Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
audi tradition Goodwood Festival of Speed 2009
Strona główna » Klasyczne AUDI TRADITION na ponad 20 imprezach w sezonie 2017

Klasyczne AUDI TRADITION na ponad 20 imprezach w sezonie 2017

Klasyczne modele Audi, czyli Audi Tradition, zostaną zaprezentowane na ponad […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Klasyczne AUDI TRADITION na ponad 20 imprezach w sezonie 2017

Klasyczne AUDI TRADITION na ponad 20 imprezach w sezonie 2017

Klasyczne modele Audi, czyli Audi Tradition, zostaną zaprezentowane na ponad […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Klasyczne AUDI TRADITION na ponad 20 imprezach w sezonie 2017

Klasyczne AUDI TRADITION na ponad 20 imprezach w sezonie 2017

Klasyczne modele Audi, czyli Audi Tradition, zostaną zaprezentowane na ponad […]

Sebastian Mądrachowski

Klasyczne modele Audi, czyli Audi Tradition, zostaną zaprezentowane na ponad 20 imprezach motoryzacyjnych w sezonie 2017.

tekst:  Mor, zdjęcia: audi

Sezon dla klasycznych aut Audi Tradition rozpoczyna się  na pełnym gazie. W tym roku, miłośnicy dawnej motoryzacji będą mogli podziwiać zabytkowe pojazdy spod znaku czterech pierścieni na ponad 20 imprezach w całej Europie.

Audi Tradition | Techno Classica w Essen

Sygnałem do rozpoczęcia tegorocznego sezonu były targi pojazdów zabytkowych Techno Classica w Essen. Targi trwały w dniach 5 – 9 kwietnia. Mottem stoiska było w tym roku hasło „NSU – nowy sposób jazdy”. Audi Tradition wystawiła wyłącznie samochody marki NSU, poprzednika marki Audi. Na Techno Classica pojawiła się m.in. ikona stylistyki NSU – model NSU Ro 80. Samochód ten pojawił się na rynku dokładnie 50 lat temu. Na wystawie zaprezentowane były dwa auta tej serii, z lat 1967 i 1977. Poza tym, zwiedzający stoisko Audi mogli zobaczyć NSU Prinz 30 (rok produkcji 1962), NSU Sport Prinz (1964) oraz NSU 1000 TTS (1970).

Audi Alpensieger Audi Tradition

Audi Tradition | Audi Alpensieger

Audi Tradition | Walter Röhrl na Festival of Speed w Goodwood

Najważniejszym wydarzeniem, z punktu widzenia wszystkich fanów „złotej ery rajdów Audi”, będzie pojawienie się rajdowego mistrza świata Waltera Röhrla na Festival of Speed w Goodwood. Podczas brytyjskiej imprezy, zaplanowanej w dniach od 29 czerwca do 2 lipca, mistrz ponownie wsiądzie do swojego legendarnego Audi Sport quattro S1 Pikes Peak.

Ten dziś już 70-latek, w latach 1980 i 1982 zdobył za sterami Audi rajdowe mistrzostwo świata. W 1987, w Audi Sport quattro S1 pobił rekord wjazdu na szczyt Pikes Peak w USA. 30 lat później, dokładnie w tym samym samochodzie, Walter Röhrl będzie wjeżdżał na górę podczas największej na świecie imprezy historycznych samochodów sportowych.

„Już nie mogę się doczekać, by ponownie zasiąść za kierownicą Audi Pikes Peak. Móc poprowadzić ten samochód podczas festiwalu w Goodwood, to naprawdę ważne wydarzenie.”

audi tradition Goodwood Festival of Speed 2009

Audi Tradition | Goodwood Festival of Speed 2009

Audi Tradition | Großglockner Grand Prix i Classic Days Schloss Dyck

Najmocniejsze ze wszystkich „Srebrnych Strzał” Auto Union – Auto Union typ C, weźmie udział w dwóch tegorocznych imprezach. 16 cylindrów tego wyścigowego auta pokaże swoją moc w górach, podczas Großglockner Grand Prix (21 do 24 września).

W latach trzydziestych XX w., kierowcy wyścigowi Auto Union z ogromnym powodzeniem wspinali się na szczyty podczas popularnych wówczas wyścigów górskich. Najwięcej sukcesów odnotował wtedy Hans Stuck, stąd jego pseudonim: „król gór”. Śladami ojca kroczy jego syn, Hans-Joachim Stuck. Hans weźmie udział w Großglockner Grand Prix.  Ten były kierowca Formuły 1 mówi:

„jazda tym właśnie samochodem, śladami mojego ojca, to dla mnie bardzo emocjonujące przeżycie.”

Podczas Classic Days Schloss Dyck (4 do 6 sierpnia), siłę swoich 520 KM zaprezentuje Auto Union Typ C z 1936 r. Na tej imprezie, zwanej „niemieckim Goodwood”, Audi Tradition pokaże również swoje najstarsze eksponaty, m.in. Audi Typ C „Zwycięzca Alp” z roku 1919.

Audi Tradition | Donau Classic, Heidelberg Historic, Bodensee Klassik, Sachsenring Classic i inne

Stałe miejsce w programie imprez Audi Tradition mają rajdy Donau Classic wokół zakładów Audi w Ingolstadt (22 do 24 czerwca) oraz Heidelberg Historic (13 do 15 lipca), odbywający się w pobliżu Neckarsulm. W obu, na starcie pojawią się przede wszystkim samochody marki NSU. Audi Tradition zadomowiło się też w Sachsenring Classic (16 do 18 czerwca). W tym roku na starcie tej historycznej trasy staną przede wszystkim klasyczne motocykle.

Reprezentantów czterech pierścieni będzie można też podziwiać podczas Bodensee Klassik (4 do 6 maja), Sachsen Classic (17 do 19 sierpnia), Kitzbüheler Alpenrallye (7 do 10 czerwca), Schloss Bensberg Supersport Classics (1 do 3 lipca) oraz Gran Premio Nuvolari we Włoszech (14 do 17 września).

Audi Tradition | Zakończenie sezonu

Tradycyjnie już, sezon Audi Tradition zamknie giełda modeli samochodowych w Audi Forum w Ingolstadt (3 grudnia).

Tags: audi klasyk, audi tradition, Bodensee Klassik, Classic Days Schloss Dyck, Donau Classic, Gran Premio Nuvolari, Großglockner Grand Prix, Heidelberg Historic, Pikes Peak, Sachsenring Classic, Schloss Bensberg Supersport Classics, sebastian mądrachowski, Techno Classica, Walter Röhrl

POPRZEDNI

NASTĘPNY

To koniec Magazynu Motór… ale początek czegoś NOWEGO. Bardzo mi zależy, żebyś to przeczytał(a)

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Klasyczne modele Audi, czyli Audi Tradition, zostaną zaprezentowane na ponad 20 imprezach motoryzacyjnych w sezonie 2017.

tekst:  Mor, zdjęcia: audi

Sezon dla klasycznych aut Audi Tradition rozpoczyna się  na pełnym gazie. W tym roku, miłośnicy dawnej motoryzacji będą mogli podziwiać zabytkowe pojazdy spod znaku czterech pierścieni na ponad 20 imprezach w całej Europie.

Audi Tradition | Techno Classica w Essen

Sygnałem do rozpoczęcia tegorocznego sezonu były targi pojazdów zabytkowych Techno Classica w Essen. Targi trwały w dniach 5 – 9 kwietnia. Mottem stoiska było w tym roku hasło „NSU – nowy sposób jazdy”. Audi Tradition wystawiła wyłącznie samochody marki NSU, poprzednika marki Audi. Na Techno Classica pojawiła się m.in. ikona stylistyki NSU – model NSU Ro 80. Samochód ten pojawił się na rynku dokładnie 50 lat temu. Na wystawie zaprezentowane były dwa auta tej serii, z lat 1967 i 1977. Poza tym, zwiedzający stoisko Audi mogli zobaczyć NSU Prinz 30 (rok produkcji 1962), NSU Sport Prinz (1964) oraz NSU 1000 TTS (1970).

Audi Alpensieger Audi Tradition

Audi Tradition | Audi Alpensieger

Audi Tradition | Walter Röhrl na Festival of Speed w Goodwood

Najważniejszym wydarzeniem, z punktu widzenia wszystkich fanów „złotej ery rajdów Audi”, będzie pojawienie się rajdowego mistrza świata Waltera Röhrla na Festival of Speed w Goodwood. Podczas brytyjskiej imprezy, zaplanowanej w dniach od 29 czerwca do 2 lipca, mistrz ponownie wsiądzie do swojego legendarnego Audi Sport quattro S1 Pikes Peak.

Ten dziś już 70-latek, w latach 1980 i 1982 zdobył za sterami Audi rajdowe mistrzostwo świata. W 1987, w Audi Sport quattro S1 pobił rekord wjazdu na szczyt Pikes Peak w USA. 30 lat później, dokładnie w tym samym samochodzie, Walter Röhrl będzie wjeżdżał na górę podczas największej na świecie imprezy historycznych samochodów sportowych.

„Już nie mogę się doczekać, by ponownie zasiąść za kierownicą Audi Pikes Peak. Móc poprowadzić ten samochód podczas festiwalu w Goodwood, to naprawdę ważne wydarzenie.”

audi tradition Goodwood Festival of Speed 2009

Audi Tradition | Goodwood Festival of Speed 2009

Audi Tradition | Großglockner Grand Prix i Classic Days Schloss Dyck

Najmocniejsze ze wszystkich „Srebrnych Strzał” Auto Union – Auto Union typ C, weźmie udział w dwóch tegorocznych imprezach. 16 cylindrów tego wyścigowego auta pokaże swoją moc w górach, podczas Großglockner Grand Prix (21 do 24 września).

W latach trzydziestych XX w., kierowcy wyścigowi Auto Union z ogromnym powodzeniem wspinali się na szczyty podczas popularnych wówczas wyścigów górskich. Najwięcej sukcesów odnotował wtedy Hans Stuck, stąd jego pseudonim: „król gór”. Śladami ojca kroczy jego syn, Hans-Joachim Stuck. Hans weźmie udział w Großglockner Grand Prix.  Ten były kierowca Formuły 1 mówi:

„jazda tym właśnie samochodem, śladami mojego ojca, to dla mnie bardzo emocjonujące przeżycie.”

Podczas Classic Days Schloss Dyck (4 do 6 sierpnia), siłę swoich 520 KM zaprezentuje Auto Union Typ C z 1936 r. Na tej imprezie, zwanej „niemieckim Goodwood”, Audi Tradition pokaże również swoje najstarsze eksponaty, m.in. Audi Typ C „Zwycięzca Alp” z roku 1919.

Audi Tradition | Donau Classic, Heidelberg Historic, Bodensee Klassik, Sachsenring Classic i inne

Stałe miejsce w programie imprez Audi Tradition mają rajdy Donau Classic wokół zakładów Audi w Ingolstadt (22 do 24 czerwca) oraz Heidelberg Historic (13 do 15 lipca), odbywający się w pobliżu Neckarsulm. W obu, na starcie pojawią się przede wszystkim samochody marki NSU. Audi Tradition zadomowiło się też w Sachsenring Classic (16 do 18 czerwca). W tym roku na starcie tej historycznej trasy staną przede wszystkim klasyczne motocykle.

Reprezentantów czterech pierścieni będzie można też podziwiać podczas Bodensee Klassik (4 do 6 maja), Sachsen Classic (17 do 19 sierpnia), Kitzbüheler Alpenrallye (7 do 10 czerwca), Schloss Bensberg Supersport Classics (1 do 3 lipca) oraz Gran Premio Nuvolari we Włoszech (14 do 17 września).

Audi Tradition | Zakończenie sezonu

Tradycyjnie już, sezon Audi Tradition zamknie giełda modeli samochodowych w Audi Forum w Ingolstadt (3 grudnia).

Tags: audi klasyk, audi tradition, Bodensee Klassik, Classic Days Schloss Dyck, Donau Classic, Gran Premio Nuvolari, Großglockner Grand Prix, Heidelberg Historic, Pikes Peak, Sachsenring Classic, Schloss Bensberg Supersport Classics, sebastian mądrachowski, Techno Classica, Walter Röhrl

To koniec Magazynu Motór… ale początek czegoś NOWEGO. Bardzo mi zależy, żebyś to przeczytał(a)

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

4 stycznia 2021
Obecność Yokohamy w motosporcie

Obecność Yokohamy w motosporcie

18 listopada 2020
Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

29 września 2020
Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

16 września 2020
Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

13 maja 2020
Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

9 maja 2020
Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

7 maja 2020
Bolid F1 kontra myśliwiec

Bolid F1 kontra myśliwiec

27 marca 2020
Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

7 marca 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

4 stycznia 2021
Obecność Yokohamy w motosporcie

Obecność Yokohamy w motosporcie

18 listopada 2020
Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

29 września 2020
Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

16 września 2020
Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

13 maja 2020
Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

9 maja 2020
Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

7 maja 2020
Bolid F1 kontra myśliwiec

Bolid F1 kontra myśliwiec

27 marca 2020
Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

7 marca 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry