Manualna skrzynia Porsche 911
Porsche doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Choć ich klienci preferują skrzynię automatyczną PDK, producent ze Stuttgartu postanowił zintensyfikować doznania za kierownicą nowego Porsche 911, dając nabywcom opcję wyboru 7-stopniowej, manualnej przekładni.
Nietypowa – 7-biegowa – skrzynia manualna, występowała również w poprzedniej generacji Porsche 911. Pomimo małej popularności, była elementem bardzo szanowanym. Porsche należą się brawa, że nadal z niej nie zrezygnowało, a manual wraca do oferty w wersjach Carrera S oraz Carrera 4 S. Co więcej, masa własna 911 Carrera S z manualną skrzynią biegów wynosi 1480 kilogramów – czyli o 45 kilogramów mniej niż wersji z PDK.
W połączeniu z manualną skrzynią, pakiet Sport Chrono oferuje również funkcję automatycznego podbijania obrotów. Na pokładzie nie zabraknie też sportowego dyferencjału z funkcją torque vectoring, który potrafi przenieść siłę napędową na koło najbardziej obciążone, a przyhamować koło najmniej obciążone. Takie rozwiązanie ma pozwolić bezpiecznie wyjść z opresji na drodze.
911 Carrera S z manualną skrzynią biegów przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,2 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 308 km/h. Manualna skrzynia biegów nie wymaga dopłaty.
Nie zapomnij obserwować nas na Facebooku i Instagramie!
POPRZEDNI
NASTĘPNY
Manualna skrzynia Porsche 911
Porsche doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Choć ich klienci preferują skrzynię automatyczną PDK, producent ze Stuttgartu postanowił zintensyfikować doznania za kierownicą nowego Porsche 911, dając nabywcom opcję wyboru 7-stopniowej, manualnej przekładni.
Nietypowa – 7-biegowa – skrzynia manualna, występowała również w poprzedniej generacji Porsche 911. Pomimo małej popularności, była elementem bardzo szanowanym. Porsche należą się brawa, że nadal z niej nie zrezygnowało, a manual wraca do oferty w wersjach Carrera S oraz Carrera 4 S. Co więcej, masa własna 911 Carrera S z manualną skrzynią biegów wynosi 1480 kilogramów – czyli o 45 kilogramów mniej niż wersji z PDK.
W połączeniu z manualną skrzynią, pakiet Sport Chrono oferuje również funkcję automatycznego podbijania obrotów. Na pokładzie nie zabraknie też sportowego dyferencjału z funkcją torque vectoring, który potrafi przenieść siłę napędową na koło najbardziej obciążone, a przyhamować koło najmniej obciążone. Takie rozwiązanie ma pozwolić bezpiecznie wyjść z opresji na drodze.
911 Carrera S z manualną skrzynią biegów przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,2 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 308 km/h. Manualna skrzynia biegów nie wymaga dopłaty.