Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Audi RS6 C7 dane techniczne cena spalenie opinie
Strona główna » AUDI RS6 C7, 4.0L V8 bi-turbo, 560KM, 700Nm | Samochód, który daje wolność

AUDI RS6 C7, 4.0L V8 bi-turbo, 560KM, 700Nm | Samochód, który daje wolność

Audi RS6 C7 dane techniczne, test, spalanie, opinie | Audi […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » AUDI RS6 C7, 4.0L V8 bi-turbo, 560KM, 700Nm | Samochód, który daje wolność

AUDI RS6 C7, 4.0L V8 bi-turbo, 560KM, 700Nm | Samochód, który daje wolność

Audi RS6 C7 dane techniczne, test, spalanie, opinie | Audi […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » AUDI RS6 C7, 4.0L V8 bi-turbo, 560KM, 700Nm | Samochód, który daje wolność

AUDI RS6 C7, 4.0L V8 bi-turbo, 560KM, 700Nm | Samochód, który daje wolność

Audi RS6 C7 dane techniczne, test, spalanie, opinie | Audi […]

Sebastian Mądrachowski

Audi RS6 C7 dane techniczne, test, spalanie, opinie |

Audi RS6 C7 (2013+): 560 KM, 700 Nm, 0–100 km/h w 3,9 sek., a po odblokowaniu spokojnie leci 300 km/h. Dostępne jedynie w nadwoziu Avant lub, jak kto woli, kombi. Trzecia generacja Audi RS6. Auto, które obala mit, że jeżeli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego.

Tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

Audi RS6 C7 dane techniczne: silnik i napęd

W latach 2002–2004 (model C5) było 450 KM z silnika 4.2l V8 bi-turbo. Później już 571 KM z 5-litrowego V10 (model C6 produkowany od 2008 do 2010 r.). Tak było kiedyś.

Dziś mamy 560 KM z silnika V8 TFSI twin-turbo o pojemności 4 l. Pełna moc dostępna jest od 4700 obr./min, a silnik generuje 700 Nm momentu obrotowego już od 1750 obr./min. Pełny moment od razu i zawsze, głównie dzięki 8-stopniowej, automatycznej skrzyni biegów tiptronic.

To auto nie jest szybkie. Audi RS6 C7 jest POTĘŻNE.

Audi RS6 C7 dane techniczne cena spalanie

Audi RS6 C7 dane techniczne | przód

Audi RS6 C7 dane techniczne: jak jeździ?

Z tłumików słyszymy bulgot przerywany jedynie detonacjami paliwa dopalanego przy każdej redukcji. Wszystko to sprawia wrażenie, że jedziemy samochodem wyczynowym. Później dodajemy gazu i okazuje się, że to nie jest tylko wrażenie – RS6 C7 to samochód wyścigowy, który ktoś dla żartu przebrał w ciuchy rodzinnego kombi. To auto to poligon doświadczalny, na którym toczy się nieustanna walka.

Kierowca walczy z pokusą jeszcze ostrzejszej jazdy, kontrola trakcji próbuje opanować gigantyczny moment obrotowy, skrzynia biegów walczy z czasem, żeby nadążyć ze zmianami biegów, a opony… Opony poddają się pierwsze.

Audi RS6 C7 opinie

Audi RS6 C7 dane techniczne | Koła




Audi RS6 C7 dane techniczne | Quattro, kontrola trakcji

Trakcja w tym samochodzie to ciekawy temat. Jadąc, nie mamy problemów z uślizgami kół, Audi genialnie trzyma tor jazdy w bardzo szybko przejechanych zakrętach i neutralnie reaguje na ostre szarpnięcia kierownicą. My problemów nie mamy żadnych, co wcale nie oznacza, że jest łatwo. RS6 C7 po cichu ogarnia wszystko za nas. Kontrola trakcji i sterowane dyferencjały zdejmują moment obrotowy z kół ułamek sekundy po uślizgu. My tego nie zauważamy tak długo, jak nie wczujemy się w to, co się dzieje pod kołami. Te uślizgi tam są, tylko niegroźne.

Quattro i elektronika Audi: czapki z głów.

RS6 C7 dane techniczne opinie

Audi RS6 C7 opinie | Elektronika: Audi Drive Select

Rzeczy, które przeczytaliście powyżej, dotyczą nastawów samochodu w trybie Dynamic. Agresywna reakcja na przepustnicę, sztywno zestrojone zawieszenia i skrzynia ciągnąca każdy bieg prawie do odciny. Wystarczy przestawić samochód w tryb Comfort i wszystko, co już wiecie o Audi RS6, staje się nieaktualne.

Teraz jest miękko, wydech jakimś cudem się wycisza, a zawieszenie bez kłopotu wybiera nasze lubelskie dziury.

Audi Drive Select zmienia charakter samochodu tak drastycznie, że aż trudno to opisać

RS6 C7 wydech

Audi RS6 C7 – spalanie

Dopiero w trybie Comfort zauważyłem, że za plecami jest duży bagażnik (565 l, 1680 l po złożeniu kanapy), wnętrze wykończone jest świetną skórą, a fotele nieprawdopodobnie wygodne. Ekran HUD (Head-Up Display) był obecny cały czas gdzieś w głębi przedniej szyby, ale nie było czasu myśleć o takich smaczkach. Dopiero w trybie Comfort dociera do nas, że Audi RS6 C7 spala ok. 12–13 l/100 km.

W trybie Dynamic, z prawidłowo używanym gazem, 2x większe zużycie paliwa jest normą.

Audi RS6 – CCC: ceramika czyni cuda

Egzemplarz, którym jeździłem, to mocno doposażona sztuka. Bazowo Audi RS6 hamuje dzięki wentylowanym tarczom o rozmiarze 390 mm. Testowany egzemplarz wyposażony był w ceramiczne hamulce o średnicy tarcz 420 mm. Taki układ, w połączeniu z oponami Pirelli P Zero o rozmiarze 285/30 R21, działa cuda. To wcale nie jest takie oczywiste, biorąc pod uwagę, że Audi RS6 C7 waży prawie 2 tony. Masa w połączeniu z gigantycznym przyspieszeniem to solidny test dla każdego układu hamulcowego.

W RS6 hamulce ceramiczne zdecydowanie nie są zbędnym gadżetem

Audi RS6 C7 Zegary, kierownica, wnętrze

Zegary / kierownica

Audi RS6 C7 – wyposażenie

Klasa premium, jeden z najwyższych modeli w ofercie, lista wyposażenia jest dłuższa niż pojemność magazynu „Motór”. Masaż? Jest i potrafi robić falę. Fala to jakiś tryb zaprogramowany przez tajskie masażystki, który sprawia, że po zajechaniu pod dom, nie wysiada się z samochodu, dopóki dziewczyna/żona nie przyjdzie wyciągnąć nas zza kierownicy. Nagłośnienie? Fenomenalne, jak to w Audi, w tym egzemplarzu dodatkowo sprzęgnięte z telewizorem. W oderwaniu od szalonych osiągów, RS6 C7 to bogato wyposażony, funkcjonalny i bardzo komfortowy samochód klasy wyższej. Co zresztą widać po cenie.

Audi RS6 c7 2016 Tunel środkowy

Audi RS6 2016 | Tunel środkowy

Audi RS6 C7 – cena / konkurencja, czyli: CZY WARTO?

Cena zaczyna się od 550 tys. zł, a to tylko punkt wyjścia do rozmowy o pieniądzach. Lista wyposażenia dodatkowego jest tak obszerna, że patrząc na RS6 C7, nie możecie mieć pewności, czy nie jest to egzemplarz za 1 mln zł. Poważnie.

Konkurencja? Na tym poziomie już nie do końca można mówić o konkurencji… BMW M5? Będzie tak szybkie, ale nigdy nie będzie tak funkcjonalne na co dzień. Mercedes E63 AMG? Może być nawet bardziej komfortowy i pewnie da radę pojechać jak RS6, ale nigdy nie da takiej frajdy z jazdy. Wybierając auto na tym poziomie, już powinniśmy wiedzieć, czego tak naprawdę chcemy.

"<yoastmark

Audi RS6 C7 – opinie/podsumowanie

Ciężko wyobrazić sobie lepsze Audi RS6. To auto ma w sobie geny kultowego RS2 z początku lat 90. i pięknie niesie tradycję szalonych, rodzinnych kombi ze stajni Audi. Jest nieprawdopodobnie szybkie, pojemne, komfortowe, szybkie, świetnie wykończone i szybkie. Jest jeszcze szybkie. Można też zapakować się z rodziną na wakacje i można pojechać na tor. Można, jadąc na działkę, zapakować rower do bagażnika i można nim lecieć nocą przez miasto, patrząc, jak każda redukcja biegu wprawia okoliczne szyby w drżenie. Co jest najpiękniejsze w tym RS6?

To, że Audi RS6 C7 nigdy, ale to nigdy, nie ogranicza właściciela. Audi zbudowało samochód, który daje wolność.

Tags: audi rs, AUDI RS6 C7, AUDI RS6 C7 2016, audi rs6 c7 avant, audi rs6 c7 dane techniczne, audi rs6 c7 opinie, audi rs6 spalanie, rs 6 3 gen, rs6, rs6 2016, rs6 dane techniczne, szybkie kombi

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Audi RS6 C7 dane techniczne, test, spalanie, opinie |

Audi RS6 C7 (2013+): 560 KM, 700 Nm, 0–100 km/h w 3,9 sek., a po odblokowaniu spokojnie leci 300 km/h. Dostępne jedynie w nadwoziu Avant lub, jak kto woli, kombi. Trzecia generacja Audi RS6. Auto, które obala mit, że jeżeli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego.

Tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

Audi RS6 C7 dane techniczne: silnik i napęd

W latach 2002–2004 (model C5) było 450 KM z silnika 4.2l V8 bi-turbo. Później już 571 KM z 5-litrowego V10 (model C6 produkowany od 2008 do 2010 r.). Tak było kiedyś.

Dziś mamy 560 KM z silnika V8 TFSI twin-turbo o pojemności 4 l. Pełna moc dostępna jest od 4700 obr./min, a silnik generuje 700 Nm momentu obrotowego już od 1750 obr./min. Pełny moment od razu i zawsze, głównie dzięki 8-stopniowej, automatycznej skrzyni biegów tiptronic.

To auto nie jest szybkie. Audi RS6 C7 jest POTĘŻNE.

Audi RS6 C7 dane techniczne cena spalanie

Audi RS6 C7 dane techniczne | przód

Audi RS6 C7 dane techniczne: jak jeździ?

Z tłumików słyszymy bulgot przerywany jedynie detonacjami paliwa dopalanego przy każdej redukcji. Wszystko to sprawia wrażenie, że jedziemy samochodem wyczynowym. Później dodajemy gazu i okazuje się, że to nie jest tylko wrażenie – RS6 C7 to samochód wyścigowy, który ktoś dla żartu przebrał w ciuchy rodzinnego kombi. To auto to poligon doświadczalny, na którym toczy się nieustanna walka.

Kierowca walczy z pokusą jeszcze ostrzejszej jazdy, kontrola trakcji próbuje opanować gigantyczny moment obrotowy, skrzynia biegów walczy z czasem, żeby nadążyć ze zmianami biegów, a opony… Opony poddają się pierwsze.

Audi RS6 C7 opinie

Audi RS6 C7 dane techniczne | Koła




Audi RS6 C7 dane techniczne | Quattro, kontrola trakcji

Trakcja w tym samochodzie to ciekawy temat. Jadąc, nie mamy problemów z uślizgami kół, Audi genialnie trzyma tor jazdy w bardzo szybko przejechanych zakrętach i neutralnie reaguje na ostre szarpnięcia kierownicą. My problemów nie mamy żadnych, co wcale nie oznacza, że jest łatwo. RS6 C7 po cichu ogarnia wszystko za nas. Kontrola trakcji i sterowane dyferencjały zdejmują moment obrotowy z kół ułamek sekundy po uślizgu. My tego nie zauważamy tak długo, jak nie wczujemy się w to, co się dzieje pod kołami. Te uślizgi tam są, tylko niegroźne.

Quattro i elektronika Audi: czapki z głów.

RS6 C7 dane techniczne opinie

Audi RS6 C7 opinie | Elektronika: Audi Drive Select

Rzeczy, które przeczytaliście powyżej, dotyczą nastawów samochodu w trybie Dynamic. Agresywna reakcja na przepustnicę, sztywno zestrojone zawieszenia i skrzynia ciągnąca każdy bieg prawie do odciny. Wystarczy przestawić samochód w tryb Comfort i wszystko, co już wiecie o Audi RS6, staje się nieaktualne.

Teraz jest miękko, wydech jakimś cudem się wycisza, a zawieszenie bez kłopotu wybiera nasze lubelskie dziury.

Audi Drive Select zmienia charakter samochodu tak drastycznie, że aż trudno to opisać

RS6 C7 wydech

Audi RS6 C7 – spalanie

Dopiero w trybie Comfort zauważyłem, że za plecami jest duży bagażnik (565 l, 1680 l po złożeniu kanapy), wnętrze wykończone jest świetną skórą, a fotele nieprawdopodobnie wygodne. Ekran HUD (Head-Up Display) był obecny cały czas gdzieś w głębi przedniej szyby, ale nie było czasu myśleć o takich smaczkach. Dopiero w trybie Comfort dociera do nas, że Audi RS6 C7 spala ok. 12–13 l/100 km.

W trybie Dynamic, z prawidłowo używanym gazem, 2x większe zużycie paliwa jest normą.

Audi RS6 – CCC: ceramika czyni cuda

Egzemplarz, którym jeździłem, to mocno doposażona sztuka. Bazowo Audi RS6 hamuje dzięki wentylowanym tarczom o rozmiarze 390 mm. Testowany egzemplarz wyposażony był w ceramiczne hamulce o średnicy tarcz 420 mm. Taki układ, w połączeniu z oponami Pirelli P Zero o rozmiarze 285/30 R21, działa cuda. To wcale nie jest takie oczywiste, biorąc pod uwagę, że Audi RS6 C7 waży prawie 2 tony. Masa w połączeniu z gigantycznym przyspieszeniem to solidny test dla każdego układu hamulcowego.

W RS6 hamulce ceramiczne zdecydowanie nie są zbędnym gadżetem

Audi RS6 C7 Zegary, kierownica, wnętrze

Zegary / kierownica

Audi RS6 C7 – wyposażenie

Klasa premium, jeden z najwyższych modeli w ofercie, lista wyposażenia jest dłuższa niż pojemność magazynu „Motór”. Masaż? Jest i potrafi robić falę. Fala to jakiś tryb zaprogramowany przez tajskie masażystki, który sprawia, że po zajechaniu pod dom, nie wysiada się z samochodu, dopóki dziewczyna/żona nie przyjdzie wyciągnąć nas zza kierownicy. Nagłośnienie? Fenomenalne, jak to w Audi, w tym egzemplarzu dodatkowo sprzęgnięte z telewizorem. W oderwaniu od szalonych osiągów, RS6 C7 to bogato wyposażony, funkcjonalny i bardzo komfortowy samochód klasy wyższej. Co zresztą widać po cenie.

Audi RS6 c7 2016 Tunel środkowy

Audi RS6 2016 | Tunel środkowy

Audi RS6 C7 – cena / konkurencja, czyli: CZY WARTO?

Cena zaczyna się od 550 tys. zł, a to tylko punkt wyjścia do rozmowy o pieniądzach. Lista wyposażenia dodatkowego jest tak obszerna, że patrząc na RS6 C7, nie możecie mieć pewności, czy nie jest to egzemplarz za 1 mln zł. Poważnie.

Konkurencja? Na tym poziomie już nie do końca można mówić o konkurencji… BMW M5? Będzie tak szybkie, ale nigdy nie będzie tak funkcjonalne na co dzień. Mercedes E63 AMG? Może być nawet bardziej komfortowy i pewnie da radę pojechać jak RS6, ale nigdy nie da takiej frajdy z jazdy. Wybierając auto na tym poziomie, już powinniśmy wiedzieć, czego tak naprawdę chcemy.

"<yoastmark

Audi RS6 C7 – opinie/podsumowanie

Ciężko wyobrazić sobie lepsze Audi RS6. To auto ma w sobie geny kultowego RS2 z początku lat 90. i pięknie niesie tradycję szalonych, rodzinnych kombi ze stajni Audi. Jest nieprawdopodobnie szybkie, pojemne, komfortowe, szybkie, świetnie wykończone i szybkie. Jest jeszcze szybkie. Można też zapakować się z rodziną na wakacje i można pojechać na tor. Można, jadąc na działkę, zapakować rower do bagażnika i można nim lecieć nocą przez miasto, patrząc, jak każda redukcja biegu wprawia okoliczne szyby w drżenie. Co jest najpiękniejsze w tym RS6?

To, że Audi RS6 C7 nigdy, ale to nigdy, nie ogranicza właściciela. Audi zbudowało samochód, który daje wolność.

Tags: audi rs, AUDI RS6 C7, AUDI RS6 C7 2016, audi rs6 c7 avant, audi rs6 c7 dane techniczne, audi rs6 c7 opinie, audi rs6 spalanie, rs 6 3 gen, rs6, rs6 2016, rs6 dane techniczne, szybkie kombi
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Lancia Delta S4

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    17:43
  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    17:43
  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry