Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
R.S. wilgotna nawierzchnia
Strona główna » Renault MEGANE RS | Zachować twarz

Renault MEGANE RS | Zachować twarz

Po częściowej utracie wizerunku przez Renault Clio RS, bardzo ostrożnie podchodziłem do tego, czym będzie najświeższe wcielenie większego z francuskich hot hatchy. Nie zawiodłem się, choć oczekiwania miałem chyba zbyt niskie.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Renault MEGANE RS | Zachować twarz

Renault MEGANE RS | Zachować twarz

Po częściowej utracie wizerunku przez Renault Clio RS, bardzo ostrożnie podchodziłem do tego, czym będzie najświeższe wcielenie większego z francuskich hot hatchy. Nie zawiodłem się, choć oczekiwania miałem chyba zbyt niskie.

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Renault MEGANE RS | Zachować twarz

Renault MEGANE RS | Zachować twarz

Po częściowej utracie wizerunku przez Renault Clio RS, bardzo ostrożnie podchodziłem do tego, czym będzie najświeższe wcielenie większego z francuskich hot hatchy. Nie zawiodłem się, choć oczekiwania miałem chyba zbyt niskie.

Magazyn Motór

Renault Megane RS | Cena / dane techniczne / opinie / test

fot. Konrad Skura

Odkąd sięgam pamięcią, Renault Megane RS był dla mnie wyznacznikiem poukładanego po niemiecku funcara na co dzień, okraszonego francuską posypką niedopowiedzenia i radości życia. Taki Golf GTI/R tylko dla mniej nudnych ludzi. Oznaczało to przede wszystkim oryginalny wygląd i znakomite właściwości jezdne. Tak na dobrą sprawę dużo więcej się w tym aucie nie liczyło, bo i dużo więcej nie było. Francuskie auta nigdy nie były mistrzami perfekcji wykonania. Często stroniły od niezawodności (tak, wiem – to zamierzchłe czasy, dziś jest lepiej), a wyjątkowej funkcjonalności też nie można było wymagać, szczególnie od tzw. „żelazka” (2004-2009). Te samochody coś jednak w sobie miały. Prowadziły się znakomicie, krótka skrzynia chodziła pod ręką jak w prawdziwym aucie wyścigowym, niekiedy można było się wręcz przestraszyć auta doprawionego przez Renault Sport.

Renault Megane R.S. bagażnik
Renault Megane R.S. zderzak

Renault Megane RS | Błędy mniejszego rodzeństwa

I wtedy przyszedł on. Model Clio RS czwartej generacji, po raz pierwszy pokazany w 2012 roku w Paryżu. Po dotychczasowym modelu, który już dziś – pomimo zaledwie dekady na karku – tylko drożeje, wszyscy spodziewali się prawdziwej petardy. Kontynuowania tradycji nowoczesnej surowości, mechanicznej euforii na kołach. I z Clio IV miałem ten problem, że jako wersja „nie-RS” był, i wciąż dla mnie jest, jednym z ładniejszych i ciekawszych hatchbacków na rynku. Od RS rynek jednak wymagał sporo, a inżynierowie wykonali kawał dobrej roboty, pozbawiając jednak ludzi możliwości wyboru. Wyboru skrzyni biegów.

Renault Megane RS | Skrzynia biegów

Scenka zbliżona do Porsche 911 GT3 serii 991. Wtedy, dopiero po hektolitrach łez Niemcy stworzyli opcję wyboru pomiędzy manualem a dwusprzęgłowym automatem. Francuzi postawili na swoim i od 2013 roku Clio RS (również po liftingu) dostępne jest wyłącznie z dwusprzęgłowym automatem EDC o sześciu przełożeniach. Z opisu nie brzmi źle, przecież w Porsche działało to wzorowo! W Renault już nieco słabiej i budowana przez dwie dekady magia wokół sportowych wersji Clio gdzieś jakby zniknęła. Odrobić rynkowe straty nie będzie łatwo, pomimo znakomitego zawieszenia i całkiem dobrego silnika 1,6 Turbo o mocy 200 KM lub 220 KM w odmianie Trophy.

Megane w ruchu

Renault Megane RS | W całej okazałości

Sprzedawane przez siedem ostatnich lat Megane R.S. (wybaczcie pisownię raz z kropkami, raz bez – Renault na szerszą skalę stosuje ten zapis dopiero od 7-8 lat) było ciekawą kontynuacją cyklu RaSowych generacji Megane, począwszy od 2004 roku. Podobnie jak w przypadku Clio, ceniliśmy w nim mechaniczną surowość. Nowe generacje modeli Renault są przeładowane wręcz nowoczesnością, nie dziwiły więc obawy dotyczące nowego Megane R.S. Już dwa lata temu jeździłem wersją GT najnowszego Megane i był to świetny przedsmak tego, na co Francuzi kazali czekać jeszcze kilkanaście miesięcy. Było warto.

Renault Megane RS | Nowoczesny klasyk

Nowe Megane ocieka nowoczesnością. Dla wielu (pewnie większości) będzie to naturalna kolej rzeczy i atut. Przecież po to rozwijamy technologię, aby z niej korzystać. Są jednak puryści, którzy tęsknią za zapachem mixolu i szybami na korbkę – czy w pełni skreślą nowe R.S.? No cóż, dodatków do paliwa dolewać nie trzeba, prądu na pokładzie też jest dostatek i sięgnął także szyb, ale na szczęście Megane nie straciło charakteru. Już teraz wiem, dlaczego Francuzi kazali dość długo czekać na R.S.

Do wyboru manual lub dwusprzęgłówka – ja trafiłem na kilkudniową przygodę z tym drugim wariantem, ale o dziwo nie zawiodłem się. Co prawda wybrałbym raczej manualną przekładnię, ale automat sprawnie radzi sobie zarówno na co dzień, jak i przy wariactwach. Wciąż przeszkadzają mi trochę plastikowe łopatki dołożone jakby nieco na siłę, a przede wszystkim czas reakcji po zadaniu przez nie komendy zmiany przełożenia. Niestety chwilę to trwa i w zasadzie gdyby nie informacje prasowe, to wciąż byłbym przekonany, że to jednosprzęgłowa skrzynia. Tak więc minusy mamy w zasadzie za sobą. Poza tym widać nowoczesne nawiązanie do klasyki, nie tylko poprzez lakier – tu bardziej pomarańczowy, choć jest też klasyczna perłowa żółć Renault – ale również poprzez osiągi.

Renault Megane R.S. reflektor
Renault Megane R.S. klapa

megane profil

Renault Megane RS | Z profilu…

Renault Megane RS | Doznania godne orderu

Wsiadasz i wiesz, że będzie się działo. To ciężka praca stylistów i inżynierów, żeby dozować emocje jeszcze przed wciśnięciem guzika START. Fotele, kierownica, później centralny cyfrowy obrotomierz, dźwięk wydechu – no dzieje się tu w teorii tyle co u rywali, ale Megane jakby niczego nie udawało. Oczywiście najwięcej z siebie sączy w czasie jazdy. Procedura startu – 5,8 s do setki – nieźle jak na przedni napęd. Renault Megane RS nie jest łatwe, jeśli chcemy wykrzesać z niego 100% potencjału. Przy Hondzie Civic Type R – która wyznaczyła pewne standardy obecnie produkowanym hot hatchom – samochód jest bardzo przewidywalny i nie ocieka wyścigowym feelingiem. To też rozumiem, bo nie sztuką jest zrobić zero-jedynkową wyścigówkę, choć na to też przyjdzie czas.

Renault Megane RS | Jak jeździ?

Podsterowność bywa wrogiem, trzeba nauczyć się wykorzystywać jej obecność, aby skutecznie przemykać między zakrętami. To co zwraca uwagę na ciasnych winklach, to głównie skrętna oś tylna – samochód nie boi się delikatnego uślizgu przednich kół, bo swoje dokłada tu też właśnie tył. Nie przeszkadza to w jeździe codziennej, wręcz przeciwnie. Na pokładzie oczywiście zastępy elektronicznych stróżów, którzy faktycznie działają. Na uznanie zasługują też hamulce i zawieszenie. Przyjemnie dają znać o swojej „sportowości” na co dzień i są naprawdę godne pochwały w ekstremalnych sytuacjach. Co prawda nie miałem okazji jeździć autem po torze, więc nie wypowiem się odnośnie tego, jak cały ten setup współpracuje jako całość, ale kręte podwarszawskie drogi nie wykazały żadnych negatywnych cech prowadzenia nowego Megane R.S. Wykrzesać wszystko z 280-konnego motoru 1.8 nie jest łatwo na cywilnej drodze, a auto wręcz kocha wręcz zakręty.

Właśnie od tego są hot hatche – nie tylko dowieźć bułki do domu szybciej, ale i nieco je poobijać. 390 Nm momentu obrotowego czasami potrafi kopnąć znienacka, ale obeznanie z wartościami obrotowymi skutkuje tym, że we wprawnych rękach Megane R.S. będzie bardzo silną bronią. A na liście opcji wciąż lepsze hamulce, zawieszenie, bardziej wydajna szpera czy sportowy wydech. W przygotowaniu z kolei 300-konna odmiana Trophy.

Renault Megane R.S. kubły sportowe
Renault Megane R.S. navi

zegary

Renault Megane RS | Zegary

Renault Megane RS | Kwestia gustu

Więcej przeczytasz i zobaczysz w drugim numerze Magazynu Motór.

Megane R.S. front
RS rzut izometryczny

r.s. isometric shot
Rs tył

Renault Megane rs z daleka
silnik rs

Brembo hamulce rs
silnik komora 1.8 rs

Tags: 2018, best, cena, dane techniczne, megane r.s., opinie, Renault Megane RS, test

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Renault Megane RS | Cena / dane techniczne / opinie / test

fot. Konrad Skura

Odkąd sięgam pamięcią, Renault Megane RS był dla mnie wyznacznikiem poukładanego po niemiecku funcara na co dzień, okraszonego francuską posypką niedopowiedzenia i radości życia. Taki Golf GTI/R tylko dla mniej nudnych ludzi. Oznaczało to przede wszystkim oryginalny wygląd i znakomite właściwości jezdne. Tak na dobrą sprawę dużo więcej się w tym aucie nie liczyło, bo i dużo więcej nie było. Francuskie auta nigdy nie były mistrzami perfekcji wykonania. Często stroniły od niezawodności (tak, wiem – to zamierzchłe czasy, dziś jest lepiej), a wyjątkowej funkcjonalności też nie można było wymagać, szczególnie od tzw. „żelazka” (2004-2009). Te samochody coś jednak w sobie miały. Prowadziły się znakomicie, krótka skrzynia chodziła pod ręką jak w prawdziwym aucie wyścigowym, niekiedy można było się wręcz przestraszyć auta doprawionego przez Renault Sport.

Renault Megane R.S. bagażnik
Renault Megane R.S. zderzak

Renault Megane RS | Błędy mniejszego rodzeństwa

I wtedy przyszedł on. Model Clio RS czwartej generacji, po raz pierwszy pokazany w 2012 roku w Paryżu. Po dotychczasowym modelu, który już dziś – pomimo zaledwie dekady na karku – tylko drożeje, wszyscy spodziewali się prawdziwej petardy. Kontynuowania tradycji nowoczesnej surowości, mechanicznej euforii na kołach. I z Clio IV miałem ten problem, że jako wersja „nie-RS” był, i wciąż dla mnie jest, jednym z ładniejszych i ciekawszych hatchbacków na rynku. Od RS rynek jednak wymagał sporo, a inżynierowie wykonali kawał dobrej roboty, pozbawiając jednak ludzi możliwości wyboru. Wyboru skrzyni biegów.

Renault Megane RS | Skrzynia biegów

Scenka zbliżona do Porsche 911 GT3 serii 991. Wtedy, dopiero po hektolitrach łez Niemcy stworzyli opcję wyboru pomiędzy manualem a dwusprzęgłowym automatem. Francuzi postawili na swoim i od 2013 roku Clio RS (również po liftingu) dostępne jest wyłącznie z dwusprzęgłowym automatem EDC o sześciu przełożeniach. Z opisu nie brzmi źle, przecież w Porsche działało to wzorowo! W Renault już nieco słabiej i budowana przez dwie dekady magia wokół sportowych wersji Clio gdzieś jakby zniknęła. Odrobić rynkowe straty nie będzie łatwo, pomimo znakomitego zawieszenia i całkiem dobrego silnika 1,6 Turbo o mocy 200 KM lub 220 KM w odmianie Trophy.

Megane w ruchu

Renault Megane RS | W całej okazałości

Sprzedawane przez siedem ostatnich lat Megane R.S. (wybaczcie pisownię raz z kropkami, raz bez – Renault na szerszą skalę stosuje ten zapis dopiero od 7-8 lat) było ciekawą kontynuacją cyklu RaSowych generacji Megane, począwszy od 2004 roku. Podobnie jak w przypadku Clio, ceniliśmy w nim mechaniczną surowość. Nowe generacje modeli Renault są przeładowane wręcz nowoczesnością, nie dziwiły więc obawy dotyczące nowego Megane R.S. Już dwa lata temu jeździłem wersją GT najnowszego Megane i był to świetny przedsmak tego, na co Francuzi kazali czekać jeszcze kilkanaście miesięcy. Było warto.

Renault Megane RS | Nowoczesny klasyk

Nowe Megane ocieka nowoczesnością. Dla wielu (pewnie większości) będzie to naturalna kolej rzeczy i atut. Przecież po to rozwijamy technologię, aby z niej korzystać. Są jednak puryści, którzy tęsknią za zapachem mixolu i szybami na korbkę – czy w pełni skreślą nowe R.S.? No cóż, dodatków do paliwa dolewać nie trzeba, prądu na pokładzie też jest dostatek i sięgnął także szyb, ale na szczęście Megane nie straciło charakteru. Już teraz wiem, dlaczego Francuzi kazali dość długo czekać na R.S.

Do wyboru manual lub dwusprzęgłówka – ja trafiłem na kilkudniową przygodę z tym drugim wariantem, ale o dziwo nie zawiodłem się. Co prawda wybrałbym raczej manualną przekładnię, ale automat sprawnie radzi sobie zarówno na co dzień, jak i przy wariactwach. Wciąż przeszkadzają mi trochę plastikowe łopatki dołożone jakby nieco na siłę, a przede wszystkim czas reakcji po zadaniu przez nie komendy zmiany przełożenia. Niestety chwilę to trwa i w zasadzie gdyby nie informacje prasowe, to wciąż byłbym przekonany, że to jednosprzęgłowa skrzynia. Tak więc minusy mamy w zasadzie za sobą. Poza tym widać nowoczesne nawiązanie do klasyki, nie tylko poprzez lakier – tu bardziej pomarańczowy, choć jest też klasyczna perłowa żółć Renault – ale również poprzez osiągi.

Renault Megane R.S. reflektor
Renault Megane R.S. klapa

megane profil

Renault Megane RS | Z profilu…

Renault Megane RS | Doznania godne orderu

Wsiadasz i wiesz, że będzie się działo. To ciężka praca stylistów i inżynierów, żeby dozować emocje jeszcze przed wciśnięciem guzika START. Fotele, kierownica, później centralny cyfrowy obrotomierz, dźwięk wydechu – no dzieje się tu w teorii tyle co u rywali, ale Megane jakby niczego nie udawało. Oczywiście najwięcej z siebie sączy w czasie jazdy. Procedura startu – 5,8 s do setki – nieźle jak na przedni napęd. Renault Megane RS nie jest łatwe, jeśli chcemy wykrzesać z niego 100% potencjału. Przy Hondzie Civic Type R – która wyznaczyła pewne standardy obecnie produkowanym hot hatchom – samochód jest bardzo przewidywalny i nie ocieka wyścigowym feelingiem. To też rozumiem, bo nie sztuką jest zrobić zero-jedynkową wyścigówkę, choć na to też przyjdzie czas.

Renault Megane RS | Jak jeździ?

Podsterowność bywa wrogiem, trzeba nauczyć się wykorzystywać jej obecność, aby skutecznie przemykać między zakrętami. To co zwraca uwagę na ciasnych winklach, to głównie skrętna oś tylna – samochód nie boi się delikatnego uślizgu przednich kół, bo swoje dokłada tu też właśnie tył. Nie przeszkadza to w jeździe codziennej, wręcz przeciwnie. Na pokładzie oczywiście zastępy elektronicznych stróżów, którzy faktycznie działają. Na uznanie zasługują też hamulce i zawieszenie. Przyjemnie dają znać o swojej „sportowości” na co dzień i są naprawdę godne pochwały w ekstremalnych sytuacjach. Co prawda nie miałem okazji jeździć autem po torze, więc nie wypowiem się odnośnie tego, jak cały ten setup współpracuje jako całość, ale kręte podwarszawskie drogi nie wykazały żadnych negatywnych cech prowadzenia nowego Megane R.S. Wykrzesać wszystko z 280-konnego motoru 1.8 nie jest łatwo na cywilnej drodze, a auto wręcz kocha wręcz zakręty.

Właśnie od tego są hot hatche – nie tylko dowieźć bułki do domu szybciej, ale i nieco je poobijać. 390 Nm momentu obrotowego czasami potrafi kopnąć znienacka, ale obeznanie z wartościami obrotowymi skutkuje tym, że we wprawnych rękach Megane R.S. będzie bardzo silną bronią. A na liście opcji wciąż lepsze hamulce, zawieszenie, bardziej wydajna szpera czy sportowy wydech. W przygotowaniu z kolei 300-konna odmiana Trophy.

Renault Megane R.S. kubły sportowe
Renault Megane R.S. navi

zegary

Renault Megane RS | Zegary

Renault Megane RS | Kwestia gustu

Więcej przeczytasz i zobaczysz w drugim numerze Magazynu Motór.

Megane R.S. front
RS rzut izometryczny

r.s. isometric shot
Rs tył

Renault Megane rs z daleka
silnik rs

Brembo hamulce rs
silnik komora 1.8 rs

Tags: 2018, best, cena, dane techniczne, megane r.s., opinie, Renault Megane RS, test

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 934 Vaillant

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry