Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Moto Guzzi V7 III Limited w Polsce
Strona główna » MOTO GUZZI V7 III Limited | Esencja włoskiego stylu

MOTO GUZZI V7 III Limited | Esencja włoskiego stylu

Moto Guzzi V7 III Limited to esencja niepowtarzalnego, włoskiego stylu. […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » MOTO GUZZI V7 III Limited | Esencja włoskiego stylu

MOTO GUZZI V7 III Limited | Esencja włoskiego stylu

Moto Guzzi V7 III Limited to esencja niepowtarzalnego, włoskiego stylu. […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » MOTO GUZZI V7 III Limited | Esencja włoskiego stylu

MOTO GUZZI V7 III Limited | Esencja włoskiego stylu

Moto Guzzi V7 III Limited to esencja niepowtarzalnego, włoskiego stylu. […]

Sebastian Mądrachowski

Moto Guzzi V7 III Limited to esencja niepowtarzalnego, włoskiego stylu. Połączenie klasycznego designu i nowoczesnych materiałów nadaje temu motocyklowi eklektyczny charakter. Produkcja tego modelu będzie limitowana – powstanie jedynie 500 egzemplarzy.

tekst: Mor / inf. prasowa, foto: moto guzzi

V7 to jeden z najbardziej znanych i cenionych modeli Moto Guzzi. Pierwsze egzemplarze trafiły do produkcji w 1967 roku i od tamtej pory Moto Guzzi V7 stało się symbolem i esencją włoskiego motocykla. Model wyróżnia się jakością i designem, które cieszą się niesłabnącą popularnością wśród miłośników motocyklowego stylu życia.Moto Guzzi V7 III limited left side isometric

Moto Guzzi V7 III Limited | Premiera

Wheels and Waves to niezwykle popularna impreza skupiająca miłośników motoryzacji i surfingu, festiwal stylu życia i pasji.  W czerwcu 2018 roku, Roberto D’Amico, jeden z najbardziej utytułowanych włoskich surferów, zmierzył się tam z falami na desce z logo Moto Guzzi. Dla marki było to okazją do prezentacji, limitowanej do zaledwie 500 numerowanych egzemplarzy, wersji Moto Guzzi V7 III.

Unikatowy design motocykla podkreślony jest eleganckim wykończeniem i najwyższej jakości materiałami, jak chrom, włókna węglowe i anodowane aluminium. Oryginalny design V7 III Limited zwraca uwagę na nieograniczone możliwości customizacji – to motocykl pełen młodzieńczej frajdy, a jednocześnie symbol wszystkiego, za co tak kochamy włoską sztukę, kulturę i oczywiście, motoryzację.Moto Guzzi V7 right side isometric

Moto Guzzi V7 III Limited | Silnik

Symbolem marki Moto Guzzi jest wzdłużna, dwucylindrowa V-ka o pojemności 744 ccm, mocy 52 KM i maksymalnym momentem obrotowym sięgającym 60 Nm. To jednostka znana z poprzedniej generacji V7, niewysilona i dzięki temu na wskroś niezawodna. Wokół niej zbudowano motocykl, który ma bardzo łatwo prowadzić się, niezależnie od warunków pogodowych.

Neutralna, odprężona pozycja za wysoko umieszczoną, szeroką kierownicą, komfortowo zestrojone zawieszenie, wygodna i szeroka kanapa oraz ergonomicznie umieszczone podnóżki sprawiają, że każda wycieczka na tym Moto Guzzi jest niezapomnianym przeżyciem.

V7 III Limited | Design, wyróżniki limitowanej edycji

Motocykl ten, oprócz przyjemności z jazdy, dostarcza także całą masę doznań czysto estetycznych. Nie trzeba nim jechać, żeby docenić twórców tego limitowanego pojazdu. Klasyczne, błyszczące chromowania znakomicie współgrają z elegancką czernią, która jest drugim, niezwykle mocnym akcentem tej wersji V7 III. Od aluminiowych felg, po siodło z przeszyciami w starym stylu – czerń pełni tutaj bardzo ważną dla charakteru motocykla rolę. Chrom jednak nie jest w modelu V7 III Limited tylko dodatkiem – to na jego blasku zbudowano styl tej maszyny. Pokryty tym metalem zbiornik dumnie błyszczy, prezentując orła – symbol marki Moto Guzzi. A do tego, wierzch zbiornika zdobi skórzany pas w stylu vintage.

Limited profil

Moto Guzzi V7 III Limited

Jego charakter podkreślają, niejako w negatywie do powierzchni chromowanych, elementy z włókna węglowego – przedni i tylny błotnik oraz boczne panele. Prawdziwym smaczkiem są detale wykonane z anodowanego aluminium – korek wlewu paliwa i mocowanie kierownicy, na którym widnieje wygrawerowany laserowo numer każdego egzemplarza.

Z czarnego, anodowanego aluminium wykonane są także głowice wzdłużnego V-twina Moto Guzzi V7 III Limited. Z frezowanymi żebrami bloku silnika tworzą one eleganckie, kontrastujące zestawienie. Dyskretny styl i nawiązanie do klasyki można dostrzec również w kokpicie motocykla, gdzie do dyspozycji kierowcy jest pojedynczy, analogowy prędkościomierz z cyfrowym wyświetlaczem, informującym o innych parametrach maszyny.

Moto Guzzi V7 III Limited | Jaka cena? Kiedy w Polsce?

Do Polski model V7 III Limited zawita w drugiej połowie lutego 2019 roku. To oznacza, że z ewentualnymi zakupami trzeba się śpieszyć – wyprodukowano jedynie 500 egzemplarzy. Cena katalogowa modelu Limited w Polsce to 44 900 PLN.

Moto Guzzi V7 III Limited on road

Moto Guzzi V7 III Limited | dane techniczne [TABELA]

Silnik:
Typ:

4-suwowy, 2-cylindrowy w układzie V, montowany wzdłużnie, kąt rozwarcia cylindrów 90 st., dwa zawory na cylinder

Chłodzenie:

Powietrzem

Pojemność skokowa:

744 cm3

Średnica x skok tłoka:

80 x 74 mm

Moc maksymalna:

52 KM (38 kW) przy 6200 obr/min

Moment obrotowy:

60 Nm przy 4900 obr/min

Starter:

Elektryczny

Zbiornik paliwa:

21 litrów, w tym 4 litry rezerwy

Norma emisji:

Euro 4

Wydech:

2 w 2, stalowo aluminiowy, z trójdrożnym katalizatorem i podwójną sondą lambda

Emisja CO2 (wg cyklu WMTC):

128 g/km

Spalanie (wg cyklu WMTC):

5,5 l/100 km

Nadwozie:
Rama:

Stalowa, rurowa

Prześwit:

150 mm

Zawieszenie przód:

Amortyzator hydrauliczny, Ø 40 mm

Zawieszenie tył:

Wahacz aluminiowy, dwa amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Hamulce przód:

stalowa tarcza pływająca Ø 320 mm, czterotłoczkowy zacisk Brembo

Hamulce tył:

Tarcza 260 mm, pływający zacisk 2-tłoczkowy

Koła:

Odlewy aluminiowe

Opona przód:

100/90 – 18”

Opona tył:

130/80 – 17”

Wymiary i masy:
Wysokość:

1 100 mm

Długość:

2 185 mm

Wysokość siodła:

770 mm

Masa (na sucho):

189 kg

Masa (z płynami, 90% paliwa):

209 kg


Jeżeli zainteresował Cię artykuł o V7 III Limited, tutaj znajdziesz więcej informacji na temat Moto Guzzi:

guzzi cafe racers

foto: Artur Woszak

Tags: dane techniczne, limited, limitowana edycja, moto guzzi, v7 3, v7 iii

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Moto Guzzi V7 III Limited to esencja niepowtarzalnego, włoskiego stylu. Połączenie klasycznego designu i nowoczesnych materiałów nadaje temu motocyklowi eklektyczny charakter. Produkcja tego modelu będzie limitowana – powstanie jedynie 500 egzemplarzy.

tekst: Mor / inf. prasowa, foto: moto guzzi

V7 to jeden z najbardziej znanych i cenionych modeli Moto Guzzi. Pierwsze egzemplarze trafiły do produkcji w 1967 roku i od tamtej pory Moto Guzzi V7 stało się symbolem i esencją włoskiego motocykla. Model wyróżnia się jakością i designem, które cieszą się niesłabnącą popularnością wśród miłośników motocyklowego stylu życia.Moto Guzzi V7 III limited left side isometric

Moto Guzzi V7 III Limited | Premiera

Wheels and Waves to niezwykle popularna impreza skupiająca miłośników motoryzacji i surfingu, festiwal stylu życia i pasji.  W czerwcu 2018 roku, Roberto D’Amico, jeden z najbardziej utytułowanych włoskich surferów, zmierzył się tam z falami na desce z logo Moto Guzzi. Dla marki było to okazją do prezentacji, limitowanej do zaledwie 500 numerowanych egzemplarzy, wersji Moto Guzzi V7 III.

Unikatowy design motocykla podkreślony jest eleganckim wykończeniem i najwyższej jakości materiałami, jak chrom, włókna węglowe i anodowane aluminium. Oryginalny design V7 III Limited zwraca uwagę na nieograniczone możliwości customizacji – to motocykl pełen młodzieńczej frajdy, a jednocześnie symbol wszystkiego, za co tak kochamy włoską sztukę, kulturę i oczywiście, motoryzację.Moto Guzzi V7 right side isometric

Moto Guzzi V7 III Limited | Silnik

Symbolem marki Moto Guzzi jest wzdłużna, dwucylindrowa V-ka o pojemności 744 ccm, mocy 52 KM i maksymalnym momentem obrotowym sięgającym 60 Nm. To jednostka znana z poprzedniej generacji V7, niewysilona i dzięki temu na wskroś niezawodna. Wokół niej zbudowano motocykl, który ma bardzo łatwo prowadzić się, niezależnie od warunków pogodowych.

Neutralna, odprężona pozycja za wysoko umieszczoną, szeroką kierownicą, komfortowo zestrojone zawieszenie, wygodna i szeroka kanapa oraz ergonomicznie umieszczone podnóżki sprawiają, że każda wycieczka na tym Moto Guzzi jest niezapomnianym przeżyciem.

V7 III Limited | Design, wyróżniki limitowanej edycji

Motocykl ten, oprócz przyjemności z jazdy, dostarcza także całą masę doznań czysto estetycznych. Nie trzeba nim jechać, żeby docenić twórców tego limitowanego pojazdu. Klasyczne, błyszczące chromowania znakomicie współgrają z elegancką czernią, która jest drugim, niezwykle mocnym akcentem tej wersji V7 III. Od aluminiowych felg, po siodło z przeszyciami w starym stylu – czerń pełni tutaj bardzo ważną dla charakteru motocykla rolę. Chrom jednak nie jest w modelu V7 III Limited tylko dodatkiem – to na jego blasku zbudowano styl tej maszyny. Pokryty tym metalem zbiornik dumnie błyszczy, prezentując orła – symbol marki Moto Guzzi. A do tego, wierzch zbiornika zdobi skórzany pas w stylu vintage.

Limited profil

Moto Guzzi V7 III Limited

Jego charakter podkreślają, niejako w negatywie do powierzchni chromowanych, elementy z włókna węglowego – przedni i tylny błotnik oraz boczne panele. Prawdziwym smaczkiem są detale wykonane z anodowanego aluminium – korek wlewu paliwa i mocowanie kierownicy, na którym widnieje wygrawerowany laserowo numer każdego egzemplarza.

Z czarnego, anodowanego aluminium wykonane są także głowice wzdłużnego V-twina Moto Guzzi V7 III Limited. Z frezowanymi żebrami bloku silnika tworzą one eleganckie, kontrastujące zestawienie. Dyskretny styl i nawiązanie do klasyki można dostrzec również w kokpicie motocykla, gdzie do dyspozycji kierowcy jest pojedynczy, analogowy prędkościomierz z cyfrowym wyświetlaczem, informującym o innych parametrach maszyny.

Moto Guzzi V7 III Limited | Jaka cena? Kiedy w Polsce?

Do Polski model V7 III Limited zawita w drugiej połowie lutego 2019 roku. To oznacza, że z ewentualnymi zakupami trzeba się śpieszyć – wyprodukowano jedynie 500 egzemplarzy. Cena katalogowa modelu Limited w Polsce to 44 900 PLN.

Moto Guzzi V7 III Limited on road

Moto Guzzi V7 III Limited | dane techniczne [TABELA]

Silnik:
Typ:

4-suwowy, 2-cylindrowy w układzie V, montowany wzdłużnie, kąt rozwarcia cylindrów 90 st., dwa zawory na cylinder

Chłodzenie:

Powietrzem

Pojemność skokowa:

744 cm3

Średnica x skok tłoka:

80 x 74 mm

Moc maksymalna:

52 KM (38 kW) przy 6200 obr/min

Moment obrotowy:

60 Nm przy 4900 obr/min

Starter:

Elektryczny

Zbiornik paliwa:

21 litrów, w tym 4 litry rezerwy

Norma emisji:

Euro 4

Wydech:

2 w 2, stalowo aluminiowy, z trójdrożnym katalizatorem i podwójną sondą lambda

Emisja CO2 (wg cyklu WMTC):

128 g/km

Spalanie (wg cyklu WMTC):

5,5 l/100 km

Nadwozie:
Rama:

Stalowa, rurowa

Prześwit:

150 mm

Zawieszenie przód:

Amortyzator hydrauliczny, Ø 40 mm

Zawieszenie tył:

Wahacz aluminiowy, dwa amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Hamulce przód:

stalowa tarcza pływająca Ø 320 mm, czterotłoczkowy zacisk Brembo

Hamulce tył:

Tarcza 260 mm, pływający zacisk 2-tłoczkowy

Koła:

Odlewy aluminiowe

Opona przód:

100/90 – 18”

Opona tył:

130/80 – 17”

Wymiary i masy:
Wysokość:

1 100 mm

Długość:

2 185 mm

Wysokość siodła:

770 mm

Masa (na sucho):

189 kg

Masa (z płynami, 90% paliwa):

209 kg


Jeżeli zainteresował Cię artykuł o V7 III Limited, tutaj znajdziesz więcej informacji na temat Moto Guzzi:

guzzi cafe racers

foto: Artur Woszak

Tags: dane techniczne, limited, limitowana edycja, moto guzzi, v7 3, v7 iii
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry