Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Akira Nakai San
Strona główna » Sam na sam z… Akira Nakai San

Sam na sam z… Akira Nakai San

Nakai San to międzynarodowa gwiazda tuningu. Modyfikowane przez niego modele Porsche 911 są obiektem westchnień fanów motoryzacji na całym świecie. Jednak sam twórca zaskakuje również osobowością – zwłaszcza, jeśli rozmowa zejdzie na temat Polski

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Sam na sam z… Akira Nakai San

Sam na sam z… Akira Nakai San

Nakai San to międzynarodowa gwiazda tuningu. Modyfikowane przez niego modele Porsche 911 są obiektem westchnień fanów motoryzacji na całym świecie. Jednak sam twórca zaskakuje również osobowością – zwłaszcza, jeśli rozmowa zejdzie na temat Polski

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Sam na sam z… Akira Nakai San

Sam na sam z… Akira Nakai San

Nakai San to międzynarodowa gwiazda tuningu. Modyfikowane przez niego modele Porsche 911 są obiektem westchnień fanów motoryzacji na całym świecie. Jednak sam twórca zaskakuje również osobowością – zwłaszcza, jeśli rozmowa zejdzie na temat Polski

Magazyn Motór
    • Materiał pochodzi z #6 Magazynu Motór

Akira Nakai San

Pierwsze zaskoczenie? Założyciel legendarnego RAUH-Welt Begriff jest wyjątkowo skromny, nigdy też nie oczekuje wyjątkowego traktowania. Mimo jego międzynarodowego statusu, można uczyć się od niego, jak nie „gwiazdorzyć”. To typowy introwertyk, który nie okazuje zbyt wielu emocji. Na początku ciężko mi było przyzwyczaić się do jego małomówności, zdecydowanie woli obserwować i analizować to, co się dzieje wokół. Zwykłe pogawędki nie są więc szczególnie rozbudowane, ale kiedy już nawiąże się z nim rozmowę, zwykle jest bardzo treściwa i wartościowa. Podczas jednej z nich zaskoczyła mnie jego opinia o naszym kraju.

RAUH-Welt Begriff
Akira Nakai San

Akira w Polsce ceni sobie wiele rzeczy: gościnność, jedzenie, otwartość ludzi oraz to, że ma tutaj tak wielu fanów, którzy przyjeżdżają na spotkania z nim. Fakt, że Akira pojawi się w Polce już po raz piąty, nie jest przypadkiem. Udało nam się wypracować taki model współpracy, w którym nie musi obawiać się o przygotowanie i wsparcie techniczne. Choć jego praca wygląda na proste składanie klocków, to trzeba wiedzieć, że proces budowy rozpoczyna się na długo przed przylotem Akiry. W tym czasie przy samym projekcie pracuje sztab osób, a przygotowania aut zawsze są dopinane na ostatni guzik. Wolne chwile staramy się wykorzystać na pokazanie naszemu gościowi czegoś ciekawego. Zaliczył już warszawskie wianki w Noc Świętojańską i pokaz fajerwerków, koncert chopinowski w Żelazowej Woli, spotkanie Youngtimer Warsaw na Powiślu, a także kilka przemiłych kolacji i spotkań w grupie właścicieli RWB oraz jego sympatyków.

Akira Nakai San w Polsce

Mieliśmy okazję towarzyszyć mu w budowaniu samochodów w Dubaju, Australii i Wielkiej Brytanii – mistrz jest zawsze przyjaźnie nastawiony do gospodarzy i wszystkich otaczających go osób. Jedna rzecz mnie szczególnie zdumiała, a jednocześnie sprawiła dużo przyjemności: po pierwszej wizycie w Polsce Akira nazwał jeden ze swoich samochodów „ŁOMIANKI”. To naprawdę wyjątek, ponieważ każde z jego kilkunastu aut nosi imię żeńskie. Kiedy go zapytałem, co wpłynęło na to, że wybrał takie miano dla 993, odpowiedział krótko: „I love to be there”.

Co pokochał w Polsce? Z pewnością naszą kuchnię. Jedzenie to szczególna część wizyty Nakai Sana – jest prawdziwym smakoszem! Bardzo lubi miejscowe specjały i za każdym razem staramy się, żeby był usatysfakcjonowany. Bardziej od restauracji z gwiazdką Michelin ceni sobie tradycyjny domowy obiad. Miał okazję jeść u nas większość typowo polskich dań: rosół, pomidorową, chłodnik, pierogi, mięsa, krokiety, bigos i wiele innych. Uwielbia kaszankę! Moja żona wyjątkowo dba, żeby Akira był najedzony, więc za każdym razem posiłki są przygotowywane pod jego gust. Oprócz tego pije bardzo dużo coli, kawy oraz uwielbia mieć na stole ciasteczka, owoce i inne sezonowe przekąski. Alkoholu nie pije od wielu lat, za to znany jest oczywiście z zamiłowania do papierosów.

Akira w polsce

Historia powstania RWB nie jest do końca opisana. Akira jako kierowca wyścigowy szukał w swoich autach trakcji i przyczepności. Aby ją uzyskać, instalował szersze koła, a żeby się zmieściły, musiał wyciąć błotniki, co z kolei oznaczało konieczność przebudowy samochodu. Dziś RWB to szanowana na całym świecie marka, która stworzyła kilkaset unikatowych projektów bazujących na Porsche 911. Ich właściciele są połączeni w komunę RWB Family, utrzymują ze sobą stały kontakt, mimo tego, że są rozsiani na całym globie. Taka zażyła relacja nie byłaby możliwa, gdyby nie najważniejsze spoiwo, jakim okazała się pasja do motoryzacji, tuningu, Porsche 911 i wyjątkowość samego Akira Nakai San.

O czym jeszcze nie wiedzieliście? Akira zawsze prosi o radio VOX FM oraz ten sam skromny hotel w Łomiankach, choć proponujemy coś bardziej wykwintnego. Jego  stałym ekwipunkiem jest zmęczona życiem walizka z narzędziami do pracy oraz plecak na prywatne rzeczy. Jego piąta wizyta w Polsce będzie przełomowa – po pierwsze, jeszcze nigdy kolejny przyjazd nie następował tak szybko po poprzednim (po pół roku). Po drugie, do tej pory nie mieliśmy okazji budować aż trzech aut jednocześnie. Jak zwykle odwiedzą nas miłośnicy RWB oraz Porsche z całej Polski i nie tylko. Wśród nich zdarzają się prominentne osoby kierujące losami tego świata, choć wizyty mają charakter zupełnie prywatny. I właśnie to buduje tę wyjątkową grupę odbiorców – pasja ponad podziałami, jaką zaszczepił w nas pewien skromny i małomówny Japończyk.

Materiał pochodzi z #6 Magazynu Motór

Tags: akira nakai-san, best

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Akira Nakai San

Pierwsze zaskoczenie? Założyciel legendarnego RAUH-Welt Begriff jest wyjątkowo skromny, nigdy też nie oczekuje wyjątkowego traktowania. Mimo jego międzynarodowego statusu, można uczyć się od niego, jak nie „gwiazdorzyć”. To typowy introwertyk, który nie okazuje zbyt wielu emocji. Na początku ciężko mi było przyzwyczaić się do jego małomówności, zdecydowanie woli obserwować i analizować to, co się dzieje wokół. Zwykłe pogawędki nie są więc szczególnie rozbudowane, ale kiedy już nawiąże się z nim rozmowę, zwykle jest bardzo treściwa i wartościowa. Podczas jednej z nich zaskoczyła mnie jego opinia o naszym kraju.

RAUH-Welt Begriff
Akira Nakai San

Akira w Polsce ceni sobie wiele rzeczy: gościnność, jedzenie, otwartość ludzi oraz to, że ma tutaj tak wielu fanów, którzy przyjeżdżają na spotkania z nim. Fakt, że Akira pojawi się w Polce już po raz piąty, nie jest przypadkiem. Udało nam się wypracować taki model współpracy, w którym nie musi obawiać się o przygotowanie i wsparcie techniczne. Choć jego praca wygląda na proste składanie klocków, to trzeba wiedzieć, że proces budowy rozpoczyna się na długo przed przylotem Akiry. W tym czasie przy samym projekcie pracuje sztab osób, a przygotowania aut zawsze są dopinane na ostatni guzik. Wolne chwile staramy się wykorzystać na pokazanie naszemu gościowi czegoś ciekawego. Zaliczył już warszawskie wianki w Noc Świętojańską i pokaz fajerwerków, koncert chopinowski w Żelazowej Woli, spotkanie Youngtimer Warsaw na Powiślu, a także kilka przemiłych kolacji i spotkań w grupie właścicieli RWB oraz jego sympatyków.

Akira Nakai San w Polsce

Mieliśmy okazję towarzyszyć mu w budowaniu samochodów w Dubaju, Australii i Wielkiej Brytanii – mistrz jest zawsze przyjaźnie nastawiony do gospodarzy i wszystkich otaczających go osób. Jedna rzecz mnie szczególnie zdumiała, a jednocześnie sprawiła dużo przyjemności: po pierwszej wizycie w Polsce Akira nazwał jeden ze swoich samochodów „ŁOMIANKI”. To naprawdę wyjątek, ponieważ każde z jego kilkunastu aut nosi imię żeńskie. Kiedy go zapytałem, co wpłynęło na to, że wybrał takie miano dla 993, odpowiedział krótko: „I love to be there”.

Co pokochał w Polsce? Z pewnością naszą kuchnię. Jedzenie to szczególna część wizyty Nakai Sana – jest prawdziwym smakoszem! Bardzo lubi miejscowe specjały i za każdym razem staramy się, żeby był usatysfakcjonowany. Bardziej od restauracji z gwiazdką Michelin ceni sobie tradycyjny domowy obiad. Miał okazję jeść u nas większość typowo polskich dań: rosół, pomidorową, chłodnik, pierogi, mięsa, krokiety, bigos i wiele innych. Uwielbia kaszankę! Moja żona wyjątkowo dba, żeby Akira był najedzony, więc za każdym razem posiłki są przygotowywane pod jego gust. Oprócz tego pije bardzo dużo coli, kawy oraz uwielbia mieć na stole ciasteczka, owoce i inne sezonowe przekąski. Alkoholu nie pije od wielu lat, za to znany jest oczywiście z zamiłowania do papierosów.

Akira w polsce

Historia powstania RWB nie jest do końca opisana. Akira jako kierowca wyścigowy szukał w swoich autach trakcji i przyczepności. Aby ją uzyskać, instalował szersze koła, a żeby się zmieściły, musiał wyciąć błotniki, co z kolei oznaczało konieczność przebudowy samochodu. Dziś RWB to szanowana na całym świecie marka, która stworzyła kilkaset unikatowych projektów bazujących na Porsche 911. Ich właściciele są połączeni w komunę RWB Family, utrzymują ze sobą stały kontakt, mimo tego, że są rozsiani na całym globie. Taka zażyła relacja nie byłaby możliwa, gdyby nie najważniejsze spoiwo, jakim okazała się pasja do motoryzacji, tuningu, Porsche 911 i wyjątkowość samego Akira Nakai San.

O czym jeszcze nie wiedzieliście? Akira zawsze prosi o radio VOX FM oraz ten sam skromny hotel w Łomiankach, choć proponujemy coś bardziej wykwintnego. Jego  stałym ekwipunkiem jest zmęczona życiem walizka z narzędziami do pracy oraz plecak na prywatne rzeczy. Jego piąta wizyta w Polsce będzie przełomowa – po pierwsze, jeszcze nigdy kolejny przyjazd nie następował tak szybko po poprzednim (po pół roku). Po drugie, do tej pory nie mieliśmy okazji budować aż trzech aut jednocześnie. Jak zwykle odwiedzą nas miłośnicy RWB oraz Porsche z całej Polski i nie tylko. Wśród nich zdarzają się prominentne osoby kierujące losami tego świata, choć wizyty mają charakter zupełnie prywatny. I właśnie to buduje tę wyjątkową grupę odbiorców – pasja ponad podziałami, jaką zaszczepił w nas pewien skromny i małomówny Japończyk.

Materiał pochodzi z #6 Magazynu Motór

Tags: akira nakai-san, best

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 934 Vaillant

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

20 września 2021
Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

2 maja 2021
Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

25 marca 2021
Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

30 grudnia 2020
Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

30 października 2020
Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

16 września 2020
Exotic RAGE 2020 | Szczery wywiad z Przemysławem Waszczukiem

Exotic RAGE 2020 | Szczery wywiad z Przemysławem Waszczukiem

2 lipca 2020
Jacek TEDE Graniecki: “90% aut w teledyskach nie należy do raperów” | Wywiad

Jacek TEDE Graniecki: “90% aut w teledyskach nie należy do raperów” | Wywiad

3 czerwca 2020
Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

7 maja 2020
Steve McQueen historia – good, bad boy

Steve McQueen historia – good, bad boy

15 kwietnia 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

20 września 2021
Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

2 maja 2021
Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

25 marca 2021
Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

Michał Woroch wywiad | Żyć aż do bólu

30 grudnia 2020
Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

30 października 2020
Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

16 września 2020
Exotic RAGE 2020 | Szczery wywiad z Przemysławem Waszczukiem

Exotic RAGE 2020 | Szczery wywiad z Przemysławem Waszczukiem

2 lipca 2020
Jacek TEDE Graniecki: “90% aut w teledyskach nie należy do raperów” | Wywiad

Jacek TEDE Graniecki: “90% aut w teledyskach nie należy do raperów” | Wywiad

3 czerwca 2020
Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

7 maja 2020
Steve McQueen historia – good, bad boy

Steve McQueen historia – good, bad boy

15 kwietnia 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry