Na szczęście na świecie są jeszcze takie manufaktury, gdzie za pomocą najprostszych narzędzi powstają motoryzacyjne rękodzieła. Są mistrzowie, którzy przebierają w prośbach fanów o zajęcie się ich samochodem, po czym robią go wedle własnego uznania. Z pewnością należy do nich Akira Nakai-San i jego RAUH-Welt Begriff. Akira i RWB w Warszawie pojawili się po raz pierwszy.
foto: Michał Węgrzynek / Artur Woszak
RWB to już od 18 lat japońska definicja ekstremalnych, awangardowych przeróbek nadwozia. Kunszt ręcznie wykonywanych modyfikacji autorstwa Akiry Nakai-Sana znany jest na całym świecie. Japończyk wykonuje wszystkie prace ręcznie. Projektuje panele nadwoziowe, dobiera felgi i kolor. Wprowadza też zmiany w zawieszeniu, gdzie stosuje przede wszystkim podzespoły KW oraz Aragosta. Bywa, ze RAUH-Welt uzbraja 911 również we własne układy wydechowe. Po wszystkim przychodzi czas na nadanie imienia nowemu dziecku.
RWB w Warszawie – Yoroi i Kabuto

RWB
Yoroi i Kabuto – takie imiona noszą pierwsze polskie Porsche RWB, które Akira Nakai-San zbudował pod koniec czerwca w podwarszawskim serwisie 911Garage w Łomiankach. Właściciele 964 i 930 dołączyli do elitarnego grona kilkuset osób wybranych przez Nakai-Sana i mogą być pewni, że na świecie nie ma drugiego takiego samochodu jak ich.





POPRZEDNI
NASTĘPNY




