Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Renault Megane RS 2020
Strona główna » Renault Megane RS 2020 – odświeżony pocisk

Renault Megane RS 2020 – odświeżony pocisk

Obecna generacja Renault Megane na rynku jest z nami od 2015 roku – najwyższa pora na facelifting. Kuracja odmładzająca nie pominęła najbardziej hardcorowej odmiany RS, która na torze Nurburgring jest obecnie najszybszym autem przednionapędowym.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Renault Megane RS 2020 – odświeżony pocisk

Renault Megane RS 2020 – odświeżony pocisk

Obecna generacja Renault Megane na rynku jest z nami od 2015 roku – najwyższa pora na facelifting. Kuracja odmładzająca nie pominęła najbardziej hardcorowej odmiany RS, która na torze Nurburgring jest obecnie najszybszym autem przednionapędowym.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Renault Megane RS 2020 – odświeżony pocisk

Renault Megane RS 2020 – odświeżony pocisk

Obecna generacja Renault Megane na rynku jest z nami od 2015 roku – najwyższa pora na facelifting. Kuracja odmładzająca nie pominęła najbardziej hardcorowej odmiany RS, która na torze Nurburgring jest obecnie najszybszym autem przednionapędowym.

Magazyn Motór

Renault Megane RS 2020

Po co robić facelifting, zamiast przedstawić nowy model? Wszystko rozbija się o koszty. Przecież taniej jest wyremontować dom, zamiast wybudować nowy, prawda? Rachunkowość mamy za sobą – przejdźmy do auta.

Megane RS 2020 tył

Pomimo pięciu lat na rynku elementy nadwozia i sylwetka ciągle wyglądały świeżo, dlatego zmiany zewnątrz są raczej symboliczne, a należą do nich np. nowe reflektory LED Pure Vision. Wewnątrz znajdziemy odświeżony system info-rozrywki i nowe, wirtualne zegary.

Renault Megane RS 2020 tak jak wersja przed faceliftingiem napędzane będzie czterocylindrowym, turbodoładowanym silnikiem 1.8 TCe, znanym również z Alpine A110 i A110 S. Od teraz, auto będzie dysponować mocą 300 KM (podobnie jak wersja Trophy). Moment obrotowy wzrósł do 420 Nm w wersji z automatyczną skrzynią biegów EDC i do 400 Nm w wersji z manualną skrzynią biegów.

Renault Megane RS 2020 wnętrze

Wersja Trophy RS to auto z założenia przeznaczone do jazdy po torze. Wyróżnia je sportowe zawieszenie CUP, zawierające mechanizm różnicowy Torsen o ograniczonym poślizgu, który ułatwia pokonywanie zakrętów. Amortyzatory i sprężyny w wersji Trophy są twardsze – względem standardowego Megane RS – nawet o 30%, a stabilizator poprzedni o 10%. Do RS Trophy możemy zamówić opcjonalne fotele Recaro.

Wisienką na torcie jest dodanie mechanicznego zaworu do układu wydechowego, umożliwiającego ręczną modyfikację ścieżki dźwiękowej silnika.

Renault Megane RS testowaliśmy już na łamach Magazynu Motór. Napisaliśmy wtedy:

Nowe Megane ocieka nowoczesnością. Dla wielu (pewnie większości) będzie to naturalna kolej rzeczy i atut. Przecież po to rozwijamy technologię, aby z niej korzystać. Są jednak puryści, którzy tęsknią za zapachem mixolu i szybami na korbkę – czy w pełni skreślą nowe R.S.? No cóż, dodatków do paliwa dolewać nie trzeba, prądu na pokładzie też jest dostatek i sięgnął także szyb, ale na szczęście Megane nie straciło charakteru. Już teraz wiem, dlaczego Francuzi kazali dość długo czekać na R.S.

Odświeżone Renault Megane pojawi się w sprzedaży latem tego roku.

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: fwd, hot hatch, megane, megane rs, reflektory LED Pure Vision, renault, Renault Megane RS 2020, Renault Megane RS silnik, renault sport, rs

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gry

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Renault Megane RS 2020

Po co robić facelifting, zamiast przedstawić nowy model? Wszystko rozbija się o koszty. Przecież taniej jest wyremontować dom, zamiast wybudować nowy, prawda? Rachunkowość mamy za sobą – przejdźmy do auta.

Megane RS 2020 tył

Pomimo pięciu lat na rynku elementy nadwozia i sylwetka ciągle wyglądały świeżo, dlatego zmiany zewnątrz są raczej symboliczne, a należą do nich np. nowe reflektory LED Pure Vision. Wewnątrz znajdziemy odświeżony system info-rozrywki i nowe, wirtualne zegary.

Renault Megane RS 2020 tak jak wersja przed faceliftingiem napędzane będzie czterocylindrowym, turbodoładowanym silnikiem 1.8 TCe, znanym również z Alpine A110 i A110 S. Od teraz, auto będzie dysponować mocą 300 KM (podobnie jak wersja Trophy). Moment obrotowy wzrósł do 420 Nm w wersji z automatyczną skrzynią biegów EDC i do 400 Nm w wersji z manualną skrzynią biegów.

Renault Megane RS 2020 wnętrze

Wersja Trophy RS to auto z założenia przeznaczone do jazdy po torze. Wyróżnia je sportowe zawieszenie CUP, zawierające mechanizm różnicowy Torsen o ograniczonym poślizgu, który ułatwia pokonywanie zakrętów. Amortyzatory i sprężyny w wersji Trophy są twardsze – względem standardowego Megane RS – nawet o 30%, a stabilizator poprzedni o 10%. Do RS Trophy możemy zamówić opcjonalne fotele Recaro.

Wisienką na torcie jest dodanie mechanicznego zaworu do układu wydechowego, umożliwiającego ręczną modyfikację ścieżki dźwiękowej silnika.

Renault Megane RS testowaliśmy już na łamach Magazynu Motór. Napisaliśmy wtedy:

Nowe Megane ocieka nowoczesnością. Dla wielu (pewnie większości) będzie to naturalna kolej rzeczy i atut. Przecież po to rozwijamy technologię, aby z niej korzystać. Są jednak puryści, którzy tęsknią za zapachem mixolu i szybami na korbkę – czy w pełni skreślą nowe R.S.? No cóż, dodatków do paliwa dolewać nie trzeba, prądu na pokładzie też jest dostatek i sięgnął także szyb, ale na szczęście Megane nie straciło charakteru. Już teraz wiem, dlaczego Francuzi kazali dość długo czekać na R.S.

Odświeżone Renault Megane pojawi się w sprzedaży latem tego roku.

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: fwd, hot hatch, megane, megane rs, reflektory LED Pure Vision, renault, Renault Megane RS 2020, Renault Megane RS silnik, renault sport, rs

Gry

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
98,00 zł – 140,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
98,00 zł – 140,00 zł  z VAT
fiat 500 rysunek obraz plakat

Rysunek Fiat 500

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Rysunek Lancia stratos plakat

Rysunek Lancia Stratos HF

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
jaguar e type plakat rysunek obraz

Rysunek Jaguar E-Type

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
ferrari 250 rysunek obraz plakat

Rysunek Ferrari 250 GT Lusso

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Porsche 917 rysunek plakat obraz

Rysunek Porsche 917

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
Alfa romeo giulia quadrifoglio rysunek plakat obraz

Rysunek Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT
iso grifo

Rysunek Iso Grifo

Rysunki
50,00 zł – 70,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

19 września 2021|0 Comments
Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

19 września 2021|0 Comments
Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

Zaprezentowano Ducati Multistrada V4

8 października 2020
Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

Tesla Model S Plaid – najszybszy samochód w historii, ale po co się chwalić?

24 września 2020
Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

Nowe Mercedesy AMG z oponami Yokohama ADVAN

28 sierpnia 2020
Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

Bimota Tesi H2 na torze – premiera we wrześniu?

24 lipca 2020
Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

Exotic RAGE 2020 – trasa, auta i uczestnicy

3 lipca 2020
Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

Nowe ogumienie w gamie Yokohamy!

30 czerwca 2020
Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

Quadrifoglio Polska – fotorelacja z inauguracji sezonu

19 maja 2020
Czy McLarena czeka bankructwo?

Czy McLarena czeka bankructwo?

21 kwietnia 2020
Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

Opony Yokohama GEOLANDAR z nagrodami

22 lutego 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry