BMW F800R Raptowny Stunt Edition | Motocykle używane do pracy to przeważnie najbardziej typowe modele, obecne na ulicach w tysiącach egzemplarzy i rozbierane masowo na części.
Ważne, żeby w razie czego można je było łatwo, szybko i tanio naprawić. Kiedy pracą są pokazy freestyle’u motocyklowego sprawa zaczyna się lekko komplikować:
tutaj liczy się styl.
Tekst: Sebastian Mądrachowski, Foto: Artur Woszak
BMW F800R nie jest pospolitym motocyklem. BMW jest marką prestiżową i chyba to musiało zdecydować o wyborze akurat tego motocykla przez Huberta.
Raptowny zawsze miał motocykle wyjątkowe: legendarne ZX7R, pomalowana w płomienie R1, czy żarówiaste 929, które spłonęło na zawodach motoExtreme.
Każdy z tych motocykli na stałe zapisał się w historii polskiego stuntu. BMW F800R używane do jazdy ekstremalnej to unikat, ale dla osób zainteresowanych tematem nie jest to nowość. Dokładnie tego motocykla używa Chris Pfeiffer, wielokrotny Mistrz Świata Streetbike Freestyle.
Niemcy wypuścili ten model w 2009 roku. 2 cylindry, 86 KM przy 8000 obrotów i 199 kg wagi. Wszystkiego mało, ale kiedy widzi się Huberta jeżdżącego tym motórem widać, że niecałe 90KM wystarczy, żeby robić z prawami fizyki co tylko się chce. Inna kwestia, że BMW wspierając akurat Raptownego z miejsca wskoczyło na najwyższą półkę polskiego freestylu motocyklowego – czy tego chcemy czy nie, marka będzie miłośnikom stuntu kojarzyła się z mistrzowskim poziomem jazdy jaki prezentują Pfeiffer i Raptowny.
Zwłaszcza, że to F800R nie odbiega bardzo od oryginału – większa zębatka, klatka, zdjęta lampa i zmienione wydechy. To mała ingerencja w ideę, która przyświecała niemieckim konstruktorom przy tworzeniu motocykla do zabawy. Tutaj też, jak zawsze, najważniejszym elementem pozostaje kierowca. Możemy być pewni, że ten egzemplarz BMW F800R trafił w najlepsze możliwe ręce.
BMW F800R Raptowny Stunt Edition przy pracy↑
Więcej od tego autora: tutaj.
POPRZEDNI
NASTĘPNY
BMW F800R Raptowny Stunt Edition | Motocykle używane do pracy to przeważnie najbardziej typowe modele, obecne na ulicach w tysiącach egzemplarzy i rozbierane masowo na części.
Ważne, żeby w razie czego można je było łatwo, szybko i tanio naprawić. Kiedy pracą są pokazy freestyle’u motocyklowego sprawa zaczyna się lekko komplikować:
tutaj liczy się styl.
Tekst: Sebastian Mądrachowski, Foto: Artur Woszak
BMW F800R nie jest pospolitym motocyklem. BMW jest marką prestiżową i chyba to musiało zdecydować o wyborze akurat tego motocykla przez Huberta.
Raptowny zawsze miał motocykle wyjątkowe: legendarne ZX7R, pomalowana w płomienie R1, czy żarówiaste 929, które spłonęło na zawodach motoExtreme.
Każdy z tych motocykli na stałe zapisał się w historii polskiego stuntu. BMW F800R używane do jazdy ekstremalnej to unikat, ale dla osób zainteresowanych tematem nie jest to nowość. Dokładnie tego motocykla używa Chris Pfeiffer, wielokrotny Mistrz Świata Streetbike Freestyle.
Niemcy wypuścili ten model w 2009 roku. 2 cylindry, 86 KM przy 8000 obrotów i 199 kg wagi. Wszystkiego mało, ale kiedy widzi się Huberta jeżdżącego tym motórem widać, że niecałe 90KM wystarczy, żeby robić z prawami fizyki co tylko się chce. Inna kwestia, że BMW wspierając akurat Raptownego z miejsca wskoczyło na najwyższą półkę polskiego freestylu motocyklowego – czy tego chcemy czy nie, marka będzie miłośnikom stuntu kojarzyła się z mistrzowskim poziomem jazdy jaki prezentują Pfeiffer i Raptowny.
Zwłaszcza, że to F800R nie odbiega bardzo od oryginału – większa zębatka, klatka, zdjęta lampa i zmienione wydechy. To mała ingerencja w ideę, która przyświecała niemieckim konstruktorom przy tworzeniu motocykla do zabawy. Tutaj też, jak zawsze, najważniejszym elementem pozostaje kierowca. Możemy być pewni, że ten egzemplarz BMW F800R trafił w najlepsze możliwe ręce.
BMW F800R Raptowny Stunt Edition przy pracy↑
Więcej od tego autora: tutaj.