Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Zbieżność kół Lublin
Strona główna » Geometria laserowa zawieszenia – wszystko co powinieneś o niej wiedzieć

Geometria laserowa zawieszenia – wszystko co powinieneś o niej wiedzieć

Zbieżność kół Lublin | O laserowej geometrii zawieszenia, jej wpływu […]

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Geometria laserowa zawieszenia – wszystko co powinieneś o niej wiedzieć

Geometria laserowa zawieszenia – wszystko co powinieneś o niej wiedzieć

Zbieżność kół Lublin | O laserowej geometrii zawieszenia, jej wpływu […]

Mateusz Cieślak
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Geometria laserowa zawieszenia – wszystko co powinieneś o niej wiedzieć

Geometria laserowa zawieszenia – wszystko co powinieneś o niej wiedzieć

Zbieżność kół Lublin | O laserowej geometrii zawieszenia, jej wpływu […]

Mateusz Cieślak

Zbieżność kół Lublin |

O laserowej geometrii zawieszenia, jej wpływu na prowadzenie, kosztach i powodach dla których warto o nią zadbać rozmawialiśmy z Łukaszem Pawełczakiem, kierownikiem serwisu Honda Żagiel Auto w Lublinie.

Rozmawiał: MC, foto: Michał Węgrzynek

Na czym polega laserowe badanie geometrii zawieszenia?

Badanie polega na bardzo dokładnym sprawdzeniu a następnie ustawieniu wszystkich kątów koła jezdnego, czyli zbieżności kół, pochylenia sworznia zwrotnicy, wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i kąta pochylenia koła. Badanie przeprowadzamy na urządzeniu HUNTER WA 430. To bardzo nowoczesne urządzenie, które składa się z czterech pomiarowych kamer cyfrowych oraz czterech głowic zakładanych na koła. Wszystkie parametry podawane są z dokładnością minut, czyli do około jednej sześćdziesiątej stopnia dla każdego z kątów.

zbieżność kół lublin

Zbieżność kół Lublin – jak wpływa na prowadzenie samochodu?

Dlaczego dobrze ustawiona geometria jest ważna w aucie?

Po pierwsze, to bezpieczeństwo, czyli lepsza kierowalność pojazdu w trudnych warunkach drogowych jak np. deszcz czy lód prawidłowa geometria układu jezdnego pojazdu jest szczególnie ważna. W krytycznych momentach podczas jazdy, gdy musimy wykonać szybki manewr, możemy mieć pewność, że samochód zachowa się w sposób prawidłowy, nie odjedzie, nie będzie się zachowywał podsterownie czy nadsterownie.

Po drugie, to mniejsze zużycie kół i zawieszenia. Niestety źle ustawiona geometria zwiększa zużycie elementów metalowo-gumowych, końcówek drążków kierowniczych, sworznie zwrotnic również są bardzo mocno obciążane, a przez to trzeba je częściej wymieniać.

Po trzecie, to mniejsze zużycie paliwa. W skrajnych sytuacjach, gdy geometria kół jest bardzo mocno rozregulowana, toczenie pojazdu jest utrudnione i w efekcie zużycie paliwa wzrasta.

zbieżność kół lublin

Czy kierowcy mają tego świadomość?

Świadomość kierowców na temat tego jak ważne jest prawidłowe ustawienie geometrii pojazdu jest niestety bardzo niska. Sama zbieżność jest co prawda sprawdzana przez diagnostów podczas badania okresowego, natomiast pomiar ten nie jest w stanie wychwycić wszystkich parametrów zawieszenia. Nikt tak naprawdę nie przywiązuje wagi do np. corocznej kontroli geometrii, która jest bardzo ważna. Geometria pojazdu jest zazwyczaj sprawdzana dopiero w momencie naprawy zawieszenia i to też zazwyczaj tylko zbieżność, a nie wszystkie kąty pojazdu. Zalecamy naszym klientom, których pojazdy serwisujemy, aby cyklicznie dokonywali pomiarów geometrii dwa razy w roku. Raz przed sezonem zimowym, który jest najtrudniejszym okresem w roku i ponownie po zimie, po wszystkich poślizgach, uderzeniach np. w  krawężnik, aby samochód znów poprawnie się prowadził.

Zbieżność kół Lublin a geometria laserowa – różnice

Na czym polega różnica pomiędzy wykonaniem pełnej geometrii zawieszenia a zwykłym ustawieniem zbieżności?

Zbieżność kół mówi jedynie o tym, jak są one ustawione względem siebie zewnętrznymi krawędziami, mówiąc obrazowo, czy koła są skierowane do siebie, czy się rozchodzą. Jest to tylko jeden z wielu parametrów układu jezdnego. Bardzo ważne jest pochylenie kół, oraz wyprzedzenie sworznia zwrotnicy ponieważ to właśnie te parametry wpływają na ściąganie pojazdu. Należy pamiętać, że samo ustawienie zbieżności przodu nie wystarczy. Klienci często zgłaszają się do naszego serwisu, gdy pomimo ustawiania zbieżności w innym warsztacie samochód nadal prowadzi się nieprawidłowo. Nawet gdy zbieżność kół przednich będzie ustawiona poprawnie, zbieżność kół tylnych może być rozregulowana. W takim przypadku samochód będzie „jechał bokiem”. Urządzenie, które posiadamy automatycznie bada nam wszystkie cztery koła, a sam pomiar trwa ok 10 minut.

zbieżność kół lublin

Jak wygląda zabieg geometrii laserowej w praktyce?

Włączamy urządzenie, wybieramy konkretny model samochodu w systemie, zakładamy głowice pomiarowe na cztery koła i samochód jest przetaczany 45 stopni przez diagnostę, w tym czasie urządzenie odczytuje wszystkie kąty pojazdu i już wiemy, co należy wyregulować.

Urządzenie zapewnia wiele możliwość ułatwiających pracę diagnosty np. podniesienia pojazdu podczas regulacji, co daje swobodny dostęp do drążków. Klient otrzymuje wydruk z odczytem wszystkich kątów zarówno przed, jak i po regulacji. Wartości mieszczące się w granicach tolerancji zaznaczone są na zielono, a to co odbiega od zakresów przewidzianych przez producenta danego samochodu na czerwono, dzięki czemu w przejrzysty sposób pozwala przedstawić klientowi zakres wykonanych regulacji.

zbieżność kół lublin

Czy takie badanie różni się w przypadku zawieszeń wielowahaczowych?

Różnica polega na dwukrotnej regulacji zbieżności kół. Na odciążonym zawieszeniu ustawiamy wstępną zbieżność a później dopiero zbieżność właściwą, którą ustawiamy już na opuszczonym zawieszeniu. Do tego rodzaju zawieszeń wymagane jest posiadanie przyrządu specjalnego.

Średnia wieku samochodu w naszym kraju jest bardzo wysoka, jak więc wygląda ustawianie geometri w pojazdach wiekowych?

To prawda, w starszych autach zawieszenie często jest mocno wypracowane i w momencie, kiedy odczytamy kąty i próbujemy je przestawiać, to okazuje się, że zakres regulacji przewidziany przez producenta pojazdu jest za mały. Właściciel takiego pojazdu zostaje poinformowany, jakie części należy wymienić, aby dany parametr wrócił na swoje miejsce. Zła kondycja zawieszenia przekłada się bezpośrednio na niemożność zapanowania nad pojazdem w sytuacji niebezpiecznej i znacznie zwiększa ryzyko wypadków drogowych, tym bardziej przy dużych prędkościach.zbieżność kół lublin

W Lublinie są też inne urządzenia do laserowego ustawiania geometrii. Dlaczego warto skorzystać z Państwa usług?

Warto skorzystać z usługi ustawienia geometrii w naszym serwisie, ponieważ dajemy gwarancję zawsze sprawnego, regularnie sprawdzanego urządzenia, które wykonuje pomiary w sposób prawidłowy, zgodnie z aktualną bazą samochodów. Ponadto baza dla grupy VAG oraz Honda pochodzi bezpośrednio od producentów pojazdów.

Chcesz ustawić laserową geometrię zawieszenia w swoim samochodzie?

Zapraszamy do serwisu Żagiel Auto!

zbieżność kół lublin


Zbieżność kół Lublin – urządzenie do ustawiania geometrii laserowej:

HUNTER WA 430 to komputerowy system kontroli i regulacji geometrii ustawienia kół jezdnych i osi pojazdów samochodowych łączące uniwersalność zastosowania z najnowszymi osiągnięciami techniki komputerowej i cyfrowej. Umożliwia on pomiar pojazdów, których zakres średnic obręczy kół mieści się w przedziale 10 – 28 cali, a więc samochodów osobowych, dostawczych oraz samochodów ciężarowych, autobusów, przyczep i naczep (wersje T). Z jednostkami WA stosowane są głowice cyfrowe DSP 500 lub kamery cyfrowe HawkEye HS430 (czterokamerowe).

Tags: geometria, hunter, laserowa, lublin, ustawianie zbieżności kół w lublinie, zbieżność kół lublin

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

Zbieżność kół Lublin |

O laserowej geometrii zawieszenia, jej wpływu na prowadzenie, kosztach i powodach dla których warto o nią zadbać rozmawialiśmy z Łukaszem Pawełczakiem, kierownikiem serwisu Honda Żagiel Auto w Lublinie.

Rozmawiał: MC, foto: Michał Węgrzynek

Na czym polega laserowe badanie geometrii zawieszenia?

Badanie polega na bardzo dokładnym sprawdzeniu a następnie ustawieniu wszystkich kątów koła jezdnego, czyli zbieżności kół, pochylenia sworznia zwrotnicy, wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i kąta pochylenia koła. Badanie przeprowadzamy na urządzeniu HUNTER WA 430. To bardzo nowoczesne urządzenie, które składa się z czterech pomiarowych kamer cyfrowych oraz czterech głowic zakładanych na koła. Wszystkie parametry podawane są z dokładnością minut, czyli do około jednej sześćdziesiątej stopnia dla każdego z kątów.

zbieżność kół lublin

Zbieżność kół Lublin – jak wpływa na prowadzenie samochodu?

Dlaczego dobrze ustawiona geometria jest ważna w aucie?

Po pierwsze, to bezpieczeństwo, czyli lepsza kierowalność pojazdu w trudnych warunkach drogowych jak np. deszcz czy lód prawidłowa geometria układu jezdnego pojazdu jest szczególnie ważna. W krytycznych momentach podczas jazdy, gdy musimy wykonać szybki manewr, możemy mieć pewność, że samochód zachowa się w sposób prawidłowy, nie odjedzie, nie będzie się zachowywał podsterownie czy nadsterownie.

Po drugie, to mniejsze zużycie kół i zawieszenia. Niestety źle ustawiona geometria zwiększa zużycie elementów metalowo-gumowych, końcówek drążków kierowniczych, sworznie zwrotnic również są bardzo mocno obciążane, a przez to trzeba je częściej wymieniać.

Po trzecie, to mniejsze zużycie paliwa. W skrajnych sytuacjach, gdy geometria kół jest bardzo mocno rozregulowana, toczenie pojazdu jest utrudnione i w efekcie zużycie paliwa wzrasta.

zbieżność kół lublin

Czy kierowcy mają tego świadomość?

Świadomość kierowców na temat tego jak ważne jest prawidłowe ustawienie geometrii pojazdu jest niestety bardzo niska. Sama zbieżność jest co prawda sprawdzana przez diagnostów podczas badania okresowego, natomiast pomiar ten nie jest w stanie wychwycić wszystkich parametrów zawieszenia. Nikt tak naprawdę nie przywiązuje wagi do np. corocznej kontroli geometrii, która jest bardzo ważna. Geometria pojazdu jest zazwyczaj sprawdzana dopiero w momencie naprawy zawieszenia i to też zazwyczaj tylko zbieżność, a nie wszystkie kąty pojazdu. Zalecamy naszym klientom, których pojazdy serwisujemy, aby cyklicznie dokonywali pomiarów geometrii dwa razy w roku. Raz przed sezonem zimowym, który jest najtrudniejszym okresem w roku i ponownie po zimie, po wszystkich poślizgach, uderzeniach np. w  krawężnik, aby samochód znów poprawnie się prowadził.

Zbieżność kół Lublin a geometria laserowa – różnice

Na czym polega różnica pomiędzy wykonaniem pełnej geometrii zawieszenia a zwykłym ustawieniem zbieżności?

Zbieżność kół mówi jedynie o tym, jak są one ustawione względem siebie zewnętrznymi krawędziami, mówiąc obrazowo, czy koła są skierowane do siebie, czy się rozchodzą. Jest to tylko jeden z wielu parametrów układu jezdnego. Bardzo ważne jest pochylenie kół, oraz wyprzedzenie sworznia zwrotnicy ponieważ to właśnie te parametry wpływają na ściąganie pojazdu. Należy pamiętać, że samo ustawienie zbieżności przodu nie wystarczy. Klienci często zgłaszają się do naszego serwisu, gdy pomimo ustawiania zbieżności w innym warsztacie samochód nadal prowadzi się nieprawidłowo. Nawet gdy zbieżność kół przednich będzie ustawiona poprawnie, zbieżność kół tylnych może być rozregulowana. W takim przypadku samochód będzie „jechał bokiem”. Urządzenie, które posiadamy automatycznie bada nam wszystkie cztery koła, a sam pomiar trwa ok 10 minut.

zbieżność kół lublin

Jak wygląda zabieg geometrii laserowej w praktyce?

Włączamy urządzenie, wybieramy konkretny model samochodu w systemie, zakładamy głowice pomiarowe na cztery koła i samochód jest przetaczany 45 stopni przez diagnostę, w tym czasie urządzenie odczytuje wszystkie kąty pojazdu i już wiemy, co należy wyregulować.

Urządzenie zapewnia wiele możliwość ułatwiających pracę diagnosty np. podniesienia pojazdu podczas regulacji, co daje swobodny dostęp do drążków. Klient otrzymuje wydruk z odczytem wszystkich kątów zarówno przed, jak i po regulacji. Wartości mieszczące się w granicach tolerancji zaznaczone są na zielono, a to co odbiega od zakresów przewidzianych przez producenta danego samochodu na czerwono, dzięki czemu w przejrzysty sposób pozwala przedstawić klientowi zakres wykonanych regulacji.

zbieżność kół lublin

Czy takie badanie różni się w przypadku zawieszeń wielowahaczowych?

Różnica polega na dwukrotnej regulacji zbieżności kół. Na odciążonym zawieszeniu ustawiamy wstępną zbieżność a później dopiero zbieżność właściwą, którą ustawiamy już na opuszczonym zawieszeniu. Do tego rodzaju zawieszeń wymagane jest posiadanie przyrządu specjalnego.

Średnia wieku samochodu w naszym kraju jest bardzo wysoka, jak więc wygląda ustawianie geometri w pojazdach wiekowych?

To prawda, w starszych autach zawieszenie często jest mocno wypracowane i w momencie, kiedy odczytamy kąty i próbujemy je przestawiać, to okazuje się, że zakres regulacji przewidziany przez producenta pojazdu jest za mały. Właściciel takiego pojazdu zostaje poinformowany, jakie części należy wymienić, aby dany parametr wrócił na swoje miejsce. Zła kondycja zawieszenia przekłada się bezpośrednio na niemożność zapanowania nad pojazdem w sytuacji niebezpiecznej i znacznie zwiększa ryzyko wypadków drogowych, tym bardziej przy dużych prędkościach.zbieżność kół lublin

W Lublinie są też inne urządzenia do laserowego ustawiania geometrii. Dlaczego warto skorzystać z Państwa usług?

Warto skorzystać z usługi ustawienia geometrii w naszym serwisie, ponieważ dajemy gwarancję zawsze sprawnego, regularnie sprawdzanego urządzenia, które wykonuje pomiary w sposób prawidłowy, zgodnie z aktualną bazą samochodów. Ponadto baza dla grupy VAG oraz Honda pochodzi bezpośrednio od producentów pojazdów.

Chcesz ustawić laserową geometrię zawieszenia w swoim samochodzie?

Zapraszamy do serwisu Żagiel Auto!

zbieżność kół lublin


Zbieżność kół Lublin – urządzenie do ustawiania geometrii laserowej:

HUNTER WA 430 to komputerowy system kontroli i regulacji geometrii ustawienia kół jezdnych i osi pojazdów samochodowych łączące uniwersalność zastosowania z najnowszymi osiągnięciami techniki komputerowej i cyfrowej. Umożliwia on pomiar pojazdów, których zakres średnic obręczy kół mieści się w przedziale 10 – 28 cali, a więc samochodów osobowych, dostawczych oraz samochodów ciężarowych, autobusów, przyczep i naczep (wersje T). Z jednostkami WA stosowane są głowice cyfrowe DSP 500 lub kamery cyfrowe HawkEye HS430 (czterokamerowe).

Tags: geometria, hunter, laserowa, lublin, ustawianie zbieżności kół w lublinie, zbieżność kół lublin
  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

    22:55
  • Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

    20:19
  • Jak prowadzić auto zimą?

    Jak prowadzić auto zimą?

    17:07
  • Korytarz życia – pamiętajmy o bezpieczeństwie!

    Korytarz życia – pamiętajmy o bezpieczeństwie!

    13:35
  • Rozmiary opon przyszłości

    Rozmiary opon przyszłości

    09:50
  • Opony zimowe: mity, fakty, ciekawostki

    Opony zimowe: mity, fakty, ciekawostki

    09:19
  • Jak używać świateł do jazdy dziennej?

    Jak używać świateł do jazdy dziennej?

    12:54|0 Comments
  • Jak przygotować auto na wakacje? Przepis na bezpieczną podróż

    Jak przygotować auto na wakacje? Przepis na bezpieczną podróż

    10:25|0 Comments
  • Agresja czy kultura? Sprawdź swoje zachowanie na drodze

    Agresja czy kultura? Sprawdź swoje zachowanie na drodze

    12:08|0 Comments
  • Schyłek ery antysystemowców

    Schyłek ery antysystemowców

    10:50|0 Comments

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

    22:55
  • Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

    20:19
  • Jak prowadzić auto zimą?

    Jak prowadzić auto zimą?

    17:07
  • Korytarz życia – pamiętajmy o bezpieczeństwie!

    Korytarz życia – pamiętajmy o bezpieczeństwie!

    13:35
  • Rozmiary opon przyszłości

    Rozmiary opon przyszłości

    09:50
  • Opony zimowe: mity, fakty, ciekawostki

    Opony zimowe: mity, fakty, ciekawostki

    09:19
  • Jak używać świateł do jazdy dziennej?

    Jak używać świateł do jazdy dziennej?

    12:54|0 Comments
  • Jak przygotować auto na wakacje? Przepis na bezpieczną podróż

    Jak przygotować auto na wakacje? Przepis na bezpieczną podróż

    10:25|0 Comments
  • Agresja czy kultura? Sprawdź swoje zachowanie na drodze

    Agresja czy kultura? Sprawdź swoje zachowanie na drodze

    12:08|0 Comments
  • Schyłek ery antysystemowców

    Schyłek ery antysystemowców

    10:50|0 Comments

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry