Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Wójcik Racing Team
Strona główna » Wójcik Racing Team na podium FIM Endurance World Championship

Wójcik Racing Team na podium FIM Endurance World Championship

Wójcik Racing Team z sukcesem na niemieckiej ziemi! Polacy znaleźli […]

Klaudia Kowalczyk
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Wójcik Racing Team na podium FIM Endurance World Championship

Wójcik Racing Team na podium FIM Endurance World Championship

Wójcik Racing Team z sukcesem na niemieckiej ziemi! Polacy znaleźli […]

Klaudia Kowalczyk
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Wójcik Racing Team na podium FIM Endurance World Championship

Wójcik Racing Team na podium FIM Endurance World Championship

Wójcik Racing Team z sukcesem na niemieckiej ziemi! Polacy znaleźli […]

Klaudia Kowalczyk

Wójcik Racing Team z sukcesem na niemieckiej ziemi! Polacy znaleźli się na podium ośmiogodzinnego wyścigu motocyklowego.

Autor: Kacper Majdan | Zdjęcia: Mateusz Jagielski / PSP / Photoaction

Wójcik Racing Team, w składzie Marek Szkopek, Kamil Krzemień i Philipp Steinmayr, zajął drugie miejsce podczas IV rundy mistrzostw świata w długodystansowych wyścigach motocyklowych. Wynik cieszy tym bardziej, że był to debiut w klasie Superstock.

Sukces na mecie FIM Endurance World Championship EWC należy do całego zespołu. Mam przyjemność współpracować z najlepszymi fachowcami, wspaniałymi zawodnikami i jestem pod wrażeniem gigantycznej pracy, jaka została wykonana, by zobaczyć na maszcie Motorsport Arena Oschersleben biało-czerwoną flagę – mówi szef zespołu Grzegorz Wójcik.

Wójcik Racing Team na podium FIM Endurance World Championship

W 8 Hours EWC Oschersleben wystartowało 39 zespołów z całego świata. Osiem z nich nie ukończyło zmagań. Yamaha polskiej ekipy z numerem #777 przejechała 301 okrążeń w ciągu ośmiu godzin. Dało to drugie miejsce w klasie Superstock i szóste w klasyfikacji generalnej. Jeśli chodzi o pit stopy, w czasie wyścigu motocykliści zjechali na siedem, które zajęły ponad sześć i pół minuty.

Emocje, których nie da się opisać. Stanąć na podium mistrzostw świata to największa nagroda dla zawodnika, ukoronowanie ciężkiej pracy, poświęcenia, godzin spędzonych za kierownicą motocykla. Spojrzeć z góry na kibiców, na polskie flagi i radość, jaką mogliśmy przynieść naszym rodakom jest bezcenna – mówi jeden z zawodników Marek Szkopek.

Warto zaznaczyć, że polski team jako jedyny na mistrzostwach świata wystawia dwa motocykle walczące w obu klasach. Drugi motocykl z numerem #77 finiszował na 12 miejscu w klasie EWC i 22 pozycji w klasyfikacji generalnej. Ta drużyna miała nieco więcej pecha. Gino Rea i Christoffer Bergman jechali w czołówce przez niemal cały wyścig, jednak na skutek wypadku spadli na niższą pozycję. Ponadto należało się uporać z uszkodzeniami.

Marek Szkopek do zespołu juniorów z Superstock dołączył dopiero przed tą rundą, przechodząc z drugiego składu EWC. Zmiana ta miała zaprowadzić Polaków na podium i tak się stało.

Na zakończenie warto wspomnieć, że finał FIM EWC 2018-2019 odbędzie się 27 lipca na torze Suzuka w Japonii. Zobaczymy tam jednak tylko motocykle klasy EWC.

Tags: endurance, EWC, motocykl, motór, motóry, oschersleben, polski team, polski zespół, sukces Polaków, wójcik racing team, wyścigi motocykli, yamaha

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Wójcik Racing Team z sukcesem na niemieckiej ziemi! Polacy znaleźli się na podium ośmiogodzinnego wyścigu motocyklowego.

Autor: Kacper Majdan | Zdjęcia: Mateusz Jagielski / PSP / Photoaction

Wójcik Racing Team, w składzie Marek Szkopek, Kamil Krzemień i Philipp Steinmayr, zajął drugie miejsce podczas IV rundy mistrzostw świata w długodystansowych wyścigach motocyklowych. Wynik cieszy tym bardziej, że był to debiut w klasie Superstock.

Sukces na mecie FIM Endurance World Championship EWC należy do całego zespołu. Mam przyjemność współpracować z najlepszymi fachowcami, wspaniałymi zawodnikami i jestem pod wrażeniem gigantycznej pracy, jaka została wykonana, by zobaczyć na maszcie Motorsport Arena Oschersleben biało-czerwoną flagę – mówi szef zespołu Grzegorz Wójcik.

Wójcik Racing Team na podium FIM Endurance World Championship

W 8 Hours EWC Oschersleben wystartowało 39 zespołów z całego świata. Osiem z nich nie ukończyło zmagań. Yamaha polskiej ekipy z numerem #777 przejechała 301 okrążeń w ciągu ośmiu godzin. Dało to drugie miejsce w klasie Superstock i szóste w klasyfikacji generalnej. Jeśli chodzi o pit stopy, w czasie wyścigu motocykliści zjechali na siedem, które zajęły ponad sześć i pół minuty.

Emocje, których nie da się opisać. Stanąć na podium mistrzostw świata to największa nagroda dla zawodnika, ukoronowanie ciężkiej pracy, poświęcenia, godzin spędzonych za kierownicą motocykla. Spojrzeć z góry na kibiców, na polskie flagi i radość, jaką mogliśmy przynieść naszym rodakom jest bezcenna – mówi jeden z zawodników Marek Szkopek.

Warto zaznaczyć, że polski team jako jedyny na mistrzostwach świata wystawia dwa motocykle walczące w obu klasach. Drugi motocykl z numerem #77 finiszował na 12 miejscu w klasie EWC i 22 pozycji w klasyfikacji generalnej. Ta drużyna miała nieco więcej pecha. Gino Rea i Christoffer Bergman jechali w czołówce przez niemal cały wyścig, jednak na skutek wypadku spadli na niższą pozycję. Ponadto należało się uporać z uszkodzeniami.

Marek Szkopek do zespołu juniorów z Superstock dołączył dopiero przed tą rundą, przechodząc z drugiego składu EWC. Zmiana ta miała zaprowadzić Polaków na podium i tak się stało.

Na zakończenie warto wspomnieć, że finał FIM EWC 2018-2019 odbędzie się 27 lipca na torze Suzuka w Japonii. Zobaczymy tam jednak tylko motocykle klasy EWC.

Tags: endurance, EWC, motocykl, motór, motóry, oschersleben, polski team, polski zespół, sukces Polaków, wójcik racing team, wyścigi motocykli, yamaha
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    12:52
  • WSBK 2020 | Jonathan Rea i Kawasaki szósty raz z rzędu na szczycie

    WSBK 2020 | Jonathan Rea i Kawasaki szósty raz z rzędu na szczycie

    18:24
  • Marek Szkopek wywiad: „Lepiej zjechać kółko wcześniej i mieć pewność, że nadal będziemy w grze.”

    Marek Szkopek wywiad: „Lepiej zjechać kółko wcześniej i mieć pewność, że nadal będziemy w grze.”

    13:58
  • Kawasaki WSBK 2020 | Prezentacja KRT w Barcelonie

    Kawasaki WSBK 2020 | Prezentacja KRT w Barcelonie

    21:52
  • Bartosz Zmarzlik mistrzem świata! | Polski Weekend #3

    Bartosz Zmarzlik mistrzem świata! | Polski Weekend #3

    16:51|0 Comments
  • Nowy stadion żużlowy w Lublinie: Znamy oficjalne szczegóły

    Nowy stadion żużlowy w Lublinie: Znamy oficjalne szczegóły

    11:26|0 Comments
  • Marek Cieślak wywiad: „Trzeba umieć zdobyć zaufanie”

    Marek Cieślak wywiad: „Trzeba umieć zdobyć zaufanie”

    19:52|0 Comments
  • Tor MONZA, Włochy | Europejski owal

    Tor MONZA, Włochy | Europejski owal

    21:40|0 Comments
  • Ile kosztuje żużel? | Ceny sprzętu żużlowego

    Ile kosztuje żużel? | Ceny sprzętu żużlowego

    15:18|0 Comments
  • Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

    Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

    12:54|0 Comments

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

    12:52
  • WSBK 2020 | Jonathan Rea i Kawasaki szósty raz z rzędu na szczycie

    WSBK 2020 | Jonathan Rea i Kawasaki szósty raz z rzędu na szczycie

    18:24
  • Marek Szkopek wywiad: „Lepiej zjechać kółko wcześniej i mieć pewność, że nadal będziemy w grze.”

    Marek Szkopek wywiad: „Lepiej zjechać kółko wcześniej i mieć pewność, że nadal będziemy w grze.”

    13:58
  • Kawasaki WSBK 2020 | Prezentacja KRT w Barcelonie

    Kawasaki WSBK 2020 | Prezentacja KRT w Barcelonie

    21:52
  • Bartosz Zmarzlik mistrzem świata! | Polski Weekend #3

    Bartosz Zmarzlik mistrzem świata! | Polski Weekend #3

    16:51|0 Comments
  • Nowy stadion żużlowy w Lublinie: Znamy oficjalne szczegóły

    Nowy stadion żużlowy w Lublinie: Znamy oficjalne szczegóły

    11:26|0 Comments
  • Marek Cieślak wywiad: „Trzeba umieć zdobyć zaufanie”

    Marek Cieślak wywiad: „Trzeba umieć zdobyć zaufanie”

    19:52|0 Comments
  • Tor MONZA, Włochy | Europejski owal

    Tor MONZA, Włochy | Europejski owal

    21:40|0 Comments
  • Ile kosztuje żużel? | Ceny sprzętu żużlowego

    Ile kosztuje żużel? | Ceny sprzętu żużlowego

    15:18|0 Comments
  • Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

    Pitbike – CO TO? Mini wydatek, maxi frajda!

    12:54|0 Comments

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry