Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Robert Kubica w DTM
Strona główna » Robert Kubica w DTM – wiemy już wszystko!

Robert Kubica w DTM – wiemy już wszystko!

Robert Kubica wystartuje w prywatnym samochodzie BMW, w kategorii DTM. Takie informacje zostały dziś potwierdzone na briefiengu prasowym PKN Orlen. Co wpłynęło na taką decyzję?

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Robert Kubica w DTM – wiemy już wszystko!

Robert Kubica w DTM – wiemy już wszystko!

Robert Kubica wystartuje w prywatnym samochodzie BMW, w kategorii DTM. Takie informacje zostały dziś potwierdzone na briefiengu prasowym PKN Orlen. Co wpłynęło na taką decyzję?

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Robert Kubica w DTM – wiemy już wszystko!

Robert Kubica w DTM – wiemy już wszystko!

Robert Kubica wystartuje w prywatnym samochodzie BMW, w kategorii DTM. Takie informacje zostały dziś potwierdzone na briefiengu prasowym PKN Orlen. Co wpłynęło na taką decyzję?

Magazyn Motór

Robert Kubica w DTM

Po odejściu polaka z zespołu Williams zaczęły pojawiać się plotki, jakoby Kubica miał wystartować w serii DTM. Na początku mówiono o BMW i Audi, jednak po pewnym czasie wszystko zaczęło sprowadzać się do BMW, z którym Robert ma świetne kontakty i wspomnienia.

Przeczytaj nasz wywiad z Robertem Kubicą w #5 Magazynie Motór

W podróży z F1 do DTM istotnym elementem były grudniowe testy za kółkiem BMW. W piątek Robert przejechał 117 kółek, wykręcając przy okazji najlepszy czas wśród kierowców biorących w nich udział. Wyniki:

  1. Robert Kubica (czwartek, piątek) 1:32.639 (245 okrążeń)
  2. Marco Wittmann (środa, czwartek) 1:32.691 (200 okrążeń)
  3. Philipp Eng (piątek) 1:32.766 (158 okrążeń)
  4. Nick Yelloly (środa) 1:33.185 (126 okrążeń)

RK będzie oficjalnie dzielił role kierowcy rozwojowego Alfa Romeo Racing Orlen oraz kierowcy DTM w aucie przygotowanym przez ART Grand Prix. Kubica pojedzie w BMW M4 DTM. Projekt wspierany jest przez BMW, a obsługiwany przez zewnętrzny team.

Robert Kubica w DTM | Shell stanął na drodze

Fabryczny team BMW ściśle współpracuje z Shellem, co z naturalnych przyczyn utrudniło opcję startów w tej kategorii. Podobna sytuacja miała miejsce z teamem F1 Alfa Romeo, która również taką umowę posiadała, jednak nie została przedłużona, dzięki czemu Robert mógł się w niej znaleźć ze swoim sponsorem. Prywatna ekipa, która takich powiązań nie ma, ponownie otworzyła drzwi Robertowi i Orlenowi.

Robert Kubica w DTM | BMW vs. Audi

Poprzedni sezon stanął pod znakiem Audi, dlatego BMW postanowiło coś z tym zrobić. Producent z Monachium zrozumiał, że niezbędny do walki ze swoim największym rywalem jest zespół prywatny. Wszystko rozbija się o kolejne samochody na starcie, dzięki którym można intensywniej sprawdzać nowe części oraz rozwiązania zastosowane w samochodzie.

Robert Kubica w DTM

Gdzie w tym wszystkim jest Orlen?

Polski koncern naftowy wydał już ok. 10 mln euro na bycie sponsorem tytularnym w F1 – tak narodziło się Alfa Romeo Racing Orlen. Ile będą kosztować starty w DTM? Mówi się o ok. 3-6 mln euro. Nie zapominajmy, że Orlen planuje rozszerzanie działalności poza granice polski, dlatego takie inwestycje są bardzo istotne ze strategicznego punktu widzenia.

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: alfa romeo racing orlen, bmw, dtm, orlen, robert kubica

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Robert Kubica w DTM

Po odejściu polaka z zespołu Williams zaczęły pojawiać się plotki, jakoby Kubica miał wystartować w serii DTM. Na początku mówiono o BMW i Audi, jednak po pewnym czasie wszystko zaczęło sprowadzać się do BMW, z którym Robert ma świetne kontakty i wspomnienia.

Przeczytaj nasz wywiad z Robertem Kubicą w #5 Magazynie Motór

W podróży z F1 do DTM istotnym elementem były grudniowe testy za kółkiem BMW. W piątek Robert przejechał 117 kółek, wykręcając przy okazji najlepszy czas wśród kierowców biorących w nich udział. Wyniki:

  1. Robert Kubica (czwartek, piątek) 1:32.639 (245 okrążeń)
  2. Marco Wittmann (środa, czwartek) 1:32.691 (200 okrążeń)
  3. Philipp Eng (piątek) 1:32.766 (158 okrążeń)
  4. Nick Yelloly (środa) 1:33.185 (126 okrążeń)

RK będzie oficjalnie dzielił role kierowcy rozwojowego Alfa Romeo Racing Orlen oraz kierowcy DTM w aucie przygotowanym przez ART Grand Prix. Kubica pojedzie w BMW M4 DTM. Projekt wspierany jest przez BMW, a obsługiwany przez zewnętrzny team.

Robert Kubica w DTM | Shell stanął na drodze

Fabryczny team BMW ściśle współpracuje z Shellem, co z naturalnych przyczyn utrudniło opcję startów w tej kategorii. Podobna sytuacja miała miejsce z teamem F1 Alfa Romeo, która również taką umowę posiadała, jednak nie została przedłużona, dzięki czemu Robert mógł się w niej znaleźć ze swoim sponsorem. Prywatna ekipa, która takich powiązań nie ma, ponownie otworzyła drzwi Robertowi i Orlenowi.

Robert Kubica w DTM | BMW vs. Audi

Poprzedni sezon stanął pod znakiem Audi, dlatego BMW postanowiło coś z tym zrobić. Producent z Monachium zrozumiał, że niezbędny do walki ze swoim największym rywalem jest zespół prywatny. Wszystko rozbija się o kolejne samochody na starcie, dzięki którym można intensywniej sprawdzać nowe części oraz rozwiązania zastosowane w samochodzie.

Robert Kubica w DTM

Gdzie w tym wszystkim jest Orlen?

Polski koncern naftowy wydał już ok. 10 mln euro na bycie sponsorem tytularnym w F1 – tak narodziło się Alfa Romeo Racing Orlen. Ile będą kosztować starty w DTM? Mówi się o ok. 3-6 mln euro. Nie zapominajmy, że Orlen planuje rozszerzanie działalności poza granice polski, dlatego takie inwestycje są bardzo istotne ze strategicznego punktu widzenia.

Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!

Tags: alfa romeo racing orlen, bmw, dtm, orlen, robert kubica

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

4 stycznia 2021
Obecność Yokohamy w motosporcie

Obecność Yokohamy w motosporcie

18 listopada 2020
Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

29 września 2020
Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

16 września 2020
Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

13 maja 2020
Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

9 maja 2020
Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

7 maja 2020
Bolid F1 kontra myśliwiec

Bolid F1 kontra myśliwiec

27 marca 2020
Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

7 marca 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

4 stycznia 2021
Obecność Yokohamy w motosporcie

Obecność Yokohamy w motosporcie

18 listopada 2020
Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

29 września 2020
Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

16 września 2020
Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

13 maja 2020
Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

9 maja 2020
Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

7 maja 2020
Bolid F1 kontra myśliwiec

Bolid F1 kontra myśliwiec

27 marca 2020
Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

7 marca 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry