Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Ursus Rally Team
Strona główna » Ursus Rally Team | Hubert Maj: „Oby wszystko zagrało jak dobra orkiestra.”

Ursus Rally Team | Hubert Maj: „Oby wszystko zagrało jak dobra orkiestra.”

Ursus Rally Team – pod taką nazwą w sezonie 2017 […]

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ursus Rally Team | Hubert Maj: „Oby wszystko zagrało jak dobra orkiestra.”

Ursus Rally Team | Hubert Maj: „Oby wszystko zagrało jak dobra orkiestra.”

Ursus Rally Team – pod taką nazwą w sezonie 2017 […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Ursus Rally Team | Hubert Maj: „Oby wszystko zagrało jak dobra orkiestra.”

Ursus Rally Team | Hubert Maj: „Oby wszystko zagrało jak dobra orkiestra.”

Ursus Rally Team – pod taką nazwą w sezonie 2017 […]

Mateusz Cieślak

Ursus Rally Team – pod taką nazwą w sezonie 2017 będzie występował duet Hubert Maj-Szymon Jasiński. Lubelscy rajdowcy zasiądą za sterami Fiesty Proto, której oficjalna premiera odbyła się 1. kwietnia podczas targów Moto Session w Lublinie. W nadchodzącym sezonie zawodnicy URSUS Rally Team wystąpią na trasach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.

Tekst: Artur Skibiński, foto: Adam Abramowicz Fotostrobi

Ursus Rally Team – sponsorzy

Nowy rok, nowy sponsor, nowe auto. Jakie nastroje panują w zespole przed nowym sezonem?
Czujemy się bardzo dobrze, dużo pracujemy i stawiamy na solidne przygotowania. Dobrze przepracowaliśmy ten i poprzedni rok. Oczywiście jest to możliwe dzięki głównemu sponsorowi URSUS Rally Team, jak i firmom Majmax, Advercity, Cartmax czy firmie WAT. Udało nam się spiąć budżet i będziemy jechać cały cykl Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w klasyfikacji Open N. Będzie to sześć rund samochodem Ford Fiesta Proto ze stajni od Mariusza Steca. Z zewnątrz jest to samochód marki Ford, a tak naprawdę jego serce, silnik jak i napędy pochodzą od Mitsubishi Lancera Evo IX i Evo X. Ursus Rally Team

Ursus Rally Team – samochód

Fiesta Proto znana jest ze swojej niezawodności i świetnie się spisuje w różnych warunkach czy dyscyplinach motorsportu. Jak wygląda przesiadka z Lancera Evo V?
Evo V to stara konstrukcja, która nie pozwalała nam się już rozwijać. Dzięki Fieście Proto możemy zajść wyżej, a do tego zmierzamy. Sentyment jest oczywiście, bo poprzedni projekt był piękny, ale chcemy się rozwijać. Poza tym nikt nie powiedział, że kiedyś nie wrócimy do Evo. 
Co do Fiesty, to na razie jesteśmy po jednym dniu testów, teraz dopiero będziemy mieli przed rajdem Świdnickim-Krause testy 12-13 i 19 kwietnia, a potem 21 kwietnia start rajdu. Czy jest niezawodny? Nie podjąłbym decyzji, żeby jechać w Open N Fiestą, gdyby nie stajnia Stec Motorsport, bo oni ten samochód produkują, znają go od podszewki. Ten rok tak naprawdę wszystko pokaże. Jestem pełny nadziei, że będzie to grało jak dobra orkiestra.

Czy Wasza Fiesta Proto kryje coś specjalnego?
Samochód jedzie zgodnie ze specyfikacją Open N i z załącznikiem, który pozwala na modyfikacje. Z takich ciekawych rozwiązań w tym samochodzie mamy hamulce od Porsche GT3 Cup ze specyfikacji 2016, dzięki czemu auto bardzo dobrze się zachowuje przy hamowaniu. Poza tym, jak wcześniej wspomniałem, silnik od Mitsubishi, zawieszenie firmy Öhlins oraz skrzynia sekwencyjna firmy KAPS – jest to jedna z najlepszych skrzyń w samochodach rajdowych. Ursus Rally Team

Ursus Rally Team – przygotowania

Jak wyglądają Wasze przygotowania przed sezonem.
Bardzo dużo pracy z psychologiem sportowym, Marcinem Kwiatkowskim. Bardzo dużo pracy z Kubą Jankowskim z firmy Driveart oraz mnóstwo pracy z Kubą Brzezińskim, v-ce mistrzem Polski, tak zwanym „Colinem”. Trzeba dużo kilometrów wyjeździć, a przy tym wszystkim trzeba zachować zimną głowę i na tym to polega.

Z pewnością dacie z siebie wszystko, a gdzie się widzicie w generalce?
Jest to nowy projekt, dopiero zaczynamy jeździć tym samochodem. Marzenia są, ale jak to wszystko pójdzie, to po pierwszym rajdzie będziemy wiedzieć, o co możemy walczyć. Na pewno będziemy walczyć o jak najwyższe lokaty, ale to koniec roku dopiero wszystko pokaże. Ursus Rally Team

Ursus Rally Team – relacje kierowca-pilot

Nie ma z nami pilota, Szymona Jasińskiego. Jak prezentuje się Wasza współpraca na ten moment?
Z pilotem dogadujemy się bardzo dobrze, jest to mój przyjaciel, z którym spędzam mnóstwo czasu. Od początku mi towarzyszy w samochodzie rajdowym, słucham go bardzo uważnie, a on bardzo dobrze czyta. To jest bardzo ważne, żeby dogadywać się w samochodzie rajdowym na wysokim poziomie. Tam nie ma miejsca na błędy, bo może się to skończyć naprawdę źle.

Kiedy pojawił się pomysł na stworzenie tego teamu URSUS Rally Team?
Tak naprawdę, to szukałem ponad pół roku partnera, który podjąłby się współpracy z nami na tak dużą skalę. Udało się to dograć zaledwie miesiąc temu. Przekonaliśmy go do tego, że to jest dobry projekt, że będziemy marketingowo mocno to rozwijać, tym bardziej, że firma URSUS już była widoczna na odcinkach specjalnych pięć lat temu. Teraz my będziemy reprezentować tę firmę godnie i chcemy żeby to wyszło jak najlepiej.

Sezon tuż tuż, trzymamy kciuki!
Dziękujemy i zapraszamy na odcinki specjalne oraz do śledzenia na Facebooku strony Ursus Rally Team.

Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team

Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team

Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team

Tags: cartmax, hubert, jasiński, maj, majmax, motorsport, rajdy, rsmp, samochodowe, stec, szymon, ursus, ursus rally team

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Ursus Rally Team – pod taką nazwą w sezonie 2017 będzie występował duet Hubert Maj-Szymon Jasiński. Lubelscy rajdowcy zasiądą za sterami Fiesty Proto, której oficjalna premiera odbyła się 1. kwietnia podczas targów Moto Session w Lublinie. W nadchodzącym sezonie zawodnicy URSUS Rally Team wystąpią na trasach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.

Tekst: Artur Skibiński, foto: Adam Abramowicz Fotostrobi

Ursus Rally Team – sponsorzy

Nowy rok, nowy sponsor, nowe auto. Jakie nastroje panują w zespole przed nowym sezonem?
Czujemy się bardzo dobrze, dużo pracujemy i stawiamy na solidne przygotowania. Dobrze przepracowaliśmy ten i poprzedni rok. Oczywiście jest to możliwe dzięki głównemu sponsorowi URSUS Rally Team, jak i firmom Majmax, Advercity, Cartmax czy firmie WAT. Udało nam się spiąć budżet i będziemy jechać cały cykl Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w klasyfikacji Open N. Będzie to sześć rund samochodem Ford Fiesta Proto ze stajni od Mariusza Steca. Z zewnątrz jest to samochód marki Ford, a tak naprawdę jego serce, silnik jak i napędy pochodzą od Mitsubishi Lancera Evo IX i Evo X. Ursus Rally Team

Ursus Rally Team – samochód

Fiesta Proto znana jest ze swojej niezawodności i świetnie się spisuje w różnych warunkach czy dyscyplinach motorsportu. Jak wygląda przesiadka z Lancera Evo V?
Evo V to stara konstrukcja, która nie pozwalała nam się już rozwijać. Dzięki Fieście Proto możemy zajść wyżej, a do tego zmierzamy. Sentyment jest oczywiście, bo poprzedni projekt był piękny, ale chcemy się rozwijać. Poza tym nikt nie powiedział, że kiedyś nie wrócimy do Evo. 
Co do Fiesty, to na razie jesteśmy po jednym dniu testów, teraz dopiero będziemy mieli przed rajdem Świdnickim-Krause testy 12-13 i 19 kwietnia, a potem 21 kwietnia start rajdu. Czy jest niezawodny? Nie podjąłbym decyzji, żeby jechać w Open N Fiestą, gdyby nie stajnia Stec Motorsport, bo oni ten samochód produkują, znają go od podszewki. Ten rok tak naprawdę wszystko pokaże. Jestem pełny nadziei, że będzie to grało jak dobra orkiestra.

Czy Wasza Fiesta Proto kryje coś specjalnego?
Samochód jedzie zgodnie ze specyfikacją Open N i z załącznikiem, który pozwala na modyfikacje. Z takich ciekawych rozwiązań w tym samochodzie mamy hamulce od Porsche GT3 Cup ze specyfikacji 2016, dzięki czemu auto bardzo dobrze się zachowuje przy hamowaniu. Poza tym, jak wcześniej wspomniałem, silnik od Mitsubishi, zawieszenie firmy Öhlins oraz skrzynia sekwencyjna firmy KAPS – jest to jedna z najlepszych skrzyń w samochodach rajdowych. Ursus Rally Team

Ursus Rally Team – przygotowania

Jak wyglądają Wasze przygotowania przed sezonem.
Bardzo dużo pracy z psychologiem sportowym, Marcinem Kwiatkowskim. Bardzo dużo pracy z Kubą Jankowskim z firmy Driveart oraz mnóstwo pracy z Kubą Brzezińskim, v-ce mistrzem Polski, tak zwanym „Colinem”. Trzeba dużo kilometrów wyjeździć, a przy tym wszystkim trzeba zachować zimną głowę i na tym to polega.

Z pewnością dacie z siebie wszystko, a gdzie się widzicie w generalce?
Jest to nowy projekt, dopiero zaczynamy jeździć tym samochodem. Marzenia są, ale jak to wszystko pójdzie, to po pierwszym rajdzie będziemy wiedzieć, o co możemy walczyć. Na pewno będziemy walczyć o jak najwyższe lokaty, ale to koniec roku dopiero wszystko pokaże. Ursus Rally Team

Ursus Rally Team – relacje kierowca-pilot

Nie ma z nami pilota, Szymona Jasińskiego. Jak prezentuje się Wasza współpraca na ten moment?
Z pilotem dogadujemy się bardzo dobrze, jest to mój przyjaciel, z którym spędzam mnóstwo czasu. Od początku mi towarzyszy w samochodzie rajdowym, słucham go bardzo uważnie, a on bardzo dobrze czyta. To jest bardzo ważne, żeby dogadywać się w samochodzie rajdowym na wysokim poziomie. Tam nie ma miejsca na błędy, bo może się to skończyć naprawdę źle.

Kiedy pojawił się pomysł na stworzenie tego teamu URSUS Rally Team?
Tak naprawdę, to szukałem ponad pół roku partnera, który podjąłby się współpracy z nami na tak dużą skalę. Udało się to dograć zaledwie miesiąc temu. Przekonaliśmy go do tego, że to jest dobry projekt, że będziemy marketingowo mocno to rozwijać, tym bardziej, że firma URSUS już była widoczna na odcinkach specjalnych pięć lat temu. Teraz my będziemy reprezentować tę firmę godnie i chcemy żeby to wyszło jak najlepiej.

Sezon tuż tuż, trzymamy kciuki!
Dziękujemy i zapraszamy na odcinki specjalne oraz do śledzenia na Facebooku strony Ursus Rally Team.

Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team

Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team

Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team
Ursus Rally Team

Tags: cartmax, hubert, jasiński, maj, majmax, motorsport, rajdy, rsmp, samochodowe, stec, szymon, ursus, ursus rally team

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

4 stycznia 2021
Obecność Yokohamy w motosporcie

Obecność Yokohamy w motosporcie

18 listopada 2020
Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

29 września 2020
Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

16 września 2020
Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

13 maja 2020
Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

9 maja 2020
Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

7 maja 2020
Bolid F1 kontra myśliwiec

Bolid F1 kontra myśliwiec

27 marca 2020
Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

7 marca 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

4 stycznia 2021
Obecność Yokohamy w motosporcie

Obecność Yokohamy w motosporcie

18 listopada 2020
Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

29 września 2020
Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

16 września 2020
Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

13 maja 2020
Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

9 maja 2020
Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

7 maja 2020
Bolid F1 kontra myśliwiec

Bolid F1 kontra myśliwiec

27 marca 2020
Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

7 marca 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry