Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Ferrari Roma
Strona główna » Ferrari Roma: czy włosi flirtują z Aston Martinem?

Ferrari Roma: czy włosi flirtują z Aston Martinem?

Ferrari Roma to gran turismo 2+2 bazujące na modelu Portofino. Auto ma być połączeniem sportu i luksusu. Za serce posłuży tu silnik roku 2019. Wszystko brzmi dobrze, jednak coś tu nie gra…

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ferrari Roma: czy włosi flirtują z Aston Martinem?

Ferrari Roma: czy włosi flirtują z Aston Martinem?

Ferrari Roma to gran turismo 2+2 bazujące na modelu Portofino. Auto ma być połączeniem sportu i luksusu. Za serce posłuży tu silnik roku 2019. Wszystko brzmi dobrze, jednak coś tu nie gra…

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ferrari Roma: czy włosi flirtują z Aston Martinem?

Ferrari Roma: czy włosi flirtują z Aston Martinem?

Ferrari Roma to gran turismo 2+2 bazujące na modelu Portofino. Auto ma być połączeniem sportu i luksusu. Za serce posłuży tu silnik roku 2019. Wszystko brzmi dobrze, jednak coś tu nie gra…

Magazyn Motór
    • Ferrari Roma | O co tyle szumu?
    • Czy to tylko Portofino z dachem?
    • Jak jest wewnątrz?
    • Ferrari Roma | Z kim Ferrari będzie się bić o klienta?
    • Podsumowanie
    • Zaobserwuj nas na Twitterze!

Ferrari Roma | O co tyle szumu?

Ferrari Roma to już trzecie (zaraz po GTC4 Lusso i Portofino) Ferrari z układem 2+2. Oczywiście cieszy mnie, że w czasach gdy Aston Martin czy Lamborghini pokazują SUV-y, Ferrari chwali się kolejnym coupe, ale nie odbywa się to bezboleśnie. O co chodzi? Już tłumaczę.

Ferrari Roma Aston Martin Vantage

Patrząc na powyższe zdjęcie trudno nie zarzucić Ferrari braku oryginalości (spójrzcie na linię bocznych szyb). Producent, słynący z własnego DNA, pokazał auto które zwykły śmiertelnik po kilku głębszych może pomylić z Aston Martinem Vantage (którego testowaliśmy dla Was w #3 Magazynie Motór). Czy nowe Ferrari przypomina Wam coś jeszcze?

Czy to tylko Portofino z dachem?

Zdecydowanie nie. Choć auta dzielą ten sam silnik – V8 o pojemności 3.9 litra, mocy 620 KM i 760 Nm – zmieniło się dość dużo. Pozostając przy napędzie, Roma dostała nową skrzynię biegów, zaprojektowaną z myślą o hybrydowym modelu SF90. Jest ona o 6 KG lżejsza niż ta w Portofino. Roma – choć jest typowym GT – od swojego protoplasy ma być agresywniejsza, a to za sprawą nowego układu wydechowego, ruchomych elementów aerodynamicznych oraz trybu Race.

Ferrari Roma tył

Jak jest wewnątrz?

Konserwatywny klient Ferrari po otworzeniu drzwi, prawdopodobnie krzyknie „Helena, mam zawał”. Przed kierowcą znajdzie się bowiem ogromny – 16-calowy – ekran zastąpujący zegary. Jakby tego było mało, pośrodku znajdzie się kolejny… i jeszcze jeden przed pasażerem. Nawet Ferrari musi iść z duchem czasu. 

Ferrari Roma | Z kim Ferrari będzie się bić o klienta?

Ogromne podobieństwo do Aston Martina Vantage nie wzięło się z nikąd, ponieważ głównie z nim będzie konkurować (pomimo braku tylnich siedzeń w Vantage i wymiarów zbliżonych do DB11). Oprócz tego Roma ma przyciągnąć też klientów Mercedesa AMG GTS czy Porsche 911 Turbo.

Ferrari Roma wnętrze

Podsumowanie

Tytuł wziął się nie bez przyczyny. Jakiś czas temu wyszło na światło dzienne, że Aston Martin szuka nowego właściciela. Wygląda na to, że włosi (trochę w swoim stylu) postanowili wykorzystać stylistykę Astona, nie wydając na niego ani centa. Abstrahując jednak od dyskusyjnego wyglądu auta… Na Boga, ale ono jest piękne. 

Zaobserwuj nas na Twitterze!

Tags: Aston Martin, bentley, Continental GT, ferrari, Ferrari Roma, mercedes

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Ferrari Roma | O co tyle szumu?

Ferrari Roma to już trzecie (zaraz po GTC4 Lusso i Portofino) Ferrari z układem 2+2. Oczywiście cieszy mnie, że w czasach gdy Aston Martin czy Lamborghini pokazują SUV-y, Ferrari chwali się kolejnym coupe, ale nie odbywa się to bezboleśnie. O co chodzi? Już tłumaczę.

Ferrari Roma Aston Martin Vantage

Patrząc na powyższe zdjęcie trudno nie zarzucić Ferrari braku oryginalości (spójrzcie na linię bocznych szyb). Producent, słynący z własnego DNA, pokazał auto które zwykły śmiertelnik po kilku głębszych może pomylić z Aston Martinem Vantage (którego testowaliśmy dla Was w #3 Magazynie Motór). Czy nowe Ferrari przypomina Wam coś jeszcze?

Czy to tylko Portofino z dachem?

Zdecydowanie nie. Choć auta dzielą ten sam silnik – V8 o pojemności 3.9 litra, mocy 620 KM i 760 Nm – zmieniło się dość dużo. Pozostając przy napędzie, Roma dostała nową skrzynię biegów, zaprojektowaną z myślą o hybrydowym modelu SF90. Jest ona o 6 KG lżejsza niż ta w Portofino. Roma – choć jest typowym GT – od swojego protoplasy ma być agresywniejsza, a to za sprawą nowego układu wydechowego, ruchomych elementów aerodynamicznych oraz trybu Race.

Ferrari Roma tył

Jak jest wewnątrz?

Konserwatywny klient Ferrari po otworzeniu drzwi, prawdopodobnie krzyknie „Helena, mam zawał”. Przed kierowcą znajdzie się bowiem ogromny – 16-calowy – ekran zastąpujący zegary. Jakby tego było mało, pośrodku znajdzie się kolejny… i jeszcze jeden przed pasażerem. Nawet Ferrari musi iść z duchem czasu. 

Ferrari Roma | Z kim Ferrari będzie się bić o klienta?

Ogromne podobieństwo do Aston Martina Vantage nie wzięło się z nikąd, ponieważ głównie z nim będzie konkurować (pomimo braku tylnich siedzeń w Vantage i wymiarów zbliżonych do DB11). Oprócz tego Roma ma przyciągnąć też klientów Mercedesa AMG GTS czy Porsche 911 Turbo.

Ferrari Roma wnętrze

Podsumowanie

Tytuł wziął się nie bez przyczyny. Jakiś czas temu wyszło na światło dzienne, że Aston Martin szuka nowego właściciela. Wygląda na to, że włosi (trochę w swoim stylu) postanowili wykorzystać stylistykę Astona, nie wydając na niego ani centa. Abstrahując jednak od dyskusyjnego wyglądu auta… Na Boga, ale ono jest piękne. 

Zaobserwuj nas na Twitterze!

Tags: Aston Martin, bentley, Continental GT, ferrari, Ferrari Roma, mercedes

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

19 września 2021|0 Comments
Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

19 września 2021|0 Comments
Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry