Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Mercedes AMG GT R opinie bok
Strona główna » Mercedes AMG GT R czy GT C? | Recenzja/test/opinie

Mercedes AMG GT R czy GT C? | Recenzja/test/opinie

Większe skrzydło czy brak dachu? Pytanie to zadaliśmy sobie w czasie kontemplacji nad półwieczem istnienia AMG – departamentu do spraw emocji w Mercedesie.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Mercedes AMG GT R czy GT C? | Recenzja/test/opinie

Mercedes AMG GT R czy GT C? | Recenzja/test/opinie

Większe skrzydło czy brak dachu? Pytanie to zadaliśmy sobie w czasie kontemplacji nad półwieczem istnienia AMG – departamentu do spraw emocji w Mercedesie.

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Mercedes AMG GT R czy GT C? | Recenzja/test/opinie

Mercedes AMG GT R czy GT C? | Recenzja/test/opinie

Większe skrzydło czy brak dachu? Pytanie to zadaliśmy sobie w czasie kontemplacji nad półwieczem istnienia AMG – departamentu do spraw emocji w Mercedesie.

Magazyn Motór

Mercedes AMG GT R vs. GT C | Oczywiście pomiędzy modelami GT C Roadster a GT R jest znacznie więcej różnic. Jedynego niemieckiego muscle cara, w dwóch wyjątkowych edycjach, zabraliśmy na przebieżkę w ciemne zaułki podwarszawskich miejscowości, aby poznać ich prawdziwe oblicza.

Foto: Konrad Skura

Mercedes AMG GT R | 50-lecie AMG

AMG GT to jeden z moich ulubionych, dostępnych na rynku, samochodów klasy GT. Jest nowoczesny, elegancki, świetnie brzmi, dobrze jeździ, ma długą maskę i krótki tył. Dystyngowany i agresywny zarazem. Tak to już jest, że mówiąc „Mercedes”, raczej nie pomyślisz od razu o torze wyścigowym. Niemiecka marka zawsze najpierw stawiała na luksus, później na jakość (ostatnimi czasy bywało z tym różnie, ale Mercedes wrócił na słuszną drogę), i dopiero na osiągi, choć obchodząca w zeszłym roku 50-lecie firma AMG, zdążyła nieco namieszać ludziom w głowach. Kto, rozsądnie myślący, z wielkich i luksusowych limuzyn robiłby rasowe bolidy, gotowe stanąć w szranki z autami urodzonymi jako sportowe?

Mercedes AMG GT R opinie i GT S
Mercedes AMG GT R opinie tył

Mercedes AMG GT R opinie

Fakt – to było odważne zagranie, ale dziś żaden z producentów nie jest w stanie prowadzić rynkowego bytu bez oferowania sportowej wersji limuzyn. Dla AMG model SLS (jesteście w błędzie, jeśli podobnie jak Wikipedia oraz 70% ludzi myślicie, że to poprzednik AMG GT) był krokiem milowym, pierwszym zaawansowanym projektem, w pełni stworzonym przez oddział AMG.

AMG GT powstał, aby przybliżyć powagę skrzydlatego SLS-a większemu i nieco młodszemu gronu odbiorców. Jest to również próba dotarcia do tych, którzy wzrok kierowali w stronę Porsche 911. Są to dwa zupełnie inne projekty, o różnej konstrukcji, choć przyprawiające o szybsze bicie serca (nie tylko tabelkami w katalogach). Stylistycznie dzieje się tu bardzo dużo, nic nie pozostawiono przypadkowi – płynna linia okien, przetłoczenia boczne czy skrzela rekina na błotnikach. Mercedes-AMG GT krzyczy designem już na parkingu, a najlepsze dopiero przed nami.

Mercedes AMG GT R | Wnętrze

Zanim jednak zbudzicie wszystkich sąsiadów, pomówmy o tym, co zastaniemy po otwarciu drzwi. AMG GT otrzymał lotniczą kabinę, z wysokim tunelem środkowym rozdzielającym kierowcę od pasażera, wysoką deskę rozdzielczą oraz niską szybę czołową. Czujesz się mocno ograniczony, ale wiesz, po co tu jesteś – skup się na jeździe, kobietę złapiesz za kolano później.

Nie jest tu klaustrofobicznie, jak w modelu SLS. Choć stosunkowo niewielkie okna ograniczają strefę komfortu, znaną z limuzyn czy tradycyjnych aut kompaktowych. Jesteś Ty, fotel i kierownica. Reszta dzieje się sama.

Mercedes AMG GTR opinie wnętrze

Mercedes AMG GT R zegary
AMG GT R konsola
GT R lewarek

Mercedes AMG GTR | 50-lecie AMG

Nie jest to auto wyścigowe – wręcz przeciwnie. Jak sama nazwa mówi, AMG GT ma służyć wygodnemu użytkowaniu na co dzień i w trasie. Auto nie wykazuje jednak oznak nadwagi, tak często spotykanej w tym segmencie. Zgrabnie przemyka między zakrętami, choć smoliste krechy na asfalcie to jego pasja, a Ty powinieneś zaprzyjaźnić się z wulkanizatorem. Oprócz okresowych przeglądów, w serwisie przyjdzie Ci też wymieniać przepalającą się lampkę kontroli trakcji, która na każdym biegu i przy każdej prędkości (naprawdę każdej, tej trzycyfrowej z dwójką z przodu również) potrafi wykonywać różnego rodzaju iluminacje. Czy AMG GT straszy?

Absolutnie nie. Choć musisz mieć duszę na ramieniu i nie robić z siebie macho, który nie potrzebuje wsparcie elektroniki – to nie wstyd. Nawet jeden z bardziej utytułowanych w Polsce kierowców wyścigowych powiedział mi, że za kierownicę AMG GT R na torze wyścigowym bez szybkiego „Zdrowaś Maryjo” nie wsiada.

Mercedes AMG GT R opinie test relacja silnik

Mercedes AMG GT C / Mercedes AMG GT R

Mercedes AMG GT R | Diabeł i szybszy diabeł

Czym w ogóle są auta, które pokazaliśmy na zdjęciach? Czarny diabeł w teorii jest tym bardziej grzecznym od czerwonego, choć wszystkie modele serii pędzone są tym samym, 4-litrowym V8 biturbo. Paletę AMG GT otwiera wersja GT (476 KM), którą kupuje niewiele osób, bo za 100 000 zł więcej można mieć GT S o mocy 522 KM i z przyspieszeniem do setki zmniejszonym z 4,0 do 3,8 sekundy. No dobrze, może i równowartość dwóch Fiatów 500 nie jest równa tym liczbom, ale kto bogatemu zabroni. Te warianty nas jednak nie obchodzą. Przed Wami najnowsza odmiana w palecie – GT C Roadster, w limitowanej do 500 sztuk, specjalnej edycji na 50-lecie AMG. Dzieje się? Bardzo.

Samochód wygląda jak wyjęty z filmu o Batmanie lub ekranizacji mafijnych porachunków. Matowa czerń miesza się z szarościami wnętrza, wstawkami piano oraz felgami w czarnym chromie. Jedynie tylne lampy oraz czerwone zaciski przełamują bandyckie klimaty. Nawet nadwozie poszerzono do wartości znanych z GT R. Przeszczepiono z niego także system skrętnej tylnej osi, co odczuwa się dopiero w ekstremalnie pokonywanych zakrętach.

Mercedes AMG GTR opinie kierownica

Po drugiej stronie ringu zawodnik, który udowodnił kierowcom Porsche, że Mercedes to nie tylko „dziadkowozy” lub głośne V8, które nadają się wyłącznie do utylizacji opon. Oczywiście – AMG GT R zmieli każdy bieżnik szybciej, niż zdołasz wypić szklankę wody, ale we wprawnych rękach potrafi utrzeć nos nawet 911 GT3. Będąc naszym czytelnikiem, pewnie wiesz, co to znaczy.

Nie będziemy tu teoretyzowali i rzucali wynikami z Nürburgringu, choć te są imponujące. Mercedes AMG GT R przenosi człowieka tam, gdzie wcześniej nie zdołał żaden model AMG. Nie chodzi tu o moc. E 63 S AMG dostarcza z tego samego silnika ponad 600 KM i dzięki napędowi obu osi, jeszcze skuteczniej przypomina, co jadłeś na śniadanie. Nie chodzi też o zrobienie auta wyścigowego, bo choć nie jest to łatwe, przy nakładach pracy i czasu każda marka opracuje auto dobre do ścigania się.

Mercedes AMG GT R jest po prostu samochodem, którym pojedziesz na co dzień po bułki, jak i wpadniesz bez większych przygotowań na Nordschleife. Przy czym i w jednym, i w drugim sprawdzi się należycie. Porsche 911 GT3 robi to samo od lat, ale to nieco inna filozofia, w dodatku powstała bazowo na torze wyścigowym.

AMG GT R opinie GTS relacja
GT R test

Mercedes AMG GTR opinie twins

GT R opinie test relacja
AMG GT R opinie test relacja red rear lamp

Mercedes AMG GT R | Cennik

Można by powiedzieć, że prezentowanych samochodów nie dzieli wiele oprócz koloru, skrzydła i dachu. Cena? W zależności od konfiguracji waha się pomiędzy 900 tysięcy a milionem złotych. Design? Różnice tkwią w detalach. Moc? 557 KM w czarnym diable vs. 585 KM w modelu GT R o barwie surowej wołowiny. Prędkość maksymalna w obydwu przypadkach przekracza 300 km/h, ale tak naprawdę są to dwa zupełnie odmienne charaktery.

AMG GT R vs AMG GT C RELACJA

Więcej przeczytasz i zobaczysz w drugim numerze Magazynu Motór.

Podziękowania za udostępnienie aut do sesji zdjęciowej dla firm 911 Garage oraz Gama Cars.

Tags: amg, AMG GT, AMG GTR, best, gt r vs gt s, gtr, gtr vs gts, mercedes amg gt, mercedes amg gtr, mercedes benz, Mercedes-Benz GTR, Newsletter #01, roadster, SLS

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Mercedes AMG GT R vs. GT C | Oczywiście pomiędzy modelami GT C Roadster a GT R jest znacznie więcej różnic. Jedynego niemieckiego muscle cara, w dwóch wyjątkowych edycjach, zabraliśmy na przebieżkę w ciemne zaułki podwarszawskich miejscowości, aby poznać ich prawdziwe oblicza.

Foto: Konrad Skura

Mercedes AMG GT R | 50-lecie AMG

AMG GT to jeden z moich ulubionych, dostępnych na rynku, samochodów klasy GT. Jest nowoczesny, elegancki, świetnie brzmi, dobrze jeździ, ma długą maskę i krótki tył. Dystyngowany i agresywny zarazem. Tak to już jest, że mówiąc „Mercedes”, raczej nie pomyślisz od razu o torze wyścigowym. Niemiecka marka zawsze najpierw stawiała na luksus, później na jakość (ostatnimi czasy bywało z tym różnie, ale Mercedes wrócił na słuszną drogę), i dopiero na osiągi, choć obchodząca w zeszłym roku 50-lecie firma AMG, zdążyła nieco namieszać ludziom w głowach. Kto, rozsądnie myślący, z wielkich i luksusowych limuzyn robiłby rasowe bolidy, gotowe stanąć w szranki z autami urodzonymi jako sportowe?

Mercedes AMG GT R opinie i GT S
Mercedes AMG GT R opinie tył

Mercedes AMG GT R opinie

Fakt – to było odważne zagranie, ale dziś żaden z producentów nie jest w stanie prowadzić rynkowego bytu bez oferowania sportowej wersji limuzyn. Dla AMG model SLS (jesteście w błędzie, jeśli podobnie jak Wikipedia oraz 70% ludzi myślicie, że to poprzednik AMG GT) był krokiem milowym, pierwszym zaawansowanym projektem, w pełni stworzonym przez oddział AMG.

AMG GT powstał, aby przybliżyć powagę skrzydlatego SLS-a większemu i nieco młodszemu gronu odbiorców. Jest to również próba dotarcia do tych, którzy wzrok kierowali w stronę Porsche 911. Są to dwa zupełnie inne projekty, o różnej konstrukcji, choć przyprawiające o szybsze bicie serca (nie tylko tabelkami w katalogach). Stylistycznie dzieje się tu bardzo dużo, nic nie pozostawiono przypadkowi – płynna linia okien, przetłoczenia boczne czy skrzela rekina na błotnikach. Mercedes-AMG GT krzyczy designem już na parkingu, a najlepsze dopiero przed nami.

Mercedes AMG GT R | Wnętrze

Zanim jednak zbudzicie wszystkich sąsiadów, pomówmy o tym, co zastaniemy po otwarciu drzwi. AMG GT otrzymał lotniczą kabinę, z wysokim tunelem środkowym rozdzielającym kierowcę od pasażera, wysoką deskę rozdzielczą oraz niską szybę czołową. Czujesz się mocno ograniczony, ale wiesz, po co tu jesteś – skup się na jeździe, kobietę złapiesz za kolano później.

Nie jest tu klaustrofobicznie, jak w modelu SLS. Choć stosunkowo niewielkie okna ograniczają strefę komfortu, znaną z limuzyn czy tradycyjnych aut kompaktowych. Jesteś Ty, fotel i kierownica. Reszta dzieje się sama.

Mercedes AMG GTR opinie wnętrze

Mercedes AMG GT R zegary
AMG GT R konsola
GT R lewarek

Mercedes AMG GTR | 50-lecie AMG

Nie jest to auto wyścigowe – wręcz przeciwnie. Jak sama nazwa mówi, AMG GT ma służyć wygodnemu użytkowaniu na co dzień i w trasie. Auto nie wykazuje jednak oznak nadwagi, tak często spotykanej w tym segmencie. Zgrabnie przemyka między zakrętami, choć smoliste krechy na asfalcie to jego pasja, a Ty powinieneś zaprzyjaźnić się z wulkanizatorem. Oprócz okresowych przeglądów, w serwisie przyjdzie Ci też wymieniać przepalającą się lampkę kontroli trakcji, która na każdym biegu i przy każdej prędkości (naprawdę każdej, tej trzycyfrowej z dwójką z przodu również) potrafi wykonywać różnego rodzaju iluminacje. Czy AMG GT straszy?

Absolutnie nie. Choć musisz mieć duszę na ramieniu i nie robić z siebie macho, który nie potrzebuje wsparcie elektroniki – to nie wstyd. Nawet jeden z bardziej utytułowanych w Polsce kierowców wyścigowych powiedział mi, że za kierownicę AMG GT R na torze wyścigowym bez szybkiego „Zdrowaś Maryjo” nie wsiada.

Mercedes AMG GT R opinie test relacja silnik

Mercedes AMG GT C / Mercedes AMG GT R

Mercedes AMG GT R | Diabeł i szybszy diabeł

Czym w ogóle są auta, które pokazaliśmy na zdjęciach? Czarny diabeł w teorii jest tym bardziej grzecznym od czerwonego, choć wszystkie modele serii pędzone są tym samym, 4-litrowym V8 biturbo. Paletę AMG GT otwiera wersja GT (476 KM), którą kupuje niewiele osób, bo za 100 000 zł więcej można mieć GT S o mocy 522 KM i z przyspieszeniem do setki zmniejszonym z 4,0 do 3,8 sekundy. No dobrze, może i równowartość dwóch Fiatów 500 nie jest równa tym liczbom, ale kto bogatemu zabroni. Te warianty nas jednak nie obchodzą. Przed Wami najnowsza odmiana w palecie – GT C Roadster, w limitowanej do 500 sztuk, specjalnej edycji na 50-lecie AMG. Dzieje się? Bardzo.

Samochód wygląda jak wyjęty z filmu o Batmanie lub ekranizacji mafijnych porachunków. Matowa czerń miesza się z szarościami wnętrza, wstawkami piano oraz felgami w czarnym chromie. Jedynie tylne lampy oraz czerwone zaciski przełamują bandyckie klimaty. Nawet nadwozie poszerzono do wartości znanych z GT R. Przeszczepiono z niego także system skrętnej tylnej osi, co odczuwa się dopiero w ekstremalnie pokonywanych zakrętach.

Mercedes AMG GTR opinie kierownica

Po drugiej stronie ringu zawodnik, który udowodnił kierowcom Porsche, że Mercedes to nie tylko „dziadkowozy” lub głośne V8, które nadają się wyłącznie do utylizacji opon. Oczywiście – AMG GT R zmieli każdy bieżnik szybciej, niż zdołasz wypić szklankę wody, ale we wprawnych rękach potrafi utrzeć nos nawet 911 GT3. Będąc naszym czytelnikiem, pewnie wiesz, co to znaczy.

Nie będziemy tu teoretyzowali i rzucali wynikami z Nürburgringu, choć te są imponujące. Mercedes AMG GT R przenosi człowieka tam, gdzie wcześniej nie zdołał żaden model AMG. Nie chodzi tu o moc. E 63 S AMG dostarcza z tego samego silnika ponad 600 KM i dzięki napędowi obu osi, jeszcze skuteczniej przypomina, co jadłeś na śniadanie. Nie chodzi też o zrobienie auta wyścigowego, bo choć nie jest to łatwe, przy nakładach pracy i czasu każda marka opracuje auto dobre do ścigania się.

Mercedes AMG GT R jest po prostu samochodem, którym pojedziesz na co dzień po bułki, jak i wpadniesz bez większych przygotowań na Nordschleife. Przy czym i w jednym, i w drugim sprawdzi się należycie. Porsche 911 GT3 robi to samo od lat, ale to nieco inna filozofia, w dodatku powstała bazowo na torze wyścigowym.

AMG GT R opinie GTS relacja
GT R test

Mercedes AMG GTR opinie twins

GT R opinie test relacja
AMG GT R opinie test relacja red rear lamp

Mercedes AMG GT R | Cennik

Można by powiedzieć, że prezentowanych samochodów nie dzieli wiele oprócz koloru, skrzydła i dachu. Cena? W zależności od konfiguracji waha się pomiędzy 900 tysięcy a milionem złotych. Design? Różnice tkwią w detalach. Moc? 557 KM w czarnym diable vs. 585 KM w modelu GT R o barwie surowej wołowiny. Prędkość maksymalna w obydwu przypadkach przekracza 300 km/h, ale tak naprawdę są to dwa zupełnie odmienne charaktery.

AMG GT R vs AMG GT C RELACJA

Więcej przeczytasz i zobaczysz w drugim numerze Magazynu Motór.

Podziękowania za udostępnienie aut do sesji zdjęciowej dla firm 911 Garage oraz Gama Cars.

Tags: amg, AMG GT, AMG GTR, best, gt r vs gt s, gtr, gtr vs gts, mercedes amg gt, mercedes amg gtr, mercedes benz, Mercedes-Benz GTR, Newsletter #01, roadster, SLS

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 934 Vaillant

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

14 października 2021
Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

14 października 2021
Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry