Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
VW Bulli - pierwszy model
Strona główna » VW BULLI 70-lecie | WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

VW BULLI 70-lecie | WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

VW Bulli – 70-lecie modelu! | 70 lat temu narodził […]

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » VW BULLI 70-lecie | WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

VW BULLI 70-lecie | WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

VW Bulli – 70-lecie modelu! | 70 lat temu narodził […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » VW BULLI 70-lecie | WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

VW BULLI 70-lecie | WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

VW Bulli – 70-lecie modelu! | 70 lat temu narodził […]

Mateusz Cieślak

VW Bulli – 70-lecie modelu! |

70 lat temu narodził się pewien niezwykły pojazd – dziś podczas salonu samochodowego w Genewie można podziwiać model jubileuszowy…

Dla uczczenia klasycznego pierwowzoru VW Bulli powstał model specjalny. Z najnowocześniejszym wyposażeniem i oryginalną stylistyką. Nadwozie polakierowano w kolorach żółtym i białym – najbardziej klasycznym zestawie kolorów dla tego modelu.

tekst/foto: Mor/inf.prasowa

Przed 70 laty holenderski importer Volkswagena, Ben Pon, zobaczył w fabryce w Wolfsburgu niezwykły pojazd transportowy – prymitywne podwozie na kołach.

VW Bulli – tak to się zaczęło…

vw bulli klasyk pierwszy model

VW Bulli – klasyk

Natychmiast naszkicował w notatniku kilka wersji auta, jakiego nie było wtedy na świecie. Szkic zapoczątkował historię samochodu, który w kolejnych latach powstał w milionach egzemplarzy – VW Transportera. Nawiązując do tamtego auta Volkswagen podczas salonu samochodowego w Genewie prezentuje model specjalny „70 lat VW Bulli”. Urok auta retro splata się w nim z techniką i jakością wykonania zgodnymi ze współczesnymi standardami. VW Bulli z nowoczesnym wyposażeniem i stylistyką?

VW Bulli – model specjalny VW Transportera | baza

Model specjalny skonstruowano w oparciu o Multivana Comfortline, dobierając różne elementy z Multivana Highline oraz z Californii. Te elementy to np. pakiet chromowanych dodatków oraz podłoga o wyglądzie drewna. Do zbliżającej się wiosny pasuje też nadwozie – może być ono dwukolorowe (opcja), lakierowane w kolorach Candy-Weiss (biel candy)/Kurkuma-Gelb Metallic (żółć kurkumy). Kolory te znamy znamy z pierwowzoru – pierwszych modeli VW Transportera – VW Bulli.

VW Bulli – znaki charakterystyczne modelu specjalnego

Plakietki z napisem „Bulli” i jubileuszowa naklejka na tylnej szybie. Mają one podkreślać związek tego auta z kultowym klasykiem. Model specjalny „70 lat VW Bulli” jest ponadto wyposażony w pakiet elementów chromowanych zawierający ozdobne listwy i obudowy lusterek zewnętrznych. W kabinie zastosowano przyciemniane szyby, a progi ozdobiono napisem „Bulli” oraz okładzinami ze stali nierdzewnej. Z tego samego materiału wykonano też osłonę progu załadunkowego w bagażniku. Całości dopełniają matowe czarne okleiny na słupku dachowym B.

Model specjalny „70 lat VW Bulli” jest fabrycznie wyposażany w 17-calowe obręcze kół „Davenport”, za dopłatą są też dostępne popularne koła 18-calowe „Disc” o klasycznym wyglądzie z lakierowaną na biało zewnętrzną krawędzią.

VW Bulli - wczoraj i dziś

VW Bulli – wczoraj i dziś | Model specjalny

Także wewnątrz jubileuszowy model prezentuje się wyjątkowo elegancko.

VW Bulli – wnętrze

Stylowe oświetlenie podkreśla urodę zmienionej tapicerki „Visitamo”, którą z kolei dopasowano do kolorów podłogi „Dark Wood”. Ponadto model specjalny „70 lat VW Bulli” ma w wyposażeniu seryjnym m.in. wielofunkcyjną kierownicę pokrytą skórą i ekran komputera pokładowego „Premium”. Dodatkowo auto wyposażono w tablicę rozdzielczą z dekoracyjnym panelem „Black Glossy”, który dotąd był oferowany tylko w wersji wyposażenia Highline. Zewnętrzne lusterka modelu specjalnego „70 lat VW Bulli” są regulowane elektrycznie, ogrzewane i składane. Samochód ma też seryjny system Parkpilot ułatwiający parkowanie zarówno przodem, jak i tyłem.

Model specjalny VW Bulli znajdzie się w sprzedaży na początku maja.

Tags: 70-lecie bulli, bulli, rocznica, volkswagen, volkswagen bulli, vw bulli, vw transporter

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

VW Bulli – 70-lecie modelu! |

70 lat temu narodził się pewien niezwykły pojazd – dziś podczas salonu samochodowego w Genewie można podziwiać model jubileuszowy…

Dla uczczenia klasycznego pierwowzoru VW Bulli powstał model specjalny. Z najnowocześniejszym wyposażeniem i oryginalną stylistyką. Nadwozie polakierowano w kolorach żółtym i białym – najbardziej klasycznym zestawie kolorów dla tego modelu.

tekst/foto: Mor/inf.prasowa

Przed 70 laty holenderski importer Volkswagena, Ben Pon, zobaczył w fabryce w Wolfsburgu niezwykły pojazd transportowy – prymitywne podwozie na kołach.

VW Bulli – tak to się zaczęło…

vw bulli klasyk pierwszy model

VW Bulli – klasyk

Natychmiast naszkicował w notatniku kilka wersji auta, jakiego nie było wtedy na świecie. Szkic zapoczątkował historię samochodu, który w kolejnych latach powstał w milionach egzemplarzy – VW Transportera. Nawiązując do tamtego auta Volkswagen podczas salonu samochodowego w Genewie prezentuje model specjalny „70 lat VW Bulli”. Urok auta retro splata się w nim z techniką i jakością wykonania zgodnymi ze współczesnymi standardami. VW Bulli z nowoczesnym wyposażeniem i stylistyką?

VW Bulli – model specjalny VW Transportera | baza

Model specjalny skonstruowano w oparciu o Multivana Comfortline, dobierając różne elementy z Multivana Highline oraz z Californii. Te elementy to np. pakiet chromowanych dodatków oraz podłoga o wyglądzie drewna. Do zbliżającej się wiosny pasuje też nadwozie – może być ono dwukolorowe (opcja), lakierowane w kolorach Candy-Weiss (biel candy)/Kurkuma-Gelb Metallic (żółć kurkumy). Kolory te znamy znamy z pierwowzoru – pierwszych modeli VW Transportera – VW Bulli.

VW Bulli – znaki charakterystyczne modelu specjalnego

Plakietki z napisem „Bulli” i jubileuszowa naklejka na tylnej szybie. Mają one podkreślać związek tego auta z kultowym klasykiem. Model specjalny „70 lat VW Bulli” jest ponadto wyposażony w pakiet elementów chromowanych zawierający ozdobne listwy i obudowy lusterek zewnętrznych. W kabinie zastosowano przyciemniane szyby, a progi ozdobiono napisem „Bulli” oraz okładzinami ze stali nierdzewnej. Z tego samego materiału wykonano też osłonę progu załadunkowego w bagażniku. Całości dopełniają matowe czarne okleiny na słupku dachowym B.

Model specjalny „70 lat VW Bulli” jest fabrycznie wyposażany w 17-calowe obręcze kół „Davenport”, za dopłatą są też dostępne popularne koła 18-calowe „Disc” o klasycznym wyglądzie z lakierowaną na biało zewnętrzną krawędzią.

VW Bulli - wczoraj i dziś

VW Bulli – wczoraj i dziś | Model specjalny

Także wewnątrz jubileuszowy model prezentuje się wyjątkowo elegancko.

VW Bulli – wnętrze

Stylowe oświetlenie podkreśla urodę zmienionej tapicerki „Visitamo”, którą z kolei dopasowano do kolorów podłogi „Dark Wood”. Ponadto model specjalny „70 lat VW Bulli” ma w wyposażeniu seryjnym m.in. wielofunkcyjną kierownicę pokrytą skórą i ekran komputera pokładowego „Premium”. Dodatkowo auto wyposażono w tablicę rozdzielczą z dekoracyjnym panelem „Black Glossy”, który dotąd był oferowany tylko w wersji wyposażenia Highline. Zewnętrzne lusterka modelu specjalnego „70 lat VW Bulli” są regulowane elektrycznie, ogrzewane i składane. Samochód ma też seryjny system Parkpilot ułatwiający parkowanie zarówno przodem, jak i tyłem.

Model specjalny VW Bulli znajdzie się w sprzedaży na początku maja.

Tags: 70-lecie bulli, bulli, rocznica, volkswagen, volkswagen bulli, vw bulli, vw transporter

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

25 marca 2021
Saab 21 – Złe dobrego początki

Saab 21 – Złe dobrego początki

9 grudnia 2020
Motoryzacja w II RP

Motoryzacja w II RP

4 grudnia 2020
Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

30 października 2020
Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

12 października 2020
Opuszczona fabryka Bugatti | CIEKAWE MIEJSCA

Opuszczona fabryka Bugatti | CIEKAWE MIEJSCA

5 października 2020|0 Comments
Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

6 sierpnia 2020
Okręty projektu 941 Akuła (Typhoon) – największe okręty podwodne w historii

Okręty projektu 941 Akuła (Typhoon) – największe okręty podwodne w historii

14 lipca 2020
Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

13 maja 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

25 marca 2021
Saab 21 – Złe dobrego początki

Saab 21 – Złe dobrego początki

9 grudnia 2020
Motoryzacja w II RP

Motoryzacja w II RP

4 grudnia 2020
Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

30 października 2020
Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

12 października 2020
Opuszczona fabryka Bugatti | CIEKAWE MIEJSCA

Opuszczona fabryka Bugatti | CIEKAWE MIEJSCA

5 października 2020|0 Comments
Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

Alpine A110 – Historia zatoczyła koło

6 sierpnia 2020
Okręty projektu 941 Akuła (Typhoon) – największe okręty podwodne w historii

Okręty projektu 941 Akuła (Typhoon) – największe okręty podwodne w historii

14 lipca 2020
Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

13 maja 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry