Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
opony wielosezonowe opinie
Strona główna » Opony WIELOSEZONOWE opinie | JAK JEST?

Opony WIELOSEZONOWE opinie | JAK JEST?

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Od kilku lat rośnie zainteresowanie kierowców […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Opony WIELOSEZONOWE opinie | JAK JEST?

Opony WIELOSEZONOWE opinie | JAK JEST?

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Od kilku lat rośnie zainteresowanie kierowców […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Opony WIELOSEZONOWE opinie | JAK JEST?

Opony WIELOSEZONOWE opinie | JAK JEST?

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Od kilku lat rośnie zainteresowanie kierowców […]

Sebastian Mądrachowski

Opony WIELOSEZONOWE opinie |

Od kilku lat rośnie zainteresowanie kierowców oponami całorocznymi. Odpowiadając na ten trend producenci ogumienia prześcigają się w rozwiązaniach łączących funkcje opon zimowych i letnich w jednej oponie całorocznej.

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Czy całoroczne dorównują sezonowym?

Postęp technologiczny jaki dokonał się w oponiarstwie na przestrzeni minionych lat, zaowocował powstaniem opon całorocznych, które w sprzyjających warunkach dorównują oponom sezonowym. Co to znaczy „sprzyjające warunki”?

Opony wielosezonowe OPINIE suv

Opony wielosezonowe OPINIE | Założyć raz i mieć z głowy?

W okresie jesienno-zimowym panują w naszym kraju bardzo zróżnicowane warunki pogodowe. Przez około pół roku jeździmy praktycznie po wszystkich rodzajach nawierzchni. Jesienią: w słońcu, po suchej drodze i w trakcie burzy, ulewy i deszczu po mokrej. Zimą z kolei mamy drogi śliskie, zaśnieżone, pokryte lodem i błotem pośniegowym. Pomimo, że nasz klimat powoli się ociepla, zmiany te wciąż nie są tak wyraźne, aby opony całoroczne całkowicie wypchnęły z polskiego z rynku opony sezonowe. Udział opon całorocznych rośnie, ale wciąż większość polskich kierowców deklaruje sezonową wymianę ogumienia.

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Po co nam opony sezonowe?

Opony sezonowe projektowane są w oparciu o warunki atmosferyczne, w których mają być stosowane. Począwszy od rozwiązań konstrukcyjnych, poprzez skład mieszanki gumy, aż po rzeźbę bieżnika. W przypadku opon zimowych odpowiedni dla niskich temperatur skład mieszanki sprawia, że jest ona bardziej elastyczna i zapewnia większą przyczepność na drodze. Bardziej agresywna rzeźba bieżnika, z dużą ilością lameli, ułatwia jazdę po ośnieżonej, czy oblodzonej nawierzchni, a także odprowadzanie błota pośniegowego i śniegu.

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Na lato i na zimę

"<yoastmark

Opony wielosezonowe z założenia mają łączyć w sobie zalety opon letnich i zimowych. Oznacza to, że muszą dobrze spisywać się w zakresie temperatur od +30 st. C do -30 st. C. W praktyce osiągnięcie takiego kompromisu jest trudne. Opony całoroczne nie zachowują się idealnie w każdych warunkach pogodowych. Jest to szczególnie mocno zauważane w sytuacjach krytycznych, szczególnie zimą. Dlatego rzeźba bieżnika opon całorocznych jest zbliżona do opon zimowych, choć w większości przypadków ma mniej poprzecznych rowków, tzw. lameli. Do jej produkcji wykorzystuje się też nieco twardszą mieszankę, która nie zapewnia pojazdowi odpowiedniej przyczepności w bardzo niskich temperaturach. Latem, atutem opony całorocznej jest skuteczne odprowadzanie wody. Z kolei w krytycznie wysokich temperaturach, na suchej nawierzchni, opona taka nie jest wystarczająco sztywna.

Ogumienie całoroczne najlepiej sprawdza się w temperaturach od kilkunastu stopni Celsjusza poniżej zera do kilkunastu na plusie.

Wielosezonówki dobrze radzą sobie na wilgotnej lub lekko ośnieżonej drodze, oraz na krótkich trasach. Na dużym mrozie lub w upale opona taka traci bardzo wiele ze swoich możliwości.

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Opony zimowe całoroczne

Jedyne właściwe opony całoroczne dostępne na rynku, poza oznakowaniem M+S (błoto i śnieg), są oznaczone skrótem 3PMSF (ang. Three-peak Montain Snowflake). Ten symbol widnieje np. na boku Yokohama GEOLANDAR A/T G015 – opony dedykowanej do pojazdów typu SUV i 4×4. Płatek śniegu na tle 3 górskich szczytów oznacza, że opona spełnia europejskie normy określone dla opon zimowych. Gwarantuje to odpowiedni poziom bezpieczeństwa w warunkach zimowych i może być stosowana tam, gdzie obowiązuje nakaz używania opon zimowych.

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Coś dla Ciebie?

Biorąc pod uwagę ograniczenia opon całorocznych można wskazać grupę kierowców dla których będą one wystarczająco dobrym rozwiązaniem. Decydujące okazują się tu indywidualne potrzeby i styl jazdy. Ważna jest częstotliwość użytkowania auta i rodzaj tras jakie samochód ma pokonywać. Opony całoroczne będą odpowiednie dla kierowców, którzy jeżdżą przede wszystkim w mieście. W miastach drogi bardzo rzadko pokryte są grubą warstwą śniegu i są dość dobrze utrzymywane. To dobry wybór dla kierowców jeżdżących spokojnie, okazjonalnie wyjeżdżających poza miasto i w skrajnych warunkach pogodowych wybierających inny środek transportu.

Natomiast w samochodach sportowych oraz wtedy, gdy kierowca preferuje ostrą jazdę opinie są jasne: w takiej sytuacji lepiej zdecydować się na dedykowane do pojazdu i stylu jazdy opony sezonowe.

opony wielosezonowe | tło

Opony wielosezonowe OPINIE | Advan

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Kiedy lepiej wybrać oponę zimową?

Gdy w okresie jesienno-zimowym przewidujemy trasy poza miastem, gdzie na drogach może zalegać śnieg, gdy prowadzimy auto dynamicznie i nie oszczędzamy go nawet w trudnych warunkach atmosferycznych, bezpieczniej będzie postawić na opony zimowe. Dobra opona zimowa zapewnia nie tylko lepszy kontakt pojazdu z nawierzchnią, ale także prawidłowe działanie systemów ABS czy kontroli trakcji. Dzięki dużej liczbie lameli – opona „wgryza się” w śnieg, zwiększając precyzję i bezpieczeństwo prowadzenia na ośnieżonej i śliskiej nawierzchni.

Stosowanie wysokiej jakości „zimówek” pozwala skrócić drogę hamowania nawet o 20%.

Opony zimowe powinni wybrać również kierowcy, którzy często podróżują do krajów gdzie panują ostrzejsze warunki zimowe. Norwegia, Szwecja, Finlandia, Estonia, Czechy, Słowacja, Austria, Słowenia – tutaj najlepiej postawić na opony zimowe.

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Co wybrać?

Wybór opon to często kwestia ekonomiczna. Kierowcy, którzy jeżdżą dużo, powinni raczej wybrać dwa komplety opon sezonowych, które wystarczą im na dłużej, niż komplet opon całorocznych. Podejmując decyzję warto pamiętać o zaleceniu, aby ogumienie zimowe oraz wielosezonowe miało bieżnik o minimalnej wysokości 4 mm, natomiast letnie – 3 mm. Parametry te trzeba na bieżąco kontrolować, gdyż zużywanie opon zależy nie tylko od ich jakości, ale także naszego stylu jazdy.

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Dążąc do ideału

Idealna opona całoroczna jeszcze nie powstała, ale producenci wypuścili na rynek kilka modeli, które osiągnęły wysokie parametry jazdy w różnych warunkach pogodowych. Niektóre z nich z sukcesem konkurują w testach z oponami sezonowymi. Zwłaszcza, gdy pod uwagę weźmiemy wybrane parametry jak np. przyczepność na śniegu czy odporność na aquaplaning.

"<yoastmark

Dobrym przykładem jest opona wielosezonowa BluEarth-4S AW21 marki Yokohama. Model przeznaczony do aut małych i kompaktowych, średniej wielkości sedanów oraz SUVów i CUVów. Opona ta oferuje m.in. dobrą przyczepność na mokrej nawierzchni – klasa B dla zdecydowanej większości rozmiarów. Parametry BluEarth-4S AW21 potwierdza certyfikat niemieckiego TÜV SÜD.

Po całej serii testów, sprawdzających m.in. zużycie paliwa, przyspieszanie, hamowanie, przyczepność na zakrętach na suchej i mokrej drodze, a także w warunkach zimowych Yokohama BluEarth-4S AW21 spełniła rygorystyczne wymagania i zyskała certyfikację we wszystkich sprawdzanych kategoriach.

W tym w kategoriach najważniejszych: przyczepności na śniegu i odporności na aquaplaning.

opony wielo yokohama tyres salon

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Artykuł pomogła opracować Yokohama Polska

Tags: opony całoroczne opinie, opony całoroczne test, opony wielosezonowe czy warto, opony wielosezonowe jakie wybrać, opony wielosezonowe opinie, opony wielosezonowe test, yokohama

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Opony WIELOSEZONOWE opinie |

Od kilku lat rośnie zainteresowanie kierowców oponami całorocznymi. Odpowiadając na ten trend producenci ogumienia prześcigają się w rozwiązaniach łączących funkcje opon zimowych i letnich w jednej oponie całorocznej.

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Czy całoroczne dorównują sezonowym?

Postęp technologiczny jaki dokonał się w oponiarstwie na przestrzeni minionych lat, zaowocował powstaniem opon całorocznych, które w sprzyjających warunkach dorównują oponom sezonowym. Co to znaczy „sprzyjające warunki”?

Opony wielosezonowe OPINIE suv

Opony wielosezonowe OPINIE | Założyć raz i mieć z głowy?

W okresie jesienno-zimowym panują w naszym kraju bardzo zróżnicowane warunki pogodowe. Przez około pół roku jeździmy praktycznie po wszystkich rodzajach nawierzchni. Jesienią: w słońcu, po suchej drodze i w trakcie burzy, ulewy i deszczu po mokrej. Zimą z kolei mamy drogi śliskie, zaśnieżone, pokryte lodem i błotem pośniegowym. Pomimo, że nasz klimat powoli się ociepla, zmiany te wciąż nie są tak wyraźne, aby opony całoroczne całkowicie wypchnęły z polskiego z rynku opony sezonowe. Udział opon całorocznych rośnie, ale wciąż większość polskich kierowców deklaruje sezonową wymianę ogumienia.

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Po co nam opony sezonowe?

Opony sezonowe projektowane są w oparciu o warunki atmosferyczne, w których mają być stosowane. Począwszy od rozwiązań konstrukcyjnych, poprzez skład mieszanki gumy, aż po rzeźbę bieżnika. W przypadku opon zimowych odpowiedni dla niskich temperatur skład mieszanki sprawia, że jest ona bardziej elastyczna i zapewnia większą przyczepność na drodze. Bardziej agresywna rzeźba bieżnika, z dużą ilością lameli, ułatwia jazdę po ośnieżonej, czy oblodzonej nawierzchni, a także odprowadzanie błota pośniegowego i śniegu.

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Na lato i na zimę

"<yoastmark

Opony wielosezonowe z założenia mają łączyć w sobie zalety opon letnich i zimowych. Oznacza to, że muszą dobrze spisywać się w zakresie temperatur od +30 st. C do -30 st. C. W praktyce osiągnięcie takiego kompromisu jest trudne. Opony całoroczne nie zachowują się idealnie w każdych warunkach pogodowych. Jest to szczególnie mocno zauważane w sytuacjach krytycznych, szczególnie zimą. Dlatego rzeźba bieżnika opon całorocznych jest zbliżona do opon zimowych, choć w większości przypadków ma mniej poprzecznych rowków, tzw. lameli. Do jej produkcji wykorzystuje się też nieco twardszą mieszankę, która nie zapewnia pojazdowi odpowiedniej przyczepności w bardzo niskich temperaturach. Latem, atutem opony całorocznej jest skuteczne odprowadzanie wody. Z kolei w krytycznie wysokich temperaturach, na suchej nawierzchni, opona taka nie jest wystarczająco sztywna.

Ogumienie całoroczne najlepiej sprawdza się w temperaturach od kilkunastu stopni Celsjusza poniżej zera do kilkunastu na plusie.

Wielosezonówki dobrze radzą sobie na wilgotnej lub lekko ośnieżonej drodze, oraz na krótkich trasach. Na dużym mrozie lub w upale opona taka traci bardzo wiele ze swoich możliwości.

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Opony zimowe całoroczne

Jedyne właściwe opony całoroczne dostępne na rynku, poza oznakowaniem M+S (błoto i śnieg), są oznaczone skrótem 3PMSF (ang. Three-peak Montain Snowflake). Ten symbol widnieje np. na boku Yokohama GEOLANDAR A/T G015 – opony dedykowanej do pojazdów typu SUV i 4×4. Płatek śniegu na tle 3 górskich szczytów oznacza, że opona spełnia europejskie normy określone dla opon zimowych. Gwarantuje to odpowiedni poziom bezpieczeństwa w warunkach zimowych i może być stosowana tam, gdzie obowiązuje nakaz używania opon zimowych.

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Coś dla Ciebie?

Biorąc pod uwagę ograniczenia opon całorocznych można wskazać grupę kierowców dla których będą one wystarczająco dobrym rozwiązaniem. Decydujące okazują się tu indywidualne potrzeby i styl jazdy. Ważna jest częstotliwość użytkowania auta i rodzaj tras jakie samochód ma pokonywać. Opony całoroczne będą odpowiednie dla kierowców, którzy jeżdżą przede wszystkim w mieście. W miastach drogi bardzo rzadko pokryte są grubą warstwą śniegu i są dość dobrze utrzymywane. To dobry wybór dla kierowców jeżdżących spokojnie, okazjonalnie wyjeżdżających poza miasto i w skrajnych warunkach pogodowych wybierających inny środek transportu.

Natomiast w samochodach sportowych oraz wtedy, gdy kierowca preferuje ostrą jazdę opinie są jasne: w takiej sytuacji lepiej zdecydować się na dedykowane do pojazdu i stylu jazdy opony sezonowe.

opony wielosezonowe | tło

Opony wielosezonowe OPINIE | Advan

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Kiedy lepiej wybrać oponę zimową?

Gdy w okresie jesienno-zimowym przewidujemy trasy poza miastem, gdzie na drogach może zalegać śnieg, gdy prowadzimy auto dynamicznie i nie oszczędzamy go nawet w trudnych warunkach atmosferycznych, bezpieczniej będzie postawić na opony zimowe. Dobra opona zimowa zapewnia nie tylko lepszy kontakt pojazdu z nawierzchnią, ale także prawidłowe działanie systemów ABS czy kontroli trakcji. Dzięki dużej liczbie lameli – opona „wgryza się” w śnieg, zwiększając precyzję i bezpieczeństwo prowadzenia na ośnieżonej i śliskiej nawierzchni.

Stosowanie wysokiej jakości „zimówek” pozwala skrócić drogę hamowania nawet o 20%.

Opony zimowe powinni wybrać również kierowcy, którzy często podróżują do krajów gdzie panują ostrzejsze warunki zimowe. Norwegia, Szwecja, Finlandia, Estonia, Czechy, Słowacja, Austria, Słowenia – tutaj najlepiej postawić na opony zimowe.

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Co wybrać?

Wybór opon to często kwestia ekonomiczna. Kierowcy, którzy jeżdżą dużo, powinni raczej wybrać dwa komplety opon sezonowych, które wystarczą im na dłużej, niż komplet opon całorocznych. Podejmując decyzję warto pamiętać o zaleceniu, aby ogumienie zimowe oraz wielosezonowe miało bieżnik o minimalnej wysokości 4 mm, natomiast letnie – 3 mm. Parametry te trzeba na bieżąco kontrolować, gdyż zużywanie opon zależy nie tylko od ich jakości, ale także naszego stylu jazdy.

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Dążąc do ideału

Idealna opona całoroczna jeszcze nie powstała, ale producenci wypuścili na rynek kilka modeli, które osiągnęły wysokie parametry jazdy w różnych warunkach pogodowych. Niektóre z nich z sukcesem konkurują w testach z oponami sezonowymi. Zwłaszcza, gdy pod uwagę weźmiemy wybrane parametry jak np. przyczepność na śniegu czy odporność na aquaplaning.

"<yoastmark

Dobrym przykładem jest opona wielosezonowa BluEarth-4S AW21 marki Yokohama. Model przeznaczony do aut małych i kompaktowych, średniej wielkości sedanów oraz SUVów i CUVów. Opona ta oferuje m.in. dobrą przyczepność na mokrej nawierzchni – klasa B dla zdecydowanej większości rozmiarów. Parametry BluEarth-4S AW21 potwierdza certyfikat niemieckiego TÜV SÜD.

Po całej serii testów, sprawdzających m.in. zużycie paliwa, przyspieszanie, hamowanie, przyczepność na zakrętach na suchej i mokrej drodze, a także w warunkach zimowych Yokohama BluEarth-4S AW21 spełniła rygorystyczne wymagania i zyskała certyfikację we wszystkich sprawdzanych kategoriach.

W tym w kategoriach najważniejszych: przyczepności na śniegu i odporności na aquaplaning.

opony wielo yokohama tyres salon

Opony WIELOSEZONOWE opinie | Artykuł pomogła opracować Yokohama Polska

Tags: opony całoroczne opinie, opony całoroczne test, opony wielosezonowe czy warto, opony wielosezonowe jakie wybrać, opony wielosezonowe opinie, opony wielosezonowe test, yokohama
  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT
  • Plakat Mazda 787B

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

    22:55
  • Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

    20:19
  • Jak prowadzić auto zimą?

    Jak prowadzić auto zimą?

    17:07
  • Korytarz życia – pamiętajmy o bezpieczeństwie!

    Korytarz życia – pamiętajmy o bezpieczeństwie!

    13:35
  • Rozmiary opon przyszłości

    Rozmiary opon przyszłości

    09:50
  • Opony zimowe: mity, fakty, ciekawostki

    Opony zimowe: mity, fakty, ciekawostki

    09:19
  • Jak używać świateł do jazdy dziennej?

    Jak używać świateł do jazdy dziennej?

    12:54|0 Comments
  • Jak przygotować auto na wakacje? Przepis na bezpieczną podróż

    Jak przygotować auto na wakacje? Przepis na bezpieczną podróż

    10:25|0 Comments
  • Agresja czy kultura? Sprawdź swoje zachowanie na drodze

    Agresja czy kultura? Sprawdź swoje zachowanie na drodze

    12:08|0 Comments
  • Schyłek ery antysystemowców

    Schyłek ery antysystemowców

    10:50|0 Comments

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

    22:55
  • Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

    20:19
  • Jak prowadzić auto zimą?

    Jak prowadzić auto zimą?

    17:07
  • Korytarz życia – pamiętajmy o bezpieczeństwie!

    Korytarz życia – pamiętajmy o bezpieczeństwie!

    13:35
  • Rozmiary opon przyszłości

    Rozmiary opon przyszłości

    09:50
  • Opony zimowe: mity, fakty, ciekawostki

    Opony zimowe: mity, fakty, ciekawostki

    09:19
  • Jak używać świateł do jazdy dziennej?

    Jak używać świateł do jazdy dziennej?

    12:54|0 Comments
  • Jak przygotować auto na wakacje? Przepis na bezpieczną podróż

    Jak przygotować auto na wakacje? Przepis na bezpieczną podróż

    10:25|0 Comments
  • Agresja czy kultura? Sprawdź swoje zachowanie na drodze

    Agresja czy kultura? Sprawdź swoje zachowanie na drodze

    12:08|0 Comments
  • Schyłek ery antysystemowców

    Schyłek ery antysystemowców

    10:50|0 Comments

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry