Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Audi e-tron FE04 audi formula e bolid sun
Strona główna » Audi e-tron FE04 | Bolid AUDI po przedsezonowych testach formuły E

Audi e-tron FE04 | Bolid AUDI po przedsezonowych testach formuły E

Bolid Audi e-tron FE04 już po oficjalnych testach przed rozpoczęciem […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Audi e-tron FE04 | Bolid AUDI po przedsezonowych testach formuły E

Audi e-tron FE04 | Bolid AUDI po przedsezonowych testach formuły E

Bolid Audi e-tron FE04 już po oficjalnych testach przed rozpoczęciem […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Audi e-tron FE04 | Bolid AUDI po przedsezonowych testach formuły E

Audi e-tron FE04 | Bolid AUDI po przedsezonowych testach formuły E

Bolid Audi e-tron FE04 już po oficjalnych testach przed rozpoczęciem […]

Sebastian Mądrachowski

Bolid Audi e-tron FE04 już po oficjalnych testach przed rozpoczęciem nowego sezonu Formuły E. Kierowcy bardzo pochlebnie oceniają auto.

Podczas 3-dniowych testów na torze w hiszpańskiej Walencji team Audi Sport Schaeffler „wykręcił” najwięcej kilometrów spośród wszystkich obecnych na testach zespołów. Czasy okrążeń elektrycznych bolidów wyścigowych Audi były bardzo obiecujące.

Audi e-tron FE04 audi formula e bolid audi

Bolid Audi e-tron FE04 podczas testów Formuły E w Walencji

Bolid Audi e-tron FE04 | Audi w Formule E

Kierowca fabryczny, Niemiec Daniel Abt, oraz obrońca mistrzowskiego tytułu, Brazylijczyk Lucas di Grassi, razem ze swoimi czterema bolidami Audi Sport ABT Schaeffler, przeszli w Hiszpanii przez wyczerpujący program testowy. Temperatury na torze dochodziły do 30 stopni Celsjusza w cieniu. Plan jazd testowych skupiał się na symulacji wyścigów i optymalizacji zarządzania energią układu motor-generator MGU, charakteryzującego się tylko jednym biegiem poruszającym bolid do przodu.

bolid Audi e-tron FE04 audi formula e

Bolid Audi e-tron FE04 podczas testów Formuły E w Walencji

Bolid Audi e-tron FE04 | Audi Sport Schaeffler

Pomimo wysokich temperatur, wszystkie cztery Audi e-tron FE04, przez całe trzy dni testów, działały bez zarzutów. Obaj zawodnicy – Daniel Abt i Lucas di Grassi – pokonali 474 okrążenia toru Circuit Ricardo Tomo w Walencji. Przekłada się to na przejechany dystans 1466 kilometrów. To tyle, ile kierowcy przejeżdżają podczas całego sezonu Formuły E.

Zarówno Abt, jak i di Grassi przez cały czas trzymali się w czołówce, choć czasy bezwzględne miały w tym wypadku drugorzędne znaczenie. W regulaminie testów zapisano dwukrotne w ciągu dnia ładowanie jednego bolidu do pełnej mocy 200 kW. Dodatkowo, już podczas jazd, zmodyfikowano konfigurację toru, dodając drugą szykanę na prostej startowej.

Audi e-tron FE04 bolid audi formula e track

Bolid Audi e-tron FE04 podczas testów Formuły E w Walencji

Formuła E | Start sezonu 2017/2018

Aż do otwarcia sezonu w Hongkongu, które odbędzie się 2 i 3 grudnia, jakiekolwiek dalsze testy i próby bolidów Formuły E są zabronione. Cztery egzemplarze Audi e-tron FE04 zostaną teraz rozmontowane i ponownie złożone w kwaterze głównej teamu w niemieckim Kempten. W połowie listopada odpłyną z Anglii wprost do Hongkongu.

Bolid Audi e-tron FE04 | Wypowiedzi przed sezonem 2017/2018:

Allan McNish, kierownik zespołu: „Już od początku Daniel i Lucas sygnalizowali mi, że czują się w swych bolidach bardzo dobrze i potwierdzali, że wykonaliśmy dobrą robotę i ogromny krok naprzód jeśli chodzi o napęd. Tak naprawdę, to dopiero podczas inauguracji sezonu w Hongkongu zobaczymy w jakim miejscu jesteśmy. Jesteśmy zadowoleni z wyników testów w Walencji, ale przed nami jeszcze dużo pracy. Bolid Audi e-tron FE04 jest szybki i niezawodny. Będziemy jeszcze kontynuować prace nad optymalizacją zarządzania energią i nad oprogramowaniem, które póki co jest jeszcze w fazie prób i symulacji.”Lucas Di Grassi formula e audi

Bolid Audi e-tron FE04 | Lucas Di Grassi

Lucas di Grassi, obecny mistrz Formuły E: „Testy oceniam bardzo pozytywnie. Wierzę, że nasz bolid Audi jest bardzo konkurencyjny. Team wykonał kawał dobrej roboty. Wykorzystaliśmy te trzy dni optymalnie, po to, by jak najlepiej przygotować się do inauguracyjnego wyścigu sezonu w Hongkongu. Najlepsze czasy okrążeń były bardzo do siebie zbliżone. Czuję, że to będzie bardzo ekscytujący sezon.”

Daniel Abt audi formula e driver

Bolid Audi e-tron FE04 | Daniel Abt

Daniel Abt, kierowca fabryczny teamu Audi Sport Schaeffler: „Próby w Walencji poszły bardzo gładko. Musiałem się jednak wiele nauczyć, jeśli chodzi o oprogramowanie i wiele innych spraw. W ciągu trzech dni, a zwłaszcza w czwartek, poczyniliśmy duże postępy. Bolid Audi jeździ doskonale i jest szybki. Nie mogę się już doczekać moich pierwszych dwóch regularnych wyścigów jako fabryczny kierowca Audi.”

Tags: audi e-tron, audi formuła e, Audi Sport Schaeffler, bolid audi, daniel abt, formula e, lucas di grassi, sebastian mądrachowski

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Bolid Audi e-tron FE04 już po oficjalnych testach przed rozpoczęciem nowego sezonu Formuły E. Kierowcy bardzo pochlebnie oceniają auto.

Podczas 3-dniowych testów na torze w hiszpańskiej Walencji team Audi Sport Schaeffler „wykręcił” najwięcej kilometrów spośród wszystkich obecnych na testach zespołów. Czasy okrążeń elektrycznych bolidów wyścigowych Audi były bardzo obiecujące.

Audi e-tron FE04 audi formula e bolid audi

Bolid Audi e-tron FE04 podczas testów Formuły E w Walencji

Bolid Audi e-tron FE04 | Audi w Formule E

Kierowca fabryczny, Niemiec Daniel Abt, oraz obrońca mistrzowskiego tytułu, Brazylijczyk Lucas di Grassi, razem ze swoimi czterema bolidami Audi Sport ABT Schaeffler, przeszli w Hiszpanii przez wyczerpujący program testowy. Temperatury na torze dochodziły do 30 stopni Celsjusza w cieniu. Plan jazd testowych skupiał się na symulacji wyścigów i optymalizacji zarządzania energią układu motor-generator MGU, charakteryzującego się tylko jednym biegiem poruszającym bolid do przodu.

bolid Audi e-tron FE04 audi formula e

Bolid Audi e-tron FE04 podczas testów Formuły E w Walencji

Bolid Audi e-tron FE04 | Audi Sport Schaeffler

Pomimo wysokich temperatur, wszystkie cztery Audi e-tron FE04, przez całe trzy dni testów, działały bez zarzutów. Obaj zawodnicy – Daniel Abt i Lucas di Grassi – pokonali 474 okrążenia toru Circuit Ricardo Tomo w Walencji. Przekłada się to na przejechany dystans 1466 kilometrów. To tyle, ile kierowcy przejeżdżają podczas całego sezonu Formuły E.

Zarówno Abt, jak i di Grassi przez cały czas trzymali się w czołówce, choć czasy bezwzględne miały w tym wypadku drugorzędne znaczenie. W regulaminie testów zapisano dwukrotne w ciągu dnia ładowanie jednego bolidu do pełnej mocy 200 kW. Dodatkowo, już podczas jazd, zmodyfikowano konfigurację toru, dodając drugą szykanę na prostej startowej.

Audi e-tron FE04 bolid audi formula e track

Bolid Audi e-tron FE04 podczas testów Formuły E w Walencji

Formuła E | Start sezonu 2017/2018

Aż do otwarcia sezonu w Hongkongu, które odbędzie się 2 i 3 grudnia, jakiekolwiek dalsze testy i próby bolidów Formuły E są zabronione. Cztery egzemplarze Audi e-tron FE04 zostaną teraz rozmontowane i ponownie złożone w kwaterze głównej teamu w niemieckim Kempten. W połowie listopada odpłyną z Anglii wprost do Hongkongu.

Bolid Audi e-tron FE04 | Wypowiedzi przed sezonem 2017/2018:

Allan McNish, kierownik zespołu: „Już od początku Daniel i Lucas sygnalizowali mi, że czują się w swych bolidach bardzo dobrze i potwierdzali, że wykonaliśmy dobrą robotę i ogromny krok naprzód jeśli chodzi o napęd. Tak naprawdę, to dopiero podczas inauguracji sezonu w Hongkongu zobaczymy w jakim miejscu jesteśmy. Jesteśmy zadowoleni z wyników testów w Walencji, ale przed nami jeszcze dużo pracy. Bolid Audi e-tron FE04 jest szybki i niezawodny. Będziemy jeszcze kontynuować prace nad optymalizacją zarządzania energią i nad oprogramowaniem, które póki co jest jeszcze w fazie prób i symulacji.”Lucas Di Grassi formula e audi

Bolid Audi e-tron FE04 | Lucas Di Grassi

Lucas di Grassi, obecny mistrz Formuły E: „Testy oceniam bardzo pozytywnie. Wierzę, że nasz bolid Audi jest bardzo konkurencyjny. Team wykonał kawał dobrej roboty. Wykorzystaliśmy te trzy dni optymalnie, po to, by jak najlepiej przygotować się do inauguracyjnego wyścigu sezonu w Hongkongu. Najlepsze czasy okrążeń były bardzo do siebie zbliżone. Czuję, że to będzie bardzo ekscytujący sezon.”

Daniel Abt audi formula e driver

Bolid Audi e-tron FE04 | Daniel Abt

Daniel Abt, kierowca fabryczny teamu Audi Sport Schaeffler: „Próby w Walencji poszły bardzo gładko. Musiałem się jednak wiele nauczyć, jeśli chodzi o oprogramowanie i wiele innych spraw. W ciągu trzech dni, a zwłaszcza w czwartek, poczyniliśmy duże postępy. Bolid Audi jeździ doskonale i jest szybki. Nie mogę się już doczekać moich pierwszych dwóch regularnych wyścigów jako fabryczny kierowca Audi.”

Tags: audi e-tron, audi formuła e, Audi Sport Schaeffler, bolid audi, daniel abt, formula e, lucas di grassi, sebastian mądrachowski

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

4 stycznia 2021
Obecność Yokohamy w motosporcie

Obecność Yokohamy w motosporcie

18 listopada 2020
Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

29 września 2020
Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

16 września 2020
Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

13 maja 2020
Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

9 maja 2020
Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

7 maja 2020
Bolid F1 kontra myśliwiec

Bolid F1 kontra myśliwiec

27 marca 2020
Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

7 marca 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

4 stycznia 2021
Obecność Yokohamy w motosporcie

Obecność Yokohamy w motosporcie

18 listopada 2020
Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

29 września 2020
Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

16 września 2020
Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

13 maja 2020
Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

9 maja 2020
Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

7 maja 2020
Bolid F1 kontra myśliwiec

Bolid F1 kontra myśliwiec

27 marca 2020
Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

7 marca 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry