Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Ursus Rally Team
Strona główna » Ursus Rally Team | Hubert Maj: „Oby wszystko zagrało jak dobra orkiestra.”

Ursus Rally Team | Hubert Maj: „Oby wszystko zagrało jak dobra orkiestra.”

Ursus Rally Team – pod taką nazwą w sezonie 2017 […]

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ursus Rally Team | Hubert Maj: „Oby wszystko zagrało jak dobra orkiestra.”

Ursus Rally Team | Hubert Maj: „Oby wszystko zagrało jak dobra orkiestra.”

Ursus Rally Team – pod taką nazwą w sezonie 2017 […]

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ursus Rally Team | Hubert Maj: „Oby wszystko zagrało jak dobra orkiestra.”

Ursus Rally Team | Hubert Maj: „Oby wszystko zagrało jak dobra orkiestra.”

Ursus Rally Team – pod taką nazwą w sezonie 2017 […]

Mateusz Cieślak

Ursus Rally Team – pod taką nazwą w sezonie 2017 będzie występował duet Hubert Maj-Szymon Jasiński. Lubelscy rajdowcy zasiądą za sterami Fiesty Proto, której oficjalna premiera odbyła się 1. kwietnia podczas targów Moto Session w Lublinie. W nadchodzącym sezonie zawodnicy URSUS Rally Team wystąpią na trasach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.

Tekst: Artur Skibiński, foto: Adam Abramowicz Fotostrobi

Ursus Rally Team – sponsorzy

Nowy rok, nowy sponsor, nowe auto. Jakie nastroje panują w zespole przed nowym sezonem?
Czujemy się bardzo dobrze, dużo pracujemy i stawiamy na solidne przygotowania. Dobrze przepracowaliśmy ten i poprzedni rok. Oczywiście jest to możliwe dzięki głównemu sponsorowi URSUS Rally Team, jak i firmom Majmax, Advercity, Cartmax czy firmie WAT. Udało nam się spiąć budżet i będziemy jechać cały cykl Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w klasyfikacji Open N. Będzie to sześć rund samochodem Ford Fiesta Proto ze stajni od Mariusza Steca. Z zewnątrz jest to samochód marki Ford, a tak naprawdę jego serce, silnik jak i napędy pochodzą od Mitsubishi Lancera Evo IX i Evo X. Ursus Rally Team

Ursus Rally Team – samochód

Fiesta Proto znana jest ze swojej niezawodności i świetnie się spisuje w różnych warunkach czy dyscyplinach motorsportu. Jak wygląda przesiadka z Lancera Evo V?
Evo V to stara konstrukcja, która nie pozwalała nam się już rozwijać. Dzięki Fieście Proto możemy zajść wyżej, a do tego zmierzamy. Sentyment jest oczywiście, bo poprzedni projekt był piękny, ale chcemy się rozwijać. Poza tym nikt nie powiedział, że kiedyś nie wrócimy do Evo. 
Co do Fiesty, to na razie jesteśmy po jednym dniu testów, teraz dopiero będziemy mieli przed rajdem Świdnickim-Krause testy 12-13 i 19 kwietnia, a potem 21 kwietnia start rajdu. Czy jest niezawodny? Nie podjąłbym decyzji, żeby jechać w Open N Fiestą, gdyby nie stajnia Stec Motorsport, bo oni ten samochód produkują, znają go od podszewki. Ten rok tak naprawdę wszystko pokaże. Jestem pełny nadziei, że będzie to grało jak dobra orkiestra.

Czy Wasza Fiesta Proto kryje coś specjalnego?
Samochód jedzie zgodnie ze specyfikacją Open N i z załącznikiem, który pozwala na modyfikacje. Z takich ciekawych rozwiązań w tym samochodzie mamy hamulce od Porsche GT3 Cup ze specyfikacji 2016, dzięki czemu auto bardzo dobrze się zachowuje przy hamowaniu. Poza tym, jak wcześniej wspomniałem, silnik od Mitsubishi, zawieszenie firmy Öhlins oraz skrzynia sekwencyjna firmy KAPS – jest to jedna z najlepszych skrzyń w samochodach rajdowych. Ursus Rally Team

Ursus Rally Team – przygotowania

Jak wyglądają Wasze przygotowania przed sezonem.
Bardzo dużo pracy z psychologiem sportowym, Marcinem Kwiatkowskim. Bardzo dużo pracy z Kubą Jankowskim z firmy Driveart oraz mnóstwo pracy z Kubą Brzezińskim, v-ce mistrzem Polski, tak zwanym „Colinem”. Trzeba dużo kilometrów wyjeździć, a przy tym wszystkim trzeba zachować zimną głowę i na tym to polega.

Z pewnością dacie z siebie wszystko, a gdzie się widzicie w generalce?
Jest to nowy projekt, dopiero zaczynamy jeździć tym samochodem. Marzenia są, ale jak to wszystko pójdzie, to po pierwszym rajdzie będziemy wiedzieć, o co możemy walczyć. Na pewno będziemy walczyć o jak najwyższe lokaty, ale to koniec roku dopiero wszystko pokaże. Ursus Rally Team

Ursus Rally Team – relacje kierowca-pilot

Nie ma z nami pilota, Szymona Jasińskiego. Jak prezentuje się Wasza współpraca na ten moment?
Z pilotem dogadujemy się bardzo dobrze, jest to mój przyjaciel, z którym spędzam mnóstwo czasu. Od początku mi towarzyszy w samochodzie rajdowym, słucham go bardzo uważnie, a on bardzo dobrze czyta. To jest bardzo ważne, żeby dogadywać się w samochodzie rajdowym na wysokim poziomie. Tam nie ma miejsca na błędy, bo może się to skończyć naprawdę źle.

Kiedy pojawił się pomysł na stworzenie tego teamu URSUS Rally Team?
Tak naprawdę, to szukałem ponad pół roku partnera, który podjąłby się współpracy z nami na tak dużą skalę. Udało się to dograć zaledwie miesiąc temu. Przekonaliśmy go do tego, że to jest dobry projekt, że będziemy marketingowo mocno to rozwijać, tym bardziej, że firma URSUS już była widoczna na odcinkach specjalnych pięć lat temu. Teraz my będziemy reprezentować tę firmę godnie i chcemy żeby to wyszło jak najlepiej.

Sezon tuż tuż, trzymamy kciuki!
Dziękujemy i zapraszamy na odcinki specjalne oraz do śledzenia na Facebooku strony Ursus Rally Team.

Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team

Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team

Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team

Tags: cartmax, hubert, jasiński, maj, majmax, motorsport, rajdy, rsmp, samochodowe, stec, szymon, ursus, ursus rally team

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Ursus Rally Team – pod taką nazwą w sezonie 2017 będzie występował duet Hubert Maj-Szymon Jasiński. Lubelscy rajdowcy zasiądą za sterami Fiesty Proto, której oficjalna premiera odbyła się 1. kwietnia podczas targów Moto Session w Lublinie. W nadchodzącym sezonie zawodnicy URSUS Rally Team wystąpią na trasach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.

Tekst: Artur Skibiński, foto: Adam Abramowicz Fotostrobi

Ursus Rally Team – sponsorzy

Nowy rok, nowy sponsor, nowe auto. Jakie nastroje panują w zespole przed nowym sezonem?
Czujemy się bardzo dobrze, dużo pracujemy i stawiamy na solidne przygotowania. Dobrze przepracowaliśmy ten i poprzedni rok. Oczywiście jest to możliwe dzięki głównemu sponsorowi URSUS Rally Team, jak i firmom Majmax, Advercity, Cartmax czy firmie WAT. Udało nam się spiąć budżet i będziemy jechać cały cykl Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w klasyfikacji Open N. Będzie to sześć rund samochodem Ford Fiesta Proto ze stajni od Mariusza Steca. Z zewnątrz jest to samochód marki Ford, a tak naprawdę jego serce, silnik jak i napędy pochodzą od Mitsubishi Lancera Evo IX i Evo X. Ursus Rally Team

Ursus Rally Team – samochód

Fiesta Proto znana jest ze swojej niezawodności i świetnie się spisuje w różnych warunkach czy dyscyplinach motorsportu. Jak wygląda przesiadka z Lancera Evo V?
Evo V to stara konstrukcja, która nie pozwalała nam się już rozwijać. Dzięki Fieście Proto możemy zajść wyżej, a do tego zmierzamy. Sentyment jest oczywiście, bo poprzedni projekt był piękny, ale chcemy się rozwijać. Poza tym nikt nie powiedział, że kiedyś nie wrócimy do Evo. 
Co do Fiesty, to na razie jesteśmy po jednym dniu testów, teraz dopiero będziemy mieli przed rajdem Świdnickim-Krause testy 12-13 i 19 kwietnia, a potem 21 kwietnia start rajdu. Czy jest niezawodny? Nie podjąłbym decyzji, żeby jechać w Open N Fiestą, gdyby nie stajnia Stec Motorsport, bo oni ten samochód produkują, znają go od podszewki. Ten rok tak naprawdę wszystko pokaże. Jestem pełny nadziei, że będzie to grało jak dobra orkiestra.

Czy Wasza Fiesta Proto kryje coś specjalnego?
Samochód jedzie zgodnie ze specyfikacją Open N i z załącznikiem, który pozwala na modyfikacje. Z takich ciekawych rozwiązań w tym samochodzie mamy hamulce od Porsche GT3 Cup ze specyfikacji 2016, dzięki czemu auto bardzo dobrze się zachowuje przy hamowaniu. Poza tym, jak wcześniej wspomniałem, silnik od Mitsubishi, zawieszenie firmy Öhlins oraz skrzynia sekwencyjna firmy KAPS – jest to jedna z najlepszych skrzyń w samochodach rajdowych. Ursus Rally Team

Ursus Rally Team – przygotowania

Jak wyglądają Wasze przygotowania przed sezonem.
Bardzo dużo pracy z psychologiem sportowym, Marcinem Kwiatkowskim. Bardzo dużo pracy z Kubą Jankowskim z firmy Driveart oraz mnóstwo pracy z Kubą Brzezińskim, v-ce mistrzem Polski, tak zwanym „Colinem”. Trzeba dużo kilometrów wyjeździć, a przy tym wszystkim trzeba zachować zimną głowę i na tym to polega.

Z pewnością dacie z siebie wszystko, a gdzie się widzicie w generalce?
Jest to nowy projekt, dopiero zaczynamy jeździć tym samochodem. Marzenia są, ale jak to wszystko pójdzie, to po pierwszym rajdzie będziemy wiedzieć, o co możemy walczyć. Na pewno będziemy walczyć o jak najwyższe lokaty, ale to koniec roku dopiero wszystko pokaże. Ursus Rally Team

Ursus Rally Team – relacje kierowca-pilot

Nie ma z nami pilota, Szymona Jasińskiego. Jak prezentuje się Wasza współpraca na ten moment?
Z pilotem dogadujemy się bardzo dobrze, jest to mój przyjaciel, z którym spędzam mnóstwo czasu. Od początku mi towarzyszy w samochodzie rajdowym, słucham go bardzo uważnie, a on bardzo dobrze czyta. To jest bardzo ważne, żeby dogadywać się w samochodzie rajdowym na wysokim poziomie. Tam nie ma miejsca na błędy, bo może się to skończyć naprawdę źle.

Kiedy pojawił się pomysł na stworzenie tego teamu URSUS Rally Team?
Tak naprawdę, to szukałem ponad pół roku partnera, który podjąłby się współpracy z nami na tak dużą skalę. Udało się to dograć zaledwie miesiąc temu. Przekonaliśmy go do tego, że to jest dobry projekt, że będziemy marketingowo mocno to rozwijać, tym bardziej, że firma URSUS już była widoczna na odcinkach specjalnych pięć lat temu. Teraz my będziemy reprezentować tę firmę godnie i chcemy żeby to wyszło jak najlepiej.

Sezon tuż tuż, trzymamy kciuki!
Dziękujemy i zapraszamy na odcinki specjalne oraz do śledzenia na Facebooku strony Ursus Rally Team.

Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team

Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team

Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team

Tags: cartmax, hubert, jasiński, maj, majmax, motorsport, rajdy, rsmp, samochodowe, stec, szymon, ursus, ursus rally team
  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    12:52
  • Obecność Yokohamy w motosporcie

    Obecność Yokohamy w motosporcie

    10:15
  • Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    08:22
  • Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    14:11
  • Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    08:51
  • Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    20:37
  • Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    09:07
  • Bolid F1 kontra myśliwiec

    Bolid F1 kontra myśliwiec

    13:20
  • Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    16:15
  • Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    13:07

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    12:52
  • Obecność Yokohamy w motosporcie

    Obecność Yokohamy w motosporcie

    10:15
  • Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    08:22
  • Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    14:11
  • Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    08:51
  • Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    20:37
  • Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    09:07
  • Bolid F1 kontra myśliwiec

    Bolid F1 kontra myśliwiec

    13:20
  • Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    16:15
  • Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    13:07

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry