Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Jaguar i-Pace SVR
Strona główna » Jaguar i-Pace SVR – czy informatycy zastąpią inżynierów?

Jaguar i-Pace SVR – czy informatycy zastąpią inżynierów?

Celem oddziałów tuningowych takich jak AMG, RS, M czy SVR, […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Jaguar i-Pace SVR – czy informatycy zastąpią inżynierów?

Jaguar i-Pace SVR – czy informatycy zastąpią inżynierów?

Celem oddziałów tuningowych takich jak AMG, RS, M czy SVR, […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Jaguar i-Pace SVR – czy informatycy zastąpią inżynierów?

Jaguar i-Pace SVR – czy informatycy zastąpią inżynierów?

Celem oddziałów tuningowych takich jak AMG, RS, M czy SVR, […]

Magazyn Motór

Celem oddziałów tuningowych takich jak AMG, RS, M czy SVR, jest rozwój technologii pozwalający wyciągnąć z istniejących aut znacznie więcej. Wspomniani tunerzy zmieniają zawieszenie i dodają akcenty stylistyczne, ale w głównej mierze zwiększają moc. Jaka czeka ich przyszłość w erze samochodów elektrycznych? Jaguar i-Pace SVR jest tego przykładem.

Autor: Kacper Majdan, foto: Jaguar

Czy w przypadku aut elektrycznych tunerami będą informatycy zamiast inzynierów? W pewnym stopniu na pewno, jednak zapowiedziany Jaguar to zmiany poprowadzone dużo dalej niż udoskonalenie oprogramowania zwiększającego moc.

W maju tego roku na torze Nurburgring przyłapano usportowioną odmianę Audi e-tron. Ma być to wersja z trzema silnikami o mocy przekraczającej 500 KM. Na pokładzie możemy spodziewać się również większej baterii, która w przypadku sportowych aut elektrycznych może być kluczowa.

Jaguar i-Pace SVR – na czym polega tuning?

Jaguar ma pójść tą samą drogą co niemiecki producent. Wyścigowa wersja dysponuje dokładnie tą samą mocą co auto seryjne, jednak bardzo mocno postawiono na zmiany aerodynamiczne. Sprawiają one nie tylko, że auto się lepiej prowadzi, ale stawia również mniejszy opór, który bezpośrednio przekłada się na zasięg.

Jaguar i-Pace SVR

Audi Sport czy Mercede-AMG już pracują nad elektrycznymi modyfikacjami, co z pewnością cieszy miłośników elektryfikacji. Jednak inżynierowie i klienci będą musieli pogodzić się z tym, że rola informatyków w tego typu pojazdach znacznie wzrośnie. Zmiany konstrukcyjne będą miały sens tylko wtedy, gdy optymalizacja zużycia i odzyskiwania energii będzie stale udoskonalana. Potwierdza to Michael van der Sande, szef działu aut specjalnych w koncernie JLD:

Dużo nauczyliśmy się o zarządzaniu akumulatorami, zarządzaniu ciepłem i tworzeniu oprogramowania, które może być przydatne w samochodach drogowych.

Data premiery Jaguara i-Pace SVR nie jest jeszcze znana, ale według Michaela van der Sande to tylko kwestia czasu.

Interesuje Cię temat samochodów elektrycznych? Sprawdź to: link.

Tags: elektryczny, i-pace, jagar, Jaguar i-Pace SVR, svr, tuning

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Celem oddziałów tuningowych takich jak AMG, RS, M czy SVR, jest rozwój technologii pozwalający wyciągnąć z istniejących aut znacznie więcej. Wspomniani tunerzy zmieniają zawieszenie i dodają akcenty stylistyczne, ale w głównej mierze zwiększają moc. Jaka czeka ich przyszłość w erze samochodów elektrycznych? Jaguar i-Pace SVR jest tego przykładem.

Autor: Kacper Majdan, foto: Jaguar

Czy w przypadku aut elektrycznych tunerami będą informatycy zamiast inzynierów? W pewnym stopniu na pewno, jednak zapowiedziany Jaguar to zmiany poprowadzone dużo dalej niż udoskonalenie oprogramowania zwiększającego moc.

W maju tego roku na torze Nurburgring przyłapano usportowioną odmianę Audi e-tron. Ma być to wersja z trzema silnikami o mocy przekraczającej 500 KM. Na pokładzie możemy spodziewać się również większej baterii, która w przypadku sportowych aut elektrycznych może być kluczowa.

Jaguar i-Pace SVR – na czym polega tuning?

Jaguar ma pójść tą samą drogą co niemiecki producent. Wyścigowa wersja dysponuje dokładnie tą samą mocą co auto seryjne, jednak bardzo mocno postawiono na zmiany aerodynamiczne. Sprawiają one nie tylko, że auto się lepiej prowadzi, ale stawia również mniejszy opór, który bezpośrednio przekłada się na zasięg.

Jaguar i-Pace SVR

Audi Sport czy Mercede-AMG już pracują nad elektrycznymi modyfikacjami, co z pewnością cieszy miłośników elektryfikacji. Jednak inżynierowie i klienci będą musieli pogodzić się z tym, że rola informatyków w tego typu pojazdach znacznie wzrośnie. Zmiany konstrukcyjne będą miały sens tylko wtedy, gdy optymalizacja zużycia i odzyskiwania energii będzie stale udoskonalana. Potwierdza to Michael van der Sande, szef działu aut specjalnych w koncernie JLD:

Dużo nauczyliśmy się o zarządzaniu akumulatorami, zarządzaniu ciepłem i tworzeniu oprogramowania, które może być przydatne w samochodach drogowych.

Data premiery Jaguara i-Pace SVR nie jest jeszcze znana, ale według Michaela van der Sande to tylko kwestia czasu.

Interesuje Cię temat samochodów elektrycznych? Sprawdź to: link.

Tags: elektryczny, i-pace, jagar, Jaguar i-Pace SVR, svr, tuning
  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

    Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

    21:35|0 Comments
  • Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

    09:05
  • Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

    16:17
  • Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    17:43
  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

    Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

    08:24
  • Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

    14:55
  • Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

    16:04
  • Classic Remise

    Classic Remise

    11:24
  • Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

    Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

    06:47
  • Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

    Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

    15:08

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

    Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

    21:35|0 Comments
  • Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

    09:05
  • Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

    16:17
  • Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    17:43
  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

    Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

    08:24
  • Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

    14:55
  • Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

    16:04
  • Classic Remise

    Classic Remise

    11:24
  • Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

    Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

    06:47
  • Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

    Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

    15:08

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry