Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Jaguar F-Type
Strona główna » Jaguar F-Type po lifcie: czy kocie ruchy nadal nas kręcą?

Jaguar F-Type po lifcie: czy kocie ruchy nadal nas kręcą?

Jaguar F-Type Czy pamiętacie jeszcze o dwumiejscowym, sportowym Jaguarze? Chyba […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Jaguar F-Type po lifcie: czy kocie ruchy nadal nas kręcą?

Jaguar F-Type po lifcie: czy kocie ruchy nadal nas kręcą?

Jaguar F-Type Czy pamiętacie jeszcze o dwumiejscowym, sportowym Jaguarze? Chyba […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Jaguar F-Type po lifcie: czy kocie ruchy nadal nas kręcą?

Jaguar F-Type po lifcie: czy kocie ruchy nadal nas kręcą?

Jaguar F-Type Czy pamiętacie jeszcze o dwumiejscowym, sportowym Jaguarze? Chyba […]

Magazyn Motór

Jaguar F-Type

Czy pamiętacie jeszcze o dwumiejscowym, sportowym Jaguarze? Chyba nie, dlatego producent z Coventry pokazał odświeżonego F-Type, który na drogi trafi już na początku przyszłego roku. Oczywiście nie ma tu mowy o rewolucji – przecież nie zmienia się zwycięskiego składu, tylko daje zawodnikom świeże koszulki.

Tekst: Kacper Majdan, foto: Jaguar

Jaguar F-Type został zaprezentowany w 2012 roku na targach motoryzacyjnych w Paryżu. W swoich najmocniejszych odmianach zyskał miano furiata, a opcję najsłabszą – dwulitrową – mieliśmy okazję przetestować w #4 Magazynie Motór.

Jaguar F-Type Tył
Jaguar F-Type | Zmiany

Z przodu auto zunifikowało się z innymi modelami, lampy czy grill przypominają elektrycznego brata i-Pace a maska wydaje mi się dziwnie podobna do tej w Maserati GranTurismo. Jadąc za samochodem, większych zmian nie zauważymy, podobnie jak we wnętrzu, w którym jedyną widoczną zmianą są wirtualne zegary – i całe szczęście. Te klasyczne w wersji przed liftem pasowały do nudnego Volkswagena Polo, a nie rasowego auta sportowego.

Jaguar F-Type wnętrze

Jaguar F-Type | Silnik

Topowa wersja zaoferuje 575 KM, czyli tak jak było dotychczas. Oprócz tego znajdzie się również V8 z kompresorem (to, co w topowej odmianie) dysponujące mocą 450 KM. Dwulitrowa jednostka otwierająca cennik to 300 KM i napęd tylko na tylną oś. Pozostałe konfiguracje mogą mieć też napęd na wszystkie koła. Wiele wskazuje na to, że na europejskim rynku nie zobaczymy V6 z elektrycznym kompresorem.

Jaguar F-Type | Podsumowanie

Konkurencją dla F-Type niezmiennie pozostaje Porsche Cayman czy Alpie A110. Konkurencją oczywiście dla odmian słabszych, ponieważ najmocniejsze V8 nie ma raczej swoich odpowiedników.

W #4 Magazynie Motór napisaliśmy:

 

Jako całość jest autem kompletnym, któremu – tak, napiszę to – niczego nie brakuje! Jego największą wadą jest chyba to, że pojawił się w sprzedaży tak późno, a przez ten czas F-Type zyskał łatkę mocnego GT.

Czy nadal tak jest? To już pozostawiamy do oceny Wam.

Zaobserwuj nas na naszym nowym koncie na Twitterze!

Tags: F-Type, featured, Jaguar, land rover, Odświeżony Jaguar F-Type: czy kocie ruchy nadal nas kręcą?, Porsche Cayman

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Jaguar F-Type

Czy pamiętacie jeszcze o dwumiejscowym, sportowym Jaguarze? Chyba nie, dlatego producent z Coventry pokazał odświeżonego F-Type, który na drogi trafi już na początku przyszłego roku. Oczywiście nie ma tu mowy o rewolucji – przecież nie zmienia się zwycięskiego składu, tylko daje zawodnikom świeże koszulki.

Tekst: Kacper Majdan, foto: Jaguar

Jaguar F-Type został zaprezentowany w 2012 roku na targach motoryzacyjnych w Paryżu. W swoich najmocniejszych odmianach zyskał miano furiata, a opcję najsłabszą – dwulitrową – mieliśmy okazję przetestować w #4 Magazynie Motór.

Jaguar F-Type Tył
Jaguar F-Type | Zmiany

Z przodu auto zunifikowało się z innymi modelami, lampy czy grill przypominają elektrycznego brata i-Pace a maska wydaje mi się dziwnie podobna do tej w Maserati GranTurismo. Jadąc za samochodem, większych zmian nie zauważymy, podobnie jak we wnętrzu, w którym jedyną widoczną zmianą są wirtualne zegary – i całe szczęście. Te klasyczne w wersji przed liftem pasowały do nudnego Volkswagena Polo, a nie rasowego auta sportowego.

Jaguar F-Type wnętrze

Jaguar F-Type | Silnik

Topowa wersja zaoferuje 575 KM, czyli tak jak było dotychczas. Oprócz tego znajdzie się również V8 z kompresorem (to, co w topowej odmianie) dysponujące mocą 450 KM. Dwulitrowa jednostka otwierająca cennik to 300 KM i napęd tylko na tylną oś. Pozostałe konfiguracje mogą mieć też napęd na wszystkie koła. Wiele wskazuje na to, że na europejskim rynku nie zobaczymy V6 z elektrycznym kompresorem.

Jaguar F-Type | Podsumowanie

Konkurencją dla F-Type niezmiennie pozostaje Porsche Cayman czy Alpie A110. Konkurencją oczywiście dla odmian słabszych, ponieważ najmocniejsze V8 nie ma raczej swoich odpowiedników.

W #4 Magazynie Motór napisaliśmy:

 

Jako całość jest autem kompletnym, któremu – tak, napiszę to – niczego nie brakuje! Jego największą wadą jest chyba to, że pojawił się w sprzedaży tak późno, a przez ten czas F-Type zyskał łatkę mocnego GT.

Czy nadal tak jest? To już pozostawiamy do oceny Wam.

Zaobserwuj nas na naszym nowym koncie na Twitterze!

Tags: F-Type, featured, Jaguar, land rover, Odświeżony Jaguar F-Type: czy kocie ruchy nadal nas kręcą?, Porsche Cayman
  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat DeLorean DMC-12

    Plakaty
  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry