Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Limitowana edycja plakatu upamiętniającego 1000. wyścig F1
Strona główna » F1 1000 GP | Jak wyglądały poprzednie „okrągłe” rocznice?

F1 1000 GP | Jak wyglądały poprzednie “okrągłe” rocznice?

F1 1000 GP Tysiąc to nie lada liczba. 25 172 […]

Klaudia Kowalczyk
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » F1 1000 GP | Jak wyglądały poprzednie „okrągłe” rocznice?

F1 1000 GP | Jak wyglądały poprzednie “okrągłe” rocznice?

F1 1000 GP Tysiąc to nie lada liczba. 25 172 […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » F1 1000 GP | Jak wyglądały poprzednie „okrągłe” rocznice?

F1 1000 GP | Jak wyglądały poprzednie “okrągłe” rocznice?

F1 1000 GP Tysiąc to nie lada liczba. 25 172 […]

Klaudia Kowalczyk

F1 1000 GP

Tysiąc to nie lada liczba. 25 172 też wygląda całkiem nieźle. Dokładnie tyle dni minęło między pierwszym, a tysięcznym wyścigiem z cyklu Grand Prix Formuły 1. W ciągu tego czasu widzieliśmy bolidy przypominające pociski, chałupniczo przyspawane skrzydła lub wielkie wiatraki umieszczone, by „przyssać” samochód do ziemi. Patrząc na wygląd aut 70 lat temu, jestem skłonna bez dwóch zdań poprzeć teorię ewolucji Darwina.

Autor: Klaudia Kowalczyk

Ale tak, Formuła 1 ma już na karku 1000 wyścigów. Jak udały się pozostałe „setki” w Królowej Sportów Motorowych? Niemal każda z nich to inna epoka w wyścigach. F1 1000 GP różni się zdecydowanie od F1 100 czy 500 GP.

100. Grand Prix – Niemcy 1961
(P1 S. Moss, P2 W. von Trips, P3 P. Hill)

Na pierwszą „setkę” Formuła 1 musiała czekać przez ponad 10 lat. Przypadła ona na jeden z najniebezpieczniejszych wyścigów w kalendarzu – Nurburgring. Ulewny deszcz na początku i na końcu rywalizacji nie ułatwiał kierowcom życia. Pozwolił jednak Mossowi na 21-sekundową przewagę nad kolejnym zawodnikiem. Na szczęście, co w tamtych czasach wcale nie było oczywistością, nikt nie zginął.

Było to 16. i ostatnie zwycięstwo Stirlinga Mossa, który wycofał się z F1 po tym sezonie, a także ostatnie podium Wolfganga von Tripsa. Niemiec zginął podczas ostatniego wyścigu w 1961 roku.

Oficjalny program wyścigu o Grand Prix Monako w 1971 roku

Oficjalny program wyścigu o Grand Prix Monako w 1971 roku

200. Grand Prix – Monako 1971
(J. Stewart, R. Peterson, J. Ickx)

To właśnie ten wyścig został uchwycony przez Romana Polańskiego w filmie „Weekend of a Champion”. Jego bohater, Jackie Stewart, zdobył wtedy tak zwanego „wielkiego szlema” – wygrał wyścig, prowadząc przez całą jego długość, startując z pierwszego pola, a także przejechał najszybsze okrążenie, co nie było takie proste na początku lat 70. Swoją wartość pokazał młody Szwed, Ronnie Peterson. Po raz pierwszy zwrócił na siebie uwagę legendarnego konstruktora, Colina Chapmana z Lotusa.

300. Grand Prix – Republika Południowej Afryki 1978
(R. Peterson, P. Depailler, J. Watson)

Wyścig numer 300 miał być dla Renault nowym początkiem, po tym jak zespół zaprezentował rok wcześniej swoją unikatową, turbodoładowaną wyścigówkę. Tak się nie stało, bo silnik wybuchł zanim rywalizacja rozpoczęła się na dobre. Walka o zwycięstwo rozstrzygnęła się na ostatnim okrążeniu. Tyrrell Depaillera nie miał jednak szans z nowatorskim, „doładowanym” efektem przyziemnym Lotusem Petersona.

Tymczasem, gdzieś w tle debiutował przyszły mistrz świata i ojciec mistrza świata – Fin Keke Rosberg.

400. Grand Prix – Austria 1984
(N. Lauda, N. Piquet, M. Alboreto)

100 wyścigów później turbodoładowane silniki nie powodowały już litościwych spojrzeń. To na nich opierała się w zasadzie cała seria – chociaż nadal Renault lubiły wybuchać. Zdziwienie wywołała natomiast procedura startowa. Jak wspomina Niki Lauda: „Najpierw zobaczyłem czerwone, potem zielone, żółte, a na końcu znowu czerwone światło”. To spowodowało, że wyścig trzeba było wystartować jeszcze raz.

Tymczasem, gdzieś w tle debiutował inny wybitny zawodnik. Austriak Gerhard Berger zaliczył pierwszy wyścig Formuły 1 i pozostał z nią do 1997 roku jako kierowca, a później jako szef zespołu Toro Rosso.

500. Grand Prix – Australia 1990
(N. Piquet, N. Mansell, A. Prost)

40 lat po pierwszym wyścigu z cyklu Formuły 1, ówczesny weteran wyścigów, Nelson Piquet, nie dał się ograć młodziakom. Było jednak blisko, bo Nigel Mansell na przedostatnim okrążeniu próbował go wyprzedzić, co niemal skończyło się wypadkiem z udziałem tych dwóch kierowców. W swoim stylu określił to Piquet: „Shit almost hit the fan”.

Co ciekawe, w rundzie udział brał także Włoch Riccardo Patrese, który w tamtym momencie miał na koncie 208 startów w Grand Prix. Oznacza to, że brał wówczas udział w 41,6% wyścigów w historii! Pozostaje to oczywiście niepobitym rekordem.

600. Grand Prix – Argentyna 1997
(J. Villeneuve, E. Irvine, R. Schumacher)

Prosty wyścig, w którym od startu do mety prowadził Kanadyjczyk, późniejszy zdobywca tytułu mistrza świata – Jacques Villeneuve. Trzecie miejsce zajął niespodziewanie młodszy brat pewnego innego mistrza. Ralf Schumacher został najmłodszym zdobywcą podium w historii, a miał aż 21 lat! Rekord ten pobił dopiero Robert Kubica w 2006 roku. Dziś wydaje się to jednak prehistorią, bo na czele listy, prawdopodobnie już na zawsze, jest Max Verstappen, który stanął na podium w wieku 18 lat.

700. Grand Prix – Brazylia 2003
(G. Fisichella, K. Raikkonen, F. Alonso)

Ulewny deszcz na Interlagos spowodował co najmniej 10 różnych, mniejszych lub większych, kolizji. Ta runda mistrzostw świata była na tyle chaotyczna, że po jej zakończeniu nie do końca było wiadomo, kto ją zwyciężył!

Wszystko przez wypadek Fernando Alonso, który przedwcześnie zakończył wyścig. W tym samym momencie Giancarlo Fisichella wyprzedził Kimiego Raikkonena. Początkowo to Fin został ogłoszony zwycięzcą. Przez kilka dni sędziowie zastanawiali się, jak wyjść z tej sytuacji. Ostatecznie, tuż przed kolejną rundą Grand Prix, Raikkonen musiał zwrócić trofeum Fisichelli.

800. Grand Prix – Singapur 2008
(F. Alonso, N. Rosberg, L. Hamilton)

Pierwsze nocne Grand Prix w historii. Ten wyścig zapadł kibicom w pamięci jednak nie ze względu na numer czy porę, a aferę, która rozpętała się po nim.

Na 14 „kółku” Nelson Piquet Jr. rozbił swoje Renault o bandę, co spowodowało wyjazd samochodu bezpieczeństwa na tor. Jedynie jego zespołowy kolega – Fernando Alonso – skorzystał z usług swoich mechaników przed tym zdarzeniem. Dało mu to przewagę nad innymi i z łatwością wygrał rundę. Sprawa nie ujrzałaby światła dziennego, gdyby nie zranione uczucia Piqueta, z którym Renault nie przedłużyło kontraktu. Wynikiem „Crashgate” było między innymi wycofanie się kluczowych sponsorów z dotowania zespołu.

Start Grand Prix Bahrajnu w 2014 roku | fot. Habeed Hameed - Wikimedia Commons - https://commons.wikimedia.org/wiki/File:First_lap_2014_Bahrain_Grand_Prix_(3).jpg

Start Grand Prix Bahrajnu w 2014 roku | fot. Habeed Hameed – Wikimedia Commons – https://commons.wikimedia.org/wiki/File:First_lap_2014_Bahrain_Grand_Prix_(3).jpg

900. Grand Prix – Bahrajn 2014
(L. Hamilton, N. Rosberg, S. Perez)

Po raz pierwszy kierowcy Mercedesa mogli ze sobą powalczyć, bo zespół nie użył team orders. Na dużą ilość wyprzedzeń w stawce wpływ miały szybko niszczące się opony. Mimo tego, kibice nie mogli przekonać się do nowej formuły wyścigów. Był to bowiem pierwszy sezon z V-szóstkami na pokładzie, które nie mogły dorównać V-ósemkom z 2013 roku. Po raz pierwszy także świętowano „setkę” Grand Prix, w tym przypadku dziewiątą. Zaczęto odliczać także do 1000.

P. S. Kimi Raikkonen jest kierowcą, który przeżył w swojej karierze najwięcej „setek”. Fin startował już w trzech, a przed nim czwarta, czyli F1 1000 GP Chin w niedzielę, 14 kwietnia 2019.

Tags: f1, f1 1000 GP, formuła 1, grand prix, kubica, tysięczny, wyścigi

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

F1 1000 GP

Tysiąc to nie lada liczba. 25 172 też wygląda całkiem nieźle. Dokładnie tyle dni minęło między pierwszym, a tysięcznym wyścigiem z cyklu Grand Prix Formuły 1. W ciągu tego czasu widzieliśmy bolidy przypominające pociski, chałupniczo przyspawane skrzydła lub wielkie wiatraki umieszczone, by „przyssać” samochód do ziemi. Patrząc na wygląd aut 70 lat temu, jestem skłonna bez dwóch zdań poprzeć teorię ewolucji Darwina.

Autor: Klaudia Kowalczyk

Ale tak, Formuła 1 ma już na karku 1000 wyścigów. Jak udały się pozostałe „setki” w Królowej Sportów Motorowych? Niemal każda z nich to inna epoka w wyścigach. F1 1000 GP różni się zdecydowanie od F1 100 czy 500 GP.

100. Grand Prix – Niemcy 1961
(P1 S. Moss, P2 W. von Trips, P3 P. Hill)

Na pierwszą „setkę” Formuła 1 musiała czekać przez ponad 10 lat. Przypadła ona na jeden z najniebezpieczniejszych wyścigów w kalendarzu – Nurburgring. Ulewny deszcz na początku i na końcu rywalizacji nie ułatwiał kierowcom życia. Pozwolił jednak Mossowi na 21-sekundową przewagę nad kolejnym zawodnikiem. Na szczęście, co w tamtych czasach wcale nie było oczywistością, nikt nie zginął.

Było to 16. i ostatnie zwycięstwo Stirlinga Mossa, który wycofał się z F1 po tym sezonie, a także ostatnie podium Wolfganga von Tripsa. Niemiec zginął podczas ostatniego wyścigu w 1961 roku.

Oficjalny program wyścigu o Grand Prix Monako w 1971 roku

Oficjalny program wyścigu o Grand Prix Monako w 1971 roku

200. Grand Prix – Monako 1971
(J. Stewart, R. Peterson, J. Ickx)

To właśnie ten wyścig został uchwycony przez Romana Polańskiego w filmie „Weekend of a Champion”. Jego bohater, Jackie Stewart, zdobył wtedy tak zwanego „wielkiego szlema” – wygrał wyścig, prowadząc przez całą jego długość, startując z pierwszego pola, a także przejechał najszybsze okrążenie, co nie było takie proste na początku lat 70. Swoją wartość pokazał młody Szwed, Ronnie Peterson. Po raz pierwszy zwrócił na siebie uwagę legendarnego konstruktora, Colina Chapmana z Lotusa.

300. Grand Prix – Republika Południowej Afryki 1978
(R. Peterson, P. Depailler, J. Watson)

Wyścig numer 300 miał być dla Renault nowym początkiem, po tym jak zespół zaprezentował rok wcześniej swoją unikatową, turbodoładowaną wyścigówkę. Tak się nie stało, bo silnik wybuchł zanim rywalizacja rozpoczęła się na dobre. Walka o zwycięstwo rozstrzygnęła się na ostatnim okrążeniu. Tyrrell Depaillera nie miał jednak szans z nowatorskim, „doładowanym” efektem przyziemnym Lotusem Petersona.

Tymczasem, gdzieś w tle debiutował przyszły mistrz świata i ojciec mistrza świata – Fin Keke Rosberg.

400. Grand Prix – Austria 1984
(N. Lauda, N. Piquet, M. Alboreto)

100 wyścigów później turbodoładowane silniki nie powodowały już litościwych spojrzeń. To na nich opierała się w zasadzie cała seria – chociaż nadal Renault lubiły wybuchać. Zdziwienie wywołała natomiast procedura startowa. Jak wspomina Niki Lauda: „Najpierw zobaczyłem czerwone, potem zielone, żółte, a na końcu znowu czerwone światło”. To spowodowało, że wyścig trzeba było wystartować jeszcze raz.

Tymczasem, gdzieś w tle debiutował inny wybitny zawodnik. Austriak Gerhard Berger zaliczył pierwszy wyścig Formuły 1 i pozostał z nią do 1997 roku jako kierowca, a później jako szef zespołu Toro Rosso.

500. Grand Prix – Australia 1990
(N. Piquet, N. Mansell, A. Prost)

40 lat po pierwszym wyścigu z cyklu Formuły 1, ówczesny weteran wyścigów, Nelson Piquet, nie dał się ograć młodziakom. Było jednak blisko, bo Nigel Mansell na przedostatnim okrążeniu próbował go wyprzedzić, co niemal skończyło się wypadkiem z udziałem tych dwóch kierowców. W swoim stylu określił to Piquet: „Shit almost hit the fan”.

Co ciekawe, w rundzie udział brał także Włoch Riccardo Patrese, który w tamtym momencie miał na koncie 208 startów w Grand Prix. Oznacza to, że brał wówczas udział w 41,6% wyścigów w historii! Pozostaje to oczywiście niepobitym rekordem.

600. Grand Prix – Argentyna 1997
(J. Villeneuve, E. Irvine, R. Schumacher)

Prosty wyścig, w którym od startu do mety prowadził Kanadyjczyk, późniejszy zdobywca tytułu mistrza świata – Jacques Villeneuve. Trzecie miejsce zajął niespodziewanie młodszy brat pewnego innego mistrza. Ralf Schumacher został najmłodszym zdobywcą podium w historii, a miał aż 21 lat! Rekord ten pobił dopiero Robert Kubica w 2006 roku. Dziś wydaje się to jednak prehistorią, bo na czele listy, prawdopodobnie już na zawsze, jest Max Verstappen, który stanął na podium w wieku 18 lat.

700. Grand Prix – Brazylia 2003
(G. Fisichella, K. Raikkonen, F. Alonso)

Ulewny deszcz na Interlagos spowodował co najmniej 10 różnych, mniejszych lub większych, kolizji. Ta runda mistrzostw świata była na tyle chaotyczna, że po jej zakończeniu nie do końca było wiadomo, kto ją zwyciężył!

Wszystko przez wypadek Fernando Alonso, który przedwcześnie zakończył wyścig. W tym samym momencie Giancarlo Fisichella wyprzedził Kimiego Raikkonena. Początkowo to Fin został ogłoszony zwycięzcą. Przez kilka dni sędziowie zastanawiali się, jak wyjść z tej sytuacji. Ostatecznie, tuż przed kolejną rundą Grand Prix, Raikkonen musiał zwrócić trofeum Fisichelli.

800. Grand Prix – Singapur 2008
(F. Alonso, N. Rosberg, L. Hamilton)

Pierwsze nocne Grand Prix w historii. Ten wyścig zapadł kibicom w pamięci jednak nie ze względu na numer czy porę, a aferę, która rozpętała się po nim.

Na 14 „kółku” Nelson Piquet Jr. rozbił swoje Renault o bandę, co spowodowało wyjazd samochodu bezpieczeństwa na tor. Jedynie jego zespołowy kolega – Fernando Alonso – skorzystał z usług swoich mechaników przed tym zdarzeniem. Dało mu to przewagę nad innymi i z łatwością wygrał rundę. Sprawa nie ujrzałaby światła dziennego, gdyby nie zranione uczucia Piqueta, z którym Renault nie przedłużyło kontraktu. Wynikiem „Crashgate” było między innymi wycofanie się kluczowych sponsorów z dotowania zespołu.

Start Grand Prix Bahrajnu w 2014 roku | fot. Habeed Hameed - Wikimedia Commons - https://commons.wikimedia.org/wiki/File:First_lap_2014_Bahrain_Grand_Prix_(3).jpg

Start Grand Prix Bahrajnu w 2014 roku | fot. Habeed Hameed – Wikimedia Commons – https://commons.wikimedia.org/wiki/File:First_lap_2014_Bahrain_Grand_Prix_(3).jpg

900. Grand Prix – Bahrajn 2014
(L. Hamilton, N. Rosberg, S. Perez)

Po raz pierwszy kierowcy Mercedesa mogli ze sobą powalczyć, bo zespół nie użył team orders. Na dużą ilość wyprzedzeń w stawce wpływ miały szybko niszczące się opony. Mimo tego, kibice nie mogli przekonać się do nowej formuły wyścigów. Był to bowiem pierwszy sezon z V-szóstkami na pokładzie, które nie mogły dorównać V-ósemkom z 2013 roku. Po raz pierwszy także świętowano „setkę” Grand Prix, w tym przypadku dziewiątą. Zaczęto odliczać także do 1000.

P. S. Kimi Raikkonen jest kierowcą, który przeżył w swojej karierze najwięcej „setek”. Fin startował już w trzech, a przed nim czwarta, czyli F1 1000 GP Chin w niedzielę, 14 kwietnia 2019.

Tags: f1, f1 1000 GP, formuła 1, grand prix, kubica, tysięczny, wyścigi

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Moto Classic Racer

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
80,00 zł – 165,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

4 stycznia 2021
Obecność Yokohamy w motosporcie

Obecność Yokohamy w motosporcie

18 listopada 2020
Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

29 września 2020
Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

16 września 2020
Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

13 maja 2020
Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

9 maja 2020
Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

7 maja 2020
Bolid F1 kontra myśliwiec

Bolid F1 kontra myśliwiec

27 marca 2020
Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

7 marca 2020

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

8 czerwca 2023|0 Comments
Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

Rajd Dakar 2021 | Pustynny klasyk powraca do korzeni

4 stycznia 2021
Obecność Yokohamy w motosporcie

Obecność Yokohamy w motosporcie

18 listopada 2020
Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

Ekologiczne samochody wyścigowe – zrozumieć nieuniknione

29 września 2020
Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

Kuba Śmiechowski (Inter Europol Competiton): “Oczekuję, że będę mógł spać między jazdami” | Wywiad

16 września 2020
Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

Najszybsza, największa, najlepsza… 70 urodziny F1!

13 maja 2020
Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

Jak F1 stała się F2 – czy czeka nas powtórka z historii?

9 maja 2020
Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

Robert Kubica – wywiad o… sensie życia

7 maja 2020
Bolid F1 kontra myśliwiec

Bolid F1 kontra myśliwiec

27 marca 2020
Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

Tragiczne wypadki F1: Pokonać śmierć

7 marca 2020

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry