Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Lancia Hyena Zagato
Strona główna » Lancia Hyena Zagato – jeszcze lepsza Delta Integrale?

Lancia Hyena Zagato – jeszcze lepsza Delta Integrale?

Aukcja RM Sotheby's regularnie dostarcza nam wyjątkowe auta, o których istnieniu wielu z nas nie miało pojęcia. Lancia Hyena jest tego idealnym przykładem.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Lancia Hyena Zagato – jeszcze lepsza Delta Integrale?

Lancia Hyena Zagato – jeszcze lepsza Delta Integrale?

Aukcja RM Sotheby's regularnie dostarcza nam wyjątkowe auta, o których istnieniu wielu z nas nie miało pojęcia. Lancia Hyena jest tego idealnym przykładem.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Lancia Hyena Zagato – jeszcze lepsza Delta Integrale?

Lancia Hyena Zagato – jeszcze lepsza Delta Integrale?

Aukcja RM Sotheby's regularnie dostarcza nam wyjątkowe auta, o których istnieniu wielu z nas nie miało pojęcia. Lancia Hyena jest tego idealnym przykładem.

Magazyn Motór

Lancia Hyena Zagato

Lancia Hyena stworzona przez Zagato to niesamowicie rzadkie, wykonane ręcznie coupé. Auto bazuje na jednym z najznamienitszych hot-hatchy – Lancii Delcie Integrale. Ta konkretna Hyena jest efektem marzenia Paula Konta, który stworzył wyjątkową konfigurację. Teraz za sprawą aukcji RM Sotheby’s można stać się jej posiadaczem.

Przeczytaj również: Lancia Delta Integrale Final Edition

Lancia Hyena Zagato

To niecodzienne coupé wyprodukowano w nakładzie zaledwie 24 egzemplarzy. Z jednej strony – patrząc na oryginalną stylistykę – to szkoda. Z drugiej strony posiadanie takiego auta w swojej kolekcji, niewątpliwie podniesie prestiż naszego garażu. Mówiąc krótko – jest się czym chwalić przed kolegami. Mówimy przecież o ręcznie wykonywanym, włoskim coupé stworzonym z włókna węglowego z metką Zagato – to prawdopodobnie jeden z niewielu kluczy do sukcesu na czterech kołach. Dodajmy do tego sportowy rodowód Delty Integrale i mamy komplet.

Lancia Hyena Zagato silnik

Włókno węglowe to coś znacznie więcej, niż trend ubierania nim absurdalnie ciężkich, dużych i niesportowych samochodów. W tym przypadku miało ono swój konkretny cel – Hyena miała być możliwie najlżejsza. Cel niewątpliwie osiągnięto, ponieważ ważyła 190 kg mniej niż Delta Integrale. W połączeniu z 250-konnym (lub opcjonalnie 300-konnym) silnikiem otrzymujemy maszynę kompletną, która nie tylko dobrze wygląda, ale też jeździ. Pytanie tylko, ile czasu tak rzadkie auto faktycznie spędzi na drogach.

Lancia Hyena Zagato wnętrze

Gdy weźmiemy Lancię Deltę Integrale, obudujemy ją włóknem węglowym, ręcznym wykonaniem i napisem Zagato, faktycznie możemy otrzymać hybrydę idealną. Do tego przy tylko 24 egzemplarzach możemy być pewni, że otrzymamy auto, którego prawdopodobnie nigdy nie zobaczymy na ulicy. Szczególnie, że opisywany egzemplarz jako jedyny wyjechał z fabryki w kolorze Madras Blue i jako jeden z trzech z mocniejszym, 300-konnym silnikiem.

Link do aukcji RM Sotheby’s

Tags: Lancia, Lancia Delta Integrale, Lancia Hyena Zagato, RM Sotheby's, zagato

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Lancia Hyena Zagato

Lancia Hyena stworzona przez Zagato to niesamowicie rzadkie, wykonane ręcznie coupé. Auto bazuje na jednym z najznamienitszych hot-hatchy – Lancii Delcie Integrale. Ta konkretna Hyena jest efektem marzenia Paula Konta, który stworzył wyjątkową konfigurację. Teraz za sprawą aukcji RM Sotheby’s można stać się jej posiadaczem.

Przeczytaj również: Lancia Delta Integrale Final Edition

Lancia Hyena Zagato

To niecodzienne coupé wyprodukowano w nakładzie zaledwie 24 egzemplarzy. Z jednej strony – patrząc na oryginalną stylistykę – to szkoda. Z drugiej strony posiadanie takiego auta w swojej kolekcji, niewątpliwie podniesie prestiż naszego garażu. Mówiąc krótko – jest się czym chwalić przed kolegami. Mówimy przecież o ręcznie wykonywanym, włoskim coupé stworzonym z włókna węglowego z metką Zagato – to prawdopodobnie jeden z niewielu kluczy do sukcesu na czterech kołach. Dodajmy do tego sportowy rodowód Delty Integrale i mamy komplet.

Lancia Hyena Zagato silnik

Włókno węglowe to coś znacznie więcej, niż trend ubierania nim absurdalnie ciężkich, dużych i niesportowych samochodów. W tym przypadku miało ono swój konkretny cel – Hyena miała być możliwie najlżejsza. Cel niewątpliwie osiągnięto, ponieważ ważyła 190 kg mniej niż Delta Integrale. W połączeniu z 250-konnym (lub opcjonalnie 300-konnym) silnikiem otrzymujemy maszynę kompletną, która nie tylko dobrze wygląda, ale też jeździ. Pytanie tylko, ile czasu tak rzadkie auto faktycznie spędzi na drogach.

Lancia Hyena Zagato wnętrze

Gdy weźmiemy Lancię Deltę Integrale, obudujemy ją włóknem węglowym, ręcznym wykonaniem i napisem Zagato, faktycznie możemy otrzymać hybrydę idealną. Do tego przy tylko 24 egzemplarzach możemy być pewni, że otrzymamy auto, którego prawdopodobnie nigdy nie zobaczymy na ulicy. Szczególnie, że opisywany egzemplarz jako jedyny wyjechał z fabryki w kolorze Madras Blue i jako jeden z trzech z mocniejszym, 300-konnym silnikiem.

Link do aukcji RM Sotheby’s

Tags: Lancia, Lancia Delta Integrale, Lancia Hyena Zagato, RM Sotheby's, zagato
  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat DeLorean DMC-12

    Plakaty
  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

    09:23
  • Classic Remise

    Classic Remise

    11:24
  • Saab 21 – Złe dobrego początki

    Saab 21 – Złe dobrego początki

    13:12
  • Motoryzacja w II RP

    Motoryzacja w II RP

    15:21
  • Cadillac Ignacego Jana Paderewskiego na sprzedaż!

    Cadillac Ignacego Jana Paderewskiego na sprzedaż!

    09:18
  • Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

    Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

    09:13
  • Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

    Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

    06:47
  • Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

    Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

    15:08
  • Opuszczona fabryka Bugatti | CIEKAWE MIEJSCA

    Opuszczona fabryka Bugatti | CIEKAWE MIEJSCA

    08:10|0 Comments
  • Ferrari Testarossa historia – Ognista głowa

    Ferrari Testarossa historia – Ognista głowa

    08:02

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

    09:23
  • Classic Remise

    Classic Remise

    11:24
  • Saab 21 – Złe dobrego początki

    Saab 21 – Złe dobrego początki

    13:12
  • Motoryzacja w II RP

    Motoryzacja w II RP

    15:21
  • Cadillac Ignacego Jana Paderewskiego na sprzedaż!

    Cadillac Ignacego Jana Paderewskiego na sprzedaż!

    09:18
  • Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

    Maciej Wisławski wywiad | Rajdowe dyktando

    09:13
  • Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

    Varsopolis – klasyczna elegancja w centrum warszawskich Łazienek

    06:47
  • Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

    Quadrifoglio Polska – historia czterolistnej koniczyny

    15:08
  • Opuszczona fabryka Bugatti | CIEKAWE MIEJSCA

    Opuszczona fabryka Bugatti | CIEKAWE MIEJSCA

    08:10|0 Comments
  • Ferrari Testarossa historia – Ognista głowa

    Ferrari Testarossa historia – Ognista głowa

    08:02

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry