Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Moto Guzzi V7 III Limited w Polsce
Strona główna » MOTO GUZZI V7 III Limited | Esencja włoskiego stylu

MOTO GUZZI V7 III Limited | Esencja włoskiego stylu

Moto Guzzi V7 III Limited to esencja niepowtarzalnego, włoskiego stylu. […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » MOTO GUZZI V7 III Limited | Esencja włoskiego stylu

MOTO GUZZI V7 III Limited | Esencja włoskiego stylu

Moto Guzzi V7 III Limited to esencja niepowtarzalnego, włoskiego stylu. […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » MOTO GUZZI V7 III Limited | Esencja włoskiego stylu

MOTO GUZZI V7 III Limited | Esencja włoskiego stylu

Moto Guzzi V7 III Limited to esencja niepowtarzalnego, włoskiego stylu. […]

Sebastian Mądrachowski

Moto Guzzi V7 III Limited to esencja niepowtarzalnego, włoskiego stylu. Połączenie klasycznego designu i nowoczesnych materiałów nadaje temu motocyklowi eklektyczny charakter. Produkcja tego modelu będzie limitowana – powstanie jedynie 500 egzemplarzy.

tekst: Mor / inf. prasowa, foto: moto guzzi

V7 to jeden z najbardziej znanych i cenionych modeli Moto Guzzi. Pierwsze egzemplarze trafiły do produkcji w 1967 roku i od tamtej pory Moto Guzzi V7 stało się symbolem i esencją włoskiego motocykla. Model wyróżnia się jakością i designem, które cieszą się niesłabnącą popularnością wśród miłośników motocyklowego stylu życia.Moto Guzzi V7 III limited left side isometric

Moto Guzzi V7 III Limited | Premiera

Wheels and Waves to niezwykle popularna impreza skupiająca miłośników motoryzacji i surfingu, festiwal stylu życia i pasji.  W czerwcu 2018 roku, Roberto D’Amico, jeden z najbardziej utytułowanych włoskich surferów, zmierzył się tam z falami na desce z logo Moto Guzzi. Dla marki było to okazją do prezentacji, limitowanej do zaledwie 500 numerowanych egzemplarzy, wersji Moto Guzzi V7 III.

Unikatowy design motocykla podkreślony jest eleganckim wykończeniem i najwyższej jakości materiałami, jak chrom, włókna węglowe i anodowane aluminium. Oryginalny design V7 III Limited zwraca uwagę na nieograniczone możliwości customizacji – to motocykl pełen młodzieńczej frajdy, a jednocześnie symbol wszystkiego, za co tak kochamy włoską sztukę, kulturę i oczywiście, motoryzację.Moto Guzzi V7 right side isometric

Moto Guzzi V7 III Limited | Silnik

Symbolem marki Moto Guzzi jest wzdłużna, dwucylindrowa V-ka o pojemności 744 ccm, mocy 52 KM i maksymalnym momentem obrotowym sięgającym 60 Nm. To jednostka znana z poprzedniej generacji V7, niewysilona i dzięki temu na wskroś niezawodna. Wokół niej zbudowano motocykl, który ma bardzo łatwo prowadzić się, niezależnie od warunków pogodowych.

Neutralna, odprężona pozycja za wysoko umieszczoną, szeroką kierownicą, komfortowo zestrojone zawieszenie, wygodna i szeroka kanapa oraz ergonomicznie umieszczone podnóżki sprawiają, że każda wycieczka na tym Moto Guzzi jest niezapomnianym przeżyciem.

V7 III Limited | Design, wyróżniki limitowanej edycji

Motocykl ten, oprócz przyjemności z jazdy, dostarcza także całą masę doznań czysto estetycznych. Nie trzeba nim jechać, żeby docenić twórców tego limitowanego pojazdu. Klasyczne, błyszczące chromowania znakomicie współgrają z elegancką czernią, która jest drugim, niezwykle mocnym akcentem tej wersji V7 III. Od aluminiowych felg, po siodło z przeszyciami w starym stylu – czerń pełni tutaj bardzo ważną dla charakteru motocykla rolę. Chrom jednak nie jest w modelu V7 III Limited tylko dodatkiem – to na jego blasku zbudowano styl tej maszyny. Pokryty tym metalem zbiornik dumnie błyszczy, prezentując orła – symbol marki Moto Guzzi. A do tego, wierzch zbiornika zdobi skórzany pas w stylu vintage.

Limited profil

Moto Guzzi V7 III Limited

Jego charakter podkreślają, niejako w negatywie do powierzchni chromowanych, elementy z włókna węglowego – przedni i tylny błotnik oraz boczne panele. Prawdziwym smaczkiem są detale wykonane z anodowanego aluminium – korek wlewu paliwa i mocowanie kierownicy, na którym widnieje wygrawerowany laserowo numer każdego egzemplarza.

Z czarnego, anodowanego aluminium wykonane są także głowice wzdłużnego V-twina Moto Guzzi V7 III Limited. Z frezowanymi żebrami bloku silnika tworzą one eleganckie, kontrastujące zestawienie. Dyskretny styl i nawiązanie do klasyki można dostrzec również w kokpicie motocykla, gdzie do dyspozycji kierowcy jest pojedynczy, analogowy prędkościomierz z cyfrowym wyświetlaczem, informującym o innych parametrach maszyny.

Moto Guzzi V7 III Limited | Jaka cena? Kiedy w Polsce?

Do Polski model V7 III Limited zawita w drugiej połowie lutego 2019 roku. To oznacza, że z ewentualnymi zakupami trzeba się śpieszyć – wyprodukowano jedynie 500 egzemplarzy. Cena katalogowa modelu Limited w Polsce to 44 900 PLN.

Moto Guzzi V7 III Limited on road

Moto Guzzi V7 III Limited | dane techniczne [TABELA]

Silnik:
Typ:

4-suwowy, 2-cylindrowy w układzie V, montowany wzdłużnie, kąt rozwarcia cylindrów 90 st., dwa zawory na cylinder

Chłodzenie:

Powietrzem

Pojemność skokowa:

744 cm3

Średnica x skok tłoka:

80 x 74 mm

Moc maksymalna:

52 KM (38 kW) przy 6200 obr/min

Moment obrotowy:

60 Nm przy 4900 obr/min

Starter:

Elektryczny

Zbiornik paliwa:

21 litrów, w tym 4 litry rezerwy

Norma emisji:

Euro 4

Wydech:

2 w 2, stalowo aluminiowy, z trójdrożnym katalizatorem i podwójną sondą lambda

Emisja CO2 (wg cyklu WMTC):

128 g/km

Spalanie (wg cyklu WMTC):

5,5 l/100 km

Nadwozie:
Rama:

Stalowa, rurowa

Prześwit:

150 mm

Zawieszenie przód:

Amortyzator hydrauliczny, Ø 40 mm

Zawieszenie tył:

Wahacz aluminiowy, dwa amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Hamulce przód:

stalowa tarcza pływająca Ø 320 mm, czterotłoczkowy zacisk Brembo

Hamulce tył:

Tarcza 260 mm, pływający zacisk 2-tłoczkowy

Koła:

Odlewy aluminiowe

Opona przód:

100/90 – 18”

Opona tył:

130/80 – 17”

Wymiary i masy:
Wysokość:

1 100 mm

Długość:

2 185 mm

Wysokość siodła:

770 mm

Masa (na sucho):

189 kg

Masa (z płynami, 90% paliwa):

209 kg


Jeżeli zainteresował Cię artykuł o V7 III Limited, tutaj znajdziesz więcej informacji na temat Moto Guzzi:

guzzi cafe racers

foto: Artur Woszak

Tags: dane techniczne, limited, limitowana edycja, moto guzzi, v7 3, v7 iii

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Moto Guzzi V7 III Limited to esencja niepowtarzalnego, włoskiego stylu. Połączenie klasycznego designu i nowoczesnych materiałów nadaje temu motocyklowi eklektyczny charakter. Produkcja tego modelu będzie limitowana – powstanie jedynie 500 egzemplarzy.

tekst: Mor / inf. prasowa, foto: moto guzzi

V7 to jeden z najbardziej znanych i cenionych modeli Moto Guzzi. Pierwsze egzemplarze trafiły do produkcji w 1967 roku i od tamtej pory Moto Guzzi V7 stało się symbolem i esencją włoskiego motocykla. Model wyróżnia się jakością i designem, które cieszą się niesłabnącą popularnością wśród miłośników motocyklowego stylu życia.Moto Guzzi V7 III limited left side isometric

Moto Guzzi V7 III Limited | Premiera

Wheels and Waves to niezwykle popularna impreza skupiająca miłośników motoryzacji i surfingu, festiwal stylu życia i pasji.  W czerwcu 2018 roku, Roberto D’Amico, jeden z najbardziej utytułowanych włoskich surferów, zmierzył się tam z falami na desce z logo Moto Guzzi. Dla marki było to okazją do prezentacji, limitowanej do zaledwie 500 numerowanych egzemplarzy, wersji Moto Guzzi V7 III.

Unikatowy design motocykla podkreślony jest eleganckim wykończeniem i najwyższej jakości materiałami, jak chrom, włókna węglowe i anodowane aluminium. Oryginalny design V7 III Limited zwraca uwagę na nieograniczone możliwości customizacji – to motocykl pełen młodzieńczej frajdy, a jednocześnie symbol wszystkiego, za co tak kochamy włoską sztukę, kulturę i oczywiście, motoryzację.Moto Guzzi V7 right side isometric

Moto Guzzi V7 III Limited | Silnik

Symbolem marki Moto Guzzi jest wzdłużna, dwucylindrowa V-ka o pojemności 744 ccm, mocy 52 KM i maksymalnym momentem obrotowym sięgającym 60 Nm. To jednostka znana z poprzedniej generacji V7, niewysilona i dzięki temu na wskroś niezawodna. Wokół niej zbudowano motocykl, który ma bardzo łatwo prowadzić się, niezależnie od warunków pogodowych.

Neutralna, odprężona pozycja za wysoko umieszczoną, szeroką kierownicą, komfortowo zestrojone zawieszenie, wygodna i szeroka kanapa oraz ergonomicznie umieszczone podnóżki sprawiają, że każda wycieczka na tym Moto Guzzi jest niezapomnianym przeżyciem.

V7 III Limited | Design, wyróżniki limitowanej edycji

Motocykl ten, oprócz przyjemności z jazdy, dostarcza także całą masę doznań czysto estetycznych. Nie trzeba nim jechać, żeby docenić twórców tego limitowanego pojazdu. Klasyczne, błyszczące chromowania znakomicie współgrają z elegancką czernią, która jest drugim, niezwykle mocnym akcentem tej wersji V7 III. Od aluminiowych felg, po siodło z przeszyciami w starym stylu – czerń pełni tutaj bardzo ważną dla charakteru motocykla rolę. Chrom jednak nie jest w modelu V7 III Limited tylko dodatkiem – to na jego blasku zbudowano styl tej maszyny. Pokryty tym metalem zbiornik dumnie błyszczy, prezentując orła – symbol marki Moto Guzzi. A do tego, wierzch zbiornika zdobi skórzany pas w stylu vintage.

Limited profil

Moto Guzzi V7 III Limited

Jego charakter podkreślają, niejako w negatywie do powierzchni chromowanych, elementy z włókna węglowego – przedni i tylny błotnik oraz boczne panele. Prawdziwym smaczkiem są detale wykonane z anodowanego aluminium – korek wlewu paliwa i mocowanie kierownicy, na którym widnieje wygrawerowany laserowo numer każdego egzemplarza.

Z czarnego, anodowanego aluminium wykonane są także głowice wzdłużnego V-twina Moto Guzzi V7 III Limited. Z frezowanymi żebrami bloku silnika tworzą one eleganckie, kontrastujące zestawienie. Dyskretny styl i nawiązanie do klasyki można dostrzec również w kokpicie motocykla, gdzie do dyspozycji kierowcy jest pojedynczy, analogowy prędkościomierz z cyfrowym wyświetlaczem, informującym o innych parametrach maszyny.

Moto Guzzi V7 III Limited | Jaka cena? Kiedy w Polsce?

Do Polski model V7 III Limited zawita w drugiej połowie lutego 2019 roku. To oznacza, że z ewentualnymi zakupami trzeba się śpieszyć – wyprodukowano jedynie 500 egzemplarzy. Cena katalogowa modelu Limited w Polsce to 44 900 PLN.

Moto Guzzi V7 III Limited on road

Moto Guzzi V7 III Limited | dane techniczne [TABELA]

Silnik:
Typ:

4-suwowy, 2-cylindrowy w układzie V, montowany wzdłużnie, kąt rozwarcia cylindrów 90 st., dwa zawory na cylinder

Chłodzenie:

Powietrzem

Pojemność skokowa:

744 cm3

Średnica x skok tłoka:

80 x 74 mm

Moc maksymalna:

52 KM (38 kW) przy 6200 obr/min

Moment obrotowy:

60 Nm przy 4900 obr/min

Starter:

Elektryczny

Zbiornik paliwa:

21 litrów, w tym 4 litry rezerwy

Norma emisji:

Euro 4

Wydech:

2 w 2, stalowo aluminiowy, z trójdrożnym katalizatorem i podwójną sondą lambda

Emisja CO2 (wg cyklu WMTC):

128 g/km

Spalanie (wg cyklu WMTC):

5,5 l/100 km

Nadwozie:
Rama:

Stalowa, rurowa

Prześwit:

150 mm

Zawieszenie przód:

Amortyzator hydrauliczny, Ø 40 mm

Zawieszenie tył:

Wahacz aluminiowy, dwa amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Hamulce przód:

stalowa tarcza pływająca Ø 320 mm, czterotłoczkowy zacisk Brembo

Hamulce tył:

Tarcza 260 mm, pływający zacisk 2-tłoczkowy

Koła:

Odlewy aluminiowe

Opona przód:

100/90 – 18”

Opona tył:

130/80 – 17”

Wymiary i masy:
Wysokość:

1 100 mm

Długość:

2 185 mm

Wysokość siodła:

770 mm

Masa (na sucho):

189 kg

Masa (z płynami, 90% paliwa):

209 kg


Jeżeli zainteresował Cię artykuł o V7 III Limited, tutaj znajdziesz więcej informacji na temat Moto Guzzi:

guzzi cafe racers

foto: Artur Woszak

Tags: dane techniczne, limited, limitowana edycja, moto guzzi, v7 3, v7 iii

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

Dacia Sandero 1.0 LPG

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

  • Rysunki

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
98,00 zł – 140,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
98,00 zł – 140,00 zł  z VAT
fiat 500 rysunek obraz plakat

Rysunek Fiat 500

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Rysunek Lancia stratos plakat

Rysunek Lancia Stratos HF

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
jaguar e type plakat rysunek obraz

Rysunek Jaguar E-Type

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
ferrari 250 rysunek obraz plakat

Rysunek Ferrari 250 GT Lusso

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Porsche 917 rysunek plakat obraz

Rysunek Porsche 917

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Alfa romeo giulia quadrifoglio rysunek plakat obraz

Rysunek Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
iso grifo

Rysunek Iso Grifo

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
- 20%
jaguar e-type rysunek plakat

Rysunek Jaguar E-Type tryptyk

Rysunki
120,00 zł – 170,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020
Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

14 lutego 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020
Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

14 lutego 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry