, bo mimo wszystko Formuła jest najlepszą szkołą tylnego napędu. Wybraliśmy jednak samochody, padło na puchar Porsche, czyli w 100% profesjonalne auto wyścigowe przygotowane bezpośrednio przez fabrykę. Absolutny top, jeśli chodzi o przygotowanie tego samochodu do ścigania się.

Przeskok był dla mnie kosmiczny, ale największą zmianą był tylny napęd, ponieważ w Kii i Golfie był na przód

Piotr Parys Junior

Piotr Parys Junior Porsche SuperCup

Do tego dochodził silnik umieszczony z tyłu, przez co prowadzenie Porsche było o wiele trudniejsze niż wszystko, czym wcześniej jeździłem. Całą zimę przed startem w pucharze z moim trenerem Tomkiem Płaczkiem przepracowaliśmy w Porsche bardzo ostro między innymi na matach poślizgowych, slalomach, szarpakach i oczywiście na torach w różnych warunkach atmosferycznych. Nauczył mnie panowania nad takim samochodem. Później trenowałem także z Robertem Lukasem, który również jest moim trenerem. Przed pierwszym startem zrobiłem kilka tysięcy kilometrów treningowych tym samym autem, którym potem startowałem. To mi pozwoliło po prostu poznać ten samochód i być w miarę przygotowanym do sezonu.

Piotr Parys Junior – obawy i nadzieje

Nie bałeś się, że skaczesz na głęboką wodę, że to może być za szybki przeskok? Bo w pucharze VW Golfa byłeś w generalce 6.
Piotr Parys Junior: 
Miałem pewne obawy, ale Porsche jest dużo bardziej zbliżone do gokarta, jest przede wszystkim tylny napęd, którym jeździłem siedem lat w kartingu.

Porsche to jest taki większy i dużo szybszy gokart

Tylny napęd dużo bardziej mi odpowiada i szybciej się w nim odnalazłem, przygotowując się do pucharu Porsche niż w przednim, przygotowując się do Kii. Seria Porsche jest dużo bardziej prestiżowa, więc były pewne obawy, ale najważniejsze jest, że ten rok był totalnie treningowy i ja kompletnie o wyniku nie myślałem, bo miałem się uczyć. A że udało się wygrać, to tym lepiej. (śmiech)

Piotr Parys Junior

Piotr Parys Junior

Wspomniałeś, że ten start w Porsche miał być taką lekcją. Kiedy poczułeś, że możesz naprawdę tam wygrać i osiągnąć sukces?
Piotr Parys Junior: 
Największym wyznacznikiem moich umiejętności i obycia z Porsche była dla mnie trzecia runda, która odbywała się w Belgii na legendarnym torze w Spa. Startowaliśmy tam z serią Porsche Benelux, a na starcie stanęło około czterdziestu aut. W pierwszym wyścigu dojechałem na drugiej pozycji, natomiast w drugim skończyłem jako trzeci, przebijając się z dwudziestego pola. Tam odebrałem najlepszą naukę i uświadomiłem sobie, o co mogę walczyć w tym sezonie.

Piotr Parys Junior – plany na przyszłość

No dobrze: gdzie będziesz ścigał się w sezonie 2017?
Piotr Parys Junior: 
Nie jestem na tę chwilę w stanie powiedzieć, czy będę startował nadal w serii Porsche Platinum Cup. W przyszłym sezonie planowo jadę całą serię w Porsche Supercup od początku do końca, a co do Porsche Platinum Cup, to nie wiem, czy pojadę cały. Na pewno będę jechał poszczególne zawody, więc z obronieniem tytułu może być ciężko. Bardziej będę się skupiał na Supercupie niż na obronie tytułu.

W takim razie jak wyglądają przygotowania do przyszłorocznego sezonu?
Piotr Parys Junior: 
Odpoczywałem tydzień po zawodach i od tamtej pory systematycznie przygotowuję się pod kątem fizycznym, czyli siłownia, bieganie, spotkania z psychologiem Marcinem Kwiatkowskim. Trenuję też na symulatorze. To jest moja stała praca, którą wykonuję codziennie. Nie wiem jeszcze, kiedy zaczną się wyjazdy na tory, bo to nie jest do końca zależne ode mnie. Tutaj ważna jest kwestia dostępności toru, auta, które aktualnie jest na rewizji po całym sezonie, także z tym jeszcze muszę poczekać.

Piotr Parys Junior – rywalizacja i marzenia

Piotr Parys Junior

Piotr Parys Junior

Jak się czujesz, kiedy wygrywasz w Porsche Platinum Cup z bardziej doświadczonymi kierowcami? Oni czują do ciebie jakiś respekt?
Piotr Parys Junior: 
Nie wiem, teraz pewnie tak. Na pewno miło jest wygrywać z bardziej doświadczonymi kierowcami. Ja po prostu robiłem swoje, starałem się nawet nie zwracać uwagi na takie rzeczy. Jest to, jak widać, kwestia przygotowania do sezonu. Włożyłem w to mnóstwo pracy i dlatego wygrałem.

Gdzie widzisz się za kilka lat? Jakie jest twoje marzenie związane z motosportem?
Piotr Parys Junior: 
Chciałbym odnosić sukcesy w serii DTM, ale najbliższe lata poświęcę Porsche Supercup. Dla mnie jest to seria, która idealnie pokazuje umiejętności kierowcy, ponieważ jest to bardzo trudny samochód, a auta dla wszystkich są identyczne. Tu masz dobry wyznacznik, jeśli wygrywasz Supercup, to znaczy, że jesteś najlepszy, bo nie miałeś najlepszego samochodu, tylko twoje umiejętności ci na to pozwoliły.

Piotr Parys Junior – o sobie

Ile w tobie jest talentu, a ile ciężkiej pracy?
Piotr Parys Junior: 
Trudno powiedzieć. Na pewno trzeba mieć talent i dołożyć jeszcze ogrom ciężkiej pracy i wtedy możesz stać się topowym kierowcą na najwyższym poziomie. Samym talentem dojdziesz do pewnego poziomu i się zatrzymasz. Jeżeli ktoś nie ma talentu, a pracuje za dwóch, to ma szansę dojść nawet do jeszcze wyższego poziomu, ale w końcu gdzieś się zatrzyma, bo już kiedy trzeba urwać te setne, to wtedy potrzeba „tego czegoś”.

Talent musi być poparty ciężką pracą i dopiero wtedy można zdobywać najwyższe lokaty

Piotr Parys Junior

Piotr Parys Junior Porsche SuperCup

Jeśli o mnie chodzi, to ciężko powiedzieć, nie mnie to oceniać. Ktoś z zewnątrz mógłby to dokładniej stwierdzić. Ja mogę jedynie powiedzieć, że codziennie pracuję bardzo dużo na to, co osiągnąłem. Siłownia, symulator, rower, bieganie, angielski, nadrabianie szkoły, wyjazdy, treningi – tak wygląda moje życie.

Rozmawiamy już od kilku lat o twoich wyczynach za kierownicą, tymczasem egzamin na prawo jazdy dopiero przed tobą. Boisz się? W końcu egzamin rządzi się swoimi prawami.
Piotr Parys Junior: 
18 lat kończę dopiero w czerwcu, więc muszę jeszcze trochę poczekać. Mam nadzieję, że z jazdą nie będę miał problemów. (śmiech)

Tags: ludzie lublina, piotr parys, piotr parys junior, Piotr Parys Junior: Czas na Porsche Supercup, porshe supercup, wyścigi

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

19 września 2021|0 Comments
Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

19 września 2021|0 Comments
Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry