Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Robert Kubica wywiad
Strona główna » Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Podróż w kosmos to marzenie milionów ludzi na świecie, jednak od pierwszej ekspedycji Jurija Gagarina w przestrzeń kosmiczną w 1961 roku, zaszczytu spojrzenia na cały dorobek ludzkości z termosfery dostąpiły tylko 554 osoby. W tym elitarnym gronie znalazł się tylko jeden Polak, Mirosław Hermaszewski. Jest to z pewnością ogromny wyczyn, ale statystycznie łatwiejszy do osiągnięcia niż wygranie wyścigu Formuły 1. Od początku rozgrywania mistrzostw F1, od 1950 roku, na najwyższym stopniu podium stawało tylko 108 kierowców. W tej grupie również znalazł się tylko jeden Polak – Robert Kubica, z którym w trakcie ubiegłorocznego wyścigu o Grand Prix Singapuru porozmawialiśmy o… sensie życia.

Wojtek Paprota
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Podróż w kosmos to marzenie milionów ludzi na świecie, jednak od pierwszej ekspedycji Jurija Gagarina w przestrzeń kosmiczną w 1961 roku, zaszczytu spojrzenia na cały dorobek ludzkości z termosfery dostąpiły tylko 554 osoby. W tym elitarnym gronie znalazł się tylko jeden Polak, Mirosław Hermaszewski. Jest to z pewnością ogromny wyczyn, ale statystycznie łatwiejszy do osiągnięcia niż wygranie wyścigu Formuły 1. Od początku rozgrywania mistrzostw F1, od 1950 roku, na najwyższym stopniu podium stawało tylko 108 kierowców. W tej grupie również znalazł się tylko jeden Polak – Robert Kubica, z którym w trakcie ubiegłorocznego wyścigu o Grand Prix Singapuru porozmawialiśmy o… sensie życia.

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Podróż w kosmos to marzenie milionów ludzi na świecie, jednak od pierwszej ekspedycji Jurija Gagarina w przestrzeń kosmiczną w 1961 roku, zaszczytu spojrzenia na cały dorobek ludzkości z termosfery dostąpiły tylko 554 osoby. W tym elitarnym gronie znalazł się tylko jeden Polak, Mirosław Hermaszewski. Jest to z pewnością ogromny wyczyn, ale statystycznie łatwiejszy do osiągnięcia niż wygranie wyścigu Formuły 1. Od początku rozgrywania mistrzostw F1, od 1950 roku, na najwyższym stopniu podium stawało tylko 108 kierowców. W tej grupie również znalazł się tylko jeden Polak – Robert Kubica, z którym w trakcie ubiegłorocznego wyścigu o Grand Prix Singapuru porozmawialiśmy o… sensie życia.

Wojtek Paprota
    • Nie zapomnij obserwować nas na Facebooku i Instagramie!

Robert, na początek mam dla ciebie wyzwanie. Spróbujmy zrobić tak, aby w trakcie naszej rozmowie nie padły słowa „Formuła 1” – co Ty na to?

Możemy spróbować, ale to zależy od pytań.

Powiedz mi, jakie są Twoje najważniejsze życiowe wartości.

Hmm…

Robert Kubica wywiad | Już mi się podoba Twój wyraz twarzy…

Czyli musimy wykluczyć życie kierowcy?

Wiem, że to trudne, ale spróbujmy.

Wiesz, moje życie to głównie bycie kierowcą. Jeżeli mamy rozmawiać o rzeczach prywatnych, to powiem ci mało, bo nie lubię poruszać tych tematów. Jest to dla mnie trudne pytanie, ale myślę, że chodzi o charakter. Każdy człowiek musi doceniać to, co ma. Musi szanować samego siebie, ale też inne osoby. 

robert Kubica wywiad

Jak ważne było dla ciebie takie podejście w kontekście osiągania wszystkich celów, które do tej pory wyznaczałeś sobie w życiu?

95% mojego życia jest związane z byciem kierowcą i tym sportem, dlatego wykluczając z rozmowy ten temat, wykluczasz 95% mojego życia. Wszystko, co dzieje się pomiędzy wyścigami, włącznie z wyznaczaniem i realizacją celów, jest związane z wyścigami i ściganiem się. To, co robię na co dzień w domu, jest związane ze ściganiem; to, co jem, jest związane ze ściganiem; to, jak się wychowywałem, jest związane z tym sportem i prowadzeniem samochodów. Jeśli chodzi o to, jak te wszystkie rzeczy mi pomagały, myślę, że kluczowym momentem było to, że dosyć wcześnie wyjechałem za granicę i musiałem się usamodzielnić w obcym kraju, co ma plusy i minusy. Myślę, że dążenie do celu i w pewnym stopniu docenianie tego, co się ma, miało bardzo duży udział we wszystkim, co osiągnąłem. Wciąż myślę, że jestem szczęściarzem tu, gdzie jestem, patrząc na to, co się wydarzyło w moim życiu. Miałem sporo szczęścia i bardzo to doceniam. Myślę, że nie ma nic lepszego w życiu niż obrócenie swojej pasji w pracę. Kombinacja tych dwóch rzeczy akurat mi się udała i dlatego uważam się za szczęściarza. 

Robert Kubica wywiad | Czyli esencją szczęścia jest połączenie pasji z pracą?

Według mnie tak. Myślę, że dużo łatwiej jest pracować i wykonywać swój zawód, jeżeli ma się pasję. 

Elon Musk mówi, że najbardziej niedocenianą rzeczą w życiu jest inspiracja. Czy ty jako kierowca wyścigowy potrzebujesz w ogóle inspiracji?

Nie.

A motywacji?

Motywacji tak. Czerpię ją ze stawiania sobie realistycznych celów i dochodzenia do nich. Nigdy nie wolno się zatrzymywać. Kiedy zbliżamy się do celu, wyznaczamy kolejny. Myślę, że bardzo ważne jest to, żeby stawiać sobie realistyczne cele, ponieważ właśnie to motywuje nas jeszcze mocniej. Osiąganie swoich celów i osiąganie rzeczy niematerialnych jest motywujące.

Co jest najfajniejszą rzeczą w twoim życiu? Za co jesteś najbardziej wdzięczny?

Najbardziej wdzięczny jestem za to, że mogę wykonywać zawód, który jest moją pasją. Co do najfajniejszej rzeczy w moim życiu, to jest to automatycznie, tu niespodzianka – bycie kierowcą! Tak się wychowywałem. To jest mój styl życia i moja pasja.

Robert Kubica Williams wywiad
Robert Kubica Williams Racing

Czym się w takim razie różni twoje życie, profesjonalnego sportowca, od życia człowieka, który takim sportowcem nie jest?

Są duże różnice. Moje życie zawodowe, czyli sportowca, ma spory wpływ na to, jak wygląda moje życie poza sportem. Często niesłusznie zakłada się, że kierowca jest kierowcą tylko w niedzielę czy też na weekendach Grand Prix. Kierowca wyścigowy ma dużo innych obowiązków, a czasu wolnego poza tymi obowiązkami jest bardzo mało. A nawet jak go już masz, to jesteś myślami przy nowych celach i przy nowych obowiązkach. 

https://motormag.pl/2020/04/emerson-fittipaldi/

Czyli chodzi o wykonywanie swojego zawodu 24 godziny na dobę?

Mniej więcej tak. Chociaż śpię pewnie normalnie, tak jak wszyscy.

Robert Kubica wywiad | Co jest dla ciebie największym wyzwaniem w życiu, również zawodowym?

Właśnie dochodzenie do celów i staranie się, by być coraz lepszym. I człowiekiem, i sportowcem. Te kwestie mają odzwierciedlenie jakby w obydwu tych życiach, rolach, ponieważ ciągła praca nad poprawieniem błędów i dążenie do bycia lepszym jest bardzo ważna.

A co jest czynnikiem, który najbardziej nas blokuje przed osiąganiem tych wszystkich celów, które sobie stawiamy w życiu?

Myślę, że jest to nasza głowa. Bardzo często człowiek poddaje się, zanim jeszcze spróbuje, ponieważ jego rozum mówi, że coś jest ciężkie do osiągnięcia, a dopiero próbując, poświęcając się w 100% pewnym celom, jest się w stanie je osiągnąć. A nawet jak nie, to lepiej się żyje, wiedząc, że próbowało się wszystkiego. Oczywiście nie jest tak, że osiągnięcie celów zależy tylko od nas samych. Czasami potrzebne jest po prostu szczęście i zbieg okoliczności, ale bez podstaw, pracy i prób samo szczęście i zbieg okoliczności nas do niczego nie doprowadzą.

Robert Kubica wywiad

Czy kiedykolwiek w życiu czułeś lęk?

Skłamałbym, gdybym powiedział, że nie. Ale trzeba tutaj postawić jasną granicę. Myślę, że każdy z nas ma w swoim życiu jakieś strachy i lęki, w różnych obszarach. Ja na przykład nie czuję wcale strachu przed jazdą, mimo że wiem, że to ryzykowny sport i niebezpieczeństwo istnieje, ale oczywiście kiedy jesteś kierowcą, to o tym nie myślisz. Z drugiej strony uważam, że w moim życiu wydarzyły się rzeczy, w których niestety był jakiś tam lęk, że może coś się nie uda, dlatego skłamałbym, gdybym powiedział, że nie. Rozdzieliłbym to, że jako kierowca – nie, ale jako Robert – tak.

Więcej przeczytasz w #5 Magazynie Motór

magazyn motór numer 5 tede okładka

Nie zapomnij obserwować nas na Facebooku i Instagramie!

Tags: best, f1, FIA, kubica, robert Kubica wywiad, williams, wyścigi

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Robert, na początek mam dla ciebie wyzwanie. Spróbujmy zrobić tak, aby w trakcie naszej rozmowie nie padły słowa „Formuła 1” – co Ty na to?

Możemy spróbować, ale to zależy od pytań.

Powiedz mi, jakie są Twoje najważniejsze życiowe wartości.

Hmm…

Robert Kubica wywiad | Już mi się podoba Twój wyraz twarzy…

Czyli musimy wykluczyć życie kierowcy?

Wiem, że to trudne, ale spróbujmy.

Wiesz, moje życie to głównie bycie kierowcą. Jeżeli mamy rozmawiać o rzeczach prywatnych, to powiem ci mało, bo nie lubię poruszać tych tematów. Jest to dla mnie trudne pytanie, ale myślę, że chodzi o charakter. Każdy człowiek musi doceniać to, co ma. Musi szanować samego siebie, ale też inne osoby. 

robert Kubica wywiad

Jak ważne było dla ciebie takie podejście w kontekście osiągania wszystkich celów, które do tej pory wyznaczałeś sobie w życiu?

95% mojego życia jest związane z byciem kierowcą i tym sportem, dlatego wykluczając z rozmowy ten temat, wykluczasz 95% mojego życia. Wszystko, co dzieje się pomiędzy wyścigami, włącznie z wyznaczaniem i realizacją celów, jest związane z wyścigami i ściganiem się. To, co robię na co dzień w domu, jest związane ze ściganiem; to, co jem, jest związane ze ściganiem; to, jak się wychowywałem, jest związane z tym sportem i prowadzeniem samochodów. Jeśli chodzi o to, jak te wszystkie rzeczy mi pomagały, myślę, że kluczowym momentem było to, że dosyć wcześnie wyjechałem za granicę i musiałem się usamodzielnić w obcym kraju, co ma plusy i minusy. Myślę, że dążenie do celu i w pewnym stopniu docenianie tego, co się ma, miało bardzo duży udział we wszystkim, co osiągnąłem. Wciąż myślę, że jestem szczęściarzem tu, gdzie jestem, patrząc na to, co się wydarzyło w moim życiu. Miałem sporo szczęścia i bardzo to doceniam. Myślę, że nie ma nic lepszego w życiu niż obrócenie swojej pasji w pracę. Kombinacja tych dwóch rzeczy akurat mi się udała i dlatego uważam się za szczęściarza. 

Robert Kubica wywiad | Czyli esencją szczęścia jest połączenie pasji z pracą?

Według mnie tak. Myślę, że dużo łatwiej jest pracować i wykonywać swój zawód, jeżeli ma się pasję. 

Elon Musk mówi, że najbardziej niedocenianą rzeczą w życiu jest inspiracja. Czy ty jako kierowca wyścigowy potrzebujesz w ogóle inspiracji?

Nie.

A motywacji?

Motywacji tak. Czerpię ją ze stawiania sobie realistycznych celów i dochodzenia do nich. Nigdy nie wolno się zatrzymywać. Kiedy zbliżamy się do celu, wyznaczamy kolejny. Myślę, że bardzo ważne jest to, żeby stawiać sobie realistyczne cele, ponieważ właśnie to motywuje nas jeszcze mocniej. Osiąganie swoich celów i osiąganie rzeczy niematerialnych jest motywujące.

Co jest najfajniejszą rzeczą w twoim życiu? Za co jesteś najbardziej wdzięczny?

Najbardziej wdzięczny jestem za to, że mogę wykonywać zawód, który jest moją pasją. Co do najfajniejszej rzeczy w moim życiu, to jest to automatycznie, tu niespodzianka – bycie kierowcą! Tak się wychowywałem. To jest mój styl życia i moja pasja.

Robert Kubica Williams wywiad
Robert Kubica Williams Racing

Czym się w takim razie różni twoje życie, profesjonalnego sportowca, od życia człowieka, który takim sportowcem nie jest?

Są duże różnice. Moje życie zawodowe, czyli sportowca, ma spory wpływ na to, jak wygląda moje życie poza sportem. Często niesłusznie zakłada się, że kierowca jest kierowcą tylko w niedzielę czy też na weekendach Grand Prix. Kierowca wyścigowy ma dużo innych obowiązków, a czasu wolnego poza tymi obowiązkami jest bardzo mało. A nawet jak go już masz, to jesteś myślami przy nowych celach i przy nowych obowiązkach. 

https://motormag.pl/2020/04/emerson-fittipaldi/

Czyli chodzi o wykonywanie swojego zawodu 24 godziny na dobę?

Mniej więcej tak. Chociaż śpię pewnie normalnie, tak jak wszyscy.

Robert Kubica wywiad | Co jest dla ciebie największym wyzwaniem w życiu, również zawodowym?

Właśnie dochodzenie do celów i staranie się, by być coraz lepszym. I człowiekiem, i sportowcem. Te kwestie mają odzwierciedlenie jakby w obydwu tych życiach, rolach, ponieważ ciągła praca nad poprawieniem błędów i dążenie do bycia lepszym jest bardzo ważna.

A co jest czynnikiem, który najbardziej nas blokuje przed osiąganiem tych wszystkich celów, które sobie stawiamy w życiu?

Myślę, że jest to nasza głowa. Bardzo często człowiek poddaje się, zanim jeszcze spróbuje, ponieważ jego rozum mówi, że coś jest ciężkie do osiągnięcia, a dopiero próbując, poświęcając się w 100% pewnym celom, jest się w stanie je osiągnąć. A nawet jak nie, to lepiej się żyje, wiedząc, że próbowało się wszystkiego. Oczywiście nie jest tak, że osiągnięcie celów zależy tylko od nas samych. Czasami potrzebne jest po prostu szczęście i zbieg okoliczności, ale bez podstaw, pracy i prób samo szczęście i zbieg okoliczności nas do niczego nie doprowadzą.

Robert Kubica wywiad

Czy kiedykolwiek w życiu czułeś lęk?

Skłamałbym, gdybym powiedział, że nie. Ale trzeba tutaj postawić jasną granicę. Myślę, że każdy z nas ma w swoim życiu jakieś strachy i lęki, w różnych obszarach. Ja na przykład nie czuję wcale strachu przed jazdą, mimo że wiem, że to ryzykowny sport i niebezpieczeństwo istnieje, ale oczywiście kiedy jesteś kierowcą, to o tym nie myślisz. Z drugiej strony uważam, że w moim życiu wydarzyły się rzeczy, w których niestety był jakiś tam lęk, że może coś się nie uda, dlatego skłamałbym, gdybym powiedział, że nie. Rozdzieliłbym to, że jako kierowca – nie, ale jako Robert – tak.

Więcej przeczytasz w #5 Magazynie Motór

magazyn motór numer 5 tede okładka

Nie zapomnij obserwować nas na Facebooku i Instagramie!

Tags: best, f1, FIA, kubica, robert Kubica wywiad, williams, wyścigi

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

20 września 2021
Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

2 maja 2021
Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

25 marca 2021
Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

4 stycznia 2021
Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

30 grudnia 2020
Sam na sam z… Akira Nakai San

Sam na sam z… Akira Nakai San

23 grudnia 2020
Obecność Yokohamy w motosporcie

Obecność Yokohamy w motosporcie

18 listopada 2020
Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

30 października 2020
Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

29 września 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

20 września 2021
Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

2 maja 2021
Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

25 marca 2021
Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

4 stycznia 2021
Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

30 grudnia 2020
Sam na sam z… Akira Nakai San

Sam na sam z… Akira Nakai San

23 grudnia 2020
Obecność Yokohamy w motosporcie

Obecność Yokohamy w motosporcie

18 listopada 2020
Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

30 października 2020
Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

29 września 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry