Bentley Mulsanne historia
W tym roku Bentley Mulsanne dokona swojego żywota. Trochę ze względu na nowego Flying Spur, trochę ze względu na zmieniający się rynek. Jest to smutna wiadomość, szczególnie że to właśnie Mulsanne pod swoją majestatyczną maską woził najdłużej produkowany silnik w historii. V8 o pojemności 6.75 litra swoje życie rozpoczęło w 1959 roku – 61 lat historii najważniejszego elementu samochodu, który zejdzie ze sceny razem ze swoim nosicielem to dumna liczba. Duma to też dobre słowo, by opisać całokształt tego samochodu, szczególnie gdy podejmują się tego osoby, odpowiedzialne za jego stworzenie.
Crispin Marshfield – Projektant
Dla mnie Mulsanne zawsze będzie projektem, z którego jestem najbardziej dumny. To ostatni Bentley wykorzystujący własną platformę dla auta z tylnym napędem, jak i silnik V8 o pojemności 6.75 litra. To bez wątpienia koniec pewnej ery.
Crispin Marshfield
Peter Guest – Inżynier | Bentley Mulsanne historia
Z całkowicie nową strukturą nadwozia, elektroniką wewnątrz, jak i na zewnątrz oraz swoim silnikiem, Mulsanne był ekstremalnie ambitnym projektem.
Peter Guest
Ian Johnson – Nadwozia
Spędziłem ponad osiem lat mojej kariery przy nadwoziach dla klientów z całego świata. Z dumą mogę przyznać, że byłem częścią zespołu pracującego nad flagowym modelem przez wiele lat. To koniec pewnej ery, ale jestem pewien, że nie zostanie to zapomniane. To coś, o czym zawsze będę opowiadał.
Ian Johnson
Rob Thomson – Lakiernia
To mój 40 rok w Bentleyu, to duma od początku do końca być częścią historii modelu Mulsanne.
Rob Thompson
John Fisher – Elementy drewniane | Bentley Mulsanne historia
Mulsanne to Bentley, z którym wytworzyła mi się bardzo osobista więź.
John Fisher
Tim Seipel – Silnik
Jestem bardzo dumny, że miałem duży wkład w zdefiniowanie Mulsanne. To pierwszy, całkowicie nowy samochód, z którym miałem okazje pracować po dołączeniu do Bentleya w 2005 roku. Pożegnanie z silnikiem 6.75 jest szczególnie wzruszające. Wkładaliśmy serce i duszę Bentleya do każdego z ośmiu cylindrów.
Tim Seipel
Donna Morrey – Nadzór
Nie mam wątpliwości, że Bentley osiągnął najwyższy stopień luksusu w każdym wyprodukowanym Mulsanne.
Donna Morrey
Hans Holzgartner – Marketing
Mulsanne to najbardziej satysfakcjonujący projekt w moim życiu zawodowym. Kiedy masz do czynienia z samochodem znajdującym się na szczycie motoryzacyjnego świata, zaczyna on przenosić się w świat sztuki. To już nie jest tylko samochód.
Hans Holzgartner
Te przepełnione romantyzmem wypowiedzi odsłaniają pewien skrawek rzeczywistości, że z wyjątkowym autem ludzie mogą nawiązywać wyjątkowe relacje. Fakt, że dzieje się to już na etapie produkcji można porównać do więzi pomiędzy artystą i dziełem – ciężko inaczej wytłumaczyć 400 godzin poświęcenia, potrzebnych na stworzenie tylko jednego samochodu.
Zaobserwuj nas na Twitterze i Instagramie!
POPRZEDNI
NASTĘPNY
Bentley Mulsanne historia
W tym roku Bentley Mulsanne dokona swojego żywota. Trochę ze względu na nowego Flying Spur, trochę ze względu na zmieniający się rynek. Jest to smutna wiadomość, szczególnie że to właśnie Mulsanne pod swoją majestatyczną maską woził najdłużej produkowany silnik w historii. V8 o pojemności 6.75 litra swoje życie rozpoczęło w 1959 roku – 61 lat historii najważniejszego elementu samochodu, który zejdzie ze sceny razem ze swoim nosicielem to dumna liczba. Duma to też dobre słowo, by opisać całokształt tego samochodu, szczególnie gdy podejmują się tego osoby, odpowiedzialne za jego stworzenie.
Crispin Marshfield – Projektant
Dla mnie Mulsanne zawsze będzie projektem, z którego jestem najbardziej dumny. To ostatni Bentley wykorzystujący własną platformę dla auta z tylnym napędem, jak i silnik V8 o pojemności 6.75 litra. To bez wątpienia koniec pewnej ery.
Crispin Marshfield
Peter Guest – Inżynier | Bentley Mulsanne historia
Z całkowicie nową strukturą nadwozia, elektroniką wewnątrz, jak i na zewnątrz oraz swoim silnikiem, Mulsanne był ekstremalnie ambitnym projektem.
Peter Guest
Ian Johnson – Nadwozia
Spędziłem ponad osiem lat mojej kariery przy nadwoziach dla klientów z całego świata. Z dumą mogę przyznać, że byłem częścią zespołu pracującego nad flagowym modelem przez wiele lat. To koniec pewnej ery, ale jestem pewien, że nie zostanie to zapomniane. To coś, o czym zawsze będę opowiadał.
Ian Johnson
Rob Thomson – Lakiernia
To mój 40 rok w Bentleyu, to duma od początku do końca być częścią historii modelu Mulsanne.
Rob Thompson
John Fisher – Elementy drewniane | Bentley Mulsanne historia
Mulsanne to Bentley, z którym wytworzyła mi się bardzo osobista więź.
John Fisher
Tim Seipel – Silnik
Jestem bardzo dumny, że miałem duży wkład w zdefiniowanie Mulsanne. To pierwszy, całkowicie nowy samochód, z którym miałem okazje pracować po dołączeniu do Bentleya w 2005 roku. Pożegnanie z silnikiem 6.75 jest szczególnie wzruszające. Wkładaliśmy serce i duszę Bentleya do każdego z ośmiu cylindrów.
Tim Seipel
Donna Morrey – Nadzór
Nie mam wątpliwości, że Bentley osiągnął najwyższy stopień luksusu w każdym wyprodukowanym Mulsanne.
Donna Morrey
Hans Holzgartner – Marketing
Mulsanne to najbardziej satysfakcjonujący projekt w moim życiu zawodowym. Kiedy masz do czynienia z samochodem znajdującym się na szczycie motoryzacyjnego świata, zaczyna on przenosić się w świat sztuki. To już nie jest tylko samochód.
Hans Holzgartner
Te przepełnione romantyzmem wypowiedzi odsłaniają pewien skrawek rzeczywistości, że z wyjątkowym autem ludzie mogą nawiązywać wyjątkowe relacje. Fakt, że dzieje się to już na etapie produkcji można porównać do więzi pomiędzy artystą i dziełem – ciężko inaczej wytłumaczyć 400 godzin poświęcenia, potrzebnych na stworzenie tylko jednego samochodu.