Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Lamborghini Urus czyli Bentayga po Włosku | Dane techniczne

Lamborghini Urus czyli Bentayga po Włosku | Dane techniczne

Lamborghini Urus | Przyspiesza do setki w 3,6 sekundy, ma […]

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Lamborghini Urus czyli Bentayga po Włosku | Dane techniczne

Lamborghini Urus czyli Bentayga po Włosku | Dane techniczne

Lamborghini Urus | Przyspiesza do setki w 3,6 sekundy, ma […]

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Lamborghini Urus czyli Bentayga po Włosku | Dane techniczne

Lamborghini Urus czyli Bentayga po Włosku | Dane techniczne

Lamborghini Urus | Przyspiesza do setki w 3,6 sekundy, ma […]

Mateusz Cieślak

Lamborghini Urus | Przyspiesza do setki w 3,6 sekundy, ma silnik V8 biturbo z RS6, osiąga prędkość maksymalną ponad 300 km/h a jego design jest tak ostry, że aż bolą oczy od patrzenia. Witamy w świecie supersuvów.

Tekst: Artur Skibiński, foto: materiały prasowe

Lamborghini Urus – protoplasta

Nie jest to pierwsze podejście Włochów do aut terenowych. W 1986 roku światu ukazało się Lamborghini LM002, czyli pierwszy “masowo” produkowany SUV tej marki. Wyprodukowano jedynie 328 egzemplarzy, które najchętniej kupowali bogaci panowie z pustyni. Zasilało je wielkie V12 wprost z kultowego Lamborghini Countach.

Lamborghini Urus – silnik i moc

Ale tak było kiedyś. Urus korzysta ze sprawdzonego silnika Audi, 4-litrowego, podwójnie doładowanego V8 o mocy 650 KM i 850 Nm. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest już od nieco ponad 2000 obr/min.

W połączeniu z 8-biegową skrzynią, rozpędza się do pierwszej setki po zaledwie 3,6 sekundy, co sprawi, że pasażerowie będą po dróżować nie tylko w luksusowych warunkach, ale także z ogromnym uśmiechem na twarzy.

Silnik spełnia najnowsze normy spalania, a podczas spokojnej jazdy, komputer odcina 4 cylindry. Zapomnijmy o samochodach Lambo sprzed kilku, kilkunastu lat. Można być pewnym, że będzie praktyczny, dobrze wykonany i generalnie bardzo “Niemiecki”. Bagażnik oferuje 600 litrów pojemności, a po rozłożeniu niemal 1600 litrów. W Lamborghini! 

Lamborghini Urus – napęd

O ile napęd na 4 koła jest faktem, tak tylne skrętne koła będą miłym dodatkiem, który pomoże w zawracaniu tym potworem pod np. pod szkołą po odwiezieniu dzieci. Następnie kierowca może udać się zarówno w teren jak i na tor. Do wyboru mamy kilka trybów jazdy: Strada, Sport, Corsa, Neve (śnieg), Terra oraz Sabbia służąca do jazdy po piaszczystych terenach, co z pewnością spodoba się typowym kupcom z dalekich krajów.

Lamborghini Urus – cena

Cena? Nikt nie mówił, że będzie tanio. Cena bazowej wersji wynosi ponad 700 tysięcy zł. Nabywca będzie miał do wyboru ogromną paletę opcji, dzięki czemu realne ceny zaczną się powyżej miliona złotych.

Jak Wam się podoba nowe Lambo? Wam też na jego widok urus? :P

Tags: bentayga, lambo, lamborghini, lamborghini urus, q7, suv, urus

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

Lamborghini Urus | Przyspiesza do setki w 3,6 sekundy, ma silnik V8 biturbo z RS6, osiąga prędkość maksymalną ponad 300 km/h a jego design jest tak ostry, że aż bolą oczy od patrzenia. Witamy w świecie supersuvów.

Tekst: Artur Skibiński, foto: materiały prasowe

Lamborghini Urus – protoplasta

Nie jest to pierwsze podejście Włochów do aut terenowych. W 1986 roku światu ukazało się Lamborghini LM002, czyli pierwszy “masowo” produkowany SUV tej marki. Wyprodukowano jedynie 328 egzemplarzy, które najchętniej kupowali bogaci panowie z pustyni. Zasilało je wielkie V12 wprost z kultowego Lamborghini Countach.

Lamborghini Urus – silnik i moc

Ale tak było kiedyś. Urus korzysta ze sprawdzonego silnika Audi, 4-litrowego, podwójnie doładowanego V8 o mocy 650 KM i 850 Nm. Maksymalny moment obrotowy dostępny jest już od nieco ponad 2000 obr/min.

W połączeniu z 8-biegową skrzynią, rozpędza się do pierwszej setki po zaledwie 3,6 sekundy, co sprawi, że pasażerowie będą po dróżować nie tylko w luksusowych warunkach, ale także z ogromnym uśmiechem na twarzy.

Silnik spełnia najnowsze normy spalania, a podczas spokojnej jazdy, komputer odcina 4 cylindry. Zapomnijmy o samochodach Lambo sprzed kilku, kilkunastu lat. Można być pewnym, że będzie praktyczny, dobrze wykonany i generalnie bardzo “Niemiecki”. Bagażnik oferuje 600 litrów pojemności, a po rozłożeniu niemal 1600 litrów. W Lamborghini! 

Lamborghini Urus – napęd

O ile napęd na 4 koła jest faktem, tak tylne skrętne koła będą miłym dodatkiem, który pomoże w zawracaniu tym potworem pod np. pod szkołą po odwiezieniu dzieci. Następnie kierowca może udać się zarówno w teren jak i na tor. Do wyboru mamy kilka trybów jazdy: Strada, Sport, Corsa, Neve (śnieg), Terra oraz Sabbia służąca do jazdy po piaszczystych terenach, co z pewnością spodoba się typowym kupcom z dalekich krajów.

Lamborghini Urus – cena

Cena? Nikt nie mówił, że będzie tanio. Cena bazowej wersji wynosi ponad 700 tysięcy zł. Nabywca będzie miał do wyboru ogromną paletę opcji, dzięki czemu realne ceny zaczną się powyżej miliona złotych.

Jak Wam się podoba nowe Lambo? Wam też na jego widok urus? :P

Tags: bentayga, lambo, lamborghini, lamborghini urus, q7, suv, urus
  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

OSTATNIO DODANE

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 911R

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Audi Quattro S1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • EKO Kolekcja Magazynu Motór

    Magazyn Motór
    150,00 zł 100,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry