Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
audi tradition Goodwood Festival of Speed 2009
Strona główna » Klasyczne AUDI TRADITION na ponad 20 imprezach w sezonie 2017

Klasyczne AUDI TRADITION na ponad 20 imprezach w sezonie 2017

Klasyczne modele Audi, czyli Audi Tradition, zostaną zaprezentowane na ponad […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Klasyczne AUDI TRADITION na ponad 20 imprezach w sezonie 2017

Klasyczne AUDI TRADITION na ponad 20 imprezach w sezonie 2017

Klasyczne modele Audi, czyli Audi Tradition, zostaną zaprezentowane na ponad […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Klasyczne AUDI TRADITION na ponad 20 imprezach w sezonie 2017

Klasyczne AUDI TRADITION na ponad 20 imprezach w sezonie 2017

Klasyczne modele Audi, czyli Audi Tradition, zostaną zaprezentowane na ponad […]

Sebastian Mądrachowski

Klasyczne modele Audi, czyli Audi Tradition, zostaną zaprezentowane na ponad 20 imprezach motoryzacyjnych w sezonie 2017.

tekst:  Mor, zdjęcia: audi

Sezon dla klasycznych aut Audi Tradition rozpoczyna się  na pełnym gazie. W tym roku, miłośnicy dawnej motoryzacji będą mogli podziwiać zabytkowe pojazdy spod znaku czterech pierścieni na ponad 20 imprezach w całej Europie.

Audi Tradition | Techno Classica w Essen

Sygnałem do rozpoczęcia tegorocznego sezonu były targi pojazdów zabytkowych Techno Classica w Essen. Targi trwały w dniach 5 – 9 kwietnia. Mottem stoiska było w tym roku hasło „NSU – nowy sposób jazdy”. Audi Tradition wystawiła wyłącznie samochody marki NSU, poprzednika marki Audi. Na Techno Classica pojawiła się m.in. ikona stylistyki NSU – model NSU Ro 80. Samochód ten pojawił się na rynku dokładnie 50 lat temu. Na wystawie zaprezentowane były dwa auta tej serii, z lat 1967 i 1977. Poza tym, zwiedzający stoisko Audi mogli zobaczyć NSU Prinz 30 (rok produkcji 1962), NSU Sport Prinz (1964) oraz NSU 1000 TTS (1970).

Audi Alpensieger Audi Tradition

Audi Tradition | Audi Alpensieger

Audi Tradition | Walter Röhrl na Festival of Speed w Goodwood

Najważniejszym wydarzeniem, z punktu widzenia wszystkich fanów „złotej ery rajdów Audi”, będzie pojawienie się rajdowego mistrza świata Waltera Röhrla na Festival of Speed w Goodwood. Podczas brytyjskiej imprezy, zaplanowanej w dniach od 29 czerwca do 2 lipca, mistrz ponownie wsiądzie do swojego legendarnego Audi Sport quattro S1 Pikes Peak.

Ten dziś już 70-latek, w latach 1980 i 1982 zdobył za sterami Audi rajdowe mistrzostwo świata. W 1987, w Audi Sport quattro S1 pobił rekord wjazdu na szczyt Pikes Peak w USA. 30 lat później, dokładnie w tym samym samochodzie, Walter Röhrl będzie wjeżdżał na górę podczas największej na świecie imprezy historycznych samochodów sportowych.

„Już nie mogę się doczekać, by ponownie zasiąść za kierownicą Audi Pikes Peak. Móc poprowadzić ten samochód podczas festiwalu w Goodwood, to naprawdę ważne wydarzenie.”

audi tradition Goodwood Festival of Speed 2009

Audi Tradition | Goodwood Festival of Speed 2009

Audi Tradition | Großglockner Grand Prix i Classic Days Schloss Dyck

Najmocniejsze ze wszystkich „Srebrnych Strzał” Auto Union – Auto Union typ C, weźmie udział w dwóch tegorocznych imprezach. 16 cylindrów tego wyścigowego auta pokaże swoją moc w górach, podczas Großglockner Grand Prix (21 do 24 września).

W latach trzydziestych XX w., kierowcy wyścigowi Auto Union z ogromnym powodzeniem wspinali się na szczyty podczas popularnych wówczas wyścigów górskich. Najwięcej sukcesów odnotował wtedy Hans Stuck, stąd jego pseudonim: „król gór”. Śladami ojca kroczy jego syn, Hans-Joachim Stuck. Hans weźmie udział w Großglockner Grand Prix.  Ten były kierowca Formuły 1 mówi:

„jazda tym właśnie samochodem, śladami mojego ojca, to dla mnie bardzo emocjonujące przeżycie.”

Podczas Classic Days Schloss Dyck (4 do 6 sierpnia), siłę swoich 520 KM zaprezentuje Auto Union Typ C z 1936 r. Na tej imprezie, zwanej „niemieckim Goodwood”, Audi Tradition pokaże również swoje najstarsze eksponaty, m.in. Audi Typ C „Zwycięzca Alp” z roku 1919.

Audi Tradition | Donau Classic, Heidelberg Historic, Bodensee Klassik, Sachsenring Classic i inne

Stałe miejsce w programie imprez Audi Tradition mają rajdy Donau Classic wokół zakładów Audi w Ingolstadt (22 do 24 czerwca) oraz Heidelberg Historic (13 do 15 lipca), odbywający się w pobliżu Neckarsulm. W obu, na starcie pojawią się przede wszystkim samochody marki NSU. Audi Tradition zadomowiło się też w Sachsenring Classic (16 do 18 czerwca). W tym roku na starcie tej historycznej trasy staną przede wszystkim klasyczne motocykle.

Reprezentantów czterech pierścieni będzie można też podziwiać podczas Bodensee Klassik (4 do 6 maja), Sachsen Classic (17 do 19 sierpnia), Kitzbüheler Alpenrallye (7 do 10 czerwca), Schloss Bensberg Supersport Classics (1 do 3 lipca) oraz Gran Premio Nuvolari we Włoszech (14 do 17 września).

Audi Tradition | Zakończenie sezonu

Tradycyjnie już, sezon Audi Tradition zamknie giełda modeli samochodowych w Audi Forum w Ingolstadt (3 grudnia).

Tags: audi klasyk, audi tradition, Bodensee Klassik, Classic Days Schloss Dyck, Donau Classic, Gran Premio Nuvolari, Großglockner Grand Prix, Heidelberg Historic, Pikes Peak, Sachsenring Classic, Schloss Bensberg Supersport Classics, sebastian mądrachowski, Techno Classica, Walter Röhrl

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Klasyczne modele Audi, czyli Audi Tradition, zostaną zaprezentowane na ponad 20 imprezach motoryzacyjnych w sezonie 2017.

tekst:  Mor, zdjęcia: audi

Sezon dla klasycznych aut Audi Tradition rozpoczyna się  na pełnym gazie. W tym roku, miłośnicy dawnej motoryzacji będą mogli podziwiać zabytkowe pojazdy spod znaku czterech pierścieni na ponad 20 imprezach w całej Europie.

Audi Tradition | Techno Classica w Essen

Sygnałem do rozpoczęcia tegorocznego sezonu były targi pojazdów zabytkowych Techno Classica w Essen. Targi trwały w dniach 5 – 9 kwietnia. Mottem stoiska było w tym roku hasło „NSU – nowy sposób jazdy”. Audi Tradition wystawiła wyłącznie samochody marki NSU, poprzednika marki Audi. Na Techno Classica pojawiła się m.in. ikona stylistyki NSU – model NSU Ro 80. Samochód ten pojawił się na rynku dokładnie 50 lat temu. Na wystawie zaprezentowane były dwa auta tej serii, z lat 1967 i 1977. Poza tym, zwiedzający stoisko Audi mogli zobaczyć NSU Prinz 30 (rok produkcji 1962), NSU Sport Prinz (1964) oraz NSU 1000 TTS (1970).

Audi Alpensieger Audi Tradition

Audi Tradition | Audi Alpensieger

Audi Tradition | Walter Röhrl na Festival of Speed w Goodwood

Najważniejszym wydarzeniem, z punktu widzenia wszystkich fanów „złotej ery rajdów Audi”, będzie pojawienie się rajdowego mistrza świata Waltera Röhrla na Festival of Speed w Goodwood. Podczas brytyjskiej imprezy, zaplanowanej w dniach od 29 czerwca do 2 lipca, mistrz ponownie wsiądzie do swojego legendarnego Audi Sport quattro S1 Pikes Peak.

Ten dziś już 70-latek, w latach 1980 i 1982 zdobył za sterami Audi rajdowe mistrzostwo świata. W 1987, w Audi Sport quattro S1 pobił rekord wjazdu na szczyt Pikes Peak w USA. 30 lat później, dokładnie w tym samym samochodzie, Walter Röhrl będzie wjeżdżał na górę podczas największej na świecie imprezy historycznych samochodów sportowych.

„Już nie mogę się doczekać, by ponownie zasiąść za kierownicą Audi Pikes Peak. Móc poprowadzić ten samochód podczas festiwalu w Goodwood, to naprawdę ważne wydarzenie.”

audi tradition Goodwood Festival of Speed 2009

Audi Tradition | Goodwood Festival of Speed 2009

Audi Tradition | Großglockner Grand Prix i Classic Days Schloss Dyck

Najmocniejsze ze wszystkich „Srebrnych Strzał” Auto Union – Auto Union typ C, weźmie udział w dwóch tegorocznych imprezach. 16 cylindrów tego wyścigowego auta pokaże swoją moc w górach, podczas Großglockner Grand Prix (21 do 24 września).

W latach trzydziestych XX w., kierowcy wyścigowi Auto Union z ogromnym powodzeniem wspinali się na szczyty podczas popularnych wówczas wyścigów górskich. Najwięcej sukcesów odnotował wtedy Hans Stuck, stąd jego pseudonim: „król gór”. Śladami ojca kroczy jego syn, Hans-Joachim Stuck. Hans weźmie udział w Großglockner Grand Prix.  Ten były kierowca Formuły 1 mówi:

„jazda tym właśnie samochodem, śladami mojego ojca, to dla mnie bardzo emocjonujące przeżycie.”

Podczas Classic Days Schloss Dyck (4 do 6 sierpnia), siłę swoich 520 KM zaprezentuje Auto Union Typ C z 1936 r. Na tej imprezie, zwanej „niemieckim Goodwood”, Audi Tradition pokaże również swoje najstarsze eksponaty, m.in. Audi Typ C „Zwycięzca Alp” z roku 1919.

Audi Tradition | Donau Classic, Heidelberg Historic, Bodensee Klassik, Sachsenring Classic i inne

Stałe miejsce w programie imprez Audi Tradition mają rajdy Donau Classic wokół zakładów Audi w Ingolstadt (22 do 24 czerwca) oraz Heidelberg Historic (13 do 15 lipca), odbywający się w pobliżu Neckarsulm. W obu, na starcie pojawią się przede wszystkim samochody marki NSU. Audi Tradition zadomowiło się też w Sachsenring Classic (16 do 18 czerwca). W tym roku na starcie tej historycznej trasy staną przede wszystkim klasyczne motocykle.

Reprezentantów czterech pierścieni będzie można też podziwiać podczas Bodensee Klassik (4 do 6 maja), Sachsen Classic (17 do 19 sierpnia), Kitzbüheler Alpenrallye (7 do 10 czerwca), Schloss Bensberg Supersport Classics (1 do 3 lipca) oraz Gran Premio Nuvolari we Włoszech (14 do 17 września).

Audi Tradition | Zakończenie sezonu

Tradycyjnie już, sezon Audi Tradition zamknie giełda modeli samochodowych w Audi Forum w Ingolstadt (3 grudnia).

Tags: audi klasyk, audi tradition, Bodensee Klassik, Classic Days Schloss Dyck, Donau Classic, Gran Premio Nuvolari, Großglockner Grand Prix, Heidelberg Historic, Pikes Peak, Sachsenring Classic, Schloss Bensberg Supersport Classics, sebastian mądrachowski, Techno Classica, Walter Röhrl
  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    12:52
  • Obecność Yokohamy w motosporcie

    Obecność Yokohamy w motosporcie

    10:15
  • Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    08:22
  • Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    14:11
  • Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    08:51
  • Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    20:37
  • Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    09:07
  • Bolid F1 kontra myśliwiec

    Bolid F1 kontra myśliwiec

    13:20
  • Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    16:15
  • Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    13:07

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    12:52
  • Obecność Yokohamy w motosporcie

    Obecność Yokohamy w motosporcie

    10:15
  • Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    08:22
  • Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    14:11
  • Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    08:51
  • Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    20:37
  • Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    09:07
  • Bolid F1 kontra myśliwiec

    Bolid F1 kontra myśliwiec

    13:20
  • Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    16:15
  • Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    13:07

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry