Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Mercedes AMG GT R opinie bok
Strona główna » Mercedes AMG GT R czy GT C? | Recenzja/test/opinie

Mercedes AMG GT R czy GT C? | Recenzja/test/opinie

Większe skrzydło czy brak dachu? Pytanie to zadaliśmy sobie w czasie kontemplacji nad półwieczem istnienia AMG – departamentu do spraw emocji w Mercedesie.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Mercedes AMG GT R czy GT C? | Recenzja/test/opinie

Mercedes AMG GT R czy GT C? | Recenzja/test/opinie

Większe skrzydło czy brak dachu? Pytanie to zadaliśmy sobie w czasie kontemplacji nad półwieczem istnienia AMG – departamentu do spraw emocji w Mercedesie.

Magazyn Motór
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Książka
  • Samochody
  • Motocykle
  • Podcast
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » Mercedes AMG GT R czy GT C? | Recenzja/test/opinie

Mercedes AMG GT R czy GT C? | Recenzja/test/opinie

Większe skrzydło czy brak dachu? Pytanie to zadaliśmy sobie w czasie kontemplacji nad półwieczem istnienia AMG – departamentu do spraw emocji w Mercedesie.

Magazyn Motór

Mercedes AMG GT R vs. GT C | Oczywiście pomiędzy modelami GT C Roadster a GT R jest znacznie więcej różnic. Jedynego niemieckiego muscle cara, w dwóch wyjątkowych edycjach, zabraliśmy na przebieżkę w ciemne zaułki podwarszawskich miejscowości, aby poznać ich prawdziwe oblicza.

Foto: Konrad Skura

Mercedes AMG GT R | 50-lecie AMG

AMG GT to jeden z moich ulubionych, dostępnych na rynku, samochodów klasy GT. Jest nowoczesny, elegancki, świetnie brzmi, dobrze jeździ, ma długą maskę i krótki tył. Dystyngowany i agresywny zarazem. Tak to już jest, że mówiąc „Mercedes”, raczej nie pomyślisz od razu o torze wyścigowym. Niemiecka marka zawsze najpierw stawiała na luksus, później na jakość (ostatnimi czasy bywało z tym różnie, ale Mercedes wrócił na słuszną drogę), i dopiero na osiągi, choć obchodząca w zeszłym roku 50-lecie firma AMG, zdążyła nieco namieszać ludziom w głowach. Kto, rozsądnie myślący, z wielkich i luksusowych limuzyn robiłby rasowe bolidy, gotowe stanąć w szranki z autami urodzonymi jako sportowe?

Mercedes AMG GT R opinie i GT S
Mercedes AMG GT R opinie tył

Mercedes AMG GT R opinie

Fakt – to było odważne zagranie, ale dziś żaden z producentów nie jest w stanie prowadzić rynkowego bytu bez oferowania sportowej wersji limuzyn. Dla AMG model SLS (jesteście w błędzie, jeśli podobnie jak Wikipedia oraz 70% ludzi myślicie, że to poprzednik AMG GT) był krokiem milowym, pierwszym zaawansowanym projektem, w pełni stworzonym przez oddział AMG.

AMG GT powstał, aby przybliżyć powagę skrzydlatego SLS-a większemu i nieco młodszemu gronu odbiorców. Jest to również próba dotarcia do tych, którzy wzrok kierowali w stronę Porsche 911. Są to dwa zupełnie inne projekty, o różnej konstrukcji, choć przyprawiające o szybsze bicie serca (nie tylko tabelkami w katalogach). Stylistycznie dzieje się tu bardzo dużo, nic nie pozostawiono przypadkowi – płynna linia okien, przetłoczenia boczne czy skrzela rekina na błotnikach. Mercedes-AMG GT krzyczy designem już na parkingu, a najlepsze dopiero przed nami.

Mercedes AMG GT R | Wnętrze

Zanim jednak zbudzicie wszystkich sąsiadów, pomówmy o tym, co zastaniemy po otwarciu drzwi. AMG GT otrzymał lotniczą kabinę, z wysokim tunelem środkowym rozdzielającym kierowcę od pasażera, wysoką deskę rozdzielczą oraz niską szybę czołową. Czujesz się mocno ograniczony, ale wiesz, po co tu jesteś – skup się na jeździe, kobietę złapiesz za kolano później.

Nie jest tu klaustrofobicznie, jak w modelu SLS. Choć stosunkowo niewielkie okna ograniczają strefę komfortu, znaną z limuzyn czy tradycyjnych aut kompaktowych. Jesteś Ty, fotel i kierownica. Reszta dzieje się sama.

Mercedes AMG GTR opinie wnętrze

Mercedes AMG GT R zegary
AMG GT R konsola
GT R lewarek

Mercedes AMG GTR | 50-lecie AMG

Nie jest to auto wyścigowe – wręcz przeciwnie. Jak sama nazwa mówi, AMG GT ma służyć wygodnemu użytkowaniu na co dzień i w trasie. Auto nie wykazuje jednak oznak nadwagi, tak często spotykanej w tym segmencie. Zgrabnie przemyka między zakrętami, choć smoliste krechy na asfalcie to jego pasja, a Ty powinieneś zaprzyjaźnić się z wulkanizatorem. Oprócz okresowych przeglądów, w serwisie przyjdzie Ci też wymieniać przepalającą się lampkę kontroli trakcji, która na każdym biegu i przy każdej prędkości (naprawdę każdej, tej trzycyfrowej z dwójką z przodu również) potrafi wykonywać różnego rodzaju iluminacje. Czy AMG GT straszy?

Absolutnie nie. Choć musisz mieć duszę na ramieniu i nie robić z siebie macho, który nie potrzebuje wsparcie elektroniki – to nie wstyd. Nawet jeden z bardziej utytułowanych w Polsce kierowców wyścigowych powiedział mi, że za kierownicę AMG GT R na torze wyścigowym bez szybkiego „Zdrowaś Maryjo” nie wsiada.

Mercedes AMG GT R opinie test relacja silnik

Mercedes AMG GT C / Mercedes AMG GT R

Mercedes AMG GT R | Diabeł i szybszy diabeł

Czym w ogóle są auta, które pokazaliśmy na zdjęciach? Czarny diabeł w teorii jest tym bardziej grzecznym od czerwonego, choć wszystkie modele serii pędzone są tym samym, 4-litrowym V8 biturbo. Paletę AMG GT otwiera wersja GT (476 KM), którą kupuje niewiele osób, bo za 100 000 zł więcej można mieć GT S o mocy 522 KM i z przyspieszeniem do setki zmniejszonym z 4,0 do 3,8 sekundy. No dobrze, może i równowartość dwóch Fiatów 500 nie jest równa tym liczbom, ale kto bogatemu zabroni. Te warianty nas jednak nie obchodzą. Przed Wami najnowsza odmiana w palecie – GT C Roadster, w limitowanej do 500 sztuk, specjalnej edycji na 50-lecie AMG. Dzieje się? Bardzo.

Samochód wygląda jak wyjęty z filmu o Batmanie lub ekranizacji mafijnych porachunków. Matowa czerń miesza się z szarościami wnętrza, wstawkami piano oraz felgami w czarnym chromie. Jedynie tylne lampy oraz czerwone zaciski przełamują bandyckie klimaty. Nawet nadwozie poszerzono do wartości znanych z GT R. Przeszczepiono z niego także system skrętnej tylnej osi, co odczuwa się dopiero w ekstremalnie pokonywanych zakrętach.

Mercedes AMG GTR opinie kierownica

Po drugiej stronie ringu zawodnik, który udowodnił kierowcom Porsche, że Mercedes to nie tylko „dziadkowozy” lub głośne V8, które nadają się wyłącznie do utylizacji opon. Oczywiście – AMG GT R zmieli każdy bieżnik szybciej, niż zdołasz wypić szklankę wody, ale we wprawnych rękach potrafi utrzeć nos nawet 911 GT3. Będąc naszym czytelnikiem, pewnie wiesz, co to znaczy.

Nie będziemy tu teoretyzowali i rzucali wynikami z Nürburgringu, choć te są imponujące. Mercedes AMG GT R przenosi człowieka tam, gdzie wcześniej nie zdołał żaden model AMG. Nie chodzi tu o moc. E 63 S AMG dostarcza z tego samego silnika ponad 600 KM i dzięki napędowi obu osi, jeszcze skuteczniej przypomina, co jadłeś na śniadanie. Nie chodzi też o zrobienie auta wyścigowego, bo choć nie jest to łatwe, przy nakładach pracy i czasu każda marka opracuje auto dobre do ścigania się.

Mercedes AMG GT R jest po prostu samochodem, którym pojedziesz na co dzień po bułki, jak i wpadniesz bez większych przygotowań na Nordschleife. Przy czym i w jednym, i w drugim sprawdzi się należycie. Porsche 911 GT3 robi to samo od lat, ale to nieco inna filozofia, w dodatku powstała bazowo na torze wyścigowym.

AMG GT R opinie GTS relacja
GT R test

Mercedes AMG GTR opinie twins

GT R opinie test relacja
AMG GT R opinie test relacja red rear lamp

Mercedes AMG GT R | Cennik

Można by powiedzieć, że prezentowanych samochodów nie dzieli wiele oprócz koloru, skrzydła i dachu. Cena? W zależności od konfiguracji waha się pomiędzy 900 tysięcy a milionem złotych. Design? Różnice tkwią w detalach. Moc? 557 KM w czarnym diable vs. 585 KM w modelu GT R o barwie surowej wołowiny. Prędkość maksymalna w obydwu przypadkach przekracza 300 km/h, ale tak naprawdę są to dwa zupełnie odmienne charaktery.

AMG GT R vs AMG GT C RELACJA

Więcej przeczytasz i zobaczysz w drugim numerze Magazynu Motór.

Podziękowania za udostępnienie aut do sesji zdjęciowej dla firm 911 Garage oraz Gama Cars.

Tags: amg, AMG GT, AMG GTR, best, gt r vs gt s, gtr, gtr vs gts, mercedes amg gt, mercedes amg gtr, mercedes benz, Mercedes-Benz GTR, Newsletter #01, roadster, SLS

POPRZEDNI

NASTĘPNY

  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Mercedes AMG GT R vs. GT C | Oczywiście pomiędzy modelami GT C Roadster a GT R jest znacznie więcej różnic. Jedynego niemieckiego muscle cara, w dwóch wyjątkowych edycjach, zabraliśmy na przebieżkę w ciemne zaułki podwarszawskich miejscowości, aby poznać ich prawdziwe oblicza.

Foto: Konrad Skura

Mercedes AMG GT R | 50-lecie AMG

AMG GT to jeden z moich ulubionych, dostępnych na rynku, samochodów klasy GT. Jest nowoczesny, elegancki, świetnie brzmi, dobrze jeździ, ma długą maskę i krótki tył. Dystyngowany i agresywny zarazem. Tak to już jest, że mówiąc „Mercedes”, raczej nie pomyślisz od razu o torze wyścigowym. Niemiecka marka zawsze najpierw stawiała na luksus, później na jakość (ostatnimi czasy bywało z tym różnie, ale Mercedes wrócił na słuszną drogę), i dopiero na osiągi, choć obchodząca w zeszłym roku 50-lecie firma AMG, zdążyła nieco namieszać ludziom w głowach. Kto, rozsądnie myślący, z wielkich i luksusowych limuzyn robiłby rasowe bolidy, gotowe stanąć w szranki z autami urodzonymi jako sportowe?

Mercedes AMG GT R opinie i GT S
Mercedes AMG GT R opinie tył

Mercedes AMG GT R opinie

Fakt – to było odważne zagranie, ale dziś żaden z producentów nie jest w stanie prowadzić rynkowego bytu bez oferowania sportowej wersji limuzyn. Dla AMG model SLS (jesteście w błędzie, jeśli podobnie jak Wikipedia oraz 70% ludzi myślicie, że to poprzednik AMG GT) był krokiem milowym, pierwszym zaawansowanym projektem, w pełni stworzonym przez oddział AMG.

AMG GT powstał, aby przybliżyć powagę skrzydlatego SLS-a większemu i nieco młodszemu gronu odbiorców. Jest to również próba dotarcia do tych, którzy wzrok kierowali w stronę Porsche 911. Są to dwa zupełnie inne projekty, o różnej konstrukcji, choć przyprawiające o szybsze bicie serca (nie tylko tabelkami w katalogach). Stylistycznie dzieje się tu bardzo dużo, nic nie pozostawiono przypadkowi – płynna linia okien, przetłoczenia boczne czy skrzela rekina na błotnikach. Mercedes-AMG GT krzyczy designem już na parkingu, a najlepsze dopiero przed nami.

Mercedes AMG GT R | Wnętrze

Zanim jednak zbudzicie wszystkich sąsiadów, pomówmy o tym, co zastaniemy po otwarciu drzwi. AMG GT otrzymał lotniczą kabinę, z wysokim tunelem środkowym rozdzielającym kierowcę od pasażera, wysoką deskę rozdzielczą oraz niską szybę czołową. Czujesz się mocno ograniczony, ale wiesz, po co tu jesteś – skup się na jeździe, kobietę złapiesz za kolano później.

Nie jest tu klaustrofobicznie, jak w modelu SLS. Choć stosunkowo niewielkie okna ograniczają strefę komfortu, znaną z limuzyn czy tradycyjnych aut kompaktowych. Jesteś Ty, fotel i kierownica. Reszta dzieje się sama.

Mercedes AMG GTR opinie wnętrze

Mercedes AMG GT R zegary
AMG GT R konsola
GT R lewarek

Mercedes AMG GTR | 50-lecie AMG

Nie jest to auto wyścigowe – wręcz przeciwnie. Jak sama nazwa mówi, AMG GT ma służyć wygodnemu użytkowaniu na co dzień i w trasie. Auto nie wykazuje jednak oznak nadwagi, tak często spotykanej w tym segmencie. Zgrabnie przemyka między zakrętami, choć smoliste krechy na asfalcie to jego pasja, a Ty powinieneś zaprzyjaźnić się z wulkanizatorem. Oprócz okresowych przeglądów, w serwisie przyjdzie Ci też wymieniać przepalającą się lampkę kontroli trakcji, która na każdym biegu i przy każdej prędkości (naprawdę każdej, tej trzycyfrowej z dwójką z przodu również) potrafi wykonywać różnego rodzaju iluminacje. Czy AMG GT straszy?

Absolutnie nie. Choć musisz mieć duszę na ramieniu i nie robić z siebie macho, który nie potrzebuje wsparcie elektroniki – to nie wstyd. Nawet jeden z bardziej utytułowanych w Polsce kierowców wyścigowych powiedział mi, że za kierownicę AMG GT R na torze wyścigowym bez szybkiego „Zdrowaś Maryjo” nie wsiada.

Mercedes AMG GT R opinie test relacja silnik

Mercedes AMG GT C / Mercedes AMG GT R

Mercedes AMG GT R | Diabeł i szybszy diabeł

Czym w ogóle są auta, które pokazaliśmy na zdjęciach? Czarny diabeł w teorii jest tym bardziej grzecznym od czerwonego, choć wszystkie modele serii pędzone są tym samym, 4-litrowym V8 biturbo. Paletę AMG GT otwiera wersja GT (476 KM), którą kupuje niewiele osób, bo za 100 000 zł więcej można mieć GT S o mocy 522 KM i z przyspieszeniem do setki zmniejszonym z 4,0 do 3,8 sekundy. No dobrze, może i równowartość dwóch Fiatów 500 nie jest równa tym liczbom, ale kto bogatemu zabroni. Te warianty nas jednak nie obchodzą. Przed Wami najnowsza odmiana w palecie – GT C Roadster, w limitowanej do 500 sztuk, specjalnej edycji na 50-lecie AMG. Dzieje się? Bardzo.

Samochód wygląda jak wyjęty z filmu o Batmanie lub ekranizacji mafijnych porachunków. Matowa czerń miesza się z szarościami wnętrza, wstawkami piano oraz felgami w czarnym chromie. Jedynie tylne lampy oraz czerwone zaciski przełamują bandyckie klimaty. Nawet nadwozie poszerzono do wartości znanych z GT R. Przeszczepiono z niego także system skrętnej tylnej osi, co odczuwa się dopiero w ekstremalnie pokonywanych zakrętach.

Mercedes AMG GTR opinie kierownica

Po drugiej stronie ringu zawodnik, który udowodnił kierowcom Porsche, że Mercedes to nie tylko „dziadkowozy” lub głośne V8, które nadają się wyłącznie do utylizacji opon. Oczywiście – AMG GT R zmieli każdy bieżnik szybciej, niż zdołasz wypić szklankę wody, ale we wprawnych rękach potrafi utrzeć nos nawet 911 GT3. Będąc naszym czytelnikiem, pewnie wiesz, co to znaczy.

Nie będziemy tu teoretyzowali i rzucali wynikami z Nürburgringu, choć te są imponujące. Mercedes AMG GT R przenosi człowieka tam, gdzie wcześniej nie zdołał żaden model AMG. Nie chodzi tu o moc. E 63 S AMG dostarcza z tego samego silnika ponad 600 KM i dzięki napędowi obu osi, jeszcze skuteczniej przypomina, co jadłeś na śniadanie. Nie chodzi też o zrobienie auta wyścigowego, bo choć nie jest to łatwe, przy nakładach pracy i czasu każda marka opracuje auto dobre do ścigania się.

Mercedes AMG GT R jest po prostu samochodem, którym pojedziesz na co dzień po bułki, jak i wpadniesz bez większych przygotowań na Nordschleife. Przy czym i w jednym, i w drugim sprawdzi się należycie. Porsche 911 GT3 robi to samo od lat, ale to nieco inna filozofia, w dodatku powstała bazowo na torze wyścigowym.

AMG GT R opinie GTS relacja
GT R test

Mercedes AMG GTR opinie twins

GT R opinie test relacja
AMG GT R opinie test relacja red rear lamp

Mercedes AMG GT R | Cennik

Można by powiedzieć, że prezentowanych samochodów nie dzieli wiele oprócz koloru, skrzydła i dachu. Cena? W zależności od konfiguracji waha się pomiędzy 900 tysięcy a milionem złotych. Design? Różnice tkwią w detalach. Moc? 557 KM w czarnym diable vs. 585 KM w modelu GT R o barwie surowej wołowiny. Prędkość maksymalna w obydwu przypadkach przekracza 300 km/h, ale tak naprawdę są to dwa zupełnie odmienne charaktery.

AMG GT R vs AMG GT C RELACJA

Więcej przeczytasz i zobaczysz w drugim numerze Magazynu Motór.

Podziękowania za udostępnienie aut do sesji zdjęciowej dla firm 911 Garage oraz Gama Cars.

Tags: amg, AMG GT, AMG GTR, best, gt r vs gt s, gtr, gtr vs gts, mercedes amg gt, mercedes amg gtr, mercedes benz, Mercedes-Benz GTR, Newsletter #01, roadster, SLS
  • Hook Up on Tinder

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

  • Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

  • Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

  • Plakat motoryzacyjny

    Łukasz Myszyński: „Projektant to artysta interdyscyplinarny”

  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

  • fox box art plakaty

    Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

  • AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

    Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

  • Blokada alkoholowa

    Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

  • mva

    Historia MV Agusta – 75 lat emocji

  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

  • Japońscy ojcowie założyciele

    Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

  • Jeep Wrangler 2.0 test

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

  • Dacia Sandero 1.0 LPG

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

OSTATNIO DODANE

  • Gdzie są TE wydania?

  • Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

  • Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

    Książka „Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

  • Okładka Magazynu Motór

    Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

  • Supercar Club Poland

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

PARTNER STRATEGICZNY

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA

Magazyn Motór w kopertach

NASZE PRODUKTY

  • Plakat DeLorean DMC-12

    Plakaty
  • Plakat Williams Renault F1

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • #12 motór zasada

    #12 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    40,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Porsche 934 Vaillant Red

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Plakat Formula V

    Plakaty
    95,00 zł – 130,00 zł  z VAT
  • Książka Road Trip: Bliski Wschód

    Książki
    50,00 zł  z VAT
  • Kawa German Turbo | Motór Coffee

    Motór Coffee
    30,00 zł  z VAT
  • - 17%

    Zestaw Motór Coffee

    Motór Coffee
    120,00 zł 100,00 zł  z VAT
  • #11 Magazyn Motór

    Magazyn Motór
    20,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    17:43
  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

    17:43
  • Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

    21:11
  • Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

    11:05
  • Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

    17:56
  • FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

    12:32
  • DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

    13:50
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

    13:36
  • JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

    14:42
  • FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

    14:20
  • Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

    13:26

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry