Przejdź do zawartości
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » JEEP RENEGADE OPINIE, TEST | Dolce i Gabbana

JEEP RENEGADE OPINIE, TEST | Dolce i Gabbana

Jeep Renegade opinie, test – 2.0 Multijet | Jeep to […]

Sebastian Mądrachowski
Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » JEEP RENEGADE OPINIE, TEST | Dolce i Gabbana

JEEP RENEGADE OPINIE, TEST | Dolce i Gabbana

Jeep Renegade opinie, test – 2.0 Multijet | Jeep to […]

Motormag.pl Logo
  • Magazyn
  • Gra
  • Książka
  • Marketing
  • Samochody
  • Motocykle
  • Sklep
  • KOSZYK0
Strona główna » JEEP RENEGADE OPINIE, TEST | Dolce i Gabbana

JEEP RENEGADE OPINIE, TEST | Dolce i Gabbana

Jeep Renegade opinie, test – 2.0 Multijet | Jeep to […]

Sebastian Mądrachowski

Jeep Renegade opinie, test – 2.0 Multijet |

Jeep to amerykański cud techniki zaprojektowany do wygrania II Wojny Światowej. Stworzony – bo przecież ktoś musiał wymyślić SUV-y, a nie wypadało zostawić tego Rosjanom. Teraz świat ostrożnie czeka na pierwsze opinie o nowych produktach Jeepa. Sprawdziliśmy jak jeździ Jeep Renegade z lubianym, 2-litrowym, dieslem Multijet.

tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

Jeep Renegade opinie, test | Jak to się zaczęło?

Jeep to marka, która pokazuje amerykańską umiejętność osiągania celów za cudzą kasę. Po wojnie w Europie zostało dużo jeżdżących reklam USA z napisem Jeep na masce. Jeździły całkiem długo, aż w pewnym momencie Amerykanie zauważyli, że chyba zjadła je rdza, bo z Europy nie przychodzą już zamówienia na części. Wtedy sprzedali Jeepa Francuzom z Renault. Ci Ameryki nie zwojowali – utopili pieniądze i po chwili Chrysler markę odzyskał. Znalezienie kolejnego, tym razem niemieckiego, naiwniaka zajęło aż 10 lat.

jeep renegade opinie test

Jeep Renegade opinie, test

W 1998 Jeepa kupił Mercedes. Jeździłem kilkoma egzemplarzami i ciężko jednoznacznie powiedzieć na ile Jeepowi ta współpraca wyszła na dobre. Właściwości terenowe super, ale wykonanie wnętrza takie, że każdy kto chciał mieć dobrze wyposażony samochód, wolał dołożyć i kupić Mercedesa G-klasę. Później przyszedł kryzys z 2008 roku i Niemcy zauważyli, że piramidy egipskie to nic w porównaniu z amerykańskimi piramidami finansowymi. Żeby uniknąć wirusa kreatywnej księgowości sprzedali Jeepa za garść dolarów i szybko ewakuowali każdego niemieckojęzycznego pracownika za ocean.

jeep renegade opinie test

Jeep Renegade opinie, test | tył

Jeep znów był amerykański, w rękach chwiejącego się pokryzysowo Chryslera. Kupiony tanio, tym razem był zdecydowanie łatwiejszy do sprzedaży i praktycznie z marszu pojawił się Fiat z miliardami zarobionymi na Pandzie. Tutaj w tej historii pojawia się testowany Jeep Renegade.

Jeep Renegade opinie, test | Pierwsze wrażenia.

Wiecie jak podchodzi się do samochodu, który wygląda dobrze, ale jest Fiatem? Podchodzi się do niego z wykrywaczem haczyków, bdzieś jakiś haczyk być musi.

Jeep Renegade jest bardziej jeepowy niż pokazany wcześniej model Cherokee. Na żywo jest uroczy jak stary Wrangler czy Willys, a do tego ma kolory.

Stare Jeepy były zawsze zgniłozielone – najpierw zielone, a później gniły.

Klasyczny grill, tradycyjne lampy, całość sprawia wrażenie zgrabnej, jednolitej bryły. Z zewnątrz wydaje się niewielki jak choćby Fiat 500. Aha… jego bratem bliźniakiem jest Fiat 500X i oba zbudowano na tej samej płycie podłogowej. Więcej haczyków nie ma.

jeep renegade test opinie

Jeep Renegade opinie, test | Przód


Jeep Renegade opinie, test | Wnętrze.

Środek zaskakuje. Miejsca jest tak dużo, że od razu zastanawiamy się nad powiększeniem rodziny. Z przodu pełen komfort, z tyłu wysocy mogą nieco narzekać, ale ujmę to tak: jeżeli z tyłu częściej wozicie siatki niż siatkarzy, to miejsca jest aż nadto. Duży skok względem Jeepów sprzed lat – wnętrze oprócz tego, że funkcjonalne, to jeszcze dobrze wygląda i ma smaczki dla miłośników marki. Na brzegu szyby czołowej jedzie namalowany mały Willys, za lusterkiem wstecznym wycięcie w kształcie jeepowego grilla, a na obrotomierzu plama z farby w kolorze nadwozia. Sympatyczne drobiazgi sprawiają, że samochód łatwo polubić. Zawsze będzie mnie już zastanawiać jeden szczegół: dlaczego do pomarańczowego samochodu dobrano elementy wykończenia wnętrza w kolorze... czerwonym? Włosi.

Jeep Renegade opinie, test | Szyba
Jeep Renegade opinie, test | Lusterko wew.

W portfelu Fiata znajduje się m.in. Maserati, czy Alfa Romeo. Wyposażenie samochodów tych marek robi wrażenie i widać to we wnętrzu Jeep'a Renegade. Pierwszy raz jechałem tak dobrze doposażoną terenówką – ten samochód ma wszystko. Kiedy zmarzniętymi rękami chwyta się kierownicę i myśli: „dobrze, gdyby była ciepła”, a kierownica po chwili robi się ciepła, to nie da się nie uśmiechać. Podgrzewane fotele? Proszę bardzo. Nawigacja? W standardzie. Sporą ilością elementów sterujemy z poziomu kierownicy multifunkcyjnej, włącznie z wyborem informacji wyświetlanych przez ciekłokrystaliczny ekran na konsoli środkowej i w zegarach. Nawigacja w zegarach to już całkiem popularny drobiazg, ale w Jeepie sprawdza się wyjątkowo dobrze – jak się jedzie na azymut przez czyjeś pole, to lepiej patrzeć przed siebie, a nie na ekran.

Ogólnie samochody 4x4 służą do orania pól i tutaj Jeep Renegade się sprawdza.

jeep renegade 2.0 jtd test opinie

Jeep Renegade opinie, test | Bok



Jeep Renegade opinie, test | Właściwości jezdne, Trailhawk

Na ulicy jest sztywny, a w terenie radzi sobie nad wyraz dobrze. W przeznaczonej do off-roadu wersji Trailhawk, oprócz napędu 4x4 dostajemy:

  • zawieszenie podwyższone do 220mm (+20mm względem serii)
  • zestaw płyt osłonowych podwozia
  • zaczepy holownicze.

Brzmi nieźle, zwłaszcza, że mówimy tu o samochodzie, który ma 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP, 6 poduszek powietrznych i potrafi w trasie spalić 5l ropy na 100km.

Jeep Renegade opinie, test | Spalanie

Spalanie to mocny punkt tego Jeepa. Podczas testu Jeep Renegade 2.0 Multijet palił nam 7.5l/100km. Spora poprawa względem testowanego kiedyś Wranglera, który nawet z wyłączonym silnikiem palił dychę.


Jeep Renegade opinie, test | Cena

Polubiłem tego Jeepa bardziej niż mercedesowego Rubikona, który miał nad drzwiami chińskie trzymadełka. Polubiłem go bardziej niż Jeepa Compassa 2.2 CRD, którego mam w rodzinie i który, w porównaniu do Renegade’a, w ogóle się nie prowadzi. Jeżeli przyjrzeć się cenom to Fiat pozytywnie zaskoczył. Jeep za 69 900zł? Całkiem OK, biorąc pod uwagę, że dostajemy nie tyle plastikowego SUV-a, co udany crossover, który dobrze radzi sobie na ulicy i przy okazji ominie polem rolniczą blokadę.

Jeep Renegade opinie, test | Opinie użytkowników

Podsumowując: Jeep Renegade to udane dziecko Włoszki i Amerykanina. Jeszcze nie spasione pizzą i hamburgerami, eleganckie jakby mama podglądała kiecki rodzimych projektantów i twarde, bo przecież czasem trzeba pomóc tacie na farmie. Napędy reagują szybko, krótkie zwisy pomagają, a na ulicy prowadzi się naprawdę dobrze. Jak na Jeepa jest bardzo wygodny i co najważniejsze: sprawia, że naprawdę dobrze się w nim czujemy. Co starym Jeepom nie zawsze się udawało.

jeep renegade opinie orange test opinie

Jeep Renegade opinie, test | Lampa tył

Tags: 2.0 multijet, 500x, dolce, fiat, gabbana, jeep, jeep renegade 2.0 multijet, jeep renegade opinie, renegade, samochodu, sebastian mądrachowski, test, test jeep renegade

POPRZEDNI

NASTĘPNY

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Kawasaki Versys Skyhook

Kawasaki Versys 1000SE 2021 z zawieszeniem Skyhook

vw t-roc suv kabriolet city foto

SUV KABRIOLET od VW | Volkswagen T-Roc Cabrio

Jeep Renegade opinie, test – 2.0 Multijet |

Jeep to amerykański cud techniki zaprojektowany do wygrania II Wojny Światowej. Stworzony – bo przecież ktoś musiał wymyślić SUV-y, a nie wypadało zostawić tego Rosjanom. Teraz świat ostrożnie czeka na pierwsze opinie o nowych produktach Jeepa. Sprawdziliśmy jak jeździ Jeep Renegade z lubianym, 2-litrowym, dieslem Multijet.

tekst: Sebastian Mądrachowski, foto: Artur Woszak

Jeep Renegade opinie, test | Jak to się zaczęło?

Jeep to marka, która pokazuje amerykańską umiejętność osiągania celów za cudzą kasę. Po wojnie w Europie zostało dużo jeżdżących reklam USA z napisem Jeep na masce. Jeździły całkiem długo, aż w pewnym momencie Amerykanie zauważyli, że chyba zjadła je rdza, bo z Europy nie przychodzą już zamówienia na części. Wtedy sprzedali Jeepa Francuzom z Renault. Ci Ameryki nie zwojowali – utopili pieniądze i po chwili Chrysler markę odzyskał. Znalezienie kolejnego, tym razem niemieckiego, naiwniaka zajęło aż 10 lat.

jeep renegade opinie test

Jeep Renegade opinie, test

W 1998 Jeepa kupił Mercedes. Jeździłem kilkoma egzemplarzami i ciężko jednoznacznie powiedzieć na ile Jeepowi ta współpraca wyszła na dobre. Właściwości terenowe super, ale wykonanie wnętrza takie, że każdy kto chciał mieć dobrze wyposażony samochód, wolał dołożyć i kupić Mercedesa G-klasę. Później przyszedł kryzys z 2008 roku i Niemcy zauważyli, że piramidy egipskie to nic w porównaniu z amerykańskimi piramidami finansowymi. Żeby uniknąć wirusa kreatywnej księgowości sprzedali Jeepa za garść dolarów i szybko ewakuowali każdego niemieckojęzycznego pracownika za ocean.

jeep renegade opinie test

Jeep Renegade opinie, test | tył

Jeep znów był amerykański, w rękach chwiejącego się pokryzysowo Chryslera. Kupiony tanio, tym razem był zdecydowanie łatwiejszy do sprzedaży i praktycznie z marszu pojawił się Fiat z miliardami zarobionymi na Pandzie. Tutaj w tej historii pojawia się testowany Jeep Renegade.

Jeep Renegade opinie, test | Pierwsze wrażenia.

Wiecie jak podchodzi się do samochodu, który wygląda dobrze, ale jest Fiatem? Podchodzi się do niego z wykrywaczem haczyków, bdzieś jakiś haczyk być musi.

Jeep Renegade jest bardziej jeepowy niż pokazany wcześniej model Cherokee. Na żywo jest uroczy jak stary Wrangler czy Willys, a do tego ma kolory.

Stare Jeepy były zawsze zgniłozielone – najpierw zielone, a później gniły.

Klasyczny grill, tradycyjne lampy, całość sprawia wrażenie zgrabnej, jednolitej bryły. Z zewnątrz wydaje się niewielki jak choćby Fiat 500. Aha… jego bratem bliźniakiem jest Fiat 500X i oba zbudowano na tej samej płycie podłogowej. Więcej haczyków nie ma.

jeep renegade test opinie

Jeep Renegade opinie, test | Przód


Jeep Renegade opinie, test | Wnętrze.

Środek zaskakuje. Miejsca jest tak dużo, że od razu zastanawiamy się nad powiększeniem rodziny. Z przodu pełen komfort, z tyłu wysocy mogą nieco narzekać, ale ujmę to tak: jeżeli z tyłu częściej wozicie siatki niż siatkarzy, to miejsca jest aż nadto. Duży skok względem Jeepów sprzed lat – wnętrze oprócz tego, że funkcjonalne, to jeszcze dobrze wygląda i ma smaczki dla miłośników marki. Na brzegu szyby czołowej jedzie namalowany mały Willys, za lusterkiem wstecznym wycięcie w kształcie jeepowego grilla, a na obrotomierzu plama z farby w kolorze nadwozia. Sympatyczne drobiazgi sprawiają, że samochód łatwo polubić. Zawsze będzie mnie już zastanawiać jeden szczegół: dlaczego do pomarańczowego samochodu dobrano elementy wykończenia wnętrza w kolorze... czerwonym? Włosi.

Jeep Renegade opinie, test | Szyba
Jeep Renegade opinie, test | Lusterko wew.

W portfelu Fiata znajduje się m.in. Maserati, czy Alfa Romeo. Wyposażenie samochodów tych marek robi wrażenie i widać to we wnętrzu Jeep'a Renegade. Pierwszy raz jechałem tak dobrze doposażoną terenówką – ten samochód ma wszystko. Kiedy zmarzniętymi rękami chwyta się kierownicę i myśli: „dobrze, gdyby była ciepła”, a kierownica po chwili robi się ciepła, to nie da się nie uśmiechać. Podgrzewane fotele? Proszę bardzo. Nawigacja? W standardzie. Sporą ilością elementów sterujemy z poziomu kierownicy multifunkcyjnej, włącznie z wyborem informacji wyświetlanych przez ciekłokrystaliczny ekran na konsoli środkowej i w zegarach. Nawigacja w zegarach to już całkiem popularny drobiazg, ale w Jeepie sprawdza się wyjątkowo dobrze – jak się jedzie na azymut przez czyjeś pole, to lepiej patrzeć przed siebie, a nie na ekran.

Ogólnie samochody 4x4 służą do orania pól i tutaj Jeep Renegade się sprawdza.

jeep renegade 2.0 jtd test opinie

Jeep Renegade opinie, test | Bok



Jeep Renegade opinie, test | Właściwości jezdne, Trailhawk

Na ulicy jest sztywny, a w terenie radzi sobie nad wyraz dobrze. W przeznaczonej do off-roadu wersji Trailhawk, oprócz napędu 4x4 dostajemy:

  • zawieszenie podwyższone do 220mm (+20mm względem serii)
  • zestaw płyt osłonowych podwozia
  • zaczepy holownicze.

Brzmi nieźle, zwłaszcza, że mówimy tu o samochodzie, który ma 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP, 6 poduszek powietrznych i potrafi w trasie spalić 5l ropy na 100km.

Jeep Renegade opinie, test | Spalanie

Spalanie to mocny punkt tego Jeepa. Podczas testu Jeep Renegade 2.0 Multijet palił nam 7.5l/100km. Spora poprawa względem testowanego kiedyś Wranglera, który nawet z wyłączonym silnikiem palił dychę.


Jeep Renegade opinie, test | Cena

Polubiłem tego Jeepa bardziej niż mercedesowego Rubikona, który miał nad drzwiami chińskie trzymadełka. Polubiłem go bardziej niż Jeepa Compassa 2.2 CRD, którego mam w rodzinie i który, w porównaniu do Renegade’a, w ogóle się nie prowadzi. Jeżeli przyjrzeć się cenom to Fiat pozytywnie zaskoczył. Jeep za 69 900zł? Całkiem OK, biorąc pod uwagę, że dostajemy nie tyle plastikowego SUV-a, co udany crossover, który dobrze radzi sobie na ulicy i przy okazji ominie polem rolniczą blokadę.

Jeep Renegade opinie, test | Opinie użytkowników

Podsumowując: Jeep Renegade to udane dziecko Włoszki i Amerykanina. Jeszcze nie spasione pizzą i hamburgerami, eleganckie jakby mama podglądała kiecki rodzimych projektantów i twarde, bo przecież czasem trzeba pomóc tacie na farmie. Napędy reagują szybko, krótkie zwisy pomagają, a na ulicy prowadzi się naprawdę dobrze. Jak na Jeepa jest bardzo wygodny i co najważniejsze: sprawia, że naprawdę dobrze się w nim czujemy. Co starym Jeepom nie zawsze się udawało.

jeep renegade opinie orange test opinie

Jeep Renegade opinie, test | Lampa tył

Tags: 2.0 multijet, 500x, dolce, fiat, gabbana, jeep, jeep renegade 2.0 multijet, jeep renegade opinie, renegade, samochodu, sebastian mądrachowski, test, test jeep renegade

Gra Motór GT

Pół wieku od rekordowej jazdy Fiatem – spotkajmy się z legendami

Rysunki

Be gentle, Man. Czyli potęga małych rytuałów

Książka "Road Trip: Bliski Wschód" – przedsprzedaż ruszyła!

Książka “Road Trip: Bliski Wschód” – przedsprzedaż ruszyła!

Gry

Okładka Magazynu Motór

Akcja ZERO WASTE Magazynu Motór

Supercar Club Poland

Supercar Club Poland – Paradoks nieposiadania

Gdyby James Bond chciał ubezpieczyć Astona Martina DB5…

Fighters Attack, czyli zwiedzanie Hiszpanii z perspektywy Ducati

Plakat motoryzacyjny

Łukasz Myszyński: “Projektant to artysta interdyscyplinarny”

Fundament automobilizmu. Czyli o zmaganiach dróg asfaltowych z betonowymi

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

fox box art plakaty

Motoryzacja a sztuka – Krzysztof Ostrzeniewski, Fox Box Art

AutoScan Elite 3 jaki alkomat polecamy

Alkomat AlcoSense Elite 3 | TRZEŹWOŚĆ JEST FAJNA

Blokada alkoholowa

Blokada alkoholowa – elektroniczny czyściec

mva

Historia MV Agusta – 75 lat emocji

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Japońscy ojcowie założyciele

Japońscy ojcowie założyciele – S. Kawasaki, M. Suzuki, T. Yamaha i S. Honda

Jeep Wrangler 2.0 test

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

GRY

gra motoryzacyjna karciana planszowa motór gt

Motór GT – Gra Towarzyska

Gry
100,00 zł  z VAT

KSIĄŻKI

Książka Road Trip: Bliski Wschód

Książki
50,00 zł  z VAT

MAGAZYN MOTÓR

#12 motór zasada

#12 Magazyn Motór

Magazyn Motór
40,00 zł  z VAT

#11 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT
- 25%

EKO Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
200,00 zł 150,00 zł  z VAT
- 8%

Kolekcja Magazynu Motór

Magazyn Motór
218,00 zł 200,00 zł  z VAT

#8 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#4 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

#10 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#7 Magazyn Motór

Magazyn Motór
16,00 zł  z VAT

#9 Magazyn Motór

Magazyn Motór
20,00 zł  z VAT

#1 Magazyn Motór

Magazyn Motór
14,00 zł  z VAT

PLAKATY

Plakat Italy Lover

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Honda CBR 900 RR Fireblade

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Lady Rider

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
Plakat porsche 911 safari

Plakat Porsche 911 Safari

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 911 Carrera RSR

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT
plakat ford 24h le mans ken miles 1966

Plakat Ford GT40 24h Le Mans

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 935

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat DeLorean DMC-12

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Williams Renault F1

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

Plakat Porsche 934 Vaillant

Plakaty
70,00 zł – 160,00 zł  z VAT

MOTÓR COFFEE

Kawa German Turbo | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT
- 14%

Zestaw Motór Coffee

Motór Coffee
140,00 zł 120,00 zł  z VAT

Kawa Cafe Racer | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa Italian Taste | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

Kawa American Muscle | Motór Coffee

Motór Coffee
35,00 zł  z VAT

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

Alfa Romeo 4C Spider – Jak żyć z nietypową Włoszką?

19 maja 2021
Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

Honda CR-V e:HEV AWD – lepsze miasto czy trasa?

30 marca 2021
Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

Jeep Wrangler 2.0 T GME test – Ikona ikoną po latach

15 marca 2021
FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

FIAT 500L SPORT MULTIJET test – Zamiast Multipli

11 marca 2021
DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

DACIA SANDERO 1.0 TCE LPG – Brak wstydu

10 marca 2021
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium – Handlowiec też ma marzenia

10 marca 2021
JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

JEEP RENEGADE 4XE TRAILHAWK – OSTROŻNY BADACZ KLIENTA

3 marca 2021
FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

FORD KUGA 2.5 ST-LINE PLUG-IN HYBRID – W WYMARZONĄ TRASĘ

3 marca 2021
Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

Renault Arkana 1.3 TCE – WSCHODNIE ZAŁOŻENIA

3 marca 2021
HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

HONDA JAZZ test 1.5 i-MMD Hybrid – Muzycznym krokiem

22 stycznia 2021

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag

REDAKCJA REGULAMIN KONTAKT POLITYKA PRYWATNOŚCI

2022 © Copyright Magazyn Motór

Motormag
Page load link
Witryna używa plików cookie. OK
Przejdź do góry