Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ferrari Mondial: Czerwone bikini

Ferrari Mondial: Czerwone bikini

Ferrari Mondial. Właściwie to mógłbym już skończyć, bo i tak jesteś już myślami przy czerwonym lakierze, ostrej linii nadwozia, ryku silnika w układzie V, a pod nosem wciąż powtarzasz to hipnotyzujące słowo. Ferrari. I jeszcze raz z akcentem na „r”. Kochamy te samochody, bo jak to bywa w życiu, zamiast kierować się rozumem, oddajemy się namiętnościom. I bardzo dobrze!

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ferrari Mondial: Czerwone bikini

Ferrari Mondial: Czerwone bikini

Ferrari Mondial. Właściwie to mógłbym już skończyć, bo i tak jesteś już myślami przy czerwonym lakierze, ostrej linii nadwozia, ryku silnika w układzie V, a pod nosem wciąż powtarzasz to hipnotyzujące słowo. Ferrari. I jeszcze raz z akcentem na „r”. Kochamy te samochody, bo jak to bywa w życiu, zamiast kierować się rozumem, oddajemy się namiętnościom. I bardzo dobrze!

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ferrari Mondial: Czerwone bikini

Ferrari Mondial: Czerwone bikini

Ferrari Mondial. Właściwie to mógłbym już skończyć, bo i tak jesteś już myślami przy czerwonym lakierze, ostrej linii nadwozia, ryku silnika w układzie V, a pod nosem wciąż powtarzasz to hipnotyzujące słowo. Ferrari. I jeszcze raz z akcentem na „r”. Kochamy te samochody, bo jak to bywa w życiu, zamiast kierować się rozumem, oddajemy się namiętnościom. I bardzo dobrze!

Mateusz Cieślak

Ferrari Mondial

Ferrari MondialDlaczego? Bo motoryzacja z roku na rok przestaje być dziedziną sportu i sztuki, a staje się biznesem, który coraz mniej działa na emocje. Dlatego skorzystajmy z okazji, wsiądźmy do tego czerwonego bolidu i choć na chwilę wróćmy do lat 80.

plakat lancia delta
fox box plakat delta s4

Ferrari Mondial T (Trasversale) było finalną, liczącą jedynie 250 sztuk, ewolucją jednego z najbardziej kontrowersyjnych samochodów w historii marki. Mondialowi zarzucano zbyt pospolity kształt, rodzinny charakter z racji czterech miejsc i nie wiadomo co jeszcze, choć dzisiaj wygląda to jak krytykowanie urody kobiet, które i tak pozostają poza naszym zasięgiem.

Prezentowany eksponat opuścił fabrykę w Maranello w 1989 roku. Za plecami pasażerów pracuje widlasta ósemka o pojemności 3,4 litra, której moc równa się sile 300 włoskich koni. Jego szczęśliwy posiadacz, Michał Dziewa, kupił go w 2010 roku od pierwszego właściciela, który przez ostatnie 10 lat nie miał czasu nim jeździć. Dzięki temu przebieg jest symboliczny, a wszystkie części pozostają oryginalne.

Michał nie planuje modyfikacji, tym bardziej, że Ferrari Mondial dumnie prezentuje żółte tablice rejestracyjne.

Ciekawostka! To jedno z trzech zarejestrowanych Ferrari na Lubelszczyźnie, w dodatku jest z nich najstarsze.

Jeszcze większą ciekawostką jest rodzina, do której trafił. Michał jest członkiem Automobilklubu Lubelskiego, podobnie jak jego tata, z którym regularnie uczestniczą w Mistrzostwach Polski Pojazdów Zabytkowych. Co ważne – z sukcesami. Michał ma na koncie m.in. wygraną w rajdzie w Szczyrku, a jego tata, Ryszard Dziewa, był w 2006 roku wicemistrzem Polski.

W ich rodzinnym garażu spotkamy m.in. Oldsmobile z 1932 roku, Mercedesa 190 SL, V170, W111, Porsche 911 Targa, choć i tak najdłużej zatrzymasz się przy Ferrari Mondial.

Wróćmy do początku i zastanówmy się, za co tak naprawdę kochamy te samochody. Dźwięk? Wypowiadanego słowa Ferrari w towarzystwie. Piękna linia? Kobiety na fotelu pasażera. Czerwony kolor? Twarz sąsiada, kiedy mówisz mu dzień dobry i odjeżdżasz.

ferrari mondial exotic car lublin

A co do namiętności, które porywają nas, kiedy mówimy o samochodach, to przyznam się wam, że odkryłem sekret sportowych samochodów, do których wzdychamy i których plakaty wieszamy nad łóżkiem. Owszem, samochody miewają kobiece kształty, ale to nie wszystko. Tym sekretem są… przednie błotniki. Odgrywają w samochodzie taką samą rolę jak bielizna na kobiecym ciele. Im węższe, im mniejsza powierzchnia dzieli maskę od koła, tym szybsze bicie serca, kiedy na nie patrzymy. Popatrz na błotniki Renault Scenica. I co widzisz? Maryla Rodowicz w pantalonach. A teraz popatrz na błotniki w Ferrari Mondial… Masz rację! To Monica Bellucci w skąpym, czerwonym bikini.

ferrari mondial exotic car lublin

Plakat porsche 911 carrera rsr

ferrari mondial exotic car lublin

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: automobilklub, best, dziewa, ferrari, historia, lubelski, lubelskie, lublin, mercedes, michał, mondial, nocą, porsche, pzm, ryszard, t, tablice, zabytek, żółte

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Ferrari Mondial

Ferrari MondialDlaczego? Bo motoryzacja z roku na rok przestaje być dziedziną sportu i sztuki, a staje się biznesem, który coraz mniej działa na emocje. Dlatego skorzystajmy z okazji, wsiądźmy do tego czerwonego bolidu i choć na chwilę wróćmy do lat 80.

plakat lancia delta
fox box plakat delta s4

Ferrari Mondial T (Trasversale) było finalną, liczącą jedynie 250 sztuk, ewolucją jednego z najbardziej kontrowersyjnych samochodów w historii marki. Mondialowi zarzucano zbyt pospolity kształt, rodzinny charakter z racji czterech miejsc i nie wiadomo co jeszcze, choć dzisiaj wygląda to jak krytykowanie urody kobiet, które i tak pozostają poza naszym zasięgiem.

Prezentowany eksponat opuścił fabrykę w Maranello w 1989 roku. Za plecami pasażerów pracuje widlasta ósemka o pojemności 3,4 litra, której moc równa się sile 300 włoskich koni. Jego szczęśliwy posiadacz, Michał Dziewa, kupił go w 2010 roku od pierwszego właściciela, który przez ostatnie 10 lat nie miał czasu nim jeździć. Dzięki temu przebieg jest symboliczny, a wszystkie części pozostają oryginalne.

Michał nie planuje modyfikacji, tym bardziej, że Ferrari Mondial dumnie prezentuje żółte tablice rejestracyjne.

Ciekawostka! To jedno z trzech zarejestrowanych Ferrari na Lubelszczyźnie, w dodatku jest z nich najstarsze.

Jeszcze większą ciekawostką jest rodzina, do której trafił. Michał jest członkiem Automobilklubu Lubelskiego, podobnie jak jego tata, z którym regularnie uczestniczą w Mistrzostwach Polski Pojazdów Zabytkowych. Co ważne – z sukcesami. Michał ma na koncie m.in. wygraną w rajdzie w Szczyrku, a jego tata, Ryszard Dziewa, był w 2006 roku wicemistrzem Polski.

W ich rodzinnym garażu spotkamy m.in. Oldsmobile z 1932 roku, Mercedesa 190 SL, V170, W111, Porsche 911 Targa, choć i tak najdłużej zatrzymasz się przy Ferrari Mondial.

Wróćmy do początku i zastanówmy się, za co tak naprawdę kochamy te samochody. Dźwięk? Wypowiadanego słowa Ferrari w towarzystwie. Piękna linia? Kobiety na fotelu pasażera. Czerwony kolor? Twarz sąsiada, kiedy mówisz mu dzień dobry i odjeżdżasz.

ferrari mondial exotic car lublin

A co do namiętności, które porywają nas, kiedy mówimy o samochodach, to przyznam się wam, że odkryłem sekret sportowych samochodów, do których wzdychamy i których plakaty wieszamy nad łóżkiem. Owszem, samochody miewają kobiece kształty, ale to nie wszystko. Tym sekretem są… przednie błotniki. Odgrywają w samochodzie taką samą rolę jak bielizna na kobiecym ciele. Im węższe, im mniejsza powierzchnia dzieli maskę od koła, tym szybsze bicie serca, kiedy na nie patrzymy. Popatrz na błotniki Renault Scenica. I co widzisz? Maryla Rodowicz w pantalonach. A teraz popatrz na błotniki w Ferrari Mondial… Masz rację! To Monica Bellucci w skąpym, czerwonym bikini.

ferrari mondial exotic car lublin

Plakat porsche 911 carrera rsr

ferrari mondial exotic car lublin

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: automobilklub, best, dziewa, ferrari, historia, lubelski, lubelskie, lublin, mercedes, michał, mondial, nocą, porsche, pzm, ryszard, t, tablice, zabytek, żółte

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Classic Remise

Classic Remise

17 grudnia 2020
Saab 21 – Złe dobrego początki

Saab 21 – Złe dobrego początki

9 grudnia 2020
Cadillac Ignacego Jana Paderewskiego na sprzedaż!

Cadillac Ignacego Jana Paderewskiego na sprzedaż!

2 listopada 2020
Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

20 października 2020
Ferrari Testarossa historia – Ognista głowa

Ferrari Testarossa historia – Ognista głowa

21 września 2020
Peugeot 205 GTI Le Mans – Pocket Rocket

Peugeot 205 GTI Le Mans – Pocket Rocket

3 sierpnia 2020
Volvo 1800S test – Zimny elegant

Volvo 1800S test – Zimny elegant

15 maja 2020
Porsche 911 993 4S test – Ostatni haust powietrza

Porsche 911 993 4S test – Ostatni haust powietrza

14 kwietnia 2020
Lancia Hyena Zagato – jeszcze lepsza Delta Integrale?

Lancia Hyena Zagato – jeszcze lepsza Delta Integrale?

31 marca 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Classic Remise

Classic Remise

17 grudnia 2020
Saab 21 – Złe dobrego początki

Saab 21 – Złe dobrego początki

9 grudnia 2020
Cadillac Ignacego Jana Paderewskiego na sprzedaż!

Cadillac Ignacego Jana Paderewskiego na sprzedaż!

2 listopada 2020
Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

20 października 2020
Ferrari Testarossa historia – Ognista głowa

Ferrari Testarossa historia – Ognista głowa

21 września 2020
Peugeot 205 GTI Le Mans – Pocket Rocket

Peugeot 205 GTI Le Mans – Pocket Rocket

3 sierpnia 2020
Volvo 1800S test – Zimny elegant

Volvo 1800S test – Zimny elegant

15 maja 2020
Porsche 911 993 4S test – Ostatni haust powietrza

Porsche 911 993 4S test – Ostatni haust powietrza

14 kwietnia 2020
Lancia Hyena Zagato – jeszcze lepsza Delta Integrale?

Lancia Hyena Zagato – jeszcze lepsza Delta Integrale?

31 marca 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry