Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Renault Megane RS 2020
Strona główna » Renault Megane RS 2020 – odświeżony pocisk

Renault Megane RS 2020 – odświeżony pocisk

Obecna generacja Renault Megane na rynku jest z nami od 2015 roku – najwyższa pora na facelifting. Kuracja odmładzająca nie pominęła najbardziej hardcorowej odmiany RS, która na torze Nurburgring jest obecnie najszybszym autem przednionapędowym.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Renault Megane RS 2020 – odświeżony pocisk

Renault Megane RS 2020 – odświeżony pocisk

Obecna generacja Renault Megane na rynku jest z nami od 2015 roku – najwyższa pora na facelifting. Kuracja odmładzająca nie pominęła najbardziej hardcorowej odmiany RS, która na torze Nurburgring jest obecnie najszybszym autem przednionapędowym.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Renault Megane RS 2020 – odświeżony pocisk

Renault Megane RS 2020 – odświeżony pocisk

Obecna generacja Renault Megane na rynku jest z nami od 2015 roku – najwyższa pora na facelifting. Kuracja odmładzająca nie pominęła najbardziej hardcorowej odmiany RS, która na torze Nurburgring jest obecnie najszybszym autem przednionapędowym.

Magazyn Motór

Renault Megane RS 2020

Po co robić facelifting, zamiast przedstawić nowy model? Wszystko rozbija się o koszty. Przecież taniej jest wyremontować dom, zamiast wybudować nowy, prawda? Rachunkowość mamy za sobą – przejdźmy do auta.

Megane RS 2020 tył

Pomimo pięciu lat na rynku elementy nadwozia i sylwetka ciągle wyglądały świeżo, dlatego zmiany zewnątrz są raczej symboliczne, a należą do nich np. nowe reflektory LED Pure Vision. Wewnątrz znajdziemy odświeżony system info-rozrywki i nowe, wirtualne zegary.

Renault Megane RS 2020 tak jak wersja przed faceliftingiem napędzane będzie czterocylindrowym, turbodoładowanym silnikiem 1.8 TCe, znanym również z Alpine A110 i A110 S. Od teraz, auto będzie dysponować mocą 300 KM (podobnie jak wersja Trophy). Moment obrotowy wzrósł do 420 Nm w wersji z automatyczną skrzynią biegów EDC i do 400 Nm w wersji z manualną skrzynią biegów.

Renault Megane RS 2020 wnętrze

Wersja Trophy RS to auto z założenia przeznaczone do jazdy po torze. Wyróżnia je sportowe zawieszenie CUP, zawierające mechanizm różnicowy Torsen o ograniczonym poślizgu, który ułatwia pokonywanie zakrętów. Amortyzatory i sprężyny w wersji Trophy są twardsze – względem standardowego Megane RS – nawet o 30%, a stabilizator poprzedni o 10%. Do RS Trophy możemy zamówić opcjonalne fotele Recaro.

Wisienką na torcie jest dodanie mechanicznego zaworu do układu wydechowego, umożliwiającego ręczną modyfikację ścieżki dźwiękowej silnika.

Renault Megane RS testowaliśmy już na łamach Magazynu Motór. Napisaliśmy wtedy:

Nowe Megane ocieka nowoczesnością. Dla wielu (pewnie większości) będzie to naturalna kolej rzeczy i atut. Przecież po to rozwijamy technologię, aby z niej korzystać. Są jednak puryści, którzy tęsknią za zapachem mixolu i szybami na korbkę – czy w pełni skreślą nowe R.S.? No cóż, dodatków do paliwa dolewać nie trzeba, prądu na pokładzie też jest dostatek i sięgnął także szyb, ale na szczęście Megane nie straciło charakteru. Już teraz wiem, dlaczego Francuzi kazali dość długo czekać na R.S.

Odświeżone Renault Megane pojawi się w sprzedaży latem tego roku.

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: fwd, hot hatch, megane, megane rs, reflektory LED Pure Vision, renault, Renault Megane RS 2020, Renault Megane RS silnik, renault sport, rs

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Renault Megane RS 2020

Po co robić facelifting, zamiast przedstawić nowy model? Wszystko rozbija się o koszty. Przecież taniej jest wyremontować dom, zamiast wybudować nowy, prawda? Rachunkowość mamy za sobą – przejdźmy do auta.

Megane RS 2020 tył

Pomimo pięciu lat na rynku elementy nadwozia i sylwetka ciągle wyglądały świeżo, dlatego zmiany zewnątrz są raczej symboliczne, a należą do nich np. nowe reflektory LED Pure Vision. Wewnątrz znajdziemy odświeżony system info-rozrywki i nowe, wirtualne zegary.

Renault Megane RS 2020 tak jak wersja przed faceliftingiem napędzane będzie czterocylindrowym, turbodoładowanym silnikiem 1.8 TCe, znanym również z Alpine A110 i A110 S. Od teraz, auto będzie dysponować mocą 300 KM (podobnie jak wersja Trophy). Moment obrotowy wzrósł do 420 Nm w wersji z automatyczną skrzynią biegów EDC i do 400 Nm w wersji z manualną skrzynią biegów.

Renault Megane RS 2020 wnętrze

Wersja Trophy RS to auto z założenia przeznaczone do jazdy po torze. Wyróżnia je sportowe zawieszenie CUP, zawierające mechanizm różnicowy Torsen o ograniczonym poślizgu, który ułatwia pokonywanie zakrętów. Amortyzatory i sprężyny w wersji Trophy są twardsze – względem standardowego Megane RS – nawet o 30%, a stabilizator poprzedni o 10%. Do RS Trophy możemy zamówić opcjonalne fotele Recaro.

Wisienką na torcie jest dodanie mechanicznego zaworu do układu wydechowego, umożliwiającego ręczną modyfikację ścieżki dźwiękowej silnika.

Renault Megane RS testowaliśmy już na łamach Magazynu Motór. Napisaliśmy wtedy:

Nowe Megane ocieka nowoczesnością. Dla wielu (pewnie większości) będzie to naturalna kolej rzeczy i atut. Przecież po to rozwijamy technologię, aby z niej korzystać. Są jednak puryści, którzy tęsknią za zapachem mixolu i szybami na korbkę – czy w pełni skreślą nowe R.S.? No cóż, dodatków do paliwa dolewać nie trzeba, prądu na pokładzie też jest dostatek i sięgnął także szyb, ale na szczęście Megane nie straciło charakteru. Już teraz wiem, dlaczego Francuzi kazali dość długo czekać na R.S.

Odświeżone Renault Megane pojawi się w sprzedaży latem tego roku.

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: fwd, hot hatch, megane, megane rs, reflektory LED Pure Vision, renault, Renault Megane RS 2020, Renault Megane RS silnik, renault sport, rs
  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

    10:33
  • Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

    06:54
  • Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

    11:22
  • Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

    17:49
  • Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

    21:35
  • Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

    16:34
  • Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

    13:06
  • Czy McLarena czeka bankructwo?

    Czy McLarena czeka bankructwo?

    09:20
  • Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

    07:53
  • Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    Mitsubishi Outlander – wyróżnienie w zakresie kosztów

    12:48

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry