Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Audi e-tron FE04 audi formula e bolid sun
Strona główna » Audi e-tron FE04 | Bolid AUDI po przedsezonowych testach formuły E

Audi e-tron FE04 | Bolid AUDI po przedsezonowych testach formuły E

Bolid Audi e-tron FE04 już po oficjalnych testach przed rozpoczęciem […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Audi e-tron FE04 | Bolid AUDI po przedsezonowych testach formuły E

Audi e-tron FE04 | Bolid AUDI po przedsezonowych testach formuły E

Bolid Audi e-tron FE04 już po oficjalnych testach przed rozpoczęciem […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Audi e-tron FE04 | Bolid AUDI po przedsezonowych testach formuły E

Audi e-tron FE04 | Bolid AUDI po przedsezonowych testach formuły E

Bolid Audi e-tron FE04 już po oficjalnych testach przed rozpoczęciem […]

Sebastian Mądrachowski

Bolid Audi e-tron FE04 już po oficjalnych testach przed rozpoczęciem nowego sezonu Formuły E. Kierowcy bardzo pochlebnie oceniają auto.

Podczas 3-dniowych testów na torze w hiszpańskiej Walencji team Audi Sport Schaeffler „wykręcił” najwięcej kilometrów spośród wszystkich obecnych na testach zespołów. Czasy okrążeń elektrycznych bolidów wyścigowych Audi były bardzo obiecujące.

Audi e-tron FE04 audi formula e bolid audi

Bolid Audi e-tron FE04 podczas testów Formuły E w Walencji

Bolid Audi e-tron FE04 | Audi w Formule E

Kierowca fabryczny, Niemiec Daniel Abt, oraz obrońca mistrzowskiego tytułu, Brazylijczyk Lucas di Grassi, razem ze swoimi czterema bolidami Audi Sport ABT Schaeffler, przeszli w Hiszpanii przez wyczerpujący program testowy. Temperatury na torze dochodziły do 30 stopni Celsjusza w cieniu. Plan jazd testowych skupiał się na symulacji wyścigów i optymalizacji zarządzania energią układu motor-generator MGU, charakteryzującego się tylko jednym biegiem poruszającym bolid do przodu.

bolid Audi e-tron FE04 audi formula e

Bolid Audi e-tron FE04 podczas testów Formuły E w Walencji

Bolid Audi e-tron FE04 | Audi Sport Schaeffler

Pomimo wysokich temperatur, wszystkie cztery Audi e-tron FE04, przez całe trzy dni testów, działały bez zarzutów. Obaj zawodnicy – Daniel Abt i Lucas di Grassi – pokonali 474 okrążenia toru Circuit Ricardo Tomo w Walencji. Przekłada się to na przejechany dystans 1466 kilometrów. To tyle, ile kierowcy przejeżdżają podczas całego sezonu Formuły E.

Zarówno Abt, jak i di Grassi przez cały czas trzymali się w czołówce, choć czasy bezwzględne miały w tym wypadku drugorzędne znaczenie. W regulaminie testów zapisano dwukrotne w ciągu dnia ładowanie jednego bolidu do pełnej mocy 200 kW. Dodatkowo, już podczas jazd, zmodyfikowano konfigurację toru, dodając drugą szykanę na prostej startowej.

Audi e-tron FE04 bolid audi formula e track

Bolid Audi e-tron FE04 podczas testów Formuły E w Walencji

Formuła E | Start sezonu 2017/2018

Aż do otwarcia sezonu w Hongkongu, które odbędzie się 2 i 3 grudnia, jakiekolwiek dalsze testy i próby bolidów Formuły E są zabronione. Cztery egzemplarze Audi e-tron FE04 zostaną teraz rozmontowane i ponownie złożone w kwaterze głównej teamu w niemieckim Kempten. W połowie listopada odpłyną z Anglii wprost do Hongkongu.

Bolid Audi e-tron FE04 | Wypowiedzi przed sezonem 2017/2018:

Allan McNish, kierownik zespołu: „Już od początku Daniel i Lucas sygnalizowali mi, że czują się w swych bolidach bardzo dobrze i potwierdzali, że wykonaliśmy dobrą robotę i ogromny krok naprzód jeśli chodzi o napęd. Tak naprawdę, to dopiero podczas inauguracji sezonu w Hongkongu zobaczymy w jakim miejscu jesteśmy. Jesteśmy zadowoleni z wyników testów w Walencji, ale przed nami jeszcze dużo pracy. Bolid Audi e-tron FE04 jest szybki i niezawodny. Będziemy jeszcze kontynuować prace nad optymalizacją zarządzania energią i nad oprogramowaniem, które póki co jest jeszcze w fazie prób i symulacji.”Lucas Di Grassi formula e audi

Bolid Audi e-tron FE04 | Lucas Di Grassi

Lucas di Grassi, obecny mistrz Formuły E: „Testy oceniam bardzo pozytywnie. Wierzę, że nasz bolid Audi jest bardzo konkurencyjny. Team wykonał kawał dobrej roboty. Wykorzystaliśmy te trzy dni optymalnie, po to, by jak najlepiej przygotować się do inauguracyjnego wyścigu sezonu w Hongkongu. Najlepsze czasy okrążeń były bardzo do siebie zbliżone. Czuję, że to będzie bardzo ekscytujący sezon.”

Daniel Abt audi formula e driver

Bolid Audi e-tron FE04 | Daniel Abt

Daniel Abt, kierowca fabryczny teamu Audi Sport Schaeffler: „Próby w Walencji poszły bardzo gładko. Musiałem się jednak wiele nauczyć, jeśli chodzi o oprogramowanie i wiele innych spraw. W ciągu trzech dni, a zwłaszcza w czwartek, poczyniliśmy duże postępy. Bolid Audi jeździ doskonale i jest szybki. Nie mogę się już doczekać moich pierwszych dwóch regularnych wyścigów jako fabryczny kierowca Audi.”

Tags: audi e-tron, audi formuła e, Audi Sport Schaeffler, bolid audi, daniel abt, formula e, lucas di grassi, sebastian mądrachowski

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Bolid Audi e-tron FE04 już po oficjalnych testach przed rozpoczęciem nowego sezonu Formuły E. Kierowcy bardzo pochlebnie oceniają auto.

Podczas 3-dniowych testów na torze w hiszpańskiej Walencji team Audi Sport Schaeffler „wykręcił” najwięcej kilometrów spośród wszystkich obecnych na testach zespołów. Czasy okrążeń elektrycznych bolidów wyścigowych Audi były bardzo obiecujące.

Audi e-tron FE04 audi formula e bolid audi

Bolid Audi e-tron FE04 podczas testów Formuły E w Walencji

Bolid Audi e-tron FE04 | Audi w Formule E

Kierowca fabryczny, Niemiec Daniel Abt, oraz obrońca mistrzowskiego tytułu, Brazylijczyk Lucas di Grassi, razem ze swoimi czterema bolidami Audi Sport ABT Schaeffler, przeszli w Hiszpanii przez wyczerpujący program testowy. Temperatury na torze dochodziły do 30 stopni Celsjusza w cieniu. Plan jazd testowych skupiał się na symulacji wyścigów i optymalizacji zarządzania energią układu motor-generator MGU, charakteryzującego się tylko jednym biegiem poruszającym bolid do przodu.

bolid Audi e-tron FE04 audi formula e

Bolid Audi e-tron FE04 podczas testów Formuły E w Walencji

Bolid Audi e-tron FE04 | Audi Sport Schaeffler

Pomimo wysokich temperatur, wszystkie cztery Audi e-tron FE04, przez całe trzy dni testów, działały bez zarzutów. Obaj zawodnicy – Daniel Abt i Lucas di Grassi – pokonali 474 okrążenia toru Circuit Ricardo Tomo w Walencji. Przekłada się to na przejechany dystans 1466 kilometrów. To tyle, ile kierowcy przejeżdżają podczas całego sezonu Formuły E.

Zarówno Abt, jak i di Grassi przez cały czas trzymali się w czołówce, choć czasy bezwzględne miały w tym wypadku drugorzędne znaczenie. W regulaminie testów zapisano dwukrotne w ciągu dnia ładowanie jednego bolidu do pełnej mocy 200 kW. Dodatkowo, już podczas jazd, zmodyfikowano konfigurację toru, dodając drugą szykanę na prostej startowej.

Audi e-tron FE04 bolid audi formula e track

Bolid Audi e-tron FE04 podczas testów Formuły E w Walencji

Formuła E | Start sezonu 2017/2018

Aż do otwarcia sezonu w Hongkongu, które odbędzie się 2 i 3 grudnia, jakiekolwiek dalsze testy i próby bolidów Formuły E są zabronione. Cztery egzemplarze Audi e-tron FE04 zostaną teraz rozmontowane i ponownie złożone w kwaterze głównej teamu w niemieckim Kempten. W połowie listopada odpłyną z Anglii wprost do Hongkongu.

Bolid Audi e-tron FE04 | Wypowiedzi przed sezonem 2017/2018:

Allan McNish, kierownik zespołu: „Już od początku Daniel i Lucas sygnalizowali mi, że czują się w swych bolidach bardzo dobrze i potwierdzali, że wykonaliśmy dobrą robotę i ogromny krok naprzód jeśli chodzi o napęd. Tak naprawdę, to dopiero podczas inauguracji sezonu w Hongkongu zobaczymy w jakim miejscu jesteśmy. Jesteśmy zadowoleni z wyników testów w Walencji, ale przed nami jeszcze dużo pracy. Bolid Audi e-tron FE04 jest szybki i niezawodny. Będziemy jeszcze kontynuować prace nad optymalizacją zarządzania energią i nad oprogramowaniem, które póki co jest jeszcze w fazie prób i symulacji.”Lucas Di Grassi formula e audi

Bolid Audi e-tron FE04 | Lucas Di Grassi

Lucas di Grassi, obecny mistrz Formuły E: „Testy oceniam bardzo pozytywnie. Wierzę, że nasz bolid Audi jest bardzo konkurencyjny. Team wykonał kawał dobrej roboty. Wykorzystaliśmy te trzy dni optymalnie, po to, by jak najlepiej przygotować się do inauguracyjnego wyścigu sezonu w Hongkongu. Najlepsze czasy okrążeń były bardzo do siebie zbliżone. Czuję, że to będzie bardzo ekscytujący sezon.”

Daniel Abt audi formula e driver

Bolid Audi e-tron FE04 | Daniel Abt

Daniel Abt, kierowca fabryczny teamu Audi Sport Schaeffler: „Próby w Walencji poszły bardzo gładko. Musiałem się jednak wiele nauczyć, jeśli chodzi o oprogramowanie i wiele innych spraw. W ciągu trzech dni, a zwłaszcza w czwartek, poczyniliśmy duże postępy. Bolid Audi jeździ doskonale i jest szybki. Nie mogę się już doczekać moich pierwszych dwóch regularnych wyścigów jako fabryczny kierowca Audi.”

Tags: audi e-tron, audi formuła e, Audi Sport Schaeffler, bolid audi, daniel abt, formula e, lucas di grassi, sebastian mądrachowski
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    12:52
  • Obecność Yokohamy w motosporcie

    Obecność Yokohamy w motosporcie

    10:15
  • Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    08:22
  • Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    14:11
  • Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    08:51
  • Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    20:37
  • Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    09:07
  • Bolid F1 kontra myśliwiec

    Bolid F1 kontra myśliwiec

    13:20
  • Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    16:15
  • Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    13:07

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    12:52
  • Obecność Yokohamy w motosporcie

    Obecność Yokohamy w motosporcie

    10:15
  • Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

    08:22
  • Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): „Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

    14:11
  • Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

    08:51
  • Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

    20:37
  • Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

    09:07
  • Bolid F1 kontra myśliwiec

    Bolid F1 kontra myśliwiec

    13:20
  • Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

    16:15
  • Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    Aldona Marciniak i Cezary Gutowski – spotkajmy się!

    13:07

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry