Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Mercedes-AMG GLE przód
Strona główna » Mercedes-AMG GLE 63: rodzinny autobus z napędem odrzutowym

Mercedes-AMG GLE 63: rodzinny autobus z napędem odrzutowym

Na rynku dość niepostrzeżenie (za sprawą równoległej premiery Maybacha GLS) […]

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Mercedes-AMG GLE 63: rodzinny autobus z napędem odrzutowym

Mercedes-AMG GLE 63: rodzinny autobus z napędem odrzutowym

Na rynku dość niepostrzeżenie (za sprawą równoległej premiery Maybacha GLS) […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Mercedes-AMG GLE 63: rodzinny autobus z napędem odrzutowym

Mercedes-AMG GLE 63: rodzinny autobus z napędem odrzutowym

Na rynku dość niepostrzeżenie (za sprawą równoległej premiery Maybacha GLS) […]

Magazyn Motór
    • Zaobserwuj nas na naszym nowym koncie na Twitterze!

Na rynku dość niepostrzeżenie (za sprawą równoległej premiery Maybacha GLS) pojawił się Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+ i Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC+. Zanim zaczniemy, wyjaśnijmy sobie jedno – nazwy współczesnych Mercedesów ciągną niczym Moda Na Sukces i nie jest to fajne. Jednak nie zmienia to faktu, że mówimy o usportowionej wersji auta, które wśród klientów premium będzie sprzedawać się niczym „Chyłka” Remigiusza Mroza.

Tekst: Kacper Majdan, foto: Mercedes

Mercedes-AMG GLE | Silnik

Pamiętacie te czasy, kiedy „63” w nazewnictwie AMG oznaczało przybliżoną pojemność silnika? Teraz pod tą nazwą kryje się czterolitrowe V8 o mocy 571 KM i 750 Nm lub 612 KM i 850 Nm w wersji S. Wszystko w imię ekologii. Nawet jeżeli mówimy o SUV-ie, którego waga przekracza dwie tony, a spalanie przy ostrej jeździe przypominać będzie to w elektrowni Bełchatów.

Mercedes-AMG GLE tył

GLE 63 po raz pierwszy wyposażono w EQ Boost. Rozwiązanie to ma na celu rekuperacje energii, doładowanie silnika czy wprowadzanie pojazdu w tryb żeglowania. Celem takiego rozwiązania jest oszczędność paliwa. Jakby tego było mało, przy niewymagających okolicznościach cylindry 2, 3, 5 i 8 będą mogły się odłączyć. To wszystko ma przełożyć się na niskie (stosunkowo) spalanie, wynoszące ok. 11,5 l/100 km w cyklu mieszanym.

Mercedes-AMG GLE | Właściwości jezdne

Auto standardowo wyposażone jest w pneumatyczne zawieszenie AMG RIDE CONTROL+ z adaptacyjną regulacją tłumienia ADS+. Niezależnie od obciążenia auto nie zmienia swojego prześwitu. W przypadku ciągnięcia ciężkich przyczep jest to istotna kwestia.

Wyposażenie standardowe obejmuje również elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi. Co ona nam daje? Mówiąc w skrócie: lepszą przyczepność przekładającą się na pewniejsze prowadzenie. W tym ostatnim pomagać ma też układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu.

Mercedes-AMG GLE | Wygląd

Nieważne czy mówimy o M, RS czy AMG – punktem wspólnym tych odmian zawsze jest agresywny wygląd, a opisywany model nie jest wyjątkiem. Elementy podkreślające potężne V8 pod maską są dość wyraźne. Z przodu znalazł się spojler, koła mogą mieć nawet 22 cale, a wszystko podkreślone jest wyraźnymi przetłoczeniami na masce. Z tyłu nie zabrakło dyfuzora, wyłaniającego z siebie cztery końcówki układu wydechowego. W wersji „S” końcówki są specjalnie karbowane.

Mercedes-AMG GLE wnętrze

Wewnątrz rządzi skóra nappa, a sportowy charakter podkreśla kierownica AMG, która częściowo może być pokryta mikrofibrą. Na środkowej konsoli znalazł się panel AMG z przełącznikami, za których pomocą sterujemy pracą 3-stopniowego ESP, manualnym trybem skrzyni biegów czy aktywnym układem wydechowym.

Na dzień 27.11.2019 cena nie jest jeszcze znana.

Jak Ci się podoba nowe GLE 63? Daj znać w komentarzu na Fb.

Zaobserwuj nas na naszym nowym koncie na Twitterze!

Tags: amg, AMG 63, Audi Q7, BMW X5, Brabus, featured, GLE, GLS, m, mercedes, Mercedes-AMG GLE, rs, suv

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Na rynku dość niepostrzeżenie (za sprawą równoległej premiery Maybacha GLS) pojawił się Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+ i Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC+. Zanim zaczniemy, wyjaśnijmy sobie jedno – nazwy współczesnych Mercedesów ciągną niczym Moda Na Sukces i nie jest to fajne. Jednak nie zmienia to faktu, że mówimy o usportowionej wersji auta, które wśród klientów premium będzie sprzedawać się niczym „Chyłka” Remigiusza Mroza.

Tekst: Kacper Majdan, foto: Mercedes

Mercedes-AMG GLE | Silnik

Pamiętacie te czasy, kiedy „63” w nazewnictwie AMG oznaczało przybliżoną pojemność silnika? Teraz pod tą nazwą kryje się czterolitrowe V8 o mocy 571 KM i 750 Nm lub 612 KM i 850 Nm w wersji S. Wszystko w imię ekologii. Nawet jeżeli mówimy o SUV-ie, którego waga przekracza dwie tony, a spalanie przy ostrej jeździe przypominać będzie to w elektrowni Bełchatów.

Mercedes-AMG GLE tył

GLE 63 po raz pierwszy wyposażono w EQ Boost. Rozwiązanie to ma na celu rekuperacje energii, doładowanie silnika czy wprowadzanie pojazdu w tryb żeglowania. Celem takiego rozwiązania jest oszczędność paliwa. Jakby tego było mało, przy niewymagających okolicznościach cylindry 2, 3, 5 i 8 będą mogły się odłączyć. To wszystko ma przełożyć się na niskie (stosunkowo) spalanie, wynoszące ok. 11,5 l/100 km w cyklu mieszanym.

Mercedes-AMG GLE | Właściwości jezdne

Auto standardowo wyposażone jest w pneumatyczne zawieszenie AMG RIDE CONTROL+ z adaptacyjną regulacją tłumienia ADS+. Niezależnie od obciążenia auto nie zmienia swojego prześwitu. W przypadku ciągnięcia ciężkich przyczep jest to istotna kwestia.

Wyposażenie standardowe obejmuje również elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi. Co ona nam daje? Mówiąc w skrócie: lepszą przyczepność przekładającą się na pewniejsze prowadzenie. W tym ostatnim pomagać ma też układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu.

Mercedes-AMG GLE | Wygląd

Nieważne czy mówimy o M, RS czy AMG – punktem wspólnym tych odmian zawsze jest agresywny wygląd, a opisywany model nie jest wyjątkiem. Elementy podkreślające potężne V8 pod maską są dość wyraźne. Z przodu znalazł się spojler, koła mogą mieć nawet 22 cale, a wszystko podkreślone jest wyraźnymi przetłoczeniami na masce. Z tyłu nie zabrakło dyfuzora, wyłaniającego z siebie cztery końcówki układu wydechowego. W wersji „S” końcówki są specjalnie karbowane.

Mercedes-AMG GLE wnętrze

Wewnątrz rządzi skóra nappa, a sportowy charakter podkreśla kierownica AMG, która częściowo może być pokryta mikrofibrą. Na środkowej konsoli znalazł się panel AMG z przełącznikami, za których pomocą sterujemy pracą 3-stopniowego ESP, manualnym trybem skrzyni biegów czy aktywnym układem wydechowym.

Na dzień 27.11.2019 cena nie jest jeszcze znana.

Jak Ci się podoba nowe GLE 63? Daj znać w komentarzu na Fb.

Zaobserwuj nas na naszym nowym koncie na Twitterze!

Tags: amg, AMG 63, Audi Q7, BMW X5, Brabus, featured, GLE, GLS, m, mercedes, Mercedes-AMG GLE, rs, suv

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

19 września 2021|0 Comments
Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

19 września 2021|0 Comments
Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry